Back to School
Back to School

Popclub Feb 2024
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' saifudin jalis musafir cinta meraga sukma 'Dijumpai 794 Produk Berkaitan
Oleh Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
CINTA, satu perasaan indah yang ingin dimiliki oleh sesiapa saja. Kemanisan cinta hanya dapat dirasai bila bersama dengan si dia yang selayaknya. Walau waktu berjalan, semoga cinta akan tetap abadi selamanya. Himpunan kisah romantis + manis oleh 3 artis komik lama dan baru. Korang dah bersedia untuk jatuh ke alam cinta? Hati-hati, jangan sampai terjerat! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Vex King
Jualan RM1,000,000 adalah impian dan gol Bagaimana anda boleh belajar untuk benar-benar mencintai diri sendiri? Bagaimana anda boleh mengubah emosi negatif kepada emosi positif? Mungkinkah kita boleh mencari kebahagiaan yang kekal? Dalam buku ini, pakar Instagram, Vex King, akan menjawab semua soalan ini dan banyak lagi soalan lain. Vex telah mengharungi pelbagai dugaan dalam hidup dan beliau telah mengambil iktibar daripada pengalaman lalunya. Dalam buku ini juga, Vex King a Maklumat lanjut
ASAL: RM45.00

SEKARANG: RM 45.00 (-0%)

AHLI: RM 36.00 (-20%)

Oleh Haswida Abu Bakar
"Syarat Kak Farah... dia meminta aku supaya keluar dulu dengan kau sebanyak tiga kali. Tiga janji temu. Berkenal-kenal dan baharulah buat keputusan. Sekiranya aku masih tidak dapat menerima kau juga, Kak Farah akur dengan keputusan aku. Kalau kau marah, aku faham."-JOE ADAM Demi menjaga hati Kak Farah, Joe Adam penuhi syarat menggunung tinggi kakak sepupunya ini agar hati yang baru terluka berbuka hati pada Ain Nurlisa staf di syarikat Kak Farah dan part-time model yang baru Maklumat lanjut
ASAL: RM31.90

SEKARANG: RM 31.90 (-0%)

AHLI: RM 25.52 (-20%)

Oleh Anna Milia
Yakinkan hatimu, akulah takdir terindah yang kau nantikan. Caden Hud jatuh cinta pandang pertama. Terus dijejaki Dian, si mural painter. Semua tentang Dian dirasakan terlalu indah. Angin bahagia bertebangan di angkasa setiap kali bersama gadis itu. “Saya book awak!” - Hud “Untuk apa?” - Dian “Jadi isteri saya.” - Hud Hud rasa macam nak hentak kepala ke bumbung kereta dek kegelojohannya. Hentak dua tiga kali. Biar hilang terus ingatan. Dian terima lamaran yan Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 24.80 (-20%)

Oleh Nursuzahan
Satu janji yang mengikat kita untuk selamanya... Hidup seorang wanita bernama Jass indah dan cukup segala, bagaikan seorang puteri lindungan bulan. Cantik dan manja, itulah dirinya. Sentiasa disayangi insan-insan di sekelilingnya. Berbeza dengan hidup seorang lelaki bernama Jay, yang hanya ditemani nenek tercinta. Hidup di kampung yang serba sederhana, namun ia tetap indah buat dirinya. Takdir menemukan Jass dan Jay dalam satu kehidupan yang sangat berbeza. Jay sebagai se Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 21.60 (-10%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Oleh Hyzwayne
You wanna know I’m in love with. Read the first word again. Meski digenggam kuat, disimpul rapi namun akan terlepas jua. Walau ditolak ke tepi, dibuang jauh-jauh, andai sudah tertulis milik kita, tetap jua akan jadi milik kita. “Aku bagi dua pilihan sama ada dengar cakap aku atau mati kena tembak.” - Angelo Leonardo Harta dan kuasa menjadikan Angelo seorang Master. Jangan cari pasal, kelak akan dicari sehingga ke lubang cacing, kerana bagi Angelo Leonardo. Darah pe Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Ida Ra
Terpisah kerana takdir. Bertemu kerana cinta terakhir. Diubati oleh luka, dipeluk oleh derita, buat hidupnya terumbang-ambing. Melupakan si dia yang pernah menghuni di hati, bagaikan mengharapkan lelaki itu kembali. Mustahil, kerana mereka tidak mungkin ditakdirkan untuk menyatu. Lantas dia membawa diri ke sebuah pulau sambil membayangkan betapa indah seandainya Johan ada di sisi. Tanpa sengaja, seseorang datang membuatkan dia keliru. Tanpa diduga munculnya kisah masa lalu Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Miszhann
Sekuat apa pun kita berkehendak, Dia yang Maha Berkuasa Life is short… kerana itu dia inginkan hidup yang tenang. Namun, untuk mewujudkan keinginan itu akan bermula malapetaka yang dibubuh dengan kebencian, permusuhan dan badai yang tertinggal dari masa silam. Ya, ada orang yang inginkan nyawanya. Disebabkan itu, Naaila sentiasa berjaga-jaga dengan setiap orang yang baru sahaja dia kenal. Biarpun begitu, Naaila masih lagi gadis normal yang sentiasa mendambakan cinta. Bagi Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Qstnaafrn
Tidak bernoda, lebih kuat mengagumi jiwa, lebih suci tiada terbatas Dia tidak pernah tunduk dengan ketakutan pada manusia. Lemah tiada di dalam kamus hidupnya. Dirinya digeruni oleh ramai orang, didambakan oleh wanita. Semuanya nampak sempurna… Cacat? Lumpuh? Lembik? Semuanya misteri untuk diungkapkan. Kini dia kaku tidak berfungsi. Dulu diri ini dibanggakan tetapi sekarang semuanya perlukan bantuan. “Jangan buat I macam ni. I merayu sangat. Kalau you menyesal dengan a Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 27.90 (-10%)

Oleh
KAGUYA-SAMA WA KOKURASETAI THE MOVIE -FIRST KISS WA OWARANAI-輝夜姬想讓人告白-永不結束的初吻-劇場版 (DVD) JAP / ENG (E / C / M) Shuchiin Academy’s student council room – the place where Vice President Kaguya Shinomiya and Student Council President Miyuki Shirogane met. After a long battle in love, these two geniuses communicated their feelings and, at the Hoshin Festival, had their very first kiss. However, there was no clear confession. The relation Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 21.51 (-10%)

AHLI: RM 19.12 (-20%)

Oleh
Akagami No Shirayukihime 赤发白雪姬 JAP/ENG JAP(OVA) E / C / M Shirayuki was a young girl born with unique apple-red hair. She meets a famous but foolish Prince Raji, who falls in love with her at first sight and orders her to become his concubine. With nowhere else to go, Shirayuki cuts her hair and escapes to a neighboring country. While traversing through the forests, she meets a young boy, Zen, who helps her after she boldly cures his wounds but then gets poisoned b Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 44.91 (-10%)

AHLI: RM 39.92 (-20%)

Oleh Areila Sahimi
Hanya dengan satu mesej Whatsapps, semudah itu Helmy Redza mengucapkan kata perpisahan. Walau pedih, Syikin harus sedar diri. Helmy yang sekarang bukan lagi seperti Helmy yang dulu. Helmy sekarang seorang bintang. Dia pula, masih lagi gadis biasa yang rupa tak seberapa, bakat pula tiada. Namun disebabkan satu insiden buat Syikin yang bukan siapa-siapa, menjadi perhatian netizen Malaysia. Video viral yang tersebar telah mengubah hidup Asyikin Badarudin. Sekelip mata dia yan Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 23.20 (-20%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Azieana
Menanti pada yang sudi walaupun ada ketikanya aku terasa hati... Milia dan Mikael telah menjalinkan hubungan cinta sejak bertahun-tahun, tapi hubungan itu gagal diikat dengan sebuah perkahwinan. Hubungan cinta mereka juga selalu ada pasang surut dan tidak direstui oleh keluarga Milia. Perkenalan Milia dengan Dato’ Ian Zulkarnain kerana berebutkan sehelai gaun telah membuka lebaran baru. Pertemuan demi pertemuan membuatkan hubungan mereka menjadi rapat. Disebabkan beb Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 26.10 (-10%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Nurnaein
Antara kita, takkan terwujud cinta. Ucapkan. Jika benar ia terasa. Ucapkan. Jika benar ia ada. Ucapkan. Jika benar ia cinta. Gadis beku seperti Haufa akan jatuh cinta? Tidak akan sesekali terjadi! Baginya, sisa hidup yang dia miliki hanya untuk melunaskan hutang dan dendam semata-mata. Namun angkara tersilap percaturan, Haufa harus terikat dengan perjanjian bodoh. Panggil dia sejahat-jahat wanita, kerana gelaran itu memang selayaknya buat seseorang bernama Haufa. Perasaan H Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Fufulieya Mat
Untuk kali terakhirnya, aku ingin menjadi milikmu lagi. Rasa sakit yang terdalam adalah melepaskan seseorang yang belum benar-benar kita ikhlaskan. Tujuh tahun ingin cuba melupakan. Tujuh tahun inginkan kemaafan dan peluang. Tujuh tahun juga masing-masing menyimpan rahsia besar. Jujurlah jika tiada rasa, jangan menyimpan terlalu lama sehingga menoktahkan waktu. "Kalau ianya tentang perasaan awak pada saya, itu masalah awak! Tak ada kena mengena dengan saya!" — Aly Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Elyshakaman
Cukup dengan satu pertemuan, jantung Dhia Raihana berdegup kencang. Kacak! Cukup lengkap pakejnya! Itulah gambaran seorang Ehsan Eskandar di mata Dhia. Penampilan kawan baik abangnya itu buatkan perangai gatal seorang Dhia Raihana muncul. Dia mula mengejar lelaki itu. "Kau ni gila ke apa?” – Ehsan Eskandar. “Gilakan abang Ehsan.” – Dhia Raihana. “Boleh tak kau stop jadi budak-budak? Stop ganggu aku!"- Ehsan Eskandar. "Kalau Dhia ganggu juga? Apa abang Ehsan boleh Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh Mecxira
Masculine maybe dangerous, but intelligence is lethal. Kaku, beku, dingin itulah jiwanya. Biarpun dipinta hati banyak kali, namun keras dia menolak! Wanita sepertinya tidak perlukan cinta. Dia hidup semata-mata untuk bernafas. Pertemuan, akibat salah faham menyatukan dia dengan lelaki itu. Lelaki manja yang kebudak-budakan. No way! “Dah tahu Yana tak suka Aryan dari dulu, kan? Aryan ni tak faham ke? Hati dan perasaan tak boleh dipaksa.” - Ariyana Tynessa “It seems li Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Farah Bahazelan
Andai kau menuruti langkahku, kau tak akan ketemu jalan pulang. Kau dan aku perlu bersatu! Biar jasad berbeza namun jiwa harus berkorban sepanjang nyawa! Walinong la yang sari, Puteri bestari, datang membawa talam, datanglah mari… Irama gamelan dan lembut gemalai tarinya memukau mata manusia namun tiada yang menyedari ia adalah satu seruan pemujaan untuk Sang Iblis. Bagi Seri Delima, jeritan dan darah mangsa adalah hiburan untuk dia dan Azizah dalam menundukkan manusia. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Miss Noi
Masa lalu, biarkan terus berlalu, ada dia kini untuk kau sandarkan bahu. Blurb Zulaikha… Dia kejutkan dengan lamaran daripada dua orang lelaki, yang mempunyai pesona yang tersendiri. Sikap prihatin Haikal membuatkan dia rasa disayangi, rasa ada yang benar-benar mengambil berat akan dirinya. “Let’s write our story!” -Haikal "Thanks for the gift. Tapi, kenapa nak berahsia?" -Zulaikha Sikap Kamil yang terlampau tenang pula sering kali membuatkan dia tertanya-tanya. Apa b Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-20%)

Oleh Azimah Lily
Panahan matamu mencairkan hati ini! FARAH DINA seorang doktor haiwan yang suka menolong orang yang dalam kesusahan. Tetapi tahap Dina membantu orang dalam kategori ‘terlebih’. Sebab itu la Dina selalu saja bergaduh dengan orang sana sini. Pening Puan Dariah dengan sikap anak ketiganya itu. Disebabkan sikap Dina yang kasar, Puan Dariah penat mengatur jodoh untuk anak gadisnya itu. Bagi Dina pula, dia tak suka ibunya mengatur jodohnya. Lagi-lagi ibunya terlalu obsess denga Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh
To Love Ru 出包王女 JAP (E / C / M) The Yuki's residence is now full of people: in addition to Rito and Mikan Yuki, Lala, her twin sisters Nana and Momo, and Golden Darkness. Momo, who also falls for Rito, actively tries to create a harem for him. Meanwhile, a mysterious red hair girl named Mea Kurosaki enters Sainan High School with a hidden agenda. Kini rumah Yuki penuh dengan orang, selain Rito dan Mikan Yuki, kini tambah Lala bersama adik perempuan kembarnya Nan Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 69.90 (-0%)

AHLI: RM 62.91 (-10%)

Oleh
Mairimashita! Iruma-Kun 入間同學入魔了 Season 1-3 (Vol.1-65 End) Jap/Eng (C/E/M) A Boy'S Chaotic Life In A "Prestigious" Boarding School For Elite Demons! Iruma Suzuki, Human, 14, One Day Finds Himself Sold To The Devil. To Add To His Predicament, His Doting Owner And Self-Appointed "Grandpa" Is The Principal At His New School. Now Iruma Must Deal With A Haughty Student Who Challenges Him To A Duel, A Girl With Adjustment Issues, And So Many More Scary Beings! Can Thi Maklumat lanjut
ASAL: RM89.90

SEKARANG: RM 89.90 (-0%)

AHLI: RM 80.91 (-10%)

Oleh Writernaz
Sayap yang pernah patah, bukan peghambat untuk terbang semula. The girl with a broken wings, itulah yang boleh diibaratkan dengan kisah hidup Bellisa Niliyyah. Luarnya tampak indah, serba serbi sempurna. Bak kata orang memang material girl. Tapi, andai sahaja mereka tahu di balik imej gadis periang, ada tersimpan parut luka dari masa lalu yang kelam. Ada tangis yang dipendam, ada teriakan suara yang tak didengarkan. Kepercayaan Niliyyah diperkotak-katik, maruah diri dipijak Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 26.10 (-10%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Usako Princessz
Di denai sungai yang menjadi saksi… Kerana dendam dan cemburu yang menguasai. Kesetiaan yang teguh bagai dimeteri dengan tembaga yang tak mudah dicairkan! Takdir Tuhan, resipi turun-temurun itu sekali lagi melakar memori, merekat dua hati. Dua anak muda berdarah pendekar itu akhirnya bertemu kembali setelah bertahun-tahun terpisah dek parut lama yang merantai keluarga. Di kala dua hati sudah berjanji untuk sehidup semati, taufan kuat tiba-tiba membadai lagi hubungan merek Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Kamil Naim
Habuk Bintang Di "Hujung Dunia", mereka sedang asyik melayan nostalgia dan kenangan yang indah khabar daripada rupa. Mungkin juga mereka sibuk memikirkan idea-idea kreatif, cinta, atau falsafah. Mungkin ini konklusi evolusi umat manusia setelah dibebaskan daripada semua jenis konflik, celaru dan bebanan. Tidak mungkin adanya indah jika tiada jelik untuk dibandingkan. Itulah memori. Yang indah memberi kekuatan, ketika sebaliknya memberikan pengajaran. Walau betapa indahnya ala Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Nik Nur Madihah
Kita sudah lama hilang arah, tercari-cari inspirasi dari kocek sendiri. Memerhati insan lain dengan kekaguman yang tinggi demi mencedok semangat dan pedoman menuju Ilahi. Sedangkan petunjuk itu sudah terbentang untuk dipelajari. Denai Cinta ialah perjalanan ke lubuk hati yang paling dalam. Demi menapis sesetengah emosi yang membuat hidup hilang kendali. Lalu sirah muncul menyelamatkan; memerikan kisah empat orang wanita teladan untuk mengeluarkan insan daripada kusut kemelut Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Nor Azzah Momin , Nisah Haron , Najibah Abu Bakar
Rumah Sejuta Buku menampilkan sekumpulan bibliofil berkongsi pengalaman mereka dalam membina perpustakaan idaman hati. Keunikan dan kreativiti tersendiri sangat memberi inspirasi buat semua pencinta buku untuk membina sudut bacaan mengikut cita rasa dan impian di hati, di rumah sendiri. Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Iddin Ramli
Healing buka soal melupakan. Tapi untuk menerima segala yang telah menjadi kenyataan. Sebelum kamu mampu menerima, kamu harus bersederhana. Sederhana itu kesannya besar buat hidupmu. Kamu harus sedar kamu itu manusia tak mampu mewujudkan apa-apa. Kamu harus sederha dalam mencuba, berharap, mencintai, rasa ingin memiliki agar tiada luka-luka yang hadir kerana harapanmu yang menggunung tinggi. Kerana manusia akan sentiasa perkecilkan keperluan untuk sederhana sehingga luka hadi Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 28.00 (-20%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh
Buku Allah Maha Pencipta memberi panduan kepada ibu bapa dalam menjelaskan tentang Allah dan sifat - sifatnya yang Maha Kuasa kepada anak - anak. Anak - anak belajar mengenai Pencipta mereka, Tuhan yang Maha Kuasa Allah s.w.t. Mudah - mudahan ia memupuk rasa cinta dan ketaatan dalam diri anak - anak muslim terhadap Tuhan seluruh alam semesta. Maklumat lanjut
ASAL: RM26.90

SEKARANG: RM 26.90 (-0%)

AHLI: RM 24.21 (-10%)

Oleh Iddin Ramli
Healing buka soal melupakan. Tapi untuk menerima segala yang telah menjadi kenyataan. Sebelum kamu mampu menerima, kamu harus bersederhana. Sederhana itu kesannya besar buat hidupmu. Kamu harus sedar kamu itu manusia tak mampu mewujudkan apa-apa. Kamu harus sederha dalam mencuba, berharap, mencintai, rasa ingin memiliki agar tiada luka-luka yang hadir kerana harapanmu yang menggunung tinggi. Kerana manusia akan sentiasa perkecilkan keperluan untuk sederhana sehingga luka ha Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 23.90 (-20%)

AHLI: RM 23.90 (-20%)

Oleh Mashiro Ooki
Rasanya dah banyak kali aku cakap. Sekarang aku nak fokus kat besbol je.Benda macam tu aku tak boleh. Sorry… Setelah Cinta Pertama’ - Mashiro OOKI Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 12.60 (-10%)

AHLI: RM 11.20 (-20%)

Oleh Saraalee
“Lupakan janji dulu...” AAYAN HAYDAR - Lelaki berkacukan Arab yang mempunyai sepasang mata berwarna hijau cerah yang mampu memikat hati para gadis. Empat tahun ditinggalkan oleh kekasih hati menyebabkan hatinya berbolak-balik. Jejaka berusia 25 tahun itu telah memungkiri janji manisnya terhadap gadis yang paling dicintainya dahulu atas sebab yang sangat tidak masuk akal. Namun disebabkan dirinya yang tamak, dia sanggup melukai hati gadis yang dicintainya. “Y Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 30.60 (-10%)

AHLI: RM 27.20 (-20%)

Out of stock

Oleh Waniel
Selamanya Kamu Satu pertemuan di hadapan sebuah kafe menjadi pemula kisah hidup antara Izz dan Naz. Mereka pernah berkongsi hidup sebagai suami isteri, sayangnya ia sudah ketemu titik noktah. Hanya mereka saja tahu punca dan alasan mengapa perpisahan itu yang terbaik buat mereka. Kerana secawan kopi, empat tahun kemudian mereka ditakdirkan bersua lagi. Walaupun luka lama masih berbekas dalam hati, namun cinta yang bertakhta antara mereka tetap utuh. Naz tekad, dia mahu Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Yaya Samad
"Janji yang abang akan kembali pada ibu. Sebab abang nyawa Ibu" - Raudah "Saya harap dia tak menyesal ada ayah macam saya." - Faizal "Terima kasih kerana selalu ada dengan aku."-Fahim Luth "Selagi hati ini tidak berbolak-balik, selagi itulah perasaan aku sama untuk dia." - Nurul Huda Dia, Iskandar Dzulkarnain, didiera sejak kecil oleh si ayah dan dibelai penuh kasih oleh si ibu. Pendewasaan membawa dirinya jauh hanya kerana tidak mahu tubuhnya terus diseksa. Keluarga, Maklumat lanjut
ASAL: RM37.00

SEKARANG: RM 33.30 (-10%)

AHLI: RM 29.60 (-20%)

Oleh Hisa Kyomachi
Masa kecil, Seri jatuh cinta dengan seorang budak lelaki yang dia jumpa kat Jambatan KiraKira. Walaupun lepas Seri berpindah, dia masih fikir fasal lelaki tu. Seri kemudian berkawan dengan Chihiro di sekolah tinggi dan atas sebab tertentu, budak lelaki yang Chihiro sama nampak macam cinta pertama Seri! 'Adakah kau takdirku...?' Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 9.60 (-20%)

Oleh Hisa Kyomachi
Sebanyak mana pun kita menyakiti atau disakiti... Selepas tamat cuti musim panas, Ayu berpindah dari Tokyo ke sekolah di desa membawa satu rahsia. Hanya sepupunya, Momo berkawan dengannya. Kemudian kawannya dari Tokyo Kyouhei turut pindah ke sekolah sama. Dan terima kasih pada Yuito yang ceria dan peramah, senyuman Ayu kembali sedikit demi sedikit tapi... Kisah cinta terdesak empat orang remaja di umur 17 tahun! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
Watashi ni Tenshi ga Maiorita! 天使降临到我身边! JAP (E / C/M) One day, fifth-grader Hinata Hoshino brings her friend Hana Shirosaki to her house, and Hinata's sister Miyako, a college student, falls in love with Hana at first sight. Miyako manages to get along with Hana somehow, but her clumsy behavior and shyness make Hana wary. Even so, Hana gradually opens up to Miyako, who wants to become closer to her. 怕生的御宅族女大学生宫子,遇到了天使般 Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh
Sailormoon 美少女战士 JAP/ENG E / C (VOL.1-200) E / C / M (CRYSTAL + 5 MOVIES) Watak protagonis Sailor Moon ialah Usagi Tsukino, yang hidup sebagai gadis sekolah menengah yang biasa hinggalah dia ditemui oleh seekor kucing yang bercakap bernama Luna. Melalui Luna, Usagi mendapati yang dunia akan diserang oleh Kerajaan Gelap yang pernah wujud suatu masa dahulu dan memusnahkan Nusa Bulan. Kuasanya kemudian dibangkitkan untuk mempertahankan Bumi menentang anasir jahat Maklumat lanjut
ASAL: RM169.90

SEKARANG: RM 152.91 (-10%)

AHLI: RM 135.92 (-20%)

Oleh
Kimetsu no Yaiba: Katanakaji no Sato-hen 鬼滅之刃:刀匠村篇 Season 3 JAP/ENG (E / C / M) Adaptation of the Swordsmith Village Arc. Tanjiro’s journey leads him to the Swordsmith Village, where he reunites with two Hashira, members of the Demon Slayer Corps’ highest-ranking swordsmen - Mist Hashira Muichiro Tokito and Love Hashira Mitsuri Kanroji. With the shadows of demons lurking near, a new battle begins for Tanjiro and his comrades. Adapsi Arka Kampung Tukang Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh Dato' Dr. Abdul Basit Hj. Abdul Rahman
Al-Quran sering menggunakan kalimah wa absyiru (khabar gembira) untuk menenteramkan hati orang mukmin, agar tetap berada di jalan lurus. Datangnya kalimah ini umpama angin sejuk di kala teriknya kehidupan yang penuh dengan rintangan dan cabaran. Dijanjikan syurga, nikmat buat yang sabar, diberi ganjaran pahala berganda dan ditanam kasih sayang dalam hati, merupakan antara khabar gembira daripada Allah SWT buat golongan beriman. Walaupun terpaksa berjalan di atas ‘duri’ du Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 30.60 (-10%)

AHLI: RM 27.20 (-20%)

Oleh Shasendo Yuki
Walaupun kau masuk ke dalam neraka, aku tetap sayangku kau. ‘Blue Morpho’, game hasut bunuh diri menggegarkan seluruh Jepun apabila mengorbankan lebih 150 mangsa. Dalangnya ialah pelajar perempuan sekolah tinggi bernama Yosuga Kei yang disukai ramai. Macam mana seorang gadis baik berubah menjadi 'raksasa'? Rakan sejak kecilnya, Miyamine mula mengingati ‘pembunuhan kejam’ yang menjadi permulaan segalanya. “Aku akan tetap di sisi kau biarpun dunia tak memaafkan kau Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Hisa Kyomachi
Aku rasa, inilah cinta. Aku tak dapat kawal perasaan sendiri. Rei, putera kacak paling popular di sekolah. Dia bertemu Ema, rakan sekelasnya dan terjatuh hati. Dia rasa nak peluk, nak sayang Ema. Tapi malangnya, Ema dah ada boyfriend?!! Kisah cinta putera kacak yang tak kenal erti kalah! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Rehan Makhtar
Kerana dia adalah pilihan-Mu BIARLAH masa sedang menewaskan usianya, Taufiq tidak pernah kisah. Hidupnya mudah. Jika ada, adalah. Jika tidak… tak mengapalah. Melihat teman baik yang sudah bertemu cinta sejati, dia langsung tidak cemburu. Malah, bahagia mereka menjadi bahagianya. Tapi, tidak pada mama. Dia percaya, restu ibu membawa bahagia, Taufiq akur dan reda menerima wanita yang mama pilih. Dia akan mencintai wanita itu sepenuh hati pada ketika wanita itu Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Hanny Esandra
Mula-mula gaduh, lama-lama jodoh. Pelanduk dua serupa! Seiras. Sangat seiras sehingga Saufi Sazali tidak sedar yang dipeluk itu bukan arwah isterinya, tetapi Aufa Falisha. Terkejut betul Falisha bila ada lelaki asing memeluknya. Natijahnya, satu tamparan hinggap pada pipi Saufi, lalu menyedarkannya daripada terus dibuai mimpi. “Saya dah lupakan dan saya dah boleh terima kenyataan yang Ira dah tak ada, tapi kenapa awak muncul dan rosakkan segala-galanya? Awak buat perasa Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Syaz Sufiy
Slapped by the truth or kissed by the lies? Orang lain tidak akan tahu sesakit apa yang sedang menghentam dada kita kerana di luarannya kita nampak hidup dengan sangat baik di dalam kesempurnaan yang indah. Itulah apa yang sedang dilalui oleh Luf Gabriel dan Aura Iman Thania. Aura nekad mahu mencari tahu kisah sebenar di sebalik gahnya nama keluarganya. Dari Rusia ke Malaysia, Aura cuba menguatkan hatinya yang seringkali rapuh itu untuk membela nasib si ibu. Setiap pertemu Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Zaza Qry
Tidak sempurna cinta ini tanpa dirimu... Ditolak cinta oleh ‘crush’ membuatkan Aqina Malisa terus menyendiri. Dia risau dia akan terluka lagi. Sehinggalah satu hari adiknya, Mardini, membawa pulang seorang lelaki berjambang. Aqina gelar lelaki itu Orang Utan, kerana jambangnya yang menutup mulut. Geli-geleman Aqina melihat lelaki tersebut. Keluarga Aqina mahu jodohkan dia dengan lelaki yang bernama Shiraz itu. Apa yang paling tak dapat Aqina terima, mereka hanya cerita Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 27.90 (-10%)

Oleh Cahaya Ainn
Cinta di hatiku bagaikan angin, tak nampak dek mata kasar, tapi boleh dirasai. Pernah tak terfikir atau terbayang yang satu hari nanti kita akan bekerja dengan bekas teman lelaki kita? Sebagai babysitter pula tu! Ulya terserempak dengan Aidan, bekas teman lelaki yang telah menghilangkan diri secara tiba-tiba sepuluh tahun dahulu. Aidan terpaksa menjaga anak-anak saudaranya setelah kematian kakak dan abang iparnya. Sangat terdesak sehinggakan Aidan terpaksa menawarkan kerja Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Siti Rozilah
Dia tersepit antara ilusi dengan realiti. Antara ilusi dan realiti, terciptanya halusinasi yang membadai mimpi ngeri yang tidak terjangkau dek akal. Itulah jiwa seorang manusia bernama Akashah. Dia jatuh cinta dengan Maya perempuan penghidap skizofrenia. Tiada sedikit pun rasa terkilan di hati Akashah kerana beristerikan wanita itu. Kehadiran Aiman menambahkan kebahagian mereka. Mendiami apartmen sendiri, menjadikan hidup semakin indah. “Biasalah kalau tinggal kat apartm Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Lily Rose
Bila ego seteguh Menara Galata, binasakah oleh cinta seluas langit Kapadokya? Istanbul - kota romantis penuh pesona buat pasangan berbulan madu. Namun tidak bagi Yuhanis. Datang sendirian mengubat hati yang remuk dikhianati dan serik dengan insan bernama lelaki. Sangkanya, dia mampu untuk mengembara sendirian tanpa bergantung harap dengan mana-mana lelaki. Ternyata dia silap! Nyawanya hampir terancam! Insiden itulah yang mempertemukannya dengan Jake, jejaka mat salih yang b Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Rose Harissa
Saat cita-cita menjadi salah seorang ‘geng pecah pintu’ tercapai, Umar Alhaidhar menyedari bahawa hidupnya sangat dekat dengan kematian. Oleh itu bukan mudah bagi Umar mendedahkan ­identiti kepada orang awam termasuk kepada ­keluarga sendiri. Dia ceria dan perahsia dalam waktu bersamaan. Tapi ketika bersama pasukan, setiap tindakan Umar mengungkapkan ketangguhan mental, tujuan dan tekad yang tak tergoyahkan. Segala parut yang ­terhasil ­daripada latihan intensiti ting Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Lily Haslina Nasir
Ikrar Kesatria mengikat jiwa raganya. Bersumpah ­dengan cop 10 jari, membentuk peribadi. Megat Adri meneruskan legasi jiwa kesatria leluhurnya. Perut datuknya, Leftenan Hamdan, pernah terburai sewaktu bertempur dengan komunis di Betong, kekal seumur parutnya. Di paha bapanya, Mejar Kamal, ­masih terbenam peluru sesat. Terlalu banyak kisah silam dan rahsia perjuangan terdahulu yang dia. Ada ketika kisah silam itu wajar dikuburkan agar tiada dendam kesumat membakar jiwa dala Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Seri Maya
Nurul Hannah seorang wanita yang bijak dan kerjaya menjadi keutamaannya. Dari SPM sehingga menjadi mahasiswi Ijazah Kedoktoran, satu demi satu kejayaan diraih. Namun keluarganya menerima lamaran daripada Aidil sedangkan perkahwinan dilihat sebagai ancaman kepada cita-citanya. Aidil nekad untuk memperisterikan Hannah. Dia yakin Hannah ialah wanita yang dijadikan ALLAH daripada tulang rusuk kirinya. Jika tidak, mana mungkin perasaan cintanya terhadap wanita itu tidak pernah pu Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Alfialghazi
Aku akan menempuh sejauh manapun jalan itu terbentang, sepanas manapun mataharinya, sedingin manapun malamnya. Hanya saja, bila takdir telah sampai dan ternyata harapanku bukanlah Tuhan. Maka apalagi yang bisa aku lakukan? Selain menerima bahawa inilah sebaik-baiknya pilihan. Sudah kukatakan, aku siap patah kerana cinta, tapi aku tak akan pernah siap kehilangan Allah. Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Ustaz Ibnu Selamat
25 Nabi Allah Yang Wajib Kita Kenal mengungkap kisah para nabi dan rasul yang ada disebut dalam al-Quran. Semoga kehadiran buku ini dapat menambah pengetahuan ilmu kita dan meneguhkan iman serta kecintaan kita kepada para nabi Allah. Amin. Maklumat lanjut
ASAL: RM37.00

SEKARANG: RM 33.30 (-10%)

AHLI: RM 29.60 (-20%)

Oleh Muallim Hazar
Setiap hari kita membuka Al-Quran, membacanya dan mempelajarinya. Namun begitu, adakah kita tahu apakah fakta-fakta tersirat mengenai Al-Quran? Apakah surah yang paling panjang dan surah paling pendek dalam Al-Quran? Kita kata kita cintakan Rasulullah SAW. Adakah kita kenal Baginda? Bagaimanakah wahyu turun kepada Baginda? Apakah warna kegemaran Baginda? Bagaimana kita dapat mencari maklumat mengenai Al-Quran dan Rasulullah SAW? Adakah kita mampu membuka kitab dan buku-buku Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Cik Tet
Kecewa serta sakit hati akibat kehilangan kawan baiknya, Dian Safiyah bertekad untuk membalas dendam. Dia takkan biarkan lelaki yang dah hancurkan hidup kawan baiknya itu bahagia. Di majlis pernikahan Zabar, Dian buat perangai. Tolak ke tepi rasa malu, penderitaan serta kematian Salina harus terbalas. Bagi Dian, Zabar tak layak untuk hidup bahagia dengan mana-mana perempuan pun! "Sampai hati awak buat saya macam ni, sayang. Awak cakap awak sayangkan saya, cintakan say Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Rosze Abdullah
Idham meninggalkan tanah air hampir 10 tahun kerana membawa hati yang lara. Ariana pula memendam rasa sakit hati kerana kisah pahit kakaknya. Mereka bertemu dalam keadaan yang tak disangka-sangka. “Maaf, boleh saya minta nombor telefon cik tak?” - Idham “Maaf, encik. Saya tak berminat.” - Ariana Idham tetap mengejar gadis idaman yang dianggap sangat istimewa. Tiada istilah putus asa dalam kamus hidup seorang Ahmad Idham Shah.Di saat cinta baru berputik, kisah pahit Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh Illa Shanahila
“Aku beri nasihat sebagai rakan satu sekolah kau, adik manis. Eh, bukan... sebagai senior kau.” - Ran ‘Kalau senior pun dah gaya jembalang aje perangai, takkan nak kena ikut juga?’ Ini sebuah cerita tentang kenangan. Tentang pertemuan dan perpisahan. Perjalanan hidup Fiy dan Ran bagaikan tiada kesudahan. Bermula dengan seteru di zaman persekolahan, bertukar pula jadi teman rahsia. Kenangan yang dicipta selama setahun membekas satu memori yang tak pernah dilupakan. Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Rose Harissa
Bila Haidar memutuskan hubungan dengan alasan tak sekufu, Amyra tak mahu bercinta lagi. Fokusnya hanya mahu membina perniagaan sendiri. Semua dah tak penting lagi hinggakan Zaim Armani, anak jutawan di depan mata dia pun Amyra buat derk saja. “Pernah dengar quotes ni? Lust starts with chemistry. Love starts with trust and respect.” –ZAIM. Bila tengah sibuk bekerja, Amyra bertembung pula dengan Leonard, pengusaha perabot pengukir kayu yang berdarah Jawa, ganteng dan ad Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 27.90 (-10%)

Oleh
KYOKOU SUIRI 虛構推理 The 17-year-old Kotoko has a unique situation. When she was a child, she was kidnapped by spirits called youkai, and returned missing one leg and one eye. Since then, she has been able to communicate with otherworldly forces, both benevolent and dangerous. Kotoko is alone in her power until she learns that the crush she's watched from afar, Kurou, has had his own encounter with youkai! As if being touched by the supernatural wasn't enough, Kurou's p Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 44.91 (-10%)

1-794 of 794

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top