0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' oxford fajar 'Dijumpai 232 Produk Berkaitan
Oleh Ustaz Rizaldi Mansur
ASAL: RM8.00

SEKARANG: RM 8.00 (-0%)

AHLI: RM 7.20 (-10%)

Out of stock

Oleh Ayeshah Amani
Di saat aku dan dia, terkunci dan dikunci... Semesta memberi isyarat setiap orang yang kita temui dalam hidup, pasti hadir membawa perasaan atau pergi menyerah dek kenyataan. Seakan-akan segala kebetulan yang terjadi bagaikan mimpi. Siapa sangka, pertemuan seorang jururawat bernama Haira Sofia bersama seorang kapten tentera bernama Luth Asyraf membuka satu riwayat baharu dalam hidupnya. Namun, disebabkan kisah silam Luth Asyraf, Haira Sofia juga turut menjadi sasaran kepada Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Hannah Serres
Kau tinggalkanku, di dalam kegelapan mencari jawapan mengapa perlahannya masa berlalu. Menjadi seorang seiyuu (pelakon suara) hanya sekadar mahukan populariti. Realitinya, ia tidak semudah yang disangka. Namun, setiap seorang daripada mereka dianggap membawa imej suci terutamanya golongan wanita. Mereka tidak dibenarkan untuk mempunyai gosip kerana ia bertentangan dengan imej yang sepatutnya mereka bawa. Tidak pernah terlintas dalam fikiran Aisyah apabila dia mengurniakan s Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Eija Khadeeja
Indahnya takdir bukan pelangi sentiasa, Bukan pula kelam selamanya Cinta... tak mudah untuk ditafsir makna sebenar di balik kalimah yang satu itu. Ada yang ketepikan semua hal demi memenuhi keinginan untuk dicintai dan mencintai hingga alpa batas sempadan. Gambaran yang tepat bagi dua manusia bernama Nafsiah dan Mushir. Balkis... Wanita itu dibesarkan oleh walid wan dan umi tuknya. Bagi Balkis kedua insan itulah ibu bapa kandungnya. Membesarkan dia dengan erti ketabahan yan Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Jeehan
Jasad dan jiwa yang menyatu, selamanya bertemakan aku. Pertualangan memburu jasad. Ritual menanti jiwa. Sumpahan iblis melalui patung-patung itu telah membawa permainan terkutuk itu bersemadi selamanya. Namun, demi seorang sahabat, Kat dengan rela hati berusaha merungkai segala teka-teki yang bersarang di fikirannya. Vina pula semakin kuat rasa ingin tahu tentang rahsia yang disembunyikan oleh keturunannya. Nol terjebak dengan misteri yang sedang melilit dua sahabatnya. P Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Faizah Mohd Noh
Yang mati hanyalah cintaku. Tidak mimpiku. Melangkaui dua latar zaman. Melayari keping-keping rindu menjadi satu potret suram. Ini fasa-fasa duka dalam hidupnya… Fida, gadis yang dicurangi setelah segalanya dikorbankan. Jay, memperlakukannya seperti hamba. Sedikit pun tiada terdetik rasa kasihan di jiwa lelaki itu untuknya. Derita yang ditanggung, membuatkan Fida dilanda kemurungan. “Ini yang kau balas kat aku, Jay? Tak apa. Tuhan ada. DIA takkan sesekali menganiayai Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Al-Wahyu
Bahagia sebenar, bukan terletak pada harta dan kuasa. Rindu, pasrah… menyerah. Perlahan-lahan bercantum menjadi sekeping hati yang remuk setelah mengetahui khabar si pujaan yang dikasihinya sudah berkahwin dengan wanita lain. “Mudahnya kau lupakan aku. Kau angkat aku sebagai ratu. Kau taburi aku dengan janji-janji manismu. Ni kalau aku buat gila lagi, nak saja sekejap lagi aku nyanyi lagu Janji Manismu.” – ZARA MARISSA Dengan perasaan yang sudah kosong, dia nekad b Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Syima Syawal
Di hujung rindu pasti bersatu. Cinta pertama memang sesuatu yang agung. Sentiasa dikenang dan dibajai oleh rasa manis kisah silam. Tidak mampu diusir pergi. Begitulah indah yang dilakarkan. Afina, seorang wanita yang sangat setia, namun sering dilukai perasaannya. Kesabaran Afina semakin tergugat saat Uzza mula mengejar cinta pertamanya. “Tolong jangan buat saya jadi lebih gila. Kalau kesabaran saya dah hilang, entah kerja gila apa lagi yang bakal saya buat.” - AFINA Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Out of stock

Oleh Eb Reeza
Rambut bersimpul mati berkubur di tapak tangan, jiwa berdetak lara dibunuh mati kenyataan. Jangan diseru si ‘dia’. Jika diseru si ‘dia’ akan datang melawat. Si ‘dia’ akan menyapa dan seterusnya… si ‘dia’ akan menjelma. Inilah yang sering dielak oleh pelajar di sekolah Seri Ratu. Mereka langsung tidak mahu si ‘dia’ datang berkunjung ke dorm kerana jika tidak sesuatu yang ngeri akan berlaku. Seboleh-bolehnya mereka cuba mengelak bertemu kecuali seseoran Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Out of stock

Oleh ARCTIC HUNTER
Key Features; a.Anti-Theft Features Kevlar Fibre Locker b. USB 2.0 Cable Support Fast-Charging Technology c. Waterproof Material Oxford Polyester Oxford Nylon Jacquard Waterproof Sealed Zip d. Travel-Multi Compartment Luggage Straps Convenience Travel-Card Holder Secured-Hidden Compartment e. Laptop & Tablet Compartment Size Laptop ( 15.6 inch ) Tablet ( 9.7inch ) Size: 44cm x 32cm x 11cm Material: Seamless Waterproof N Maklumat lanjut
ASAL: RM299.00

SEKARANG: RM 299.00 (-0%)

AHLI: RM 299.00 (-0%)

Oleh
AL-QURAN DIARI MAGNET A5 TERJEMAHAN AR-RAHMAN Maklumat lanjut
ASAL: RM80.00

SEKARANG: RM 72.00 (-10%)

AHLI: RM 64.00 (-20%)

Oleh Bella H.
Andai cinta itu kita lepaskan, adakah sakit itu jua akan bercempera pergi? Hidup ada pelbagai cara untuk menguji manusia. Sama ada dalam keadaan tidak mempunyai apa-apa ataupun dalam keadaan mempunyai segala-galanya. Jika Jasmin patah hati kerana keluarga, hati Aafan hancur dengan pemergian pemilik jiwa. Program Lenus Home Tutor menjadi titik pertemuan dua insan. Aafan menepis rasa. Jasmin menjaga raga. Bagi Aafan, ada bayang Fina dalam diri Jasmin. Jelas mereka dua wanita ya Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Hyun Yunzz
Titisan darah yang ditembusi jarum bagaikan jurus dalam diam tanpa gerak, menembusi jiwa yang kealpaan. Kepercayaan, ketidakadilan sudah hilang sejak munculnya kenyataan yang menyakitkan. Ada naluri yang kosong, tiada jawapan mengenai setiap petualang. Ada ancaman yang marabahaya, tiada pengakhiran untuk menghentikan. Mereka terjebak dalam kancah rahsia demi mempertahankan maruah diri untuk kekal hidup, bukannya mati di tangan Silent Killer. ✔️ Silent Killer... pembunuh Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Asraf Shaari
Tatkala makhluk menyerupaimu, ingatlah Azazil sentisa menyesatkanmu. Sunyi sentiasa menemani jasadnya. Sepi sentiasa berdampingan dengan nadinya. Sejak kehadirannya, pelbagai kejadian aneh berlaku, sehingga kematian demi kematian menjadi santapan mata. Penghuni asrama sentiasa berjaga-jaga. Jika tidak, mereka ditimpa musibah. Gangguan tidak pernah berhenti. Dia dituduh membela saka sehingga memberi kesan kepada kawan-kawan yang rapat dengannya. “Aku rasa la kan, benda tu Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Intan Aidda
Kugenggam cinta, lalu kehempas dendam. Antara dua dunia berbeza, mampukah ia menyatukan dua hati tika gelora cinta datang bertamu? Sara Kamelia atau Kay, menyimpan figura lara dalam hidupnya. Dia yang pada asalnya seorang pembunuh upahan telah meninggalkan dunia hitam itu. Namun, kerana terdesak, Kay terpaksa menerima satu misi besar daripada kumpulan kongsi gelap terkenal, Black Pearl. Megat Rayyan atau Ray, hidupnya dihantui dek rasa dendam terhadap ayahnya. Segala kesaki Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh 比爾·布萊森
以犀利和幽默聞名世界的文化評論家比爾.布萊森, 重新挖掘英倫狂想故事、軼事、荒唐事!   『我真正熱愛英國的原因,其實是未知感。   英國有太多事物讓人一頭霧水,   沒有任何人能真正理解英國或完全知曉英國的特殊之處。   英國有太多太多的東西超越所有人能理解的範圍。   這不是很美好嗎?』————比爾.布萊森(Bill Bryson)   Maklumat lanjut
ASAL: RM73.90

SEKARANG: RM 73.90 (-0%)

AHLI: RM 66.51 (-10%)

Oleh Maria Kajiwa
Utusan maut dari zaman silam. “Dhaw yang kamu hasilkan memang bagus dan bermutu tinggi tetapi sayang dhaw itu memiliki semangat yang jahat. Semangat yang tidak terdidik oleh ketenangan tetapi hanya dilentur oleh sifat api. Ia membunuh tanpa memilih. Apa sahaja yang melintas akan mati apabila tersentuh.” – SAMI TUA Sebuah artifak berharga dari zaman Kerajaan LannaThai menjadi rebutan pelbagai pihak. Justru itu sebagai langkah berjaga-jaga, Khalid diminta sahabat lamany Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Kathryn Bishop
There's no such thing as a pre-set path to career success. Following the footsteps of others can only get you so far - and for women, there are often additional obstacles. But what if you could design your own path to your career goals? What if you could Make Your Own Map? Based on material from the popular Women Transforming Leadership course from Saïd Business School, University of Oxford, Make Your Own Map will help you develop a resilient and aspirational strategy for y Maklumat lanjut
ASAL: RM72.90

SEKARANG: RM 72.90 (-0%)

AHLI: RM 65.61 (-10%)

Oleh Deli
• Polyester material (Oxford cloth) for high resistance usage • Large capacity, can store products under 15 inches • Double bag design • Handle design, comfortable and simple • Stitched fabric edging for a better visual effect and a stronger resistance Maklumat lanjut
ASAL: RM18.90

SEKARANG: RM 18.90 (-0%)

AHLI: RM 17.01 (-10%)

Oleh Deli
• Polyester material (Oxford cloth) for high resistance usage • Strong and smooth metal zip for tight closure • Exterior pocket with zip for quick access organization • Stitched fabric edging for a better visual effect and a stronger resistance Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 53.91 (-10%)

Oleh Suhailah Selamat
Mencintaimu umpama hembusan nafas, bagaimana aku boleh berhenti? Kata orang cinta monyet sekadar angan-angan budak sekolah! Tapi, cinta dia pada Alex Kim bukan sekadar angan-angan. Ia satu realiti yang suatu hari nanti akan dibuktikan melalui perbuatan. Itulah yang terjadi pada Myria Ayunina. Dia gemar membaca buku di perpustakaan sehingga mendapat jolokan ‘kutu buku’. Namun, pertemuan yang tidak dijangka telah membuatkan dia jatuh cinta pandang pertama pada Alex Kim. Ak Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Aaliyaadni
Apa yang kau ketahui lebih menyakitkan! Dia menginginkan perkahwinan yang penuh cinta dan dilamar bagaikan seorang puteri. Apabila Camelia menemui calon suami impiannya, dia bertekad membawa hubungan mereka sampai ke syurga. Cita-citanya melangit, lebih tinggi dari Burj Khalifa. Tetapi, tidak bagi Abdul Qayyum, pelajar cemerlang, anak yang taat kepada orang tuanya, seorang profesional yang workaholics. Ikatan perkahwinan baginya, akan mengganggu hidupnya. “I rasa kita tak Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Shera Zulghafar
"Yang duka itu cinta. Yang lara itu rindu. Dan, aku masih memilih kamu Indah dan bahagia, dua kata itu cukup menggambarkan betapa sempurnanya hidup Airis Qaisya. Namun, satu kejadian yang menimpa telah meragut segala-galanya. Dalam sekelip mata, indah itu lenyap…. bahagia itu ranap. Kakak kembarnya, Alayna Naira, melarikan diri sebelum perkahwinannya bersama Azhar Iskandar. Ayah dan ibunya pula terlibat dalam satu kemalangan yang meragut nyawa. Belum sempat dia menyap Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Kevin Dutton
Essential insights into the character of human choice and decision-making.' ROBERT CIALDINI, author of Influence A Malcolm Gladwell, Susan Cain, Daniel Pink and Adam Grant NEXT BIG IDEA book club read about how to avoid the pitfalls of too little, and too much, complexity ________ Our brains are hardwired to sort, categorize and draw lines. It's how we navigate the infinite kaleidoscope of everyday information. But imagine failing an exam by a mere 1 per cent. Or being caug Maklumat lanjut
ASAL: RM61.50

SEKARANG: RM 61.50 (-0%)

AHLI: RM 55.35 (-10%)

Out of stock

Oleh Ustaz Mohd Faez
Kandungan dalam buku ini adalah Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Aeyfa Nasri
Menggali rahsia dalam rahsia, tanpa sedar nyawa pertaruhan. Hidup adalah sebuah misteri. Kutip semua kunci dan cuba buka tanpa ada kesilapan. Jika tidak... GAME OVER - AQRAM Tanpa sedar, permainan nyawa itu telah meragut hampir seluruh ahli keluarga Imroatul Ain. Dia bagaikan lumpuh untuk meneruskan hidup. Siapa sebenarnya Aqram? Namun, kehadiran Dzul seolah-olah memberi harapan baru buat Imroatul Ain. Lelaki itulah yang menjadi sumber kekuatan untuk dia meneruskan semua ini Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Ana Mahnur
Menemukanmu adalah satu ketetapan. Memilihmu adalah satu kesempurnaan. Saling memberi dan menerima itulah yang menyempurnakan sesebuah ikatan. Penantian lima tahun Harith dan Noureen tidak mematahkan harapan meskipun tidak sempat bersama dengan kedua-dua anak syurga mereka. Selagi ada jalan tiada istilah putus asa. “Umi nak kita batalkan ambil anak angkat.” - HARITH DANIYAL “Habis, apa kita nak buat?” - NOUREEN Yang tidak masuk akal apabila ibunya menyuarakan hasrat Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Nona Adara
Kau adalah mimpiku yang sempurna. Putus tunang? Bukanlah penyebab untuk Firyal Aleyna tunjuk rasa kecewanya walau dilabel sebagai perempuan tidak bersyukur. Impiannya hanya ada dua, keluarga dan perniagaan Rumah Hati. Tapi, siapa sangka akibat insiden tercampak kasut dalam tren mengubah segalanya. “Kasut sebelah kanan, saya sempat sambut. Kasut sebelah kiri, saya sempat elak daripada terkena muka saya yang antara terkacak dalam tren ini.”- ALYAN IZZ Selepas kejadian cin Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Crystal Anabella
Takdir antara kita tak sepatutnya bertindih. Enggan menjadi anak derhaka, Dewi Balqis setuju mengikuti kelas imej Leo. Leo jiran yang merangkap teman mesranya. “Berapa duit hantaran yang you expect daripada bakal suami you?”- LEO “At least 50k.”- DEWI “Anak dara pemalas macam you, 5k pun dah rugi tahu? ”- LEO Mulut Leo memang pedas berbisa. Tapi, dalam diam… jiwanya berlagu asmara. “You pakai apa pun, my heart will always beat for you.”- LEO “Kalau jant Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Manfred B. Steger
*This book may have some markings; but be rest assured, they are not used books.*The book cover and summary displayed may be of a different edition or binding for the same title. Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 16.00 (-68%)

AHLI: RM 16.00 (-68%)

Oleh Anastasia Qirana (AQ)
Everyone has their own beautiful love story… Wedding planner, guru tadika, mekanik, pelajar kulinari dan penjual kereta. Tidaklah terlalu huru-hara. Cuma full house sahaja. INDAH MELATI “Buku lagi?” - MELATI “Bukulah. Bagi cincin karang, bukan awak nak terima pun.” - LEE Melati senyum segaris. Jejaka di sebelahnya ini bijak menghibur hati. Namun sering diingatkan akal warasnya agar jangan sesekali hanyut dan terpedaya. Lelaki… Serba-serbinya baik sebelum dapat Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Nadrinaline Rush
Andai kata suatu hari nanti aku hilang upaya… masih sudikah kau menjadi duniaku? ‘Fight or Flight’ respons memberi kuasa kepada seseorang untuk membuat pilihan, sama ada hendak berlawan atau melarikan diri dalam situasi genting. Perkara yang sama diaplikasikan dalam kehidupan seorang Hannah Dania yang suatu ketika dahulu bahagia sehinggalah… Rasa macam dihempap batu meteor dari langit. Pecah berderai semangatnya. Tanpa sedar, dia memilih untuk melarikan diri daripad Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Usako Princessz
Alunkanlah selalu ke halwa pendegaranku agar kalbu sentiasa tenang dan damai Bodoh! Kalau Dayang Senandung tu sukakan percaturan gila kau ni, dia takkan lari dari dewan tu! Aku berani bersumpah, kau takkan jumpa gadis tu lagi!” - SYED MUHAMMAD SYAHMI AZHARI Dayang Senandung? Apakah hanya kesilapan lalunya yang terlalu berani membuat permintaan khas tersebut sehingga sanggup menghukumnya sehingga kini? Gelaran sinis yang mengejek warna kulit hitam manisnya membuat Fadillah Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Nour Huda Badarsila
Sebuah rasa yang tidak mampu dizahirkan namun ianya sentiasa ada Merawat hati yang luka bukanlah mudah dan setiap orang ada pelbagai cara untuk menghadapinya. Lantaran itu Kabir memilih untuk bersikap dingin dengan semua kaum Hawa yang bertandang. Tapi tidak bagi Nuha… selagi detaknya masih membisikkan nama Kabir, selagi itu dia mahu mencuba. “Selipar pun orang pakai sepasang jadi takkan manusia yang baik macam Kabir ni nak hidup seorang diri saja.” - NUHA ZAMILAH Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Jules
Sekon Juliet rusuk Romeo, laksana terhenti... Abadi cinta hati Evian vs grape sparkling juice menemukan kembali Railynn dan Marc di MyAngel’s Café, sejak pertemuan pertama mereka 14 tahun lalu. Kini, gadis yang digelarnya My Angel benar-benar ada di hadapannya. Marc tekad menawan Railynn. Bermacam cara dilakukan bagi mengukuhkan janji, sumpah dan akad yang dimeterai termasuklah mengekori Railynn hingga Marc mendapat jolokan male-escort. “I sudah bersumpah… berjanji… Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Bella H.
Dunia yang malang, hati yang kecil, jasad tidak indah, sudikah kau menyambut? Kalau mahu mengenal cinta, harus berkenalan dengan sakit hati… Ya, aku sakit hati, tapi aku sanggup buat apa saja asalkan dia sedar kewujudan aku. Panggillah aku perempuan tak tahu malu, terdesak dan tak sedar diri, aku tidak akan berganjak dan mengalah – AISYA Berjuta misi Aisya lancarkan untuk memikat Zill De Leon • Tampal lolipop pada lokar • Bagi pick up line yang diinspirasikan oleh S Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Eija Khadeeja
Maut hadir saat kau mula meneka! Manusia yang berhati syaitan telah memusnahkan angan-angannya untuk mengabadikan cinta untuk Zain. Kematian Zain meninggalkan pilu mendalam dalam diri Ezlina. Mendung dirasakan ada di mana-mana menyuluh hidupnya. “Kalau apa-apa jadi dekat saya, jangan percaya orang sekeliling. Ingat! Kematian saya bukan kebetulan. Ada yang merancang.” – ZAIN Dendam harus dilunas dengan dendam, Ezlina memburu satu nama! Iqbal. Lelaki yang dipercayai d Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Hannie Salme
Aku, dia dan kisah kita melewati bayang-bayang luka... Dia bukannya lelaki baik seperti yang diimpikan gadis-gadis di luar sana. Kehidupannya disalut noda. Dunia lumba dan pergaduhan sudah sebati dalam diri. Dialah penggawa, dialah juara! Pertemuan yang tak disengajakan dengan Kaira Zharifah merubah segalanya. Ameer mula mengenal apa makna cinta, apa makna rindu. Tekadnya, dia ingin memiliki gadis sebaik Kaira, tanpa dicanang khilafnya yang lalu. Ameer tetap mengejar, nam Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Suzana Jumadil
Mencintai dan dicintai adalah nikmat hidup yang dipasak oleh kasih sayang. Lantaran kebebasan berfikir dan bertindak, dia tersungkur dalam mengenal makna kasih cinta. Dia alpa oleh dorongan nafsu hingga terjebak menentang arus kelaziman bercinta. Baginya, sesiapa saja boleh dicintai dan boleh dikasihi selagi jasad masih bernyawa. “Why? A cleaner doesn’t have the right to fall in love? Is loving and being loved only for rich people? - MOHAMMAD NASSIR Kebijaksanaan yang ber Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Nurina Feeza
Siapa yang dapat melupakan cinta pertama? Menyimpan sedih terlalu lama hanya akan meninggalkan segaris luka yang takkan pernah habis. Benar, kecundangnya cinta pertama itu lain macam… sangat menyakitkan. Elis Nou'rell. Sekali dia jatuh cinta, berkali-kali hatinya akan tulus mengasihi. Tersilap caturan dek terlalu menurut kata hati menariknya ke lembah kekecewaan. Sakitnya tidak terkata! Kini dia bangkit dengan harapan agar segala memori hitam itu segera pergi. "Selamat t Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Ilyana Hani
Gara-gara salah sangka, Irdina menyerang Rizqi apabila melihat lelaki itu melayan mesra seorang gadis. Dia ingatkan lelaki itu Rafie, tunang Suhana merangkap kawan baiknya. Sumpah, dia tidak tahu pun Rafie punya kembar bernama Rizqi. Akibat kekecohan yang ditimbulkan oleh Irdina, semua hura-hara. Rizqi muncul, menuntut agar Irdina meyakinkan Najwa bahawa dia tidak bersalah dan menuntut untuk menyatukan semula dia dengan kekasih hatinya. Komplot cinta dilancarkan. Kata Rizqi Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Puteri Aqish
Gelabah seorang Darleena Alissa memang tak boleh bawa bincang! Hanya kerana seseorang, Leena mendesak Asy, kawan baiknya untuk cari jalan penyelesaian. Dan Heidi muncul sebagai penyelamat. Bagi Leena lelaki itu hanya hero jadi- jadian. Namun, lain pulak bila Heidi mula fikir bukan-bukan. Haiyak!!! Suatu hari, Kaif Rayyan, bos tempat kerja Leena melantik dia sebagai wedding planner majlis adiknya. Leena akur, demi amanah, tanggungjawab dilunas, walaupun hati sekejap sejuk sek Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-0%)

Oleh
ASAL: RM80.00

SEKARANG: RM 80.00 (-0%)

AHLI: RM 72.00 (-10%)

Oleh FARHAH AIDDIN
Adakah mimpi itu nyata atau sekadar fantasi? Apa yang akan kau lakukan jikalau mimpi yang kau alami adalah sebuah kenyataan? Sama ada cepat atau lambat, kau tahu mimpi itu pasti akan terjadi. Kau bahagia… namun ada sesuatu yang kejam menanti… Ayyash Furqan, dia mangsa keadaan. Hidupnya sentiasa disulami konflik yang menyakitkan. Hanya dalam mimpi sahaja dia dapat merasai apa itu indah. Hulya Amaya, si gadis hujan yang sering dipulaukan kerana wajahnya berparut hodoh. P Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh NURHAYATI ISHAK
Seorang, lurus bendul, bersaiz XXL dan banyak cakap. Seorang, pendiam dan misteri. Moon dan Ilham dua watak yang tiada langsung persamaan. Namun siapa sangka, ketentuan-Nya mereka bertemu dalam keadaan yang tidak terduga… Moon tak sangka, lelaki kacak yang terserempak dengannya di tepi sungai itu adalah tunangnya. Hensemnya tunang Moon mak oi! Hampir-hampir Moon nak jerit. Tetapi sayang, Ilham tidak tahu dia siapa. Err… Pelik… Cinta memang pelik atau Ilham yang pelik, Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh IMAN XARA
Kasih sayang yang didambakan... kenapa kebencian yang menjadi dalangnya? Cahaya yang diharapkan... kenapa kegelapan menyelubungi hidupnya? Eliza rasa putaran kisahnya memang sudah dicorak penuh hitam tanpa putih, dia terdera fizikal dan mental. Ingin saja dia lenyap dari dunia ini, berlari tanpa berhenti kerana setiap perhentian penuh duri yang membunuh. Namun, mustahil kerana hamparan duka ada di mana-mana. Apatah lagi wanita itulah yang menjaga dirinya selama ini. Siapa s Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh EYLA HIME
Orangnya tenang tak banyak cakap. Senyumnya juga sesuatu yang jarang sekali dilihat, ala-ala tujuh keajaiban dunia. Namun, dia mampu buat warga Muse meremang bulu roma. Bila perlu berdepan dengan wanita 34 tahun itu, usus masing-masing rasa macam kena pulas. Sebab itulah ketua editor Muse itu digelar Cik Medusa. Tak perlu buka mulut. Hanya dengan renungannya yang tajam bak mata pedang itu saja, Lisa boleh buat sesiapa saja bertukar keras macam batu tak bernyawa. Impresi per Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh AUNIE AYUNIE
Pantang dicuit, dia akan menerkam bak singa lapar. Kenji Osama, bertahun lamanya dia hidup dalam dendam yang melahar. Bagi Ken, papanya adalah pengkhianat. Ketegangan bertambah bila orang tua itu pandai-pandai aturkan jodohnya. Dia melenting seolah-olah papanya sudah melakukan dosa yang besar. Namun, nafas bagaikan terhenti saat berdepan dengan bakal pemilik jiwanya… Jasmine Aurora. Gadis itu adalah dambaan kalbunya sejak dulu. Pertama kali dia merasakan takdir mahu dia b Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh DAISY ZAHRA
“Bilik tu dan bilik ni ada penghuninya!”- NABILA Zarina ragu-ragu. Masakan tiba-tiba rumah orang tua mereka itu berpuaka? Sehinggalah dia sendiri diganggu dan gangguan tersebut berlarutan sehingga dia pulang dari kampung. Nabila pula beria-ia mengatakan yang emak mereka ada membela saka, sama seperti yang dikatakan oleh orang-orang kampung. “Lagi teruk gangguan tu bila tuan tu dah meninggal, tapi benda tu tak diwariskan, atau tak sempat diwariskan. Kadang-kadang, tuan Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh LYLA , NURUL OMAR , AIDA ANGGERIK
KEMBARA MISTIK 2.0: KERANDA Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 10.00 (-23%)

AHLI: RM 10.00 (-23%)

Oleh LYLA , NURUL OMAR , AIDA ANGGERIK
KEMBARA MISTIK 2.0: KONDOMINIUM Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 10.00 (-23%)

AHLI: RM 10.00 (-23%)

Oleh
ASAL: RM49.00

SEKARANG: RM 49.00 (-0%)

AHLI: RM 44.10 (-10%)

Oleh D. Rafael , Syasya E Luna , Del
D. RAFAEL (JALAN KUBUR LAMA) - "Untuk malam ini, aku nasihatkan kepada semua yang ada di sini. Seandainya kamu semua terdengar suara-suara orang mengelur dari luar rumah, jangan sesekali bukakan pintu rumah kamu semua. Aku tak mahu ada sesiapa yang terpukau oleh benda itu lagi." Pesan Imam Ismail. Kesemua yang berada di situ mendengar dan mengangguk hampir serentak. "Ingat pesan aku. Benda itu mungkin boleh menyerupai sesiapa sahaja. Termasuk diri kita. Jangan sesekali kita t Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 10.00 (-23%)

AHLI: RM 10.00 (-23%)

Oleh Eb Reeza , Juls , Zaff Izuaf
KEMBARA MISTIK 2.0: PERPUSTAKAAN - FP Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 10.00 (-23%)

AHLI: RM 10.00 (-23%)

Oleh Jara Kern
Mastering grammar is now easier than ever with this fully illustrated guide that covers the most important rules in grammar and punctuation--making even the most confusing rules easy to understand. This illustrated guide to English grammar gives you everything you need for a better understanding of how to write and punctuate correctly. From proper comma usage to the correct form of there, their, or they're--understanding grammar has never been easier. Maklumat lanjut
ASAL: RM82.90

SEKARANG: RM 82.90 (-0%)

AHLI: RM 74.61 (-10%)

Oleh Ainon Zaini
Kalau monyet katalah monyet, Boleh saya hulurkan pisang; Kalau perit katalah perit, Kenapa tercongok sorang-sorang. – NANA Kalau murai katalah murai, Jangan mengaku jadi ayam; Kalau barai katalah barai, Siram bunga penuh kejam. - JIJAI Jijai jatuh hati pada Nana. Lani pulak suka pada Jijai. Tercetus cinta bersegi-segi antara Jijai, Nana dan Lani. Tapi, Lani kuat semangat. Dia gagahkan diri memikat Jijai. Nana tetap selamba tidak pedulikan Jijai biarpun Jijai sabar menant Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Suhailah Selamat
“Buka mata kau sekarang! Tataplah muka aku puas-puas! Jadi, aku ada satu alasan untuk membunuh kau!” – PSYCHO Momen terindah malam itu menjadi momen tragedi buat Affiyah. Dia menjadi saksi pembunuhan. Dia menjadi buruan sehingga ke hujung nyawa. Sekelip mata, hidupnya berubah… satu per satu miliknya hilang dan lenyap. Ibunya yang disangkakan meninggal dalam kemalangan sebenarnya mati dibunuh oleh si pembunuh psycho! Kehadiran Zacky, si kekasih lama sedikit sebanyak Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Maria Kajiwa
Rumah takkan lengkap tanpa tiang seri. Tiang seri takkan lengkap tanpa semangatnya. – KAPTEN BROCK Ceritanya bermula pada tahun 1947 - enam tahun selepas kematian Kapten Brock Bramfield. Selepas Perang Dunia Kedua berakhir, ibu bapa Kapten Brock, Tuan Rupert dan Puan Emmeline tiba di Cameron Highland untuk menghidupkan semula rumah rehat yang dibangunkan oleh anaknya yang diberi nama ‘Bramfield House’ yang terletak di atas sebuah bukit. Kedatangan mereka diurus Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh Zara Aluwi
Kerana sandiwara menjadi teman lelaki, Alana dan Pak Tam menuju ke fasa baru. Tak sempat ke fasa seterusnya Tania dan Puan Rogayah mengganggu gugat hubungan mereka. Tania dengan muka tak tahu malu menjadi dalang kehancuran cinta Alana. Puan Rogayah dengan tegasnya tidak merestui hubungan Pak Tam dengan Alana. "Ana terpaksa terima walaupun hati ini teramat berat untuk melepaskan. Dah nasib Ana. Dulu putus cinta, sekarang putus pertunangan. Masa akan datang putus ikatan perkahw Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

1-232 of 232

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
*

Back to Top