0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' namamu 'Dijumpai 8 Produk Berkaitan
Oleh Habiburrahman El Shirazy
"Novel ini mendeskripsikan dunia pesantren dengan bagus. Khazanah dan nilai-nilai pesantren yang tinggi mutunya pun disampaikan dalam bahasa sastera yang indah. Lebih dari itu, novel ini memotivasi para generasi muda pada umumnya untuk meraih kejayaan dengan bekerja keras, tidak mudah putus asa, rendah hati dan menebar kebaikan secara universal. Saya menggalakan novel ini dibaca semua anak muda!" - PROF. DR. MASYKURI ABDILLAH, MA, DIREKTUR SEKOLAH PASCASARJANA UIN SYARIF HI Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-0%)

Oleh Ranmaru Kotone
Demi menyelamatkan Mitsuha dan yang lain dari ancaman Komet Tiamat, Taki bersama Tesshi dan Saya melaksanakan pelan pemindahan. "Jom kita selamatkan Bandar Itomori!" Berlinangan air mata saat bangun pagi. Perkara tu kadang-kadang terjadi kat aku. Bagai mencari seseorang atau sesuatu. Mungkin perasaan ni dah mula membelenggu sejak hari itu... Suatu pertemuan dua jiwa yang tak pernah bersua. Volum akhir kisah ajaib seorang gadis dan pemuda. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Makoto Shinkai
Aku tak sabar nak tengok komet”.Meskipun runsing dengan mesej Mitsuha tu, Taki terpaksa juga keluar dengan Okudera. Namun Taki kecewa sebab cubaan dating dengan Okudera gagal. Taki ingat bandanny dan Mitsuha masih akan bertukar tapi la tak berlaku lagi sejak hari tu. Jadi Taki mula mencari Mitsuha. Dia cuba mengagak lokasi gadis tu bersasarkan gambar dilihatnya kat pameran foto ‘Nastagia’yang dikunjungi bersama Okudera Berbekalkan tu, Taki berangkat ke Hida dari stesen Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Makoto Shinkai
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 15.00 (-0%)

Oleh Makoto Shinkai
Pertemuan dua jiwa tak pernah bersua. Namamu... Tinggal sebulan je lagi komet kali terakhir muncul seribu tahun lalu bakal muncul kembali kat langit Jepun. Mitsuha ialah seorang pelajar perempuan sekolah tinggi yang menetap kat desa dalam suatu kawasan pergunungan. Kempen undian ayahnya, seorang datuk bandar dan tradisi lama kuil keluarga membuat kehidupan hariannya bosan dan menyedihkan. Hidup kat bandar kecil dalam usia begitu menjadikan dia sangat sensitif dengan Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Makoto Shinkai
Mitsuha, pelajar perempuan sekolah menengah tinggal di pedalaman bermimpi menjadi lelaki. Tiba-tiba sahaja ruang bilik yang asing dan rakan-rakan tidak dikenali serta suasana bandar Tokyo terbentang depan mata. Manakala pelajar lelaki sekolah menengah bernama Taki berasal dari Tokyo bermimpi menjadi perempuan dan tinggal di pedalaman. Akhirnya mereka sedar bahawa mereka telah bertukar badan menerusi mimpi! Pertemuan mereka telah menggerakkan putaran takdir. Sebuah novel karya Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 15.00 (-0%)

Oleh Penulisan2u
1. Dia Jiran Hatiku – Azimah Lily Pertama kali Malia jumpa mamat ni, nasib Malia memang malang. Waktu tu Malia sedang joging dekat area taman ni. Motor yang mamat ni bawa terlanggar lopak air dan terus terkena Malia. Lepas tu dia blah macam tu aje. 2. Jodoh Hati Batu – Nurrul Shuada “Aku terima nikahnya Mia Sofea binti Shafie...” “Eh, salah nama tu, Encik Taufiq!” Belum pun lafaz akad nikah selesai, keadaan mula menjadi riuh-rendah. Ada yang berbisik-bisik, Maklumat lanjut
ASAL: RM21.00

SEKARANG: RM 21.00 (-0%)

AHLI: RM 21.00 (-0%)

Oleh Nurul Omar
Jiwamu kuseru, khilafku menjemputmu Sepatutnya Hash, Hammad dan Nazim tidak menceroboh ke bilik perpustakaan arwah aki pada malam itu. Sepatutnya Sora juga tidak perlu terlibat dengan mereka bertiga. Sepatutnya mereka tidak memanggil makhluk itu.... “Kuseru namamu tiga kali, datanglah menjemputku.” - HASH Jika mereka tidak menjadi pengacau, sudah tentu gangguan demi gangguan yang penuhdengan misteri itu tidak akan berlaku. Sudah tentu semua keanehan yang menyeramkan dan b Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 26.00 (-0%)

8 Item(s)

*

Back to Top