Popular
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' kaedah kaedah pengangkutan jalan 'Dijumpai 929 Produk Berkaitan
Oleh
Re:Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu Season 2 Re:從零開始的異世界生活 第二季Vol.1-25 End(DVD) A reunion that was supposed to spell the arrival of peaceful times is quickly shattered when Subaru Natsuki and Emilia return to Irlam village. Witnessing the devastation left behind by the calamities known as Sin Archbishops, Subaru sinks into the depths of despair as his ability to redo proves futile. As the group makes their way to the Sanctuary in search of answers Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh Veon / Vezill
Dengan nilai pengorbanan Cain, Remy berjaya melepaskan diri dari luar angkasa dan menuju ke Bumi untuk misi menyelamat. Sementara itu, Rorotti yang telah mendapat kekuatan penuh menjalankan rancangan kejamnya tanpa berlengah lagi! Adakah Remy akan berjaya dan kembali bersama keluarga tercinta? Saksikan kesudahannya dalam PERTARUNGAN MAHARAJA! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
Yuru Camp△ 摇曳露营△ Nadeshiko, a high school student who had moved from Shizuoka to Yamanashi, decides to see the famous, 1000 yen-bill-featured Mount Fuji. Even though she manages to bike all the way to Motosu, she's forced to turn back because of worsening weather. Unable to set her eyes on her goal, she faints partway to her destination. When she wakes up, it's night, in a place she's never been before, with no way of knowing how to get home. Nadeshiko is saved Maklumat lanjut
ASAL: RM41.90

SEKARANG: RM 41.90 (-0%)

AHLI: RM 41.90 (-0%)

Oleh Ibnu Ibrahim At-Tawari
Mahsuri membesar dan diasuh dengan penuh adat resam serta tatasusila oleh kedua orang tuanya, Sejak zaman kanak-kanak lagi, Mahsuri telah menunjukkan ciri-ciri luar biasa di mana dia tidak seperti kanak-kanak lain. Sehingga meningkat dewasa, ciri-ciri kewanitaannya lebih terserlah, dengan wajah yang cantik rupawan, serta hati budi yang sangat baik. Sehinggakan menjadi buah mulut penduduk LAngkawi dan akhirnya sampailah ke telinga Datuk Pekerma Jaya. Dia adalah wakil sultan, m Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 23.92 (-20%)

Oleh East Diani
Akibat tersilap langkah mengatur jalan hidup, rosak masa depan Alisya. Kerana seorang lelaki harga diri yang dijaganya musnah. Hidupnya musnah dan masa depannya hancur. Saat dia rebah Haikal Mikail hadir bagaikan seorang penyelamat waklaupun hubungan mereka bagaikan anjing dan kucing yang selalu bercakaran. Abang teman baiknya itu ada sebab mengapa dia ingin membantu. Semuanya kerana maruah seorang wanita. "Hah, sebab sayang habis semua maruah diri digadaikan. Masa nak buat Maklumat lanjut
ASAL: RM28.90

SEKARANG: RM 28.90 (-0%)

AHLI: RM 23.12 (-20%)

Oleh Ustaz Muhadir Haji Joll
Kewujudan Nabi Muhammad SAW adalah rahmat yang besar untuk seluruh alam. Sepertimana bulan purnama memancarkan cahaya, Nabi Muhammad SAW adalah penunjuk jalan, pembimbing dan tokoh terulung yang wajar dimuliakan dan disanjung sepanjang zaman. Naskhah ini berbicara tentang keistimewaan dan kelebihan Nabi Muhammad SAW dan bagaimana para Sahabat dan generasi-generasi selepas mereka mencintai dan memuliakan Baginda dengan mengadakan sambutan Maulidur Rasul dan mengarang kitab ser Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 16.00 (-20%)

Oleh Harith Faisal
Orang sekarang pelik-pelik. Bila ditanya, "Kenapa kau tak beli rumah lagi?" Jawabnya, "Tak mampu bro. Mahal rumah sekarang ni." Tapi relaks dan selamba pakai kereta yang bayarannya RM1,000 sebulan. Sebenarnya, faktor utama sukar memiliki rumah pertama adalah kegagalan urus kewangan dengan baik, tidak meletakkan pemilikan rumah sebagai prioriti dan sikap tunggu dan lihat yang menebal. Ada golongan yang menanti harga rumah turun, barulah nak membeli. Tapi, tiada persediaan aw Maklumat lanjut
ASAL: RM50.00

SEKARANG: RM 50.00 (-0%)

AHLI: RM 40.00 (-20%)

Oleh Kaoru
Setiap minggu Alex menulis surat kepada ibunya, seorang ahli alamiah walaupun dia jarang membalas. Suatu hari salah satu surat Alex dikembalikan. Selain itu Alex juga menerima satu kiriman bungkusan mengandungi spesimen tumbuhan dan serangga milik ibunya! Adakah sesuatu telah terjadi pada ibu Alex? Mampukah Alex dan putera mencari jalan untuk menghubunginya? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

Oleh
Otona no Bouguya-san 大人的防具店 Kautz was looking for a job and suddenly he gets hired by an armor shop. But it's not your run of the mill armor shop, it's an adult armor shop. An ecchi comedy showing the shopkeeper side of selling sexy battle armor. 基于布料越少防御能力越强的神秘准则,制造出让女性冒险者可以轻装上阵又能发挥强大保护作用的防具,就是这家防具店的宗旨! Kautz tengah mencari kerja dan tiba-tiba diga Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 23.90 (-0%)

Oleh Kron
HEI, BUAT APA TU @ TEPI JALAN?KOMIK SERAM BIKIN MEREMANG & JANTUNG BERDEGUP KENCANG. PASTI MENGGIGIL KETAKUTAN. SIRI 'AKU DENGAR KAT...' MEMBUATKAN SUASANA TEGANG & BADAN KEJUNG!"Hoi, bahayalah bergurau kat tepi jalan macam ni!"Teguran sebegini memang kena terima sebab ia demi keselamatan bersama. Tapi..."Ada orang kat belakang kita ke tadi?"BANGG!!!Kemalangan ngeri mungkin tinggalkan 'sesuatu' menyeramkan. Jadi, bila berseorangan kat tepi jalan tu, hati-hati... 'dia' bukan k Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Hyun Yunzz
Titisan darah yang ditembusi jarum bagaikan jurus dalam diam tanpa gerak, menembusi jiwa yang kealpaan. Kepercayaan, ketidakadilan sudah hilang sejak munculnya kenyataan yang menyakitkan. Ada naluri yang kosong, tiada jawapan mengenai setiap petualang. Ada ancaman yang marabahaya, tiada pengakhiran untuk menghentikan. Mereka terjebak dalam kancah rahsia demi mempertahankan maruah diri untuk kekal hidup, bukannya mati di tangan Silent Killer. ✔️ Silent Killer... pembunuh Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 23.40 (-10%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Asraf Shaari
Tatkala makhluk menyerupaimu, ingatlah Azazil sentisa menyesatkanmu. Sunyi sentiasa menemani jasadnya. Sepi sentiasa berdampingan dengan nadinya. Sejak kehadirannya, pelbagai kejadian aneh berlaku, sehingga kematian demi kematian menjadi santapan mata. Penghuni asrama sentiasa berjaga-jaga. Jika tidak, mereka ditimpa musibah. Gangguan tidak pernah berhenti. Dia dituduh membela saka sehingga memberi kesan kepada kawan-kawan yang rapat dengannya. “Aku rasa la kan, benda tu Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 21.60 (-10%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Oleh Hanina Abdullah
“Saya terima abang yang sekarang, abang yang baik di mata dan hati saya.” PROJEK pertama, ditolak. Projek kedua, tak berkenan. Projek ketiga, ehemmm… Si Alpha Male ni buatkan dirinya setiap malam teringat-ingat pulak! Bukan senang tau hati seorang Emmalyn yang pendiam boleh tergugat. Tapi… yang di sebelah sana terpikatkah? Maklumlah, stok lelaki ala-ala Zul Ariffin kut, takkanlah susah nak cari jodoh? Emmalyn tahu, dirinya dijadikan ‘gula’ untuk menarik Si Tareq. Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Out of stock

Oleh Sufea Hareez
“You are just ‘wow’ me, Miss Ducati.”- Amir Luqman. Siapa yang tak kenal Tuan CEO muda yang tampan dan segak bergaya bernama Amir Luqman? Dan kelebihan yang dimilikinya telah digunakan untuk menakluki seorang Miss Ducati. Hanya di bilik persalinan, segalanya bermula dan berakhir dengan sejarah yang tak termampu dilupakan. Dua tahun berlalu, mereka ditemukan semula. Maka terjadilah adegan Tuan CEO mengejar Miss Ducati. “Tak boleh ke kalau awak terus ignore je saya? Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 24.30 (-10%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Zura Anwar
“Siapa kau?” “Aku roommate kau. Nama aku Laila.” Bella, seorang gadis yang skema, sering digelar loser dan dipulaukan oleh kebanyakan pelajar di Universiti Clareford East. Namun, segalanya berubah apabila Laila, rakan sebilik baru Bella muncul. Mereka berdua mula menjadi teman rapat. Seiring itu, berlaku satu demi satu kematian mengejutkan di fakulti mereka. “Aku rasa fishy tentang kes ni.” Detektif Linda mengesyaki bahawa kes kematian itu adalah kes pembunuh Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 21.60 (-10%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Out of stock

Oleh Nureen Ahmad
Bukan untuk sesaat, tapi untuk selamanya... “Sorry.” - Haziq Naufal “Weh, kau ni buta ke apa? Muka aku yang cantik ni ada macam permukaan meja ke, sengal?” - Ziqa Aryssa Bermula dengan kisah menyakitkan hati, Ziqa Aryssa mengenali dia. Dia, mamat mulut tak ada filter. Sudahlah kurang ajar, mulut puaka, sesuka hati pula dia hendak panggil Ziqa dengan gelaran yang bikin menyirap hati. “Perempuan macam tu elok jadi andartu je. Sesuai dengan muka.” - Haziq Naufal Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 21.60 (-10%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Out of stock

Oleh Ayu Nozaki
Pengembaraan penuh penipuan dan rahsia bermula sekarang!Eggnog adalah lokasi tanpa alamat yang menjadi kediaman raksasa.Dahlia, seorang gadis mumia pergi ke bandar manusia untuk mencari ayahnya yang dipercayai hilang di sana. Bersama-sama Malt, budak serigala dan Rosetta si puntianak, adakah pencarian mereka berhasil atau menemui jalan buntu? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Wilson Lew
Pembalakan Haram Tersembunyi Jauh Di Dalam Hutan! Jason dan Charles meredah hutan untuk membongkar sindiket pembalakan haram yang semakin berleluasa. Pertembungan mereka dengan harimau bintang bull shark menambahkan lagi risiko maut di hutan tebal. Mampukah Jason dan Charles mencari jalan demi kelangsungan hidup? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
Shiba Miyuki's classmate Kitayama Shizuku is on her way to study abroad. For magicians, this is normally impossible, since allowing the genes of someone who can use magic outside their home country's borders is tantamount to giving up national secrets. But it's allowed to happen in one case-exchange programs. And that's how Angelina Kudou Shields has arrived in Japan from the USNA to study at First High. Around the time Lina arrived in Japan magicians began getting attacked b Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 23.90 (-0%)

Oleh Aniq Muhai
Menjadi penghafal Al-Quran merupakan impian hampir setiap dari kita, yang mana mampu menjadi peneman dalam alam kubur nanti. Ramai orang beranggapan Al-Quran itu membantu menenangkan jiwa, namun berapa ramai yang sedar untuk membaca mahupun membuka saat dibelenggu kesibukan dunia? Pelbagai persiapan perlu dilakukan sebelum memasuki dunia penghafal Al-Quran. Di dalam buku ini tersedia beberapa jalan untuk kita pilih, dan membantu menjelaskan lagi tujuan sebenar kita menghafal Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Out of stock

Oleh
Ex-soldier Juuzou Inui has one question—who turned him into a cyborg and erased his memories? After the war, cyborg soldiers known as the Extended were discharged. Juzo Inui is one of them, a man whose body was transformed, his head replaced with a giant gun! With no memory of his previous life—or who replaced his head and why—Inui now scratches out a living in the dark streets of the city as a Resolver, taking on cases involving the Extended. When a fellow Extended sho Maklumat lanjut
ASAL: RM43.90

SEKARANG: RM 43.90 (-0%)

AHLI: RM 43.90 (-0%)

Oleh
Sougo Tokiwa, a high school student born in the year 2000, dreams of one day becoming a king when he meets a mysterious girl named Tsukuyomi from the year 2068 who gives him an ominous warning: "You will become Kamen Rider Zi-O, the King of Time; the demon destined to rule the world." While troubled by his possibly cursed fate, Sougo becomes Zi-O to save the time space continuum from the Time Jackers, a group seeking to alter the history of the Heisei Kamen Riders for their o Maklumat lanjut
ASAL: RM79.90

SEKARANG: RM 79.90 (-0%)

AHLI: RM 79.90 (-0%)

Oleh Cik Tet
Yam cintakan Izz setengah mati. Namun, kerana hati busuk orang lain, Yam terpaksa melepaskan walaupun hatinya teruk terluka. "Yam minta maaf. Yam tak cintakan abang lagi. Bahagia Yam, bukan dengan abang. Jangan cari Yam lagi dan jangan muncul depan Yam lagi.”-Maryam Mulut melafazkan benci, tapi pada hakikatnya...setiap hari Yam tunggu Izz datang untuk membawanya pergi dari derita yang ditanggungnya. Namun harapannya hanya tinggal harapan. Si dia pergi bersama luka dan kec Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Oleh Fiy Suri
"...I'm sorry, but I'm afraid you can never do snowboarding again." Hud terduduk. Akibat kemalangan yang menimpa, minat dan kecintaannya pada meluncur salji - bahkan seluruh hidupnya, punah! Tak pernah dia sangka, atlet Olimpik sepertinya terpaksa bersara seawal usia 25 tahun. Sikap Hud terus berubah menjadi dingin, sehinggalah pertemuannya dengan keluarga Our Time memberikan cahaya yang baharu dalam hidupnya. Terutamanya kehadiran Inara, barista girang yang juga menghidap Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 27.00 (-10%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh 池昌旭 , 金智媛 , 金玟锡 , 韩智恩 , 刘庆秀
The storyline of the series is in interview format -- six people talking about their dating life. Park Jae-won (Ji Chang-wook), 32 years old architect by profession has a passionate and honest personality. He is not able to forget the woman, whom he calls a "camera thief". She stole his heart and disappeared. Lee Eun-oh (Kim Ji-won), 29 years old marketer, lives an ordinary life but has an alter ego called Yoon Seon-a. She meets Park Jae-won under her fake identity in Yangyan Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh 赵炳圭 , 金世正 , 刘俊相 , 廉惠兰 , 安奭奂
A group of people are called "Counter." Their purpose is to hunt down evil spirits and they each have their own special abilities. The group disguises themselves as employees at noodle restaurant. So Mun (Joe Byeong-Gyu) is a high school student and he is the youngest member of "Counter." His special ability is his physical strength. As a child, he was involved in a suspicious car accident. His parents died in the accident and he was left with a limp in his left leg. Ga Mo-Ta Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 59.90 (-0%)

Oleh Naufal Isa
Kadang, kita selalu mempersoalkan takdir: "Kenapa aku dilahirkan begini?" "Kenapa Tuhan tak beri aku hidayah?" "Kenapa aku diuji sebegini?" Sedangkan, kita lupa. Kita alpa. Kita biarkan. Kita abaikan, segala peluang, ruang, nikmat, hidayah, dan petunjuk yang setiap hari Allah hulur pada kita, tapi KITA SENDIRI YANG MENOLAK HIDAYAH TERSEBUT lalu terus menerus memberi alasan dan menyalahkan Dia. Apa yang menghalang kita untuk membuka ruang hati kita untuk menerima hidayah yang Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Theya Nur
Iklil Yusra… Mata peminat memandangnya sebagai pengacara popular yang memiliki kehidupan yang sempurna; berkerjaya, cantik dan mewah, seperti hidupnya indah belaka. Hakikatnya, yang tahu hanyalah dirinya. Dia gadis terbuang. Dia gadis yang terluka. Kerana segala yang telah berlaku, pintu hatinya bagaikan tertutup rapat untuk insan yang bernama lelaki. Pertemuan semula dengan Iyadh Shah membuka kembali lembaran kisah silamnya. Dia tahu rasa cinta buat lelaki itu masih ber Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Sri Diah Shaharuddin
Suka duka mejalankan kaedah pembelajaran oleh guru dan pendidik sepanjang menghadapi perintah kawalan pergerakan sangat memberi makna kepada dunia Pendidikan di Malaysia. Komitmen ini sangat disanjung tinggi. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Sri Diah Shaharuddin
Suka duka mejalankan kaedah pembelajaran oleh guru dan pendidik sepanjang menghadapi perintah kawalan pergerakan sangat memberi makna kepada dunia Pendidikan di Malaysia. Komitmen ini sangat disanjung tinggi. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Sri Diah Shaharuddin
Suka duka mejalankan kaedah pembelajaran oleh guru dan pendidik sepanjang menghadapi perintah kawalan pergerakan sangat memberi makna kepada dunia Pendidikan di Malaysia. Komitmen ini sangat disanjung tinggi. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Sri Diah Shaharuddin
Suka duka mejalankan kaedah pembelajaran oleh guru dan pendidik sepanjang menghadapi perintah kawalan pergerakan sangat memberi makna kepada dunia Pendidikan di Malaysia. Komitmen ini sangat disanjung tinggi. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Veronica Chendang
Di sebalik perjalanan hidup seseorang ada cerita tersembunyi yang tiada siapa tahu rahsianya. Sedalam mana kita mencintai seseorang, sekuat itulah sakit yang akan kita tanggung setelah dia melangkah pergi. Aku Cuma sekadar pelabuhan untuk kau singgah melepas kerinduan dan kebosanan, kemudian kau berlalu pergi tanpa sepatah kata. Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Mohd Khair Ngadiron
Manusia yang berusaha, jika dia bertawakal, dengan izin Tuhan dia akan berjaya. Paling utama ialah bersabar dan belajar menerima semua perkara seadanya. Sesungguhnya, rezeki datang dalam banyak cara, banyak bentuk dan banyak keadaan. Ada kala terlebih dan sesekali mungkin terkurang. Demikian juga saya, dan buku ini berkongsi sebahagian memoir turun naik kehidupan saya - ketika pernah selesa duduk di belakang sambil kenderaan dipandu orang lain, juga ketika orang lain selesa Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh
Revisi Cepat SPM Matematik Tingkatan 4 & 5 merupakan bahan rujukan cepat yang harus dimiliki oleh semua pelajar SPM. Kandungan buku ini yang padat dan menyeluruh dapat membantu pelajar untuk membuat ulang kaji secara efektif dan sistematik bagi menghadapi peperiksaan SPM dengan penuh keyakinan. Ciri-ciri eksklusif: ● Nota yang ringkas, tepat dan padat ● Info Dinamik dan Kod QR memuatkan maklumat tambahan ● Semak Cepat yang menguji pemahaman dan pengetahuan ● Peta Pem Maklumat lanjut
ASAL: RM18.90

SEKARANG: RM 18.90 (-0%)

AHLI: RM 16.07 (-15%)

Oleh Ustaz Mohd Faez
Kandungan dalam buku ini adalah Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Cik Amal Amina
Sementara atau selamanya... Safa terima Ilhan sebagai suami, bukan sebab dia cinta tetapi sebab abah yang mahu. Demi sayangnya pada abah, Safa turutkan walau hakikat sebenar, dia memang tak sukakan lelaki itu. “Saya. Benci. Awak.” – Safa. “I hate you more.” – Ilhan. Sejuta kata benci pun, Safa tetap akur untuk menjadi isteri pada Ahmad Ilhan Bin Muhamad Hambali. Tapi, Safa ada misi sendiri. “Perjanjian apa ni, Safa?” – Ilhan. “Misi kahwin paksa.” – Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Ana Mahnur
Menemukanmu adalah satu ketetapan. Memilihmu adalah satu kesempurnaan. Saling memberi dan menerima itulah yang menyempurnakan sesebuah ikatan. Penantian lima tahun Harith dan Noureen tidak mematahkan harapan meskipun tidak sempat bersama dengan kedua-dua anak syurga mereka. Selagi ada jalan tiada istilah putus asa. “Umi nak kita batalkan ambil anak angkat.” - HARITH DANIYAL “Habis, apa kita nak buat?” - NOUREEN Yang tidak masuk akal apabila ibunya menyuarakan hasrat Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Nona Adara
Kau adalah mimpiku yang sempurna. Putus tunang? Bukanlah penyebab untuk Firyal Aleyna tunjuk rasa kecewanya walau dilabel sebagai perempuan tidak bersyukur. Impiannya hanya ada dua, keluarga dan perniagaan Rumah Hati. Tapi, siapa sangka akibat insiden tercampak kasut dalam tren mengubah segalanya. “Kasut sebelah kanan, saya sempat sambut. Kasut sebelah kiri, saya sempat elak daripada terkena muka saya yang antara terkacak dalam tren ini.”- ALYAN IZZ Selepas kejadian cin Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Wan Nurnajihah
Menjadi cinta terakhir… jauh lebih sempurna. HAZRAIN & SHIMA – Sepuluh tahun bercinta, tiga bulan bahagia menjadi suami isteri… indah! Tapi, saat inai masih merah di jari... Shima menghembuskan nafas terakhir. Hazrain menderita! Seseorang dalam ahli keluarganya telah dipersalahkan sepenuhnya atas kematian isteri tercinta. “Gemuk badak air!” Itu kata-kata hinaan yang diterima oleh Jasmin dua belas tahun lepas. Anehnya, sehingga kini dia masih tidak lupa gerangan yan Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 24.30 (-10%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Cahaya Ainn
Pertemuan pertama di antara Faliq dan Ayana bukanlah bermula dengan baik. Sangka Ayana, itulah pertemuan terakhir mereka. “Hello, cik adik. Awak pekak ke?” - Faliq “Awak apa hal? Tiba-tiba nak cari pasal?” - Ayana Ternyata sangkaannya meleset apabila mereka terpaksa ‘berpasangan’ demi menyiapkan tugasan berkumpulan. Maka bermulalah hubungan ‘sejuk beku’ dan sesekali ‘perang dunia’ antara mereka dalam menyiapkan tugasa Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Nurul Shuhada
Nur Afwan Insyirah, di sebalik sebaris nama itu ada harapan yang ditanam untuknya. Dia sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan ha knya sebagai seorang anak. Sekaligus menunaikan janji yang telah dilafazkan kepada arwah abah. “Afwan... janji dengan abah. Janji yang Afwan akan cari keluarga Afwan. Cari mereka dan dapatkan balik hak Afwan sebagai anak.” - Pak Malik Bermulalah rancangannya mahu mendekati keluarga kandung dengan m Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Jamal Ma'mur
Dalam bidang pendidikan, semua warganegara adalah berhak mendapat pendidik. Paling minima, pendidikan wajib yang mesti dilalui oleh setiap warganegara sehingga kini adalah selama 11 tahun daripada Tahun 1 hingga Tingkatan 5. Malah seseorang itu tidak dihalang untuk mendapatkan pendidikan setinggi mungkin, selagi tuan punya dirinya berkemampuan sama ada dari segi fizikal, mental dan material. Hal ini termaktub di dalam perlembagaan negara. Walaupun kepesatan bidang pendidikan Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh Adnil Zaff
Adinda Putri bukanlah anak bangsawan seperti Tengku Anisah atau Tengku Marissa. Dia juga bukan millionaire. Tetapi dia anak perempuan kepada Angelina Khon, wanita ke 10 terkaya di Perancis! Adinda cuba lari dari kebiasaan hidup yang sarat protokol. Tidak sedar dalam pada dia cuba belajar menjadi orang kebanyakan. Ayahnya telah memberikan dia satu pelajaran yang sulit untuk dia lalui. Iaitu menjadi PA kepada kepada CEO muda itu. William seorang lelaki yang dikenali oleh semua Maklumat lanjut
ASAL: RM36.00

SEKARANG: RM 36.00 (-0%)

AHLI: RM 32.40 (-10%)

Oleh Nurhayati Ishak
“Boon, you pergilah temankan Denis kat kereta sana. Kesian pulak dia memandu balik seorang-seorang.” Kerah Josen. Pantas Bunga rungkai tali pinggang keledar.“Tak payah!” jerkah Dee George. Bunga baru sahaja buka pintu kereta dan keluarkan kakinya letak atas tanah. Dee George tiba-tiba jerkah dengan kuat. Sampai terangkat terus kakinya masuk ke dalam kereta semula. Perlahan-lahan dia tutup pintu. Geram jugak dia. Terkejut macam nak mati! Dia lihat Josen sudah mengur Maklumat lanjut
ASAL: RM27.90

SEKARANG: RM 27.90 (-0%)

AHLI: RM 25.11 (-10%)

Oleh Hj Lokman Abdul Hamid
Siri buku Perubatan Al-Quran membuktikan betapa mujarabnya ayat-ayat Al Quran dalam merawat penyakit. Jika siri pertama berkisarkan penyakit kanser, siri kedua pula tampil dengan isu berkenaan 16 penyakit kronik yang sering dialami oleh rakyat Malaysia. Antaranya ialah penyakit kencing manis, darah tinggi, jantung koronari dan strok. Punca simptom dan langkah pencegahan dirungkai satu per satu dengan garapan gaya bahasa yang mudah difahami oleh golongan umum. Isu buku ini p Maklumat lanjut
ASAL: RM60.00

SEKARANG: RM 60.00 (-0%)

AHLI: RM 54.00 (-10%)

Oleh Darus Senawi
Kembara Darus Senawi adalah coretan pengembaraan ilmu Ustaz Darus Senawi pada tahun akhir 60-an dan awal 70-an. Siapa yang suka buku sirah yang diterjemah daripada Bahasa Arab pasti kenal dengan individu ini. Beliau adalah penterjemah buku Rahiq Makhtum dan Fiqh Sirah. Pengembaraan Ustaz Darus Senawi bermula apabila beliau mahu pergi ke Mesir. Cita-citanya untuk menuntut ilmu Sastera Bahasa Arab di Universiti Al-Azhar. Disebabkan duit tidak mencukupi untuk menaiki kapal terb Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh
Lee Yeon (Lee Dong-Wook) was once the mountain spirit of Baekdudaegan. He sacrificed his life as a mountain god to resurrect the life of the woman he loved A Eum. Lee Yeon now lives his life as a nine tailed fox in human form. He has lived this way for hundreds of years. Meanwhile, Nam Ji-A (Jo Bo-Ah) works for TVC station as a PD of documentaries. She seeks out stories on the supernatural. Back in 1999, her parents were involved in a car accident in Yeou Gogae. She remember Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 53.91 (-10%)

Oleh Meme Iwaoka
Ayu, cantik... tapi sebenarnya gadis XX?!!Aku, Torame Koeda, pelajar tahun 2 sekolah menengah.Err... patut ke aku beritahu hal ni?Aku ni anak orang kaya dan aku nak jalani hidup macam orang biasa. Langkah pertama, aku kena tukar sekolah dulu. Tapi... tak semudah tu! Ada dua bodyguard yang kena perhatikan gerak-geri aku! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
Nota dan fakta yang bernas dan tuntas. Kupasan dan kajian yang lengkap dan mantap. Persembahan yang kemas dan jelas dengan penggunaan bahasa yang mudah. Bahan praktis yang intensif lagi efektif, berorientasikan peperiksaan. Inilah kombinasi cukup ampuh yang membentuk siri Kupasan & Kajian KOMSAS Kendiri Tingkatan 4 terbitan SASBADI. Memang sengaja siri buku ini dibina sebegitu rupa; sesudah dianalisis segala keperluan dalam pengajaran dan pembelajaran dan sesudah dikaji keh Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 8.90 (-0%)

AHLI: RM 8.01 (-10%)

Oleh
Suddenly, high school student Natsuki Subaru has been summoned to another world on the way back from the convenience store. With the biggest crisis of his life being summoned to another world and no sign of the one who summoned him, things become worse when he is attacked. However, when he is saved by a mysterious silver-haired girl with a fairy cat, Subaru cooperates with the girl to return the favor. When they finally manage to get a clue, Subaru and the girl are attacked a Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 69.90 (-0%)

AHLI: RM 69.90 (-0%)

Oleh Khairul Nizam Khairani
Beberapa tahun lalu, tujuh orang kanak-kanak telah hilang entah ke mana. Usaha mencari mereka, menemui kegagalan. Siasatan yang dijalankan pihak polis hanya menemui jalan buntu. Akhirnya ia terkubur begitu sahaja. Namun, insiden itu berulang kembali apabila beberapa orang kanak-kanak hilang tanpa dapat dikesan lagi. Ternyata rahsia hitam yang menghantui penduduk kawasan perumahan Taman Balqis berulang kembali. “Benda tu tak mengacau, cuma dia suka tunjukkan diri. Itu har Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Zaza Qry
Yang aku selalu tahu, kau adalah untukku. Ziyara yang tidak pernah mencintai lelaki, terjatuh cinta dengan majikannya sendiri. Lelaki yang punya aura, walaupun sudah berusia. Selama ini dia tidak terfikir akan terlibat dalam cinta skandal seperti ini. Namun, dirinya dikhianati lelaki itu. Disebabkan insiden yang tidak pernah Ziyara terfikirkan itu, dia terpaksa tinggal dengan lelaki yang nampak macam bencikan dia sebagai perempuan iaitu Hanz. “Dengan aku, masih boleh Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Fizziany
Dia digelar sebagai yang gagal dalam hidup. Takkan ada masa depan. Dia dihina oleh orang dan diperkecilkan oleh kaum keluarga. Namun apabila takdir berubah, ia meragut seluruh kepercayaan Chi terhadap nilai kemanusiaan. Sementara itu, Dr Ion mula mebina sebuah Gerbang Bintang yang lebih hebat berbanding Gerbang Masa Makrokosmik, iaitu sebuah mesin perjalanan antara ruang dan demensi. Satu persatu spesis hidupan bumi mula hilang, ditranportasi ke demensi lain demi plan masa d Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Out of stock

Oleh Sayhazs Zailie
“Usahlah kau bersedih, Di hadapanmu aku hadir, Memadam resah dah curiga dari hatimu…” ARYAN ALFIANSYAH WONG. 10 tahun kejar impian, akhirnya lelaki itu putuskan untuk pulang setelah puas menjelajah semesta alam. Tak sabar rasa nak bersua. Dah rindu sangat pada keluarga. Tapi baru beberapa minit touch down, belum pun sempat sampai rumah, Aryan diculik geng Crazier... The most wanted criminal gang in Malaysia! Sebab? Dia anak Aryawan Wong, hartawan terkenal Indonesia. Da Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh
Nota dan fakta yang bernas dan tuntas. Kupasan dan kajian yang lengkap dan mantap. Persembahan yang kemas dan jelas dengan penggunaan bahasa yang mudah. Bahan praktis yang intensif lagi efektif, berorientasikan peperiksaan. Inilah kombinasi cukup ampuh yang membentuk siri Kupasan & Kajian KOMSAS Kendiri Tingkatan 2 terbitan SASBADI. Memang sengaja siri buku ini dibina sebegitu rupa; sesudah dianalisis segala keperluan dalam pengajaran dan pemblejaran dan sesudah dikji kehen Maklumat lanjut
ASAL: RM8.90

SEKARANG: RM 8.90 (-0%)

AHLI: RM 8.01 (-10%)

Oleh Kaoru
Sekarang ada dua presiden MPP di Akademi Momos – Alex dan Putera Gion! Untuk menentukan siapa lebih layak memegang jawatan tersebut, Pengetua Evan mengarahkan mereka untuk melayani tetamu penting, Encik Hatt Powell. Siapakah bakal menjalankan tugas dengan lebih baik dan berjaya mengekalkan takhta? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Meme Iwaoka
Setiap kali balik sekolah Yotsuba akan lalu jalan yang sama untuk pulang ke rumah. Selama ini tak ada masalah dan tak jumpa apa-apa yang pelik pun.Tapi pada suatu hari, bila kawan sekelas tunjuk ada rumah agam misteri dikelilingi bunga ros kat jalan sana, Yotsuba tertanya-tanya. Dia terjumpa tukang tilik kacak bernama Kouya.Menurut tilikan Kouya, dalam lima bilion manusia, Yotsuba seorang je ahli sihir. Woah! Kenapa dan macam mana pula pelajar macam Yotsuba ni jadi ahli sihir Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Qizeaq
Perjalanan Nadia dan Aria, yang memiliki kebolehan Spirit User, pulang ke kampung halaman berdepan musibah bila Tuan Bangsawan cuba menculik Aria. Bila Nadia tewaskan musuh dengan kuasa Semangat Api, tiga pembunuh kejam; Gorgon, Gazwad Si Kegelapan dan Yasar Si Hujan Darah diupah hapuskan mereka.Muncul Hassin, lelaki hilang ingatan punyai Semangat Angin membantu mereka. Namun... berjayakah hasil gabungan Semangat menepis cengkaman pembunuh upahan? Siapa diri Hassin sebenarnya Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
By dying, a powerless boy obtained the ability "Return by Death," allowing him to go back in time upon death. Natsuki Subaru was abruptly summoned to another world on his way home from the convenience store one night. In this new world where he had nothing and no one to turn to, the one power he gained was "Return by Death," the ability to turn back time upon his own death. To protect those he holds dear, and to take back irreplaceable moments in time, he fights despair as h Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

1-929 of 929

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top