Popular
Popular
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' suara hati 'Dijumpai 1089 Produk Berkaitan
Oleh
High Score Girl 高分少女 JAP/ENG (E / C / M) The year is 1991 and 6th grader Yaguchi Haruo only has video games to live for. He's not popular in school and he's neither handsome, funny, nice nor even friendly. The only thing he has going for him is that he is good at video games. One day at the local arcade, he plays Oono Akira, a fellow classmate but who's popular, smart, pretty and a rich girl that absolutely destroys him at Street Fighter II. Not only does he lose Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 44.91 (-10%)

AHLI: RM 39.92 (-20%)

Oleh Fakhrul Islam
Setiap hari, hidup kita seakan-akan pentas perlumbaan dalam menentukan apa yang patut kita buat, ataupun siapa yang patut kita jadi. Kita membandingkan diri dengan orang lain. Kita terkejar-kejar untuk menjadi lebih baik. Semua perkara mesti dibuat dan diberikan perhatian. Akhirnya, kita tidak lagi mampu memberi erti kepada setiap sesuatu dilakukan, sehingga kehidupan terasa kosong. Dunia moden semakin menghubungkan, tetapi kita semakin hilang ketenangan. Mungkin sebenarnya k Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh Najla Adi
Naskhah Jiwa Ke Jiwa ini telah ditulis mewakili jiwa anak remaja masa kini. Buku ini bukan hanya untuk remaja itu sendiri, tetapi juga kepada ibu bapa agar dapat lebih memahami gelodak jiwa remaja sendiri. Perjalanan luahan rasa ini digarap dengan menggunakan gaya story telling. Gabungan bicara hati seorang aku terasa sangat dekat dijiwa. Banyak kisah-kisah yang berunsur nasihat agar remaja banyak menyedari hal-hal yang tidak patut dan patut dilaksanakan. Sebuah buku healing Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Fhais Salim
Kadang-kadang enviromental factor yang buatkan parents stress. Bukan anak tu sendiri... and buku ni In Syaa Allah membantu mommy untuk menjadi ibu yang paling rapat dengan anak-anak. My Parenting Journey Book by Mohd Fhais Salim. Semalam sampai harini dah baca half dah. Now i know yang Aaira sekarang dalam fasa 'The Terrible Two'. Ingatkan parenting ni untuk anak-anak je, rupanya untuk parenting ni untuk kita (parents) juga. Worth to buy! . Banyak bahan bacaan tentang parenti Maklumat lanjut
ASAL: RM50.00

SEKARANG: RM 50.00 (-0%)

AHLI: RM 40.00 (-20%)

Oleh Fakhri Fadzli
Kita sering merasakan apa yang kita miliki sekarang tidak cukup. Jika ditambah, ada sahaja perkara lain yang kita inginkan dan perlukan. Gajet baru, baju baru, gaji tinggi. Jika tidak dapat, kita sedih, kecewa dan murung. Jika dapat, kita gembira, namun kemudian … Kita akan mencari lagi dan lagi – yang lebih baru, yang lebih cantik, yang lebih hebat. Duit, masa dan tenaga yang dilaburkan semakin banyak, tetapi kita masih belum puas hati. Tanpa sedar, kita terperangkap dal Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Adnan Fadzil , Afiqah Yusri
Buku ini menghimpunkan mutiara hikmah daripada para ulama' tentang jiwa. Mereka terlebih dahulu mengamalkannya sebelum menasihati kita, sehingga Allah telah melimpahkan ke dalam jiwa mereka ilham untuk memahami ilmu, mengamalkan dan mengajarkannya. Buku ini mengandungi rahsia jiwa, racun dan penawar baginya, kebahagiaan bagi orang yang menjaga jiwanya, serta penderitaan bagi mereka yang mengabaikannya. Semoga titipan ini bisa membantu kamu menemukan kebahagiaan jiwa yang seda Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Farid Al-Din Attar
Para Wali Allah tidak terkenal dengan kegagahan pada fizikal atau tubuh badan seperti ahli-ahli tinju dunia misalnya Mike Tyson atau Muhammad Ali ketika di zaman kegemilangan mereka. Tetapi para Wali Allah terkenal dengan kegagahan atau ketahanan pada hati mereka. Hati Wali-Wali Allah gagah dan tahan menanggung segala pukulan ribut taufan kerana kukuh akar tunjangnya. Segala musibah yang menggoncangkan hati orang awam tidak menjejaskan hati Wali-Wali Allah apabila ditimpa ke Maklumat lanjut
ASAL: RM28.90

SEKARANG: RM 28.90 (-0%)

AHLI: RM 26.01 (-10%)

Oleh Affindi
Dalam jalinan kata-kata yang mengalir lembut, terpalit coretan cinta dan bangga seorang anak terhadap ibunya. la laksana rintik hujan yang mendinginkan jiwa yang gusar akan bayang-bayang kekhuatiran terhadap kehilangan. Perasaan cinta dan kecewa bersilih ganti. Setiap halaman adalah panggilan jiwa untuk memahami kerumitan perasaan manusia, daripada seindah kasih sayang sehingga segelap ketakutan. Kelak Kuingin Memeluk Hari Ini ialah suara kehidupan yang berkobar di balik Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Azenan
Lelaki sering kali kelihatan kukuh, tenang dan tidak mudah tersentuh. Padahal, hakikatnya mereka juga manusia - punya hati dan juga perasaan. Azenan meluahkan rasa gundah, nostalgia, gusar, rindu dan bahagia dari kaca matanya dalam mengharungi hari demi hari. Hidup yang berat ini tidak cuma dijalani, tetapi dimaknai. Kerana Laki-laki Juga Punya Hati adalah himpunan perasaan seputar cinta akan manusia, cela yang muncul daripadanya dan kasih akan alam sekeliling kita. Suara y Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Nisah Haron
Apabila kita dilontar bermakna kita tiada kawalan terhadap sesuatu. Sebegitulah takdir melontar kita ke destinasi yang tidak kita ketahui. Lalu, kita berserah sepenuhnya kepada siapa? Sudah pasti kepada Tuhan! Walau di mana kita jatuh sekali pun, di situlah tempat kita memancarkan cahaya. Saat kita dilontar ke langit, kita berusaha menjadi bintang. Sekiranya dilontar pula ke bumi, harap-harapnya kita menjadi intan. Naskhah Dilontar ke Langit Menjadi Bintang ini meniupkan pe Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Out of stock

Oleh Ustaz Ibnu Selamat
Solat merupakan kewajipan dalam kehidupan umat Ialm. Nabi Muhammad SAW diisrakkan ke langit untuk menerima perintah solat. Solatlah amalan pertama yang akan dihisab di akhirat kelak. Oleh yang demikian, marilah kita sama-sama memperbaiki kualiti solat kita. Namun begitu, tanpa kita sedari terdapat beberapa kesilapan yang kita lakukan ketika mengerjakan ibadah solat yang sangat dituntut ini. Semoga dengan terhasilnya buku ini dapat memberi sedikit panduan kepada kita agar ber Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 27.00 (-10%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh
ENSIKLOPEDIA Sistem Tubuh Manusia Ensiklopedia Sistem Tubuh Manusia ialah siri buku yang menerangkan tentang tubuh manusia dan peranannya dengan terperinci. Padat dengan fakta dan ilustrasi menarik serta huraian yang lengkap. la pastinya akan menarik perhatian pembaca sekali gus menambah pengetahuan Maklumat lanjut
ASAL: RM22.90

SEKARANG: RM 20.61 (-10%)

AHLI: RM 18.32 (-20%)

Out of stock

Oleh
ENSIKLOPEDIA Sistem Tubuh Manusia Ensiklopedia Sistem Tubuh Manusia ialah siri buku yang menerangkan tentang tubuh manusia dan peranannya dengan terperinci. Padat dengan fakta dan ilustrasi menarik serta huraian yang lengkap. la pastinya akan menarik perhatian pembaca sekali gus menambah pengetahuan Maklumat lanjut
ASAL: RM22.90

SEKARANG: RM 20.61 (-10%)

AHLI: RM 18.32 (-20%)

Out of stock

Oleh
ENSIKLOPEDIA Sistem Tubuh Manusia Ensiklopedia Sistem Tubuh Manusia ialah siri buku yang menerangkan tentang tubuh manusia dan peranannya dengan terperinci. Padat dengan fakta dan ilustrasi menarik serta huraian yang lengkap. la pastinya akan menarik perhatian pembaca sekali gus menambah pengetahuan Maklumat lanjut
ASAL: RM22.90

SEKARANG: RM 20.61 (-10%)

AHLI: RM 18.32 (-20%)

Out of stock

Oleh
ENSIKLOPEDIA Sistem Tubuh Manusia Ensiklopedia Sistem Tubuh Manusia ialah siri buku yang menerangkan tentang tubuh manusia dan peranannya dengan terperinci. Padat dengan fakta dan ilustrasi menarik serta huraian yang lengkap. la pastinya akan menarik perhatian pembaca sekali gus menambah pengetahuan Maklumat lanjut
ASAL: RM22.90

SEKARANG: RM 20.61 (-10%)

AHLI: RM 18.32 (-20%)

Out of stock

Oleh
ENSIKLOPEDIA Sistem Tubuh Manusia Ensiklopedia Sistem Tubuh Manusia ialah siri buku yang menerangkan tentang tubuh manusia dan peranannya dengan terperinci. Padat dengan fakta dan ilustrasi menarik serta huraian yang lengkap. la pastinya akan menarik perhatian pembaca sekali gus menambah pengetahuan Maklumat lanjut
ASAL: RM22.90

SEKARANG: RM 20.61 (-10%)

AHLI: RM 18.32 (-20%)

Out of stock

Oleh
ENSIKLOPEDIA Sistem Tubuh Manusia Ensiklopedia Sistem Tubuh Manusia ialah siri buku yang menerangkan tentang tubuh manusia dan peranannya dengan terperinci. Padat dengan fakta dan ilustrasi menarik serta huraian yang lengkap. la pastinya akan menarik perhatian pembaca sekali gus menambah pengetahuan Maklumat lanjut
ASAL: RM22.90

SEKARANG: RM 20.61 (-10%)

AHLI: RM 18.32 (-20%)

Out of stock

Oleh Lulu Mayo
Buku mewarna ini dapat memberi suatu pengalaman menarik dan luar biasa. Aktiviti mewarna bukan sahaja mampu melatih minda malah dapat meransang kreativiti dan menyerlahkan bakat. Mengandungi 4 siri, bertemakan cats, owls, cute animals dan sweet things. Semoga penerbitan buku ini dapat meningkatkan tumpuan dan kemahiran pemerhatian individu. Maklumat lanjut
ASAL: RM14.90

SEKARANG: RM 14.90 (-0%)

AHLI: RM 14.90 (-0%)

Oleh Lulu Mayo
Buku mewarna ini dapat memberi suatu pengalaman menarik dan luar biasa. Aktiviti mewarna bukan sahaja mampu melatih minda malah dapat meransang kreativiti dan menyerlahkan bakat. Mengandungi 4 siri, bertemakan cats, owls, cute animals dan sweet things. Semoga penerbitan buku ini dapat meningkatkan tumpuan dan kemahiran pemerhatian individu. Maklumat lanjut
ASAL: RM14.90

SEKARANG: RM 14.90 (-0%)

AHLI: RM 14.90 (-0%)

Oleh Lulu Mayo
Buku mewarna ini dapat memberi suatu pengalaman menarik dan luar biasa. Aktiviti mewarna bukan sahaja mampu melatih minda malah dapat meransang kreativiti dan menyerlahkan bakat. Mengandungi 4 siri, bertemakan cats, owls, cute animals dan sweet things. Semoga penerbitan buku ini dapat meningkatkan tumpuan dan kemahiran pemerhatian individu. Maklumat lanjut
ASAL: RM14.90

SEKARANG: RM 14.90 (-0%)

AHLI: RM 14.90 (-0%)

Oleh Lulu Mayo
Buku mewarna ini dapat memberi suatu pengalaman menarik dan luar biasa. Aktiviti mewarna bukan sahaja mampu melatih minda malah dapat meransang kreativiti dan menyerlahkan bakat. Mengandungi 4 siri, bertemakan cats, owls, cute animals dan sweet things. Semoga penerbitan buku ini dapat meningkatkan tumpuan dan kemahiran pemerhatian individu. Maklumat lanjut
ASAL: RM14.90

SEKARANG: RM 14.90 (-0%)

AHLI: RM 14.90 (-0%)

Oleh
Buku ini merupakan himpunan cerita kreatif dan unik untuk menarik minat pembaca. Kisah Pengambaraan klasik yang penuh dengan watak mencabar dan lucu pasti berjaya mendapat tempat di hati pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM28.90

SEKARANG: RM 28.90 (-0%)

AHLI: RM 26.01 (-10%)

Out of stock

Oleh Froszrine
Lahir sebagai anak luar nikah membuatkan Anna tidak dapat menerima dirinya sepenuhnya. Apatah lagi dia sering dicaci dan dihina sehingga terbitnya rasa dendam dalam diri Anna. Lalu, pelan mula dirangka. Tak ada trik lain ke nak buat? Tumpahkan minuman ke baju tu dah lapuk. Menghadiri majlis ulang tahun ayahanda dan bonda angkatnya, mempertemukan Anna dengan Irfan dan Fathur. Irfan yang baik dan Fathur yang menyakitkan hati. Irfan tak pernah serius dengan mana-mana peremp Maklumat lanjut
ASAL: RM36.00

SEKARANG: RM 36.00 (-0%)

AHLI: RM 32.40 (-10%)

Out of stock

Oleh Aisyahros
Seiring dengan maksud namanya, dia juga manusia biasa yang mengimpikan kebahagiaan. Fa-ro-ha. Gembira. Hidupnya sebagai seorang anak dan adik dibelenggu pelbagai emosi. Dialah yang sering mengalah dan acap kali perlu berkorban demi kesenangan orang lain gara-gara dirinya yang punya sifat kasihan yang tinggi dan sukar untuk mengatakan 'tidak'. Suaranya yang jarang didengari buatkan Fariha inginkan kehidupan di mana dia boleh membuat keputusannya sendiri. Aku dah jadi bai Maklumat lanjut
ASAL: RM39.00

SEKARANG: RM 39.00 (-0%)

AHLI: RM 35.10 (-10%)

Out of stock

Oleh Syaznixon
"Ada beberapa hal dalam hidup yang kita perlu ungkapkan aksaranya tetapi takdir tak pernah menyebelahi kita berdua." Kata orang, cinta itu saling melengkapi. Itukah yang dimaksudkan bila Arjuna Nara, jejaka bisu dipertemukan dengan Embun, gadis buta? “Kalau awak ada dekat saya, awak kena ketuk dua kali macam ni. Okey?” – Embun Kemunculan Embun di teratak keluarga Arjuna Nara membuatkan jejaka itu tertanya-tanya, siapa Embun sebenarnya. Rasa ingin tahunya terhadap gad Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Out of stock

Oleh Syud
Dia tu macam... vignette. Keliling gelap, tengah-tengah sahaja yang jelas. Dan tiada garis jelas yang memisahkan antara keliling yang gelap dengan tengah yang terang itu. Macam mimpi. [i] Kata Najiha: “Aku nak kekalkan sikap aku yang hanya akan ingat benda gembira. “Eloklah tu. Ubah angin, ubah tempat. Hijrah itu satu benda yang elok.” Dia berhijrah untuk memulihkan hatinya yang sedikit calar. Calar yang tak ada kesan pun… kan? “Najiha.” Dia memperkenal Maklumat lanjut
ASAL: RM36.00

SEKARANG: RM 36.00 (-0%)

AHLI: RM 32.40 (-10%)

Out of stock

Oleh Rose Harissa
Mikanadira, tidak pernah bermimpi akan memiliki seorang lelaki bergelar komando dalam hidupnya. Apatah lagi lelaki itu datang dari salah satu elemen di bawah naungan 21 GGK, Skuadron Uniform — 11 RGK. Kematian papanya akibat terbunuh dalam satu insiden pergaduhan membuat Mika membenci anggota-anggota pasukan beruniform. Tapi takdir menemukannya dengan Umar Alhaidhar dalam tiga pertemuan yang dia sendiri tidak sedari lelaki itu adalah orang yang sama. Orang kata cinta itu b Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Out of stock

Oleh Lily Haslina Nasir
Aku Mawar. Megat panggil aku Mawar Berduri. Kami bersahabat sejak sekian lama. Aku anggap dia teman tapi mesra. Sampai bila mahu bersahabat? Ramai yang bertanya. Aku malas mahu serabutkan kepala. Aku jawab, "Sampai bila-bila!" Saat berbual, kami bahasakan ‘aku’ dan ‘kau’ saja! Nampak bukan? Aku memang anggap dia sahabat dunia akhirat. Bukan tak pernah Megat memberi isyarat hatinya. Tetapi, entahlah. Aku pura-pura tidak faham. Aku belum bersedia untuk berfikir lebih ja Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Out of stock

Oleh
Siri Ranger SPM memudahkan murid membuat ulang kaji ekspres sebelum peperiksaan SPM. Kandungan buku ini berdasarkan DSKP Tingkatan 4 dan Tingkatan 5, buku teks, serta Format Pentaksiran SPM terkini. Bahan digital menarik disediakan untuk memperkukuh penguasaan subjek.​ Ciri- ciri Istimewa: 1) Rumus Penting ​Memudahkan murid mencari rumus untuk menyelesaikan soalan.​ 2) Peta Konsep / Galeri i-THINK​ Membantu murid memahami topik secara ringkas. 3) Nota Padat​ / Maklumat lanjut
ASAL: RM21.95

SEKARANG: RM 21.95 (-0%)

AHLI: RM 21.95 (-0%)

Oleh
Siri Ranger SPM memudahkan murid membuat ulang kaji ekspres sebelum peperiksaan SPM. Kandungan buku ini berdasarkan DSKP Tingkatan 4 dan Tingkatan 5, buku teks, serta Format Pentaksiran SPM terkini. Bahan digital menarik disediakan untuk memperkukuh penguasaan subjek.​ Ciri- ciri Istimewa: 1) Rumus Penting ​Memudahkan murid mencari rumus untuk menyelesaikan soalan.​ 2) Peta Konsep / Galeri i-THINK​ Membantu murid memahami topik secara ringkas. 3) Nota Padat​ / Maklumat lanjut
ASAL: RM21.95

SEKARANG: RM 21.95 (-0%)

AHLI: RM 21.95 (-0%)

Oleh
The Ranger SPM series allows students to do express revision before the SPM examination. The contents of this book is aligned with the Standard Curriculum for Secondary School (DSKP) for Form 4 and Form 5, textbooks, and the latest SPM assessment format. It also includes engaging digital resources to enhance understanding of the subject. Ciri- ciri Istimewa: 1) Rumus Penting ​Memudahkan murid mencari rumus untuk menyelesaikan soalan.​ 2) Peta Konsep / Galeri i-THINK Maklumat lanjut
ASAL: RM21.95

SEKARANG: RM 21.95 (-0%)

AHLI: RM 21.95 (-0%)

Oleh
The Ranger SPM series allows students to do express revision before the SPM examination. The contents of this book is aligned with the Standard Curriculum for Secondary School (DSKP) for Form 4 and Form 5, textbooks, and the latest SPM assessment format. It also includes engaging digital resources to enhance understanding of the subject. Ciri- ciri Istimewa: 1) Rumus Penting ​Memudahkan murid mencari rumus untuk menyelesaikan soalan.​ 2) Peta Konsep / Galeri i-THINK Maklumat lanjut
ASAL: RM21.95

SEKARANG: RM 21.95 (-0%)

AHLI: RM 21.95 (-0%)

Oleh
Tate no Yuusha no Nariagari盾之勇者成名录Season 1-3 JAP/ENG (E / C / M) Stories of old tell of four otherworldly heroes—wielding the sword, spear, bow, and shield—who defended the land from wave after wave of calamity. With the fate of the world in balance, the kingdom of Melromarc summons these legendary figures; in modern-day Japan, the call is answered, and the unwitting heroes are transported to this fantasy universe. Thrust into Melromarc and given the titl Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 62.91 (-10%)

AHLI: RM 55.92 (-20%)

Oleh Sheila Rosswitha Putri
Seharian di rumah bersama buah hati pasti ada banyak cerita-cerita menarik. Sheila Rooswitha Putri, seorang suri rumah tangga dan juga artis komik berkongsi pengalaman bersama 'sumber inpirasinya' dalam penghasilan komik Keluarga Lalala! Ayuh kita belek kisah mereka! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 14.00 (-0%)

Oleh Aidil Ghazali
Mungkinkah kesakitan yang dilalui, membuahkan kebahagiaan suatu hari nanti “Eh, perempuan senget! Jangan kacau hidup aku boleh tak?” “Perempuan senget kau panggil aku?!!!” Ehsan memang pantang sekali apabila bertemu Dahlia; musuh sejatinya. Asal jumpa saja mesti bergaduh. Macam anjing dan kucing! Ehsan, seorang atlet Muay Thai bersungguh-sungguh berlatih agar dapat membanggakan ibunya. Namun, tragedi berlaku sehingga membuatkan hati Ehsan luluh — sinar hidupnya h Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh Melni
“Kalau kau asyik fikir nak bahagiakan orang lain, siapa akan bahagiakan kau?” Sejak kecil, Adlina merasakan bahawa dia hanyalah pilihan kedua semua orang — termasuklah ibunya sendiri. Adlina sanggup berkorban apa saja agar suatu hari, ibu bangga dengan kewujudannya. Dunia Adlina runtuh apabila impian yang sudah lama disimpan, dibangkang ibunya. Lebih hancur tatkala dia cuba dijodohkan dengan seseorang yang dia benci. Adlina terus memendam rasa dan menjauhkan diri. Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh Aimiey Rai
Hadirmu menyentuh kembali rasa yang pernah sirna. Sembuh daripada luka itu perlukan waktu. Namun, kesembuhan bukan bermakna luka tidak meninggalkan parut walaupun menemukan penawar yang tepat. Kepercayaan Nina terhadap cinta sejati hilang selepas satu tragedi hitam yang mengorbankan kekasihnya, Zayn. Sukar baginya menerima huluran cinta kerana hatinya sebati untuk Zayn. Tatkala, di lapangan terbang Birmingham, UK merubah segalanya. Pertemuan pandang pertama dengan seorang Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Syirahnees
There’s no limit time when it is about you. Cantik itu subjektif, namun mengapa manusia sering menghina paras rupa seseorang hanya kerana dia tidak cantik? Dicaci dan dihina kerana wajah umpama 'adat resam' di zaman sekarang. Untuk bertahan, kecekalan dan kesabaran yang menggunung itulah kuncinya. Dia, seorang gadis yang sering dibuli dan dipijak maruahnya hanya kerana punya paras rupa yang tidak cantik. Ada saja cacian yang dikenakan ke atas dirinya setiap kali mengorak Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Charissa Ong.T.Y
Setelah 8 tahun diterbitkan, naskhah sulung Charissa Ong Ty, “Midnight Monologues”, kini diterjemahkan kepada Bahasa Malaysia oleh Jack Malik. Monolog Malam meneroka perihal patah hati, cinta berputik, serta cereka ajaib melalui sudut pandang baharu dan lensa budaya. Naskah ini sesuai untuk setiap peringkat umur. Maklumat lanjut
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 33.00 (-0%)

AHLI: RM 26.40 (-20%)

Oleh Noor Suraya
“Ayah diserang strok, Dahlia! Ayah tiba-tiba jadi teringat padamu. Kamu tu cekal macam Opah Orkid!” puji ayah tiba-tiba. Padahal dulu, bukankah aku telah disuruh pergi? Bukankah selepas peristiwa menyayat hati itu, aku bagaikan sudah menjadi anak perempuan orang lain, ayah? Itulah asalnya kenapa Dahlia, pembantu kurator di Muzium Orang Asli Canberra pulang ke Malaysia. Dahlia sang archaeologist yang tidak tahu apa-apa tentang kebun teh, dan tidak ingin ambil tahu apa-ap Maklumat lanjut
ASAL: RM38.00

SEKARANG: RM 38.00 (-0%)

AHLI: RM 34.20 (-10%)

Out of stock

Oleh Anggun Masie
Ketika takdir merantai hati, cinta ini takkan pernah terganti. Asbab berhenti kerja dan bertemu dengan sepasang kembar, membawa semula rasa yang pernah dipendam buat seorang lelaki dalam hati Kenanga. Perpisahan selama 16 tahun, Adam kembali dengan salah faham yang disalah tafsir oleh Kenanga sendiri. Paranoidnya terhadap lelaki telah meletakkan Adam ke satu dasar yang sukar untuk diselami. “Saya nak ikut adat, tapi selalu kena tolak. Kalau dengan cara macam ni awak boleh Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh Azieana
Mulut kata tak suka, tapi hati dah jatuh cinta. Ryzal cuba menolak saranan orang tuanya untuk dijodohkan dengan Qaisara kerana sejak awal lagi dia tak pernah menyukai gadis itu. Tapi, penolakannya tidak diendahkan, menyebabkan dia semakin membenci Qaisara. “Kau tahu tak yang kau ni seorang yang tamak? Tak tahu bersyukur. Sepatutnya kau sedar siapa diri kau. Apa asal usul kau. Hati aku ni dah lama sakit. Dah berdarah dan bernanah disebabkan kau!” Ryzal “Kenapa? Hairan Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh
BUKU-BUKU DALAM SIRI INI ADALAH INISIATIF PENERBIT UNTUK MEMBANTU KANAK-KANAK MEMBINA KEYAKINAN DIRI, MENYEMAI SIKAP POSITIF DAN MEMPERKUKUH PEMERHATIAN MEREKA TERHADAP PEMEBERIAN TUGASAN BAHARU Maklumat lanjut
ASAL: RM10.90

SEKARANG: RM 10.90 (-0%)

AHLI: RM 9.81 (-10%)

Oleh
BUKU-BUKU DALAM SIRI INI ADALAH INISIATIF PENERBIT UNTUK MEMBANTU KANAK-KANAK MEMBINA KEYAKINAN DIRI, MENYEMAI SIKAP POSITIF DAN MEMPERKUKUH PEMERHATIAN MEREKA TERHADAP PEMEBERIAN TUGASAN BAHARU Maklumat lanjut
ASAL: RM10.90

SEKARANG: RM 10.90 (-0%)

AHLI: RM 9.81 (-10%)

Oleh
BUKU-BUKU DALAM SIRI INI ADALAH INISIATIF PENERBIT UNTUK MEMBANTU KANAK-KANAK MEMBINA KEYAKINAN DIRI, MENYEMAI SIKAP POSITIF DAN MEMPERKUKUH PEMERHATIAN MEREKA TERHADAP PEMEBERIAN TUGASAN BAHARU Maklumat lanjut
ASAL: RM10.90

SEKARANG: RM 10.90 (-0%)

AHLI: RM 9.81 (-10%)

Oleh
BUKU-BUKU DALAM SIRI INI ADALAH INISIATIF PENERBIT UNTUK MEMBANTU KANAK-KANAK MEMBINA KEYAKINAN DIRI, MENYEMAI SIKAP POSITIF DAN MEMPERKUKUH PEMERHATIAN MEREKA TERHADAP PEMEBERIAN TUGASAN BAHARU Maklumat lanjut
ASAL: RM10.90

SEKARANG: RM 10.90 (-0%)

AHLI: RM 9.81 (-10%)

Oleh
These enchanting unicorns are the cutest metallic bubble stickers you've ever seen! With 48 activity pages bursting with colouring, drawing and a wide range of puzzles, there are hours of adorable entertainment for every unicorn lover. Vibrant 3D metallic bubble stickers with enchating unicorns that kids will love using anywhere! 48 adorable pages of colouring, drawing and puzzles for hours of screen-free entertainment Engaging mix of word searches, sudoku, mazes, spot the di Maklumat lanjut
ASAL: RM24.90

SEKARANG: RM 24.90 (-0%)

AHLI: RM 22.41 (-10%)

Oleh Adnin Roslan
Baiknya Allah kepada kita, walau kita ini sering melakukan dosa padaNya, Dia masih memberi pelbagai rahmat kepada kita. Kadang, kita tertanya-tanya, kenapa kesedihan dan masalah hidup kita tidak hilang? Dan kenapa hati kita masih lagi sakit dan belum sembuh? Mungkin, kerana kita belum berhijrah pada Allah. Kerana, ketika telah menumpuk dosa seorang hamba, namun dia tidak punya amal kebaikan untuk menghapusnya, maka Allah akan berikan ujian kepadanya dengan kesedihan untuk men Maklumat lanjut
ASAL: RM40.00

SEKARANG: RM 36.00 (-10%)

AHLI: RM 32.00 (-20%)

Oleh Yusuf Bin Abdullah
Hari Kiamat sudah dekat, manusia semakin ramai dan bumi sudah semakin sempit. Ekonomi semakin meningkat dan pembangunan semakin pesat. Manusia berlumba-lumba mebuat bangunan mewah dan tinggi, hutan ditebang dan alam sudah tidak seimbang lagi. Di samping itu rasa kasih sayang sesama manusia semakin hilang. Sifat cemburu dan dengki semakin banyak bersarang di hati manusia, begitu juga sifat munafik dan ketidakjujuran. Itu semua merupakan tanda kiamat. Benarkah keadaan dunia sek Maklumat lanjut
ASAL: RM38.00

SEKARANG: RM 38.00 (-0%)

AHLI: RM 30.40 (-20%)

Oleh Sri Rohayu Mohd Yusop
Hisyam masih lagi berusaha memujuk ayah angkatnya yang hilang semangat sejak kematian isteri. Dalam pada itu, datang seorang gadis Scotland bernama Sara Ramsay memberikan folio kulit kepada Hisyam. Di dalam folio itu tersimpan senaskhah buku lama dengan judul “The Malay Keris: Anecdotes of a Pahang Malay Matriarch” karangan Edward E. Frey. Hisyam tergamam. Itu buku nadir melebihi 100 tahun. “Kenapa awak berikannya kepada saya?” Hisyam menyoal Sara. “Baca dahul Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 28.80 (-10%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
CINTA, satu perasaan indah yang ingin dimiliki oleh sesiapa saja. Kemanisan cinta hanya dapat dirasai bila bersama dengan si dia yang selayaknya. Walau waktu berjalan, semoga cinta akan tetap abadi selamanya. Himpunan kisah romantis + manis oleh 3 artis komik lama dan baru. Korang dah bersedia untuk jatuh ke alam cinta? Hati-hati, jangan sampai terjerat! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 14.00 (-0%)

Oleh Medina Haura
Your eyes tell me the truth when all the things become a lie. Takdir adalah sebuah kenyataan yang menjadi rahsia semesta. Takdir jua mempertemukan dua insan bukan secara sengaja dan mengikat kenyatan yang belum pasti. Adakah mereka berada di tempat yang salah pada waktu yang salah? Entah… Kun fa yakun. “Sesuka hati nak baling batu dekat aku lepas tu blah macam orang tak bersalah! Memang jenis playboy Malaya ke? He's nothing!” — Irdina Safiya Zariff Arrazin nama di Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 25.20 (-10%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Nadhrah Husna
Syafiqah Hanin seorang yang bersemangat kental dan tidak mudah berputus asa. Kekangan masa, tugas dan tanggungjawab tidak pernah membuatnya mengalah. Namun, insiden dengan penyelia kertas projeknya membuatkan dia hampir tersembam. Dia tidak pernah menyangka hatinya akan terjatuh suka kepada pensyarahnya sendiri. “Kita boleh padam semua ni! Ia ibarat api kecil. Kita boleh padam semula.” – Ustaz Mohd Izzat “Ya ALLAH! Hati perempuan mana yang telah kusakiti ini? Sesunggu Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 26.10 (-10%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

Oleh Veon , Vezill
Dendam Matthew Berpunca Dari Zaman Kanak- Kanak? Ketika berusia tujuh tahun, Matthew mengidap penyakit aneh. Dia sering muntah dan pengsan seolah- olah diracun sehinggalah pada suatu hari, seorang doktor bernama Rita muncul. Dengan bantuan Dr. Rita, Matthew semakin sihat dan pulih. Namun, apa yang berlaku seterusnya menimbulkan dendam di dalam hati. Kembali ke masa kini, Remy dan rakan- rakan terus berusaha menyelamatkan bumi. Adakah mereka akan berjaya? Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh Kaoru
Cikgu Silas beri satu tugasan sukar, hantar satu jurnal pemerhatian serangga. Tugas ini mudah sahaja bagi Joni, tetapi Mia sangat takut dengan serangga. Keadaan semakin tegang apabila Joni dan Mia bergaduh besar kerana Joni tidak faham kenapa Mia takut serangga. Dapatkan mereka siapkan tugasan ini? Adakah mereka akan kembali akrab seperti selalu? Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh Chen Qiao Rong , Qiao Meow
Jika kata-kata sukar diluahkan, gunakan saja bahasa kucing. Di dalam sebuah kelas tahun tiga,ada seorang gadis yang tak pandai bersosial bernama Wu Xiao Rong. Dia ralit melihat rambut gaya ekor kuda milik si gadis comel bernama Tong Ke Wei yang duduk di depannya. Entah macam mana Xiao Rong terpegang lalu tertarik rambut Ke Wei. Biarpun berbeza personaliti, mereka mula berkawan rapat.Gemar lukis komik bersama-sama dan menggunakan bahasa kucing untuk luahkan perkataan yang tak Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 15.30 (-10%)

Oleh Iddin Ramli
Karya ini didedikasikan istimewa buat kalian yang pernah atau sedang berada dalam fasa yang meruntuhkan hingga sukar mencari jalan keluar. Ketahuilah dalam dunia ini, kamu tidak keseorangan. Betapa ribuan manusia di luar sana juga sedang memikul pikulan berat sepertimu. Dan pastinya, setiap bebanan di hujungnya nanti akan ada keringanan dan kemudahan. Realiti kehidupan itu benar memeritkan. Tidak seindah fantasi dan drama yang diakhiri dengan kemanisan. Belajarlah untuk bersa Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 31.50 (-10%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Farhah Anuar
Menjadi perempuan kadangkala terasa melelahkan. Silap sedikit dipandang serong. Gigih berusaha dianggap terlalu mengejar sempurna. Lalau bagaimana? Perempuan bertumbuh bukan sekadar mempamerkan luaran, namun terlihat juga daripada dalaman. Perempuan bertumbuh tidak akan sesekali patah semangat jika tujuannya betul dan tepat. Perempuan bertumbuh terus berusaha mengenali potensi diri lalu berkembang dan menyebarkan manfaat. Seperti pokok yang berbuah, untuk hasilkan tuaian yang Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Haswida Abu Bakar
"Syarat Kak Farah... dia meminta aku supaya keluar dulu dengan kau sebanyak tiga kali. Tiga janji temu. Berkenal-kenal dan baharulah buat keputusan. Sekiranya aku masih tidak dapat menerima kau juga, Kak Farah akur dengan keputusan aku. Kalau kau marah, aku faham."-JOE ADAM Demi menjaga hati Kak Farah, Joe Adam penuhi syarat menggunung tinggi kakak sepupunya ini agar hati yang baru terluka berbuka hati pada Ain Nurlisa staf di syarikat Kak Farah dan part-time model yang baru Maklumat lanjut
ASAL: RM31.90

SEKARANG: RM 31.90 (-0%)

AHLI: RM 28.71 (-10%)

Oleh Anna Milia
Yakinkan hatimu, akulah takdir terindah yang kau nantikan. Caden Hud jatuh cinta pandang pertama. Terus dijejaki Dian, si mural painter. Semua tentang Dian dirasakan terlalu indah. Angin bahagia bertebangan di angkasa setiap kali bersama gadis itu. “Saya book awak!” - Hud “Untuk apa?” - Dian “Jadi isteri saya.” - Hud Hud rasa macam nak hentak kepala ke bumbung kereta dek kegelojohannya. Hentak dua tiga kali. Biar hilang terus ingatan. Dian terima lamaran yan Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 27.90 (-10%)

1-1089 of 1089

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top