Anniversary20
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' kaedah kaedah pengangkutan jalan 'Dijumpai 882 Produk Berkaitan
Oleh Kaoru
Sekarang ada dua presiden MPP di Akademi Momos – Alex dan Putera Gion! Untuk menentukan siapa lebih layak memegang jawatan tersebut, Pengetua Evan mengarahkan mereka untuk melayani tetamu penting, Encik Hatt Powell. Siapakah bakal menjalankan tugas dengan lebih baik dan berjaya mengekalkan takhta? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Meme Iwaoka
Setiap kali balik sekolah Yotsuba akan lalu jalan yang sama untuk pulang ke rumah. Selama ini tak ada masalah dan tak jumpa apa-apa yang pelik pun.Tapi pada suatu hari, bila kawan sekelas tunjuk ada rumah agam misteri dikelilingi bunga ros kat jalan sana, Yotsuba tertanya-tanya. Dia terjumpa tukang tilik kacak bernama Kouya.Menurut tilikan Kouya, dalam lima bilion manusia, Yotsuba seorang je ahli sihir. Woah! Kenapa dan macam mana pula pelajar macam Yotsuba ni jadi ahli sihir Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Qizeaq
Perjalanan Nadia dan Aria, yang memiliki kebolehan Spirit User, pulang ke kampung halaman berdepan musibah bila Tuan Bangsawan cuba menculik Aria. Bila Nadia tewaskan musuh dengan kuasa Semangat Api, tiga pembunuh kejam; Gorgon, Gazwad Si Kegelapan dan Yasar Si Hujan Darah diupah hapuskan mereka.Muncul Hassin, lelaki hilang ingatan punyai Semangat Angin membantu mereka. Namun... berjayakah hasil gabungan Semangat menepis cengkaman pembunuh upahan? Siapa diri Hassin sebenarnya Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
By dying, a powerless boy obtained the ability "Return by Death," allowing him to go back in time upon death. Natsuki Subaru was abruptly summoned to another world on his way home from the convenience store one night. In this new world where he had nothing and no one to turn to, the one power he gained was "Return by Death," the ability to turn back time upon his own death. To protect those he holds dear, and to take back irreplaceable moments in time, he fights despair as h Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh
Ji Sun-Woo (Kim Hee-Ae) is a family medicine doctor. She is married to Lee Tae-Oh (Park Hae-Joon) and they have a son. She seems to have everything, including a successful career and a happy family, but she is betrayed by her husband and others. Meanwhile Lee Tae-Oh dreams of becoming a famous movie director. He runs an entertainment business with the support of his wife Ji Sun-Woo. Even though he loves his wife, Lee Tae-Oh falls into a dangerous relationship. 白手起家 Maklumat lanjut
ASAL: RM79.90

SEKARANG: RM 79.90 (-0%)

AHLI: RM 79.90 (-0%)

Oleh Sai Amrose
Kisah dua belas tahun lalu memberikan kesan yang mendalam pada jiwa Harleena. Tanpa sedar, tercipta sebuah dendam terhadap keluarga Haji Rahmat. Tiada cara lain kecuali dia masuk ke dalam keluarga itu dengan memakai dua wajah demi ‘menggoda’ dua hati. Dia akhirnya berjaya. Segala cerita bermula dengan penuh tersusun dan dendam yang dia bawa selama ini pasti akan terbalas. Itu sahaja niatnya yang satu – merosakkan kebahagiaan keluarga Haji Rahmat supaya mereka sekeluarga Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Bella H.
Dunia yang malang, hati yang kecil, jasad tidak indah, sudikah kau menyambut? Kalau mahu mengenal cinta, harus berkenalan dengan sakit hati… Ya, aku sakit hati, tapi aku sanggup buat apa saja asalkan dia sedar kewujudan aku. Panggillah aku perempuan tak tahu malu, terdesak dan tak sedar diri, aku tidak akan berganjak dan mengalah – AISYA Berjuta misi Aisya lancarkan untuk memikat Zill De Leon • Tampal lolipop pada lokar • Bagi pick up line yang diinspirasikan oleh S Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Lynn Azami
Lama merantau, Irdine nekad untuk pulang. Tapi dia berharap, kepulangannya ke bumi Malaysia bukan untuk dilukai lagi. Namun siapa sangka, orang yang tidak ingin dia temui itu tiba-tiba muncul depan mata. “Irdine nilah kekasih saya yang ‘hilang’ dulu. Orang yang saya tunggu selama ni.” – Danny Mirza. Baru hari pertama di tempat kerja, Irdine sudah rasa seperti kepalanya dihentak batu oleh lelaki yang pernah buatkan jiwanya hilang suatu ketika dulu. Lelaki yang buatk Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Out of stock

Oleh Syu Ariani
… yang memberi aku perasaan itu. TIGA tahun terpisah dan kemudian bertemu semula, Nurul Aileen tidak mampu menyorokkan perasaannya terhadap Adam Haidar. Kerana sememangnya, hatinya hanya menginginkan Adam. Hanya dia! Tetapi… “Ada apa dengan kita?” – Adam Haidar Layanan dingin Adam jauh berbeza dengan setiap gerak-gerinya. Aileen yakin Adam turut berkongsi perasaan yang sama dengannya. Namun sayang, tidak semudah itu. Di antara Aileen dan Adam, ada satu tali penghub Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Siti Hazneza Abdul Hamid
Akan aku palam retak hatimu dengan kasih cinta membara Melur itu sifatnya bersih dan suci. Ia tenang. Cemar pada melur hanya menceritakan tentang noda pada tangan pemegangnya. Kelopak melur yang terusik hanya menggambarkan kurang cermatnya si pemegang. Tidak ada salahnya pada si melur. Panggilan daripada Natasha pada suatu malam mengejutkan Farihin. Telah lama gadis itu dijauhinya gara-gara patah hati. Ya, Natasha telah bertunang tanpa sempat dia meluahkan rasa. Gadis it Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Citra Fitz
Kau layak dapatkan yang terbaik, tetapi maaf kerana aku tiada yang terbaik untuk diberikan… “Hai, saya Nadrah. Panggil Nad je. Awak kan Rasy…” “Rasyad. Saya Rasyad.” Dan itulah kali pertama mereka berjumpa, di KLIA, sebelum berangkat ke Da Nang. Berjalan merantau dengan orang yang dia tidak kenal? Nadrah rasa semua itu kerja gila. “Awak bebas dengan plan awak dan saya pun bebas dengan plan saya.” Itu yang direncanakan Nadrah namun seringkali dia terserempak de Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Ilyana Hani
Gara-gara salah sangka, Irdina menyerang Rizqi apabila melihat lelaki itu melayan mesra seorang gadis. Dia ingatkan lelaki itu Rafie, tunang Suhana merangkap kawan baiknya. Sumpah, dia tidak tahu pun Rafie punya kembar bernama Rizqi. Akibat kekecohan yang ditimbulkan oleh Irdina, semua hura-hara. Rizqi muncul, menuntut agar Irdina meyakinkan Najwa bahawa dia tidak bersalah dan menuntut untuk menyatukan semula dia dengan kekasih hatinya. Komplot cinta dilancarkan. Kata Rizqi Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Puteri Aqish
Gelabah seorang Darleena Alissa memang tak boleh bawa bincang! Hanya kerana seseorang, Leena mendesak Asy, kawan baiknya untuk cari jalan penyelesaian. Dan Heidi muncul sebagai penyelamat. Bagi Leena lelaki itu hanya hero jadi- jadian. Namun, lain pulak bila Heidi mula fikir bukan-bukan. Haiyak!!! Suatu hari, Kaif Rayyan, bos tempat kerja Leena melantik dia sebagai wedding planner majlis adiknya. Leena akur, demi amanah, tanggungjawab dilunas, walaupun hati sekejap sejuk sek Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Sophilea
"Apa? Kahwin dengan anak datin? Biar betul? Anak datin to gay ke apa sampai tak ada girlfriend?" - Haizi "Saya nak awak kahwin dengan dia supaya dia tahu dalam dunia ini lelaki perlukan perempuan untuk saling melengkapi. Awak holeh tamatkan kontrak ini bila awak dapat carikan jodoh yang sepadan untuk Nazim." - Datin Zainab Berat tugasan yang diberi. Diminta bernikah dan carikan jodoh lain buat suami. Orang gila saja yang buat keria begini. Tapi entah kenapa bisikan hati Hai Maklumat lanjut
ASAL: RM27.90

SEKARANG: RM 27.90 (-0%)

AHLI: RM 25.11 (-10%)

Oleh Veon , Vezill
Maharaja Rorotti sudah bersedia menakluk Bumi. Sementara itu, Remy akhirnya tiba di pangkalan empangan dan berjumpa Zeph. Namun, ketiadaan ibu bapanya menjadi tanda tanya. Kedua-dua beradik itu sepakat mencari ibu bapa tersayang dan perjalanan tersebut telah membawa mereka ke Pulau Easter; destinasi yang bakal menentukan nasib mereka di tangan ahli silap mata Miropos! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Fatiah Zohar
Ditinggalkan suami dan dibuang keluarga mertua ketika cahaya matanya masih dalam kandungan membuatkan Izzatul Aqma hidup dalam tekanan perasaan. Atas kekhilafan diri yang terlalu dibelenggu kesedihan, hari-hari yang dijalaninya bagaikan satu hukuman. “Tuhan, aku ingin kuat. Aku ingin bertahan. Namun, kesakitan ini benar-benar mengujiku. Tiupkanlah kasih dan sayang-Mu. Bangkitkan aku dengan kekuatan dan cinta daripada-Mu.” - Izzatul Aqma Bahagia sudah lama menjauh dan sepi Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Roserqmokhtar
Takumi Nawfal Rainnes, seorang jejaka kacukan Jepun-Inggeris (ayahnya) dan Melayu (ibunya). Keluarganya amat dihormati dan dicintai. Bersama imej keseluruhan yang solid gold. Segala galanya serba cukup untuk Takumi Nawfal dan abang kandungnya Hero Iman Rainnes. . Sehingga suatu ketika, Nawfal terpaksa pindah ke London untuk menguruskan perusahaan ayahnya di sana. Beberapa bulan di London, Nawfal dikejutkan dengan peristiwa yang amat menyedihkan berlaku di tanah air. Jiwa dan Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh BROS
Made From Eastman Tritan Copolyester is 100% BPA free, Heat Resistance -10°C to 95°C Bisphenol-A (BPA) free material Maklumat lanjut
ASAL: RM45.90

SEKARANG: RM 45.90 (-0%)

AHLI: RM 41.31 (-10%)

Oleh
This is the official 3rd Season of The Seven Deadly Sins (Nanatsu no Taizai). The current era is that of one where the world of humans and the world of those who are non-human have not been separated. With great and terrible power, revered by many, and sometimes feared by the population, the Holy Knights protected the Kingdom of Liones. The princess of the kingdom, Princess Elizabeth, just one person, has stepped out of her country on a journey searching for some certain peop Maklumat lanjut
ASAL: RM41.90

SEKARANG: RM 41.90 (-0%)

AHLI: RM 41.90 (-0%)

Oleh
From the Chaldea Security Organization’s Arctic base, humanity’s last Master, Ritsuka Fujimaru, and his Servant Mash Kyrielight have traveled through time and space to six disparate countries and eras, all to reclaim the future stolen from the world in the Incineration of Humanity, a dread cataclysm engineered by the King of Mages in his attempt to wipe out the human race. And now, to repair the final Singularity, the pair begins their journey to ancient Mesopotamia. 人 Maklumat lanjut
ASAL: RM43.90

SEKARANG: RM 43.90 (-0%)

AHLI: RM 43.90 (-0%)

Oleh
A mysterious virus appears during the industrial revolution that transforms infected humans into Kabane (カバネ, "corpses") and rapidly spreads. Kabane are aggressive, undead creatures that cannot be defeated unless the glowing golden heart, which is protected by a layer of iron, is pierced, or an important body part is completely severed (such as the head). Unfortunately, most melee weapons and the steam-pressure guns used by the bushi (武士, "warriors") are not very ef Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 29.90 (-0%)

Oleh
In the year 2199, Earth faces its greatest crisis. Due to unrelenting bombings by the alien race known as "Gamilas," the planet can no longer sustain its inhabitants. In exactly one year, humanity is set to become extinct. In desperation, the people of Earth establish the Earth Defense Force, their last defense against the power-hungry Gamilas Empire. However, humanity finds a glimmer of hope after receiving a message from the mysterious planet Iscandar, which offers them a d Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 69.90 (-0%)

AHLI: RM 69.90 (-0%)

Oleh Ruqayyah Muhd
Biasanya, persepsi awal orang awam mengenai diet sihat itu suatu yang mahal, susah untuk dibuat dan sukar diikuti mesti diubah. Hingga menyebabkan ramai yang terbantut hasrat mahu mengubah pemakanan kerana memikirkan kos-kos bulanan yang akan meningkat. Tidak dinafikan, diet sihat yang sering dipaparkan dan dikongsikan banyak mempunyai menu-menu barat dan sukar untuk diikuti. Apatah lagi, apabila sudah biasa makan nasi bercicah sambal, mahu tukar makan ‘Grilled chichen wi Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh MAYA ADIRA
“Seseorang untuk aku cintai” Siapa kata kahwin tu indah? Siapa cakap jatuh cinta itu macam pelangi, penuh warna-warni, hangat dan bahagia? Ashrafi Misterius dan pendiam. Lari daripada keluarga kerana perbezaan pendapat dan daripada cinta yang dirundung nestapa. Aisha Gadis polos dari kampung. Hijabnya terbuka sampai dia tak senang duduk. Selepas dibawa berubat, barulah lega. Sanctuary Kafe menemukan Ashrafi dan Aisha, mengikat mereka dalam ikatan perkahwinan. Aisha ha Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh ANN HANN
Martin dan Lili berjumpa di dalam sebuah game show yang dianjurkan E-Rose Tv. Di situlah Martin melahirkan rasa kagum dengan lila yang dianggapnya berbakat luar "Okay. Saya harap kita dapat jumpa lagi, Lila - MARTIN Selepas game show itu, mereka dipertemukan sekali lagi. Kali ini sebagai ketua dengan pekerja. Lebih memalukan Lila bila dia terikat dengan Martin disebabkan hutang yang bukan berpunca darinya. Tetapi Martin tidak peduli semua itu. Baginya Lila adalah gadis yan Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh ZAZA QRY
Dua tahun Abyana Ruzda melarikan diri daripada lintah darat. Dia ingatkan dia hanyalah penjamin kepada pinjaman wang Wazir, lelaki yang dia ingat akan menjadi khalifahnya hingga ke akhir hayatnya, rupanya dialah peminjam wang itu. Bertemu dengan Encik Lintah Darat yang kacak membuatkan hati Abyana Ruzda berdebar kencang. Tiba-tiba, Encik Lintah Darat buat perjanjian melupuskan hutangnya yang banyak itu. Hanya ada satu saja syaratnya. Kahwin dengan Encik Lintah Darat a.k.a Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh TINA DERIKA
Bagi Haryani cinta itu mudah untuk digapai. Asalkan kena taktik halus pasti beres. AzIan! ltu misinya. Dia tak peduli kalau orang lain mengata. Dia juga tak hirau akibat yang bakal ditanggung oleh emaknya, Puan Maimun. HukumanNya? Lagilah dia sengaja lupa. Demi nyawa tunangannya yang sedang koma, Azlan terpaksa terima Haryani sebagai isteri pertama. Pun begitu, dia tetap tepati janjinya untuk menikahi Nadira apabila dengan izinNya gadis itu kembali sedar. Satu peristiwa ber Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh SARA AISHA
“Aku haramkan diri daripada jatuh cinta kepadanya. Jadi, tidak! Hati ini bukan melaungkan nama dia.” NURUL JANNAH Kata orang, cinta itu manis. Perkahwinan itu indah. Tetapi aku? Manisnya cinta aku menemui penamat kala aku menikahi dia. Dua tahun menyulam kasih, rupa-rupanya itu sekadar pentas ciptaan Amsyar untuk mengikat aku dalam perkahwinan penuh derita. “Aku kahwin dengan kau sebab aku nak hancurkan kau.” - Amsyar “Aku bukanlah perempuan yang kau bole Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh DAISY ZAHRA
“Bilik tu dan bilik ni ada penghuninya!”- NABILA Zarina ragu-ragu. Masakan tiba-tiba rumah orang tua mereka itu berpuaka? Sehinggalah dia sendiri diganggu dan gangguan tersebut berlarutan sehingga dia pulang dari kampung. Nabila pula beria-ia mengatakan yang emak mereka ada membela saka, sama seperti yang dikatakan oleh orang-orang kampung. “Lagi teruk gangguan tu bila tuan tu dah meninggal, tapi benda tu tak diwariskan, atau tak sempat diwariskan. Kadang-kadang, tuan Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh AZURA HASHIM
Setiap yang mengikat hubungan pernikahan pasti mahukan kebahagiaan. Tetepi tiada rumahtangga yang bebas dari ujian. Setiap ujian yang menyinggah pasti ada penyelasaiannya. Hidup berpasangan ini lebih mencabar ujiannya. Kita perlu memikirkan orang lain berbanding jika kita hidup bersendirian. Walau cinta seluas lautan pun percayalah mana mungkin kita memahami dan mengenali pasangan kita sepenuhnya. Usah anggap jika kita sudah cinta berbelas tahun sekalipun, bererti kita sudah Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 32.31 (-10%)

Oleh ROZA ROSLAN
"Naskhah ini merupakan travelog penulis ke banyak negara. Mengisahkan pemerhatian penulis terhadap budaya hidup penduduk setiap negara dan juga kebesaran Allah pada setiap persinggahannya di negara luar. Pada penghujung setiap juga diselitkan resipi/masakan negara yang beliau lawati, sama ada yang beliau makan dan pelajari cara penyediaannya. Selain itu, penulis juga menyentuh soal perjalanan bersama keluarga terutamanya dari segi sokongan keluarga apabila membawa ahli kelu Maklumat lanjut
ASAL: RM40.00

SEKARANG: RM 40.00 (-0%)

AHLI: RM 36.00 (-10%)

Oleh SOPHILEA
ZAHRED HADRI yang membenci wanita dan ZULAIKHA NASREEN yang terdesak… Zahred ketawa sinis. “Tolak? Berapa? Seribu sebulan? Kemudian sehingga seratus bulan. Seratus bulan baru selesai? Berapa lama tu? Lapan tahun tiga bulan. Apa awak yakin selama itu awak akan terus bekerja di sini?” Sinis suara Zahred bertanya. Zulaikha yang masih berdiri sedikit menggeletar. Dia harus kuat. Dia kena cuba dapatkan. Ini saja jalan yang dia ada. “Saya janji tuan, atau tuan boleh poton Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Makito Hanekawa
Sinopsis "Ketika mati semalam, boleh tak awak bayangkan betapa resahnya saya tunggu masa berpatah balik? Dari pukul 2.00 petang hingga 11.00 malam... sembilan jam saya tunggu, tahu tak?!!! * * * Ahad, 28 Mei Selepas tersentuh bintang kapas misteri, Shizuru dan Rio alami satu situasi pelik di mana mereka menjalani hari Ahad yang sama... berulang kali. Pada mulanya memang menyeronokkan tapi lama-kelamaan Shizuru sedar ada sesuatu yang tak kena. Mampukah Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Hinkler
Gaze in wonder and amazement at this stunning Icelandic scene. Mindbogglers 1000-piece jigsaw puzzles feature spectacular images from picturesque parts of the world, with photographs carefully selected for their detail, composition, quality and beauty. Showcasing a visually appealing scene, this jigsaw puzzle is great fun to put together, either as a rewarding solo pursuit or a challenge to complete with family or friends. • 1000-piece puzzle Publication City/Country Melb Maklumat lanjut
ASAL: RM33.90

SEKARANG: RM 33.90 (-0%)

AHLI: RM 30.51 (-10%)

Oleh LAYDEE AMARFI
Sejak belasan tahun, Akasyah sudah yakin Emelda adalah satu-satunya wanita yang dia mahu dalam hidupnya. Tapi dia tak pernah faham kenapa Emelda menolak cintanya. Takut kehilangan Emelda, Akasyah meminta dengan cara yang baik daripada keluarga gadis itu. Janjinya, dia akan menjadi suami terbaik buat Emelda. “You deserve better, Akasyah.” – Emelda “I don’t want better. I just want you.” – Akasyah Tinggal sebumbung, tetapi tidur berasingan. Itu yang Emelda tuntut Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh SYUHADA SAFIAN
Menjadi gadis backpackers di bumi gajah putih merupakan Impian buat Hana, Ekin, Syirah dan Kila. Namun, perjalanan leih 10 jan dengan Hatyai Express atas tiket persembahan teater yang disertai Syirah berubah menjadi sebuah mimpi ngeri bersiri. Tanpa mereka sedari, wang bernilai ratusan ribu ringgit terus menghantui tanpa henti. Makin jauh dibuang, makin banyak masalah yang datang! Bagaimana nasib mereka? Mampukah kebijaksanaan Hana, keberanian Kila, Kekalutan Ekin, termasukl Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 11.61 (-10%)

Oleh Nasrun Talib
Maryam merupakan seorang penuntut ilmu yang sering dihujani derita dan ujian. Bermula pengembaraan Maryam mencari ilmu di bumi Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) sehinggalah berjaya menyambung pengajian ke Australia. Dia tekad untuk menggapai impiannya, walaupun hampir tersungkur di tengah jalan. Maryam telah menerima sepucuk surat misteri yang telah diamanahkan kepada Mak Kiah sekian lama. Warkah tersebut telah merungkai setiap episod perjalanan hidup yang dilaluinya. Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Blast Team
Ketika Zack sibuk menjalani latihan intensif, muncul seorang lelaki yang mempunyai impian untuk mengalahkan Maskman. Mampukah Zack menyembunyikan identitinya dan mengalahkan lelaki tersebut? Siapakah 'PEMECAH JARING' sebenarnya? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Clay
Amy dan Yuna telah diculik semasa dalam perjalanan. Rakan-rakan lain bergelut menyelamatkan mereka berdua. Kemudian bertembung pula dengan naga yang selama ini dicari Remy kerana membunuh datuknya. Manakala Bain bersama sekutu jahat dalam perjalanan ke kurungan Kriemhila. Apakah pengakhiran kisah pertemuan Remy dengan naga merah? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh DATO' IR. HAJI MOHAMAD BIN DALIB
Melalui buku ini, pemilik kenderaan dapat memahami asas penjagaan kereta supaya hayat kereta lebih panjang ... tidak cepat rosak dan sekali gus dapat menjimatkan kos. Apabila kereta berkeadaan baik, kes kemalangan jalan raya juga dapat dikurangkan. Paling penting ialah penyelenggaraan yang betul dan tepat pada masanya. Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh NAJMI FETIH
Menceritakan tentang bagaimana permulaan perkenalan antara orang yang berjaya menarik Khairul Rafeeq kembali mencintai Pencipta dengan orang yang paling disayangi watak utama iaitu abangnya, Aiman. Apa yang menariknya dalam KSBP4 adalah membongkarkan segala persoalan dan tanda tanya yang ditimbulkan dalam siri-siri sebelumnya. “Takkan nak ngorat awek tengah-tengah jalan kot bro? ni set-set tudung labuh p Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Black Ink
Olimpik Haiwan 2020 sudah bermula! Dr. Darwin menyediakan satu siri pertandingan sukan simulasi untuk menguji pengetahuan tentang haiwan. Bolehkah ikan marlin mengalahkan ikan suji todak dalam pertandingan berenang? Bagaimana agaknya ular tedung bertanding dengan ikan sumpit dalam acara menembak? Bolehkah fishing cat meluncur lebih hebat daripada golden retriever? Adakah sukan Olimpik luar biasa ini berjalan dengan lancar? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh AIZAT RAZAK , KHAIRUL AZUAN
Kenapa perlu korbankan nasi dalam menjalankan rutin diet anda? Sebenarnya jika anda makan nasi setiap hari dengan kuantiti dan masakan yang betul anda tetap dapat mengekalkan bentuk badan ideal. Nak diet juga perlu ada ilmu bukan semua boleh main ikut suka sahaja. Pilihlah jenis diet yang sesuai mengikut diri sendiri. Jika anda seorang pemakan nais tegar, usah risau. Ada cara yang betul untuk anda mengamalkan diet tanpa ucap selamat tinggal pada nasi. Buku Makan Nasi Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 23.40 (-10%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh KHAIRUNNISA HAMZAH
"Tanpa kita sedari, terlalu banyak perkara yang telah terbiasa kita lakukan dalam seharian di rumah kita sendiri, yang secara perlahan telah membunuh jiwa dan minda kita sekeluarga. Semoga usaha kecil ini dapat membantu membawa perubahan yang besar kepada pembaca budiman tentang: • Cara berfikir • Gaya kehidupan • Persekitaran • Tanggapan • Mood dan aura • Juga kasih sayang. Apa yang dikongsikan di dalam buku ini, bukan sekadar perihal keindahan rupa dalam Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh DILLA AHMAD
Ditemukan dengan Ikhmal secara tidak sengaja telah mengheret Alia Qistina menjadi pengganti kekasih yang meninggalkannya. Tanpa ragu-ragu lelaki itu mengajaknya berkahwin. “Saya akan diamkan hal ini kalau Alia sudi menjadi pasangan hidup saya.”-IKHMAL “Encik Ikhmal ingat ini hal main-main ya?”- ALIA “Saya tahu ia tak mudah untuk memulakan satu hubungan. Tapi kita boleh mencuba.” IKHMAL Kemudian datang pula Darren Rizal, kawan baik Ikhmal. Pada Darren apa yang ada Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh
The next season of the show will follow the Crown Prince's journey to find the truth behind how the disease broke out and who is responsible for the King contracting the disease too. 第二季展现了因瘟疫而变成活地狱的朝鲜10人的命运。最先映入眼帘是虽以叛逆者的身份离开了王宫,但为了守护百姓再次前往汉阳的王世子李苍(朱智勋饰);为了阻止李苍再次将他逼入绝境的领议政赵学洙(柳承龙饰); Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 21.90 (-0%)

Oleh
Boo Yong-Joo (Han Suk-Kyu) calls himself Dr. Romantic and is called Teacher Kim. He is a weird doctor who does not want to socialize with others. Boo Yong-Joo runs the shabby clinic Doldam. Cha Eun-Jae (Lee Sung-Kyung) is a 2nd year fellow for surgery. She is smart and confident. She has never experienced discouragement or failure. Seo Woo-Jin (Ahn Hyo-Seop) is a 2nd year fellow for surgery. He has excellent skills for surgery. His personality is cynical. Because he went th Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh
In a city somewhere in Japan, there’s a flyer often seen on Third Street with a picture of a cat with a kinked tail, bearing the words: “Have you seen Tama?” A young boy gazes at the flyer, but he has fluffy ears on his head…!? Watch the dogs and cats from Third Street take on a human form and get up to some mischief. 在某座小镇的3丁目,某张贴纸频繁地张贴各处。 上面有卷曲着尾巴的猫的图案,以及“知道我家的圆圆吗?”的 Maklumat lanjut
ASAL: RM21.90

SEKARANG: RM 21.90 (-0%)

AHLI: RM 21.90 (-0%)

Oleh Pelbagai Penulis
Tidak semua orang benar-benar ‘hidup’ – menjalaninya seperti majoriti masyarakat. Belajar, bekerja, berkeluarga, bersosial dan tiba di akhir usia dengan happily ever after. Kehidupan kadangkala satu tumor – tumbuh dan mencengkam pada batang tubuh, menyedut segala yang manis dan indah – lalu menukarnya menjadi racun dan mimpi ngeri. Kehidupan kadangkala satu sumpahan, membuatkan ia menjadi begitu hodoh dan menyakitkan. ‘Aku Dijangkiti Kehidupan’ adalah himpunan Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Al-Fadhil Al-Ustaz Hj Ahmad
(Kelebihan Amalan-amalan untuk Mendekatkan Diri Kepada Allah SWT) Yang bermaksud: "Sesungguhnya Allah SWT telah berfirman: "Barang siapa yang memusuhi wali (kekasih-Ku) maka Aku isytiharkan peperangan ke atasnya. Tidaklah seorang hamba-Ku mendekatkan dirinya dengan mengerjakan amalan-amalan fardhu yang telah Aku wajibkan ke atasnya melainkan ianya adalah lebih Aku sukai dari yang selainnya, dan berterusanlah hamba-Ku mengerjakan amalan-amalan nawaafil (sunat) sehinggalah Aku Maklumat lanjut
ASAL: RM9.00

SEKARANG: RM 9.00 (-0%)

AHLI: RM 8.10 (-10%)

Oleh Candy Factory
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Dr. Liza Adnan
Walaupun masa kecil aku kawan dengan monyet, dah besar aku berjaya juga jadi orang! “Aku dulu orang susah. Susah sangat. Tinggal pun dalam hutan tak ada elektrik, tak ada air paip. Kawan-kawan tak ada sangat, jadi aku berkawan dengan binatang. Ada lembu, ada kera. Main pun sendiri-sendiri je. Kadang-kadang main dengan Ayah Chik. Tu pun selalu gaduh. Jadi aku main dengan lembu dan kera je. Panjat pokok. Berlari sana sini dalam kebun getah Tokki. Kami tak ada kereta. Nak ke Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Orked V
Najmi dan Maria bertemu ketika hidup gadis itu sedang kusut. Dalam keadaan tertekan dan terabai, Maria mengambil keputusan untuk membunuh diri. Bagaimanapun, hasratnya tidak berjaya kerana tindakan pantas Najmi. “Tuhan dah tinggalkan aku!” - Maria Empatinya pada Maria membuatkan Najmi ingin membantu gadis tersebut. Dia faham benar jika seseorang itu sudah berputus asa dengan hidup kerana dia juga seringkali merasainya. Peristiwa dua dekad lalu bukan saja meragut memorin Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Iz Zunairah , Cikgu Mahmud
Azmira, seorang pegawai konservasi, amat komited menjalankan tugas memelihara hidupan laut dari kepupusan. Namun, ketenangan hidup Azmira mula terganggu apabila kisah keturunan keluarganya yang berkembar dengan buaya tersiar di dalam akhbar tempatan. ******* “Alang, memang susah nak diterima akal. Terpulanglah mahu percaya atau tidak. Tapi, aku yakin, makhluk ini keturunan engkau. Sebagai orang tua, engkau terimalah nasihat aku. Ini semua kerja Allah. Qadak dan qadar Alla Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh D. Rafael , Syasya E Luna , Del
D. RAFAEL (JALAN KUBUR LAMA) - "Untuk malam ini, aku nasihatkan kepada semua yang ada di sini. Seandainya kamu semua terdengar suara-suara orang mengelur dari luar rumah, jangan sesekali bukakan pintu rumah kamu semua. Aku tak mahu ada sesiapa yang terpukau oleh benda itu lagi." Pesan Imam Ismail. Kesemua yang berada di situ mendengar dan mengangguk hampir serentak. "Ingat pesan aku. Benda itu mungkin boleh menyerupai sesiapa sahaja. Termasuk diri kita. Jangan sesekali kita t Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 10.00 (-23%)

AHLI: RM 10.00 (-23%)

Oleh Mazni Aznita
Adriana Imaniyah terpaksa berhutang angkara si ayah, sehingga terpaksa menurut kehendak seorang wanita demi melunasi hutang-hutangnya. Kerana diugut, dia setuju menjadi tutor untuk Adham Mirza yang agak nakal dan pemalas. Adham Mirza lelaki muda yang tidak pernah punya cita-cita tinggi kecuali menghabiskan masa dengan berhibur. Dan bila Adriana muncul dalam hidupnya, targetnya hanya satu, mahu menyingkirkan gadis itu dari rumahnya. Namun, satu tragedi hitam mengubah hidup m Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Hidayahtulhusra
Amna Safiya dan Dzafri Mateen dipertemukan di bumi Sabah saat hati mereka rapuh dan luluh. Tanpa sedar, pertemuan yang tidak diduga itu saling menyembuhkan hati yang berdarah. Walaupun tidak diluahkan, mereka seakan-akan memahami isi hati masing-masing. “Banyak ambil gambar tadi?” - Dzafri Mateen “Banyak. Cantik tempat ni. Saya tak tahu sangat pasal tempat-tempat menarik kat Sabah ni. Nasib baik awak ada.” - Amna Safiya “Kalau macam tu, apa kata lepas ni awak jadi p Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Ana Fannan
Komik ONLINE ini adalah adaptasi daripada buku Dia Bukan Malaikat, garapan oleh penulis Muhd Iqbal Samsudin terbitan Buku Puris. Ia merupakan kumpulan cerpen yang mengetengahkan perihal masyarakat pada hari ini. Tujuh buah cerpen dikomikan untuk memberi manfaat kepada semua golongan terutama para remaja. Menghasilkan cerpen yang berkualiti dan kemudian dikomikan adalah sesuatu yang mencabar kerana ia menuntut paduan daya imaginasi yang tinggi agar mesej yang wacananya mampu Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh
When the eldest daughter of the Ascham household, Adele, turned ten, she remembered everything from her past life when she was hit with a strong headache. She was Kurihara Misato in her previous life, who died when she was 18 trying to help a little girl, consequently followed by an encounter with God. During their meeting, she pleaded to lead an average life with average skills. After all, her somewhat capable self has been burdened with all the expectations brought up to he Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 23.90 (-0%)

Oleh Anna Milla
Hidup Aira cukup complicated. Dia lari dari rumah apabila Imran mengahwini Hana, adiknya. Prinsip Aira, lelaki ibarat virus. Jangan kasi can. Aira gantikan tempat Doktor Halina selama dua jam sebagai therapist. Akibatnya, Zafran dan Amberlyn bercerai, Doktor Halina diugut dan Syafi bertarung dengan maut tanpa kasih seorang ibu. Terpaksalah Aira cuba perbaiki apa yang telah dia rosakkan. "Kalau macam tu apa kata awak guna teori awak yang kononnya hebat tu untuk pujuk isteri sa Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

1-882 of 882

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top