0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' lelaki kiriman tuhan 'Dijumpai 1520 Produk Berkaitan
Oleh
Ji Sun-Woo (Kim Hee-Ae) is a family medicine doctor. She is married to Lee Tae-Oh (Park Hae-Joon) and they have a son. She seems to have everything, including a successful career and a happy family, but she is betrayed by her husband and others. Meanwhile Lee Tae-Oh dreams of becoming a famous movie director. He runs an entertainment business with the support of his wife Ji Sun-Woo. Even though he loves his wife, Lee Tae-Oh falls into a dangerous relationship. 白手起家 Maklumat lanjut
ASAL: RM79.90

SEKARANG: RM 79.90 (-0%)

AHLI: RM 79.90 (-0%)

Oleh CIK TET
"Bayu Aweera. Lelaki yang terlalu setia dengan cintanya, penyayang serta bertanggungjawab. Namun, cintanya dinodai hingga menyebabkan dia berubah menjadi seorang yang kasar, ego serta pendendam. Cempaka Sari. Demi kasihnya kepada kakak kandung sendiri, dia terpaksa menyakiti hati insan yang paling dicintainya. Bertahun dia membawa diri bersama dengan cinta yang tak pernah terhakis dari hatinya. Tiga tahun berlalu, mereka ditemukan kembali. Namun tiada lagi yang indah di ant Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh FARA HANA
" Kata orang kecewa dalam percintaan itu perkara biasa tapi tidak pada seorang lelaki yang bernama Tengku Kayden. Sakitnya terkandas dalam percintaan itu sangat sukar ditelan sehingga menjadikan dia seorang pendendam. Dek kerana itulah dia dan Zandra Nur Tatiana disatukan walaupun tanpa kerelaan gadis itu. Tujuannya hanya satu, dendamnya perlu terbalas. Kesakitan yang dirasakan selama ini perlu ada yang turut merasainya supaya hatinya puas! Adakah adil buat Zandra untuk terse Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 25.60 (-20%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh MARISSA
"Kalau sudah kata jodoh, takkan ke mana… Itu kata-kata Sufian, tunangnya apabila baru saja kena tangkap khalwat dengan Aida. Lagi kurang sebulan saja majlis perkahwinan mereka, tapi kini semuanya tinggal kenangan. Rasa tawar hati itu membawa Wardina ke bumi Kundasang bersama teman baiknya, Zaimah. Tak sangka, dia dipertemukan dengan lelaki serabut alam bernama Idham. Serupa perompak pun ya. Tapi lelaki itu memang sesuatu. Wardina menolak sekerasnya namun Zaimah tetap d Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 18.40 (-20%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Out of stock

Oleh ROSE ALEYA
Kerana amanah arwah Haji Ibrahim, Syasya Lyana dan Adh Khusyairi disatukan sebagai pasangan suami isteri. Permulaan kisah mereka penuh drama. Ada saja perang dingin dan angin ribut taufan yang membadai. Malah, mereka saling membenci dan menyakiti. "Aku memang akan cari perempuan yang lebih layak berbanding kau untuk dijadikan seorang isteri. Malah, aku akan cari seorang isteri yang jauh lebih sempurna." - ADH Namun, rahsia Tuhan tak siapa yang tahu. Dalam saling membenci, ada Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 21.60 (-20%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh ABU TOLHA IQAMUDDIN
Misteri 7 Misi dan Konpirasi 30 Dajjal sebelum Dajjal. Dajjal telah bersama - sama kita sekarang. Dajjal telah kuasi dunia menghasud dan menghuru - harakan masyarakat manusia, dunia telah terperangkap dalam sistem dajjal. TRUMP isytiharkan diriyan TUHAN Yahudi. Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 23.92 (-20%)

AHLI: RM 23.92 (-20%)

Out of stock

Oleh
The story begins with a young boy named Dai. Dai, the young protagonist of the series, is the only human living on the island. Having been raised by Brass and with his best friend, the monster Gome, Dai grows up dreaming of becoming a hero. Kisah bermula dengan seorang budak lelaki bernama Dai. Dai, watak utama muda bagi siri ini, ialah satu-satu manusia hidup di atas pulau ini. Dibesar oleh Brass dan bersama dengan kawan karibnya, raksasa Gome, Dai semakin membesar dan beri Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Ilya Abdullah
DIKHIANATI! Husna si cantik manis dikhianati orang yang dianggap darah daging sendiri. Wajah cantiknya berubah hodoh. Tunang kesayangan meninggalkan dia saat dia memerlukan sokongan. Dia kecewa hingga hampir meragut nyawanya sendiri. Wanita bernama DEWI hadir dalam mimpi Husna. Wanita cantik itu mengatakan yang dia keturunannya. Wujudkan wanita itu? Husna ragu-ragu. Dia hanya bertemu wanita itu di dalam mimpi bukan di dunia nyata. "Susuk setan bukan sebarangan susuk. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 18.75 (-25%)

Oleh Hadi Fayyadh
Watak-watak yang yang dikatakan menyerupai Dajjal wujud dalam tamadun terdahulu seperti Lord Pacal, Viracocha, dan Shi Huangdi adalah sebagai wakil Tuhan atau anak Tuhan Matahari. .. .. Penjelmaan Dajjal dalam tamadun ini adalah di dalam bentuk manusia tua yang berjanggut. Lalu, sejauhmanakah kebenaran sangkaan para pengkaji ini terhadap kewujudan Dajjal di masa lampau? . Adakah benar Dajjal melalui zaman demi zaman, menjadi penguasa dan pembina yang hebat. Setiap tamadun Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 23.92 (-20%)

AHLI: RM 23.92 (-20%)

Oleh Damya Hanna
Tiada siapa menyangka di sebalik kelincahan dan keceriaan sikapnya, rupa-rupanya Ainul Tihani pernah melalui tragedi pahit pada masa lalu. Namun, memori memilukan itu telah terpadam dari kotak ingatannya gara-gara trauma yang dihidapi. Lantaran itu, Tihani merasakan hidupnya kekosongan. Tidur malamnya asyik diganggu igauan dan mimpi yang menimbulkan persoalan. Jihad Amjad, lelaki berperwatakan dingin yang hidup dalam kebencian ibunya sejak di alam remaja. Akibat tragedi 12 t Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.40 (-20%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Rohamiah Muda
Buku Indahnya Hidup Bertuhan (Berdamai Dengan Takdir 2.0) adalah sebuah buku yang mengandungi kisah ibrah tentang hubungan seorang hamba dengan Tuhannya. Setiap manusia perlukan kepada satu kuasa Yang Maha Hebat yang boleh menjaga serta melindungi dirinya daripada musibah dan malapetaka. Jadi, kuasa itu adalah Tuhan kita yang satu iaitu Allah Taala. Sebagaimana jasad yang memerlukan keperluan seperti makanan dan air untuk hidup, begitu juga roh memerlukan makanan untuk ia t Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 16.00 (-20%)

AHLI: RM 16.00 (-20%)

Oleh Issey Abdillah
Bagaimana ciri "personaliti bertuhan" itu? Bagaimana ianya boleh meningkatkan potensi dan prestasi, dalam masa yang sama menjadikan kita hamba yang disayanginya? Ayuh. Mari kita sama-sama renung pelbagai contoh dari kisah-kisah Al-Quran tentang "Personaliti Tauhidik" di dalam buku ini. Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 17.60 (-20%)

AHLI: RM 17.60 (-20%)

Oleh Yim , Kang Jae
Amerika Latin kian pesat dalam bidang astronomi, teknik dan ilmu seni bina sehingga lahir tamadun yang hebat seperti Aztek, Maya dan Inkar. Namun begitu, sejak keruntuhan tamadaun berlaku, banyak bangunan bersejarah telah diabaikan akibat perpindahan penduduk. Khabarnya makhluk-mahluk ini berasal daripada kawasan ini. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 9.68 (-25%)

AHLI: RM 9.68 (-25%)

Oleh Orked V
Najmi dan Maria bertemu ketika hidup gadis itu sedang kusut. Dalam keadaan tertekan dan terabai, Maria mengambil keputusan untuk membunuh diri. Bagaimanapun, hasratnya tidak berjaya kerana tindakan pantas Najmi. “Tuhan dah tinggalkan aku!” - Maria Empatinya pada Maria membuatkan Najmi ingin membantu gadis tersebut. Dia faham benar jika seseorang itu sudah berputus asa dengan hidup kerana dia juga seringkali merasainya. Peristiwa dua dekad lalu bukan saja meragut memorin Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 20.80 (-20%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Norshiemah Md Yasan
SERI... hidupnya tidaklah berseri-seri seperti namanya. Dia sering menjadi mangsa amarah dan cacian Mak Bedah dan Aifa. Untung sahaja dia disayangi oleh abahnya, Pak Rahim. Begitu juga dengan Ikmal. lelaki yang telah membuatkan hatinya berbunga riang. Dia tidak kisah berkorban demi meraih cinta lelaki itu. Namun, hidupnya berubah dengan kehadiran Rayqal di kampung itu. RAYQAL...sebelum ini seorang yang berharta dan bongkak. Kini, tercampak di kampung apabila takdir telah Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 21.60 (-20%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Azieana
Dek terhutang budi, Deena akur dengan kehendak TJ. Berkahwin dengan tunang TJ sendiri! Qarl membantah keras dengan idea gila TJ. Sudahlah TJ memutuskan pertunangan mereka tanpa sebarang alasan kukuh, malah siap disuruhnya Qarl menerima Deena sebagai isteri. "I.. I.. tak tahu apa yang ada dalam fikiran you sekarang dan I tak tahu apa maksud you lakukan semua ini. I betul-betul tak tahu dan I rasa I diperbodohkan. I rasa I dah jadi lelaki yang paling bodoh sekarang ni." - Qar Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 21.60 (-20%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh D. Rafael , Syasya E Luna , Del
D. RAFAEL (JALAN KUBUR LAMA) - "Untuk malam ini, aku nasihatkan kepada semua yang ada di sini. Seandainya kamu semua terdengar suara-suara orang mengelur dari luar rumah, jangan sesekali bukakan pintu rumah kamu semua. Aku tak mahu ada sesiapa yang terpukau oleh benda itu lagi." Pesan Imam Ismail. Kesemua yang berada di situ mendengar dan mengangguk hampir serentak. "Ingat pesan aku. Benda itu mungkin boleh menyerupai sesiapa sahaja. Termasuk diri kita. Jangan sesekali kita t Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 10.00 (-23%)

AHLI: RM 10.00 (-23%)

Oleh Mazni Aznita
Adriana Imaniyah terpaksa berhutang angkara si ayah, sehingga terpaksa menurut kehendak seorang wanita demi melunasi hutang-hutangnya. Kerana diugut, dia setuju menjadi tutor untuk Adham Mirza yang agak nakal dan pemalas. Adham Mirza lelaki muda yang tidak pernah punya cita-cita tinggi kecuali menghabiskan masa dengan berhibur. Dan bila Adriana muncul dalam hidupnya, targetnya hanya satu, mahu menyingkirkan gadis itu dari rumahnya. Namun, satu tragedi hitam mengubah hidup m Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 28.00 (-20%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Annisa Nisfihani
Arin, gadis super pembersih yang selalu tak senang duduk bila tengok keadaan sekeliling bersepah. Suatu hari muncul Alvan, seorang lelaki pemalas, mengada dan 'tak teratur' tinggal di bilik sewa milik keluarga Arin. Huru-haralah jadinya bila Arin dan Alvan belajar di sekolah sama. Alvan sangat popular dan Arin pula hanya gadis tak dikenali + tak ada apa yang special. Apa yang terjadi pada hubungan diorang bila masing-masing ada sikap yang agak kontra tu? Nikmatilah kisah ro Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.60 (-20%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Hidayahtulhusra
Amna Safiya dan Dzafri Mateen dipertemukan di bumi Sabah saat hati mereka rapuh dan luluh. Tanpa sedar, pertemuan yang tidak diduga itu saling menyembuhkan hati yang berdarah. Walaupun tidak diluahkan, mereka seakan-akan memahami isi hati masing-masing. “Banyak ambil gambar tadi?” - Dzafri Mateen “Banyak. Cantik tempat ni. Saya tak tahu sangat pasal tempat-tempat menarik kat Sabah ni. Nasib baik awak ada.” - Amna Safiya “Kalau macam tu, apa kata lepas ni awak jadi p Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 18.40 (-20%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Mardihah
“Kita jumpa lagi kat sini. Garam di laut, asam di gunung bertemu dalam belanga juga. Berjodoh betul. Kan Cahaya, kan?” -Adib Huzairi “Hebat betul taste janda macam kau ni, kan?” -Ainil “Sebab saya jandalah kak, taste saya kena tinggi sikit.” -Cahaya Cahaya ini, benci betul kalau orang memandang rendah kepadanya hanya kerana dia menyandang gelaran janda. Salah ke kalau dia itu janda kerana kematian suami! Dihimpit dengan desakan keluarga Aizul yang mahu menyatu Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 24.80 (-20%)

AHLI: RM 24.80 (-20%)

Oleh
The story centers around Mizuki Hijiri, a high school girl who just transferred schools. At her new school, she has a fateful encounter with boys suffering from chuunibyoi (adolescent delusions of grandeur). There is Noda who dreams of becoming a hero, the tragically handsome otaku Takashima who only likes 2D girls, Nakamura the supposedly "reincarnated" angel or devil, and the self-professed string-puller Tsukumo. 没错,我觉醒了! 高中生圣瑞姬由于个人因素 Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh Sharina Elisa
TIK! TIK! TIK! Karina bergegas bangun menuju ke bilik. Yuna mengekori. Buntang mata mereka melihat laptop atas meja memaparkan video letupan. "Apa ni?" Degup jantung Yuna laju. Terketar-ketar dia menuding skrin. Tangannya menekup mulut apabila menyedari lokasi letupan adalah kediaman ayahnya. Karina terjelepok atas lantai. "A... ayah! Ayah! Ayah!!!" jerit Yunai bagai kerasukan. Prof. Anas dituduh gila bila dia mahu mencipta pil kekal abadi supaya golongan cerdik pandai t Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 14.40 (-20%)

AHLI: RM 14.40 (-20%)

Oleh Syaari Ab Rahman
Lelaki yang hebat-hebat itu bukanlah lelaki yang seperti malaikat. Dia ialah lelaki yang biasa-biasa, namun saat imannya diugut oleh Raja yang jahat, dia berani masuk ke dalam gua dan meninggalkan keselesaan hidup demi membela iman. Persis pemuda Ashabul Kahfi. Dia adalah lelaki yang biasa-biasa, namun saat berhadapan dengan ayah sendiri dan masyarakat yang jahil, dia berani mempertahankan kebenaran dan menghadapi ujian. Persis Nabi Ibrahim AS, ketika mudanya. Dia adalah lela Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 28.00 (-20%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh
When the eldest daughter of the Ascham household, Adele, turned ten, she remembered everything from her past life when she was hit with a strong headache. She was Kurihara Misato in her previous life, who died when she was 18 trying to help a little girl, consequently followed by an encounter with God. During their meeting, she pleaded to lead an average life with average skills. After all, her somewhat capable self has been burdened with all the expectations brought up to he Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 23.90 (-0%)

Oleh Anna Milla
Hidup Aira cukup complicated. Dia lari dari rumah apabila Imran mengahwini Hana, adiknya. Prinsip Aira, lelaki ibarat virus. Jangan kasi can. Aira gantikan tempat Doktor Halina selama dua jam sebagai therapist. Akibatnya, Zafran dan Amberlyn bercerai, Doktor Halina diugut dan Syafi bertarung dengan maut tanpa kasih seorang ibu. Terpaksalah Aira cuba perbaiki apa yang telah dia rosakkan. "Kalau macam tu apa kata awak guna teori awak yang kononnya hebat tu untuk pujuk isteri sa Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Zarini Mansor
Lelaki bernama Fuad itu muncul dengan tiba-tiba menawarkan Yusmal dan rakan-rakannya untuk memasuki Bandar Silang Maya. Fuad mahu mereka menggunakan kemahiran mereka menggodam kata laluan bagi mematikan sistem di beberapa menara di dalam bandar itu. “Suku juta tu banyak, Yus.” “Kau terima?” Pertimbangan demi pertimbangan dibuat dan akhirnya mereka menerima tawaran yang menjanjikan keuntungan itu. Yusuf dan robot AI bernama Leona menjadi pihak lawan mereka. “Ka Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 19.20 (-20%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Oleh Mell Mariann
“Marry me.” Tak ada angin, tak ada ribut. Tiba-tiba saja dia diajak kahwin. Memanglah Awaanis fikir lelaki tak dikenali itu gila. Ingatkan kisah lelaki itu termati di situ. Tapi lain pula jadinya. Lelaki itu rupanya big boss di kilang tempat dia bekerja! “Tuan Adriy!” – Awaanis “Jom.” – Adriy “Jom apa?” – Awaanis “Jumpa ayah awak.” – Adriy Adriy terus mendesak. Awaanis pula curiga. Big boss ajak minah kilang sepertinya berkahwin, tentulah men Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.40 (-20%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Sara Irdina
Siapa sangka di sebalik seragam pengawal peribadi dan bertopi itu adalah seorang gadis bernama Ainan Syahira. Pertemuan dengan seorang yang menjengkelkan ketika bertugas, mencetuskan perbalahan. “Sorry, aku tak suka cari pasal. Tapi kalau ada yang cari pasal juga, memang aku tak akan biarkan dia balik dengan dua belah kaki.” ~ Ainan “Macam mana, Cik Boboy? Nak saya patahkan kaki awak ke? Sebab saya pun tak akan biarkan orang yang serang saya, balik dengan dua kaki.” Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Sufea Hareez
“There's no love for her. Maaf, Mizan takkan kahwin dengan Karina." – Mizan Penolakan Mizan atas cadangan opahnya buat Karina kecil hati. Ya, dia tahu mereka sepupu tapi, masih sah nikah. Lantas, hati cuba dialihkan pada Saiful. Karina yakin Saiful adalah jodohnya. Dia terima Saiful tanpa syarat. Tapi, Saiful pula main kayu tiga. “I izinkan you kahwin dengan Anum tapi dengan syarat, ceraikan I.” - Karina Diceraikan ketika sarat mengandung buatkan Karina nanar. N Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 20.80 (-20%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Rin Ahmad
Kisah cinta tak kesampaian Ehsan bermula di Las Vegas. Hannah telah meninggalkan satu tekad dalam jiwa lelakinya sehingga membentuk kerjaya dan perniagaannya sekarang. “I’m into a man making a gun, not a man shooting a gun.” - Hannah Scott Tujuh tahun lamanya Ehsan terpisah dengan Hannah tanpa sebarang berita. Selama itu juga, dia menjadi penunggu yang cukup setia. Namun, agenda Tan Sri Abdul Hadi ingin memperkenalkan anak gadisnya menimbulkan tanda tanya. Sejak itu, ha Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 18.40 (-20%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Regina Ibrahim
Mardina dan adiknya ditinggalkan bersama Mak Long Saadiah yang mempunyai anak dara bernama Chik Hasnah yang berbakat sebagai penglipur lara. Penuh syarat Chik Hasnah mula bercerita pada Mardina yang akhirnya jadi ketagih pada cerita cerita yang entah kenapa tidak dibenarkan ditanya di meja makan "Tanya pada Chik sendiri kalau Dina nak tahu apa apa..." Kisah kisah lelaki dan perempuan akhirnya ditulis semula oleh Mardina saat menamatkan pengajian Mass Communication da Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 16.00 (-20%)

AHLI: RM 16.00 (-20%)

Oleh Suhailah Selamat
“Buka mata kau sekarang! Tataplah muka aku puas-puas! Jadi, aku ada satu alasan untuk membunuh kau!” – PSYCHO Momen terindah malam itu menjadi momen tragedi buat Affiyah. Dia menjadi saksi pembunuhan. Dia menjadi buruan sehingga ke hujung nyawa. Sekelip mata, hidupnya berubah… satu per satu miliknya hilang dan lenyap. Ibunya yang disangkakan meninggal dalam kemalangan sebenarnya mati dibunuh oleh si pembunuh psycho! Kehadiran Zacky, si kekasih lama sedikit sebanyak Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 21.60 (-20%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Dilla Ahmad
Bermain cinta dengan perempuan simpanan bos memang sesuatu yang sangat gila! Atas kesalahan itu, dia dibelasah teruk dan dibiarkan separuh nyawa di dalam kebun getah. Dan takdir membawa Jaden dipertemukan dengan Tok Ayah dan Seri Dhia. “Lelaki hebat? Ada ke spesis lelaki macam itu zaman sekarang ni? Tak pernah pula saya jumpa lelaki hebat selain tok ayah saya. ~ SERI DHIA “Nak tahu aku lelaki hebat atau tidak, kau nak cuba dengan aku?” ~ JADEN Sukar untuk Jaden Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.40 (-20%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh
Penerangan yang mudah, ringkas dan padat Bacaan berserta terjemahan Gambar langkah demi langkah Panduan untuk lelaki & perempuan Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.60 (-20%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Deanna Chee
Masa semakin suntuk. Padahal sudah berjanji berjumpa Allah dengan baik-baik saja. Namun apabila direnung semula langkah ini masih tersasar kasar. Jalan menuju-Nya masih atas jalan mungkar! Aduh. Bagaimana ini? Wahai Rabbi. Wahai Ilahi. Wahai ar-Rahman. Suluhkan lorong ini kembali ke jalan yang jelas menuju-Mu. Aku benar-benar mahu pulang ke pangkuan-Mu dengan cerita indah dan baik-baik saja. Pandu aku ke arah jalan pulang yang baik dan mulia. Tuhan, aku mahu pulang. Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 18.40 (-20%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Angah Sunan
Buku Terbaru: Andai Kau Kenal Tuhanmu.“Susahnya hidup ini, besarnya ujian ini, aku tak mampu, aku lemah, aku penat...”.Selama kita berada di dunia ini, jangan hairan dan terkejut akan terjadinya sesuatu yang menyulitkan kerana itu sudah sifatnya dunia. Dunia hanyalah sebuah filem berskripkan dugaan...”.Buku ini banyak mengajar tentang dunia dan mentauhidkan Allah. Sebuah karya yang sesuai buat yang sedang belajar untuk mengenali-Nya. Juga karya khas buat kita pendosa.. Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 16.00 (-20%)

AHLI: RM 16.00 (-20%)

Oleh Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Nama Enrique Malaka, Henry the Black, Enrique de Malacca atau Panglima Awang tidak pernah tercatat dalam sejarah sebagai manusia pertama yang mengelilingi bumi. Tetapi nama orang Eropah yang berjaya mengelilingi lingkaran bumi disebut sebagai Sebastian de Elcano. Sedangkan Sebastian de Elcano berjaya mengelilingi bumi 17 bulan selepas kejayaan yang dilakukan oleh Panglima Awang. Panglima Awang dilahirkan pada tahun 1494. Pada tahun 1503, beliau berlayar dari Ambon ke Palemba Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 28.72 (-20%)

AHLI: RM 28.72 (-20%)

Oleh Hannah Ezaty
Lila mempunyai segala-galanya. Cantik. Kaya. Popular. Namun, segala yang dimilikinya masih tetap tidak mampu menandingi rasa kosong dan sunyi di hati. Hidup Lila berubah apabila maruahnya hampir tergadai di tangan Amri pada malam sebuah parti. Tanpa terduga, muncul seorang lelaki asing menjadi hero penyelamatnya. Siapa Jaad Hayder yang sebenarnya? Persoalan itu sering menghantui Lila. Kerana, di setiap musibah yang melanda... lelaki bernama Jaad Hayder itulah orang Maklumat lanjut
ASAL: RM27.90

SEKARANG: RM 22.32 (-20%)

AHLI: RM 22.32 (-20%)

Oleh Fathi Fatim
Tolong Yusuf sedarkan dia. Dia kena tahu yang dia takkan jumpa lelaki yang lagi baik daripada Yusuf –Daiyan Yusuf Kalau kata nanti awak berjaya sedarkan dia dan dia pun sedar yang awak ni pilihan paling baik pernah dia ada, akak macam mana? –Deena Adelina Lantaran patah hati saat pinangannya ditolak Melina, Yusuf nekad untuk menyedarkan gadis itu semula bahawa dia adalah pilihan terbaik. Deena yang muncul saat dia perlukan ‘bantuan’ membuka jalan untuk Yusuf realisa Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.40 (-20%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Acik Lana
Keisha Edlina digelar gold digger kerana berbekalkan wajah pan-Asia dan tubuh yang sempurna dia menggoda lelaki kaya dan peras harta mereka habis-habisan. Kemudian dia mencari lelaki lain yang jauh lebih kaya pula. Hubungan selama dua tahun bersama Datuk Eusoff tidak menjadi, dan dia berpaling pula kepada Tan Sri Emran. Belum sempat mencapai angan-angan, satu insiden ngeri telah menimpa Keisha Edlina. Dia berputus asa untuk meneruskan hidup, namun kemunculan Kaef mengubah hal Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 35.00 (-0%)

Oleh Zara Aluwi
Kerana sandiwara menjadi teman lelaki, Alana dan Pak Tam menuju ke fasa baru. Tak sempat ke fasa seterusnya Tania dan Puan Rogayah mengganggu gugat hubungan mereka. Tania dengan muka tak tahu malu menjadi dalang kehancuran cinta Alana. Puan Rogayah dengan tegasnya tidak merestui hubungan Pak Tam dengan Alana. "Ana terpaksa terima walaupun hati ini teramat berat untuk melepaskan. Dah nasib Ana. Dulu putus cinta, sekarang putus pertunangan. Masa akan datang putus ikatan perkahw Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 18.40 (-20%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Suhaniza Sulaiman
Pengorbanan dan ketulusan bukan sesuatu yang murah kerana yang mencintai akan kalah dengan yang setia. "Suka hati awak je nak samakan saya ni dengan binatang ya. Kejap ikat, kejap sambar. Ingat saya ni lembu atau burung helang ke?" - RANIA "Saya nak ikat awak cepat-cepat. Nanti lelaki lain sambar pulak." - SHAFIQ Rania bagaikan jinak-jinak merpati melayan karenah Shafiq yang semakin berani berbicara tentang rindu, sayang dan cinta. Dalam menyampah ada cinta-cintun ya Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Rina Farizq
ROMEO. Lelaki itu bukan saja tampan dan memikat tapi, memiliki sepasang mata yang tajam dan membunuh. Lelaki berketurunan Turki itu juga telah membuatkan hati Armilia goyah. Walaupun tak suka dengan perangai Si Romeo, perasaannya semakin tak menentu bila bersama lelaki itu. "A real man stays faithful and knows one woman is enough." "Itu saja?" Amboi, 'itu saja' eh? "Tak ada lain yang you harapkan? Like... yang baik, romantik, handsome dan kaya ke? Kasut yang nak paka Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 21.60 (-20%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Jekyll Gyzma
Bagasi hitam sudah lusuh. Bagasi hitam ada kesan darah. Bagasi hitam mampu memuatkan mayat seorang budak lelaki. Gean berhenti melangkah. Dia terkedu. Dia sedikit pun tiada kekuatan hendak membuka bagasi hitam depan mata. Tapi dia cukup pasti. Intuisi yang membara kini telah hilang. Kakinya longlai. Apabila Bront terjebak dalam kancah sindiket tidak berperikemanusiaan, apa yang mereka cungkil jauh lebih dahsyat daripada disangka. Gean bertembung dengan Myla yang diper Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 14.40 (-20%)

AHLI: RM 14.40 (-20%)

Oleh Candy Factory
Apabila Joni, Emilia dan Mia dapat tahu Daniel menjadi sukarelawan di rumah orang tua dan anak yatim pada hujung minggu, mereka buat keputusan untuk turut serta. Di sebuah rumah anak yatim, mereka bertemu seorang budak lelaki degil dan bersikap memberontak. Bagaimana mereka mencari jalan untuk menangani budak itu atau terus berputus asa sahaja? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.60 (-20%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Rossa Nur
Wajahnya cantik tetapi seperti pokok kecubung yang indah bunganya, dia memabukkan serta beracun. Di dalam dirinya mengalir dendam yang sarat dan perlu dibalas. Dia tidak akan puas selagi orang-orang yang telah memperkotak-katikkan maruah dan menghitamkan kehidupannya masih lepas bebas di luar sana. “Kurang ajar! Kau orang ingat aku ni barang yang kau pecahkan kat pasar raya ke, yang dapat kau tebus dengan membayar ganti rugi?!” Siapakah sebenarnya perempuan yang sar Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 21.60 (-20%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh
Hiroshi and Misae have never been to a honeymoon trip to a foreign country. One day, Misae discovered an inexpensive and family-friendly holiday package to Australia and the Nohara family decided to make it their first honeymoon vacation. Hiroshi gets kidnapped upon arrival to Australia, leaving Shinnosuke, Misae, and others on a dangerous journey. It turns out that Hiroshi is the key to a secret treasure. The remaining members of the Nohara Family must rescue Hiroshi, while Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Khairul Ahmad , Syasya De Luna
Judul 1: SAMITHA Penulis: Khairul Ahmad (Zaifuzaman Ahmad) Sebuah makam lama telah ditemui secara tidak sengaja. Lalu ahli arkeologi telah ditugaskan untuk menyelidiki satu mumia yang berada di dalam makam tersebut. Anehnya makam tersebut terpaksa melalui sebuah perigi buta sebagai pintu masuk. Tidak ditanam seperti adat kebiasaan makam lama. Secara tidak sengaja Albert telah membaca satu mantera lama bagi menghidupkan mumia yang berada didalam makam tersebut sewaktu dia Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Nisaa Muttalib
Firash Aryan – Namanya cukup menggerunkan sesiapa sahaja... baik kawan, apatah lagi lawan. Membuatkan semua ketakutan saat mendengar nama lelaki itu. Seorang lelaki yang memiliki aura yang tersendiri. Berkarisma, kacak dan hebat. Tapi, tiada sesiapa pun yang tahu kerja ‘kedua’ lelaki itu. Kerja ‘yang cukup menakutkan dan menggerunkan. Membuatkan sesiapa sahaja yang mengenali sisi ‘gelap’ lelaki itu, tidak berani masuk campur urusan ‘kedua’nya. Iman Aulia Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 19.20 (-20%)

AHLI: RM 18.00 (-25%)

Oleh Aisya Sofea
“Yang pergi itu cinta. Mungkin yang datang itu jodoh. Yang pergi itu kekasih. Yang datang itu mungkin bakal suami kau. Mana tahu ke?” Itu adalah kata-kata Isha, teman baik Nur Suria Anissa tentang Elias Lim Li Jun yang ingin mengahwini Anis dari saat pandang pertama mereka. Ketika Anis hilang kepercayaannya terhadap cinta, Elias menghadirkan diri. Tetapi bolehkah mereka berdua bercinta bila Elias, seorang lelaki peranakan Dutch Baba Nyonya dan Islam bukanlah agama fitra Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Hairynn Salehuddin
DAHLIA AFREENA turut sama membenci lelaki bernama FARIQUE DANIEL kerana telah menyakiti hati kawan baiknya, Fatin. Dia ditangkap tidur dengan perempuan lain dirumah mereka. “Tak faham bahasa ke? Dah cakap tadi kan, jangan kacau dia lagi!” Tempik Dahlia pada Farique. Dan bermula dari situlah, masing-masing menyimpan dendam. Bagi Farique, Dahlia tiada hak nak masuk campur hal rumahtangganya. Dan bagi Dahlia pula, lelaki seperti Farique tak layak diberi peluang kedua. Lelak Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 20.80 (-20%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Sisyoujae
#Complicated? #Kompleks? Betul ke kaum Adam dan Hawa COMPLICATED? Tak kisahlah perhubungan antara keluarga, persahabatan, rakan sekolah, colleagues atau kekasih hati... masing-masing tak nak kalah bila bercakap soal complicated. MUNGKIN... Perempuan perlulah lebih perhatian! Lelaki pula kurang peka! NO! Jangan judge terlalu awal, ya. Jangan anggap kerumitan tu suatu beban. Semua masalah ada penyelesaiannya dan isyah-Allah buku ni boleh tolong korang untuk #deal semua a Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 16.00 (-20%)

AHLI: RM 16.00 (-20%)

Oleh Ilya Abdullah
Baim seorang jurugambar bebas yang mempunyai keistimewaan melihat dan mengambil gambar makhluk yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar. Dia digelar jurugambar hantu. Keistimewaan yang dimilkinya itu dianggap satu petaka. Dia kehilangan seluruh ahli keluarganya dalam satu malam, angkara manusia yang menjadi hamba iblis. Inspektor Zaim menerima kes-kes misteri yang meibatkan ilmu mistik. Dia dibantu oleh Detektif Azhnita untuk mengendalikan kes-kes itu. Kesukaran menyelesaik Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 18.40 (-20%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Liza Nur
Dia Mikayla, gadis anggun yang bukan tipikal untuk kau jumpa hari-hari. Aneh! Biarpun kepalanya dilempar batu, telinganya dihentam kata cacian dan tubuhnya disiat luka, dia masih mampu tersenyum buat dunia. Kelahirannya dicaci dan kewujudannya dinafi. Namun, Mikayla tidak ampuh membenci mereka yang membencinya. "Tak kira apa kau buat, kau masih hodoh kat mata aku. Kulit putih kau. Rambut merah kau. Mata biru kau. Semuanya jelik!" - Kadir Pertemuan Mikayla dengan Idriz dalam Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 22.40 (-20%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Emy Roberto
Perkahwinan mereka yang bahagia selama ini tiba-tiba berubah apabila Syazan disahkan mengandung. Baru mereka sedar rupanya keinginan masing-masing berbeza. Syazan tak mahukan anak tapi, Raimie sangat mahukannya. Tindakan Syazan menyebabkan mereka hampir kehilangan anak yang dikandung. Dan apabila dia mula sedar, waktunya sudah terlewat. Dia kehilangan semuanya. Bahagia mereka musnah sekelip mata. Raimie pergi membawa anak mereka. Lima tahun berlalu.. Pertemuan semula anta Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 20.80 (-20%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh A'Je Fazlina
Kata-kata penghinaan Alis Zahira lima tahun lalu membuatkan hati Inspektor Mohd Amsyar diulit rasa dendam, marah dan kecewa. Namun mereka dipertemukan semula dengan satu tujuan. Berkahwin atas aturan keluarga. “Kau ingat bila kau goda aku, kau boleh dapat balik hati aku yang dulu macam tu aje? Jangan harap!” – Amsyar. “Saya akan goda awak sampai awak tunduk dengan saya. Ini janji saya, Amsyar.” – Alis. Amsyar dengan misi membalas dendam, mahu membuat si isteri Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh The Bingkisan Hati
Mereka tak mengerti bahawa untuk bangkit tak semudah melangkah. Mereka tak fahami bahawa proses untuk bangun perlukan masa. Bunga yang mekar juga perlukan sedikit waktu untuk tumbuh dan hidup. Begitulah hati. Perlukan masa untuk ia kembali utuh. Justeru, tatkala tiada lagi ruang kebahagiaan yang tinggal, pilihlah pengaduan kepada Tuhan bagi menyingkirkan sisa kesedihan. Tatkala hilang dan lenyap rasa ketenangan, tunduklah dan sujud kepada Dia Yang Maha Mendengar. Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 16.00 (-20%)

AHLI: RM 15.00 (-25%)

Oleh
People from Saitama Prefecture are persecuted and, because of this, they hide the fact that they are from there. In Tokyo, Momomi Hakuhodo (Fumi Nikaido) is a male high school student and the son of the Tokyo governor. Physically, Momomi Hakuhodo looks like a girl. One day, he meets mysterious male transfer student Rei Asami (Gackt). They are attracted to each other, but Rei Asami is from Saitama Prefecture. 故事发生在东京屈指可数的名校白鹏堂学院,事情 Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Phidot
"Wh...wh...who are you..?" - ZAHRA "What do you want?" - NOH Kali pertama bertentang mata tajam Noh, Zahra sudah dapat menjangka kehidupannya bakal berubah 360 darjah. Mukanya tampan sampai tahap boleh terlanggar tiang lampu, tetapi sekali dia buka mulut, Zahra makan hati berhari-hari dengan setiap kata-kata berbisanya. "I bagi you masa 20 minit untuk belikan I americano." - Noh "Kalau I balik ke sini sebelum 20 minit tamat, what will I get from you?" - Zahra Noh, kalau Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 19.20 (-20%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

1-1520 of 1520

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top