Popular
Popular
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' surat dari tuhan 'Dijumpai 1970 Produk Berkaitan
Oleh
Koleksi Cerita Teladan daripada Al - Quran dan Hadis menghimpunkan pelbagai cerita yang sarat dengan pengajaran. Kanak - kanak dapat mendalami cerita - cerita yang disulami dengan nilai - nilai murni yang mampu mendidik mereka ke arah yang lebih baik. Keistimewaan Buku ini adala perkatan - perkataanya dicetak dengan dua warna mengikut suka kata. Ia akan memudahkan bacaan anak - anak anda walaupun masih dalam proses belajar. Mudah - mudahan buku ini dapat memberi ikhtibar kepa Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh
Sasaki to Miyano 佐佐木与宫野 JAP/ENG(TV) JAP(MOVIE+OVA) (E / C) Yoshikazu Miyano's troubles first start one hot summer day when Shuumei Sasaki steps into his life. Sasaki saves Miyano's classmate from a group of bullies, and after that, Miyano cannot seem to shake off his eccentric upperclassman. His silent admiration for Sasaki gradually sours into annoyance each time the so-called delinquent refuses to leave him alone. Constantly being called by cute nicknames and h Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 35.91 (-10%)

AHLI: RM 31.92 (-20%)

Oleh Keladi
Kompilasi Keladi Tak Lapuk Dek Zaman! Spesel buat kipas-susah-mati kisah alam Nusantara, karya terunggul artis komik berbakat besar, Keladi kini menemui korang! Nak tema cinta, seram, aksi, kepahlawanan dan macam-macam lagi? Semuanya dikumpul dalam satu komik! Tak dilupakan nilai pengajaran dalam setiap ceritera yang bakal membuka mata dan buat korang menilai kehidupan dari sudut pandang berbeza. Dah bersedia untuk ke dunia Keladi? Jom, gerak sekali! AMARAN: Ilust Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Out of stock

Oleh Kaoru
Ji-won dipelawa menyertai penggambaran iklan sebagai model jemputan bersama abangnya, C-Daigon. Tanpa disangka dia menjadi sasaran pembenci yang berani membaling cat. C-Daigon datang menyelamatkan Ji-won, tetapi mimpi ngeri itu belum berakhir apabila Mia menyedari sebuah kenderaan mencurigakan mengekori Ji-won. Apakah motif orang itu dan apakah yang perlu mereka buat dalam situasi ini? Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Out of stock

Oleh
High Score Girl 高分少女 JAP/ENG (E / C / M) The year is 1991 and 6th grader Yaguchi Haruo only has video games to live for. He's not popular in school and he's neither handsome, funny, nice nor even friendly. The only thing he has going for him is that he is good at video games. One day at the local arcade, he plays Oono Akira, a fellow classmate but who's popular, smart, pretty and a rich girl that absolutely destroys him at Street Fighter II. Not only does he lose Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 44.91 (-10%)

AHLI: RM 39.92 (-20%)

Oleh Honobu Yonezawa
Mayaka asks Satoshi for help when the notebook she uses for drawing manga is stolen. As she waits for the culprit's next move, Mayaka is asked to go to a certain place after. There, she finds someone unexpected waiting. Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Out of stock

Oleh August King
Komik istimewa ini didedikasikan kepada pembaca yang ingin tahu tentang dunia. Marilah bersama meneroka dan membongkar misteri alam yang belum diketahui! PATUNG BUANGAN DIRASUK ROH? SYOT LIVE 01 DIGANGGU ROH #TSUKUMOGAMI #ORANGHALIMUNAN ADA MANUSIA BERTUBUH PENDEK DI DUNIA INI? SYOT LIVE 02 PUAK MANUSIA BERTUBUH PENDEK YANG TELAH PUPUS #PUAKMANUSIAPENDEK #MANUSIAPIGMI ADAKAH BIASAN DISEBABKAN OBJEK TIDAK DIKENALI DARI DALAM LAUT? SYOT LIVE 03 BIASAN ANEH Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Artis Komik Kadokawa Gempak Starz
8 Penulis Selongkar Kisah Merinding! Adakah tangkal bakal menjadi penyelamat atau kacau-bilaukan hidup? Jom korek misteri dan rahsia tersembunyi. Karya seram artis komik ini bersedia untuk memasuki ruang kelam Dari Alam Angker... Piano Merah Bacalah Lagi Baran Lakonan Hidup Penangan Bawa Aku Balik! Hollow Seeker Keliru Lorong Bangunan Kotak Komplot Bala Penangkal Rumah Hantu Puan Rama-Rama Gambar Bilik 404 Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 15.30 (-10%)

Oleh Dedy Koerniawan
Ada khabar angin di bangunan tempat aku bekerja. Ia berkenaan projek pembinaan bangunan ini yang dulunya selalu terhalang sebab perkara aneh berlaku melangkaui akal fikiran. Sehingga tiga bulan kemudian, projek pembinaan bangunan ini diteruskan dan siap dalam masa dua bulan je! Aku rasa pelik... kenapa pembinaan yang ambil masa sangat lama dan selalu terhalang, boleh jadi lancar dalam masa dua bulan je? Ada suatu saat apabila frekuensi antara dua dimensi menjadi s Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Xanseviera
Arashy, si makhluk asing yang jadi pelajar baru kelas Zulaikha ada kuasa magik. Mujurlah Zulaikha dan kawan-kawan beri alasan Arashy memang hebat buat silap mata demi merahsiakan identiti sebenarnya. Tapi... adakah rahsia akan terbongkar apabila ada kawan sekelas minta Arashy ajar teknik 'silap matanya'? Ikuti Zulaikha dan kawan-kawan belajar melukis, buat hadiah untuk kawan, belajar dengan cikgu ganti bertubuh sasa dan banyak lagi! #Melukis #SilapMata #Hadiah #CikguSado Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Out of stock

Oleh 尹淨銀
靈魂的污痕、內心的皺褶、過往的傷痛,   只要來此,您就能煥然一新。   「來吧!你想清理的污漬是什麼呢?」   原來,閱讀真的能撫慰心靈的疲憊   韓系Healing Fantasy新高峰   韓國2023冠軍小說,70天銷售破10萬本   ★ 藍燈書屋重金搶下英文版權   ★ 售出全球20國版權   ★ 2023韓國教育廳選定圖書   ★ 教保文庫、YES24、米莉書齋年度 Maklumat lanjut
ASAL: RM64.70

SEKARANG: RM 64.70 (-0%)

AHLI: RM 58.23 (-10%)

Oleh Nazrin Nashir
Dalam satu hari, kita dihadapkan dengan seribu satu pilihan. Masa pula bergerak laju, bagaikan mendesak kita untuk membuat keputusan serta-merta. Semua ikhtiar kita lakukan — bertanya rakan dan pakar, juga merujuk artikel — agar tidak salah memilih. Namun, apabila usaha tidak berhasil, kita bingung. Apa yang silap? Mungkin, sewaktu kita mencari bantuan daripada orang lain, kita terlupa bahawa tiada pun yang lebih mengetahui apa yang terbaik selain Allah SWT. Menerusi buku Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Najla Adi
Naskhah Jiwa Ke Jiwa ini telah ditulis mewakili jiwa anak remaja masa kini. Buku ini bukan hanya untuk remaja itu sendiri, tetapi juga kepada ibu bapa agar dapat lebih memahami gelodak jiwa remaja sendiri. Perjalanan luahan rasa ini digarap dengan menggunakan gaya story telling. Gabungan bicara hati seorang aku terasa sangat dekat dijiwa. Banyak kisah-kisah yang berunsur nasihat agar remaja banyak menyedari hal-hal yang tidak patut dan patut dilaksanakan. Sebuah buku healing Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Zul Aimran Omar
The Warriors - Perang-perang 4 khalifah mengetangahkan siri peperangan selepas kewafatan Rasulullah SAW yang berlaku pada zaman 4 khulafa ar-Rasyidin iaitu Sayidina Abu Bakar RA, Sayidina Umar RA, Sayidina Uthman RA dan Sayidina Ali RA. Meskipun pasukan tentera Islam mengalami serba kekurangan dari aspek bilangan tentera dan kelengkapan perang dalam kebanyakan perang yang disertai, namun ia bukan satu alasan untuk mereka mudah menyerah kalah. Ikuti babak strategi tentera Isla Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 22.40 (-20%)

Oleh Ummi Zira
"Tidak mengapa untuk menangis. Tidak mengapa untuk kecewa. Tidak mengapa untuk marah. Tidak mengapa untuk beremosi apa pun jua. Bukan hanya emosi gembira dan bahagia saja perlu dirai, tetapi juga emosi-emosi sebaliknya. Akan tetapi, ia perlulah dikawal dan diuruskan dengan baik. Sememangnya ada caranya." Jika dibandingkan antara ibu dengan bapa, ibu merupakan antara insan yang paling dekat dan berhubung terus dengan anak sejak anak berada di dalam rahim lagi. Maka, perlunya k Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Tadatada
Leia, pembaling berbakat sejak kecil mempunyai impian untuk menjadi pemain besbol profesional. Tetapi semasa perkhemahan, dia dan rakannya ditangkap oleh semangat harimau! Dia menggunakan kebolehannya untuk melarikan diri daripada bahaya dan minat mengembaranya mula berkembang... Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 16.00 (-0%)

Oleh Leoz
Komik seram bikin meremang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat...' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Raungan Membingitkan Bayangan misteri tersembunyi di bumi Perancis membentuk persekitaran menakutkan. Dari istana terbiar hinggalah kawasan desa yang sunyi sepi, suasana seram dan ghaib menyelubungi setiap cerut. Adakah fenomena aneh dan peristiwa menakutkan ini mempunyai maksud di sebalik? Dan adakah kuasa jahat terus berleluas Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 14.00 (-0%)

Oleh Solar Team , Monsta
Jilid 2 - Sengketan Kuasa Apabila digabungkan, kedua-dua bahagian artifak dalam pegangan Alex dan Amato bertukar menjadi menjadi Power Sphera dipanggil PiBot, yang mempunyai kuasa untuk membuka portal antara dimensi. Kuasa ini menjadi rebutan lanun robot jahat, Ironbeard yang mahu menggunakannya untuk kepentingan sendiri. Pasukan Alex dan Amato menyedari bahawa Ironbeard perlu dihentikan dalam apa jua keadaan, walaupun terpaksa mengetepikan syak wasangka dan bekerjasama Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh Fhais Salim
Kadang-kadang enviromental factor yang buatkan parents stress. Bukan anak tu sendiri... and buku ni In Syaa Allah membantu mommy untuk menjadi ibu yang paling rapat dengan anak-anak. My Parenting Journey Book by Mohd Fhais Salim. Semalam sampai harini dah baca half dah. Now i know yang Aaira sekarang dalam fasa 'The Terrible Two'. Ingatkan parenting ni untuk anak-anak je, rupanya untuk parenting ni untuk kita (parents) juga. Worth to buy! . Banyak bahan bacaan tentang parenti Maklumat lanjut
ASAL: RM50.00

SEKARANG: RM 50.00 (-0%)

AHLI: RM 40.00 (-20%)

Oleh Hector Garcia , Francesc Miralles
Menurut kepercayaan orang Jepun, setiap manusia mempunyai ikigai mereka sendiri - alasan untuk hidup. Dan menurut penduduk yang paling lama hidup di dunia dan tinggal di perkampungan Jepun, mereka mendapati bahawa ikigai ialah kunci kepada kehidupan yang lebih bahagia dan lebih lama. Melalui buku Ikigai ini, penulis Héctor García dan Francesc Miralles telah menemu bual penduduk sentenarian di sebuah perkampungan Jepun dengan peratusan tertinggi penduduk yang berusia lebih s Maklumat lanjut
ASAL: RM45.00

SEKARANG: RM 45.00 (-0%)

AHLI: RM 40.50 (-10%)

Oleh Adnan Fadzil , Afiqah Yusri
Buku ini menghimpunkan mutiara hikmah daripada para ulama' tentang jiwa. Mereka terlebih dahulu mengamalkannya sebelum menasihati kita, sehingga Allah telah melimpahkan ke dalam jiwa mereka ilham untuk memahami ilmu, mengamalkan dan mengajarkannya. Buku ini mengandungi rahsia jiwa, racun dan penawar baginya, kebahagiaan bagi orang yang menjaga jiwanya, serta penderitaan bagi mereka yang mengabaikannya. Semoga titipan ini bisa membantu kamu menemukan kebahagiaan jiwa yang seda Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Farid Al-Din Attar
Para Wali Allah tidak terkenal dengan kegagahan pada fizikal atau tubuh badan seperti ahli-ahli tinju dunia misalnya Mike Tyson atau Muhammad Ali ketika di zaman kegemilangan mereka. Tetapi para Wali Allah terkenal dengan kegagahan atau ketahanan pada hati mereka. Hati Wali-Wali Allah gagah dan tahan menanggung segala pukulan ribut taufan kerana kukuh akar tunjangnya. Segala musibah yang menggoncangkan hati orang awam tidak menjejaskan hati Wali-Wali Allah apabila ditimpa ke Maklumat lanjut
ASAL: RM28.90

SEKARANG: RM 28.90 (-0%)

AHLI: RM 26.01 (-10%)

Oleh Affindi
Dalam jalinan kata-kata yang mengalir lembut, terpalit coretan cinta dan bangga seorang anak terhadap ibunya. la laksana rintik hujan yang mendinginkan jiwa yang gusar akan bayang-bayang kekhuatiran terhadap kehilangan. Perasaan cinta dan kecewa bersilih ganti. Setiap halaman adalah panggilan jiwa untuk memahami kerumitan perasaan manusia, daripada seindah kasih sayang sehingga segelap ketakutan. Kelak Kuingin Memeluk Hari Ini ialah suara kehidupan yang berkobar di balik Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Azenan
Lelaki sering kali kelihatan kukuh, tenang dan tidak mudah tersentuh. Padahal, hakikatnya mereka juga manusia - punya hati dan juga perasaan. Azenan meluahkan rasa gundah, nostalgia, gusar, rindu dan bahagia dari kaca matanya dalam mengharungi hari demi hari. Hidup yang berat ini tidak cuma dijalani, tetapi dimaknai. Kerana Laki-laki Juga Punya Hati adalah himpunan perasaan seputar cinta akan manusia, cela yang muncul daripadanya dan kasih akan alam sekeliling kita. Suara y Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Nisah Haron
Apabila kita dilontar bermakna kita tiada kawalan terhadap sesuatu. Sebegitulah takdir melontar kita ke destinasi yang tidak kita ketahui. Lalu, kita berserah sepenuhnya kepada siapa? Sudah pasti kepada Tuhan! Walau di mana kita jatuh sekali pun, di situlah tempat kita memancarkan cahaya. Saat kita dilontar ke langit, kita berusaha menjadi bintang. Sekiranya dilontar pula ke bumi, harap-harapnya kita menjadi intan. Naskhah Dilontar ke Langit Menjadi Bintang ini meniupkan pe Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 22.50 (-10%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Out of stock

Oleh Muhd Kamil , Rakan-Rakan
Berbicara tentang rezeki, kebanyakan manusia hanya melihat dari sudut harta benda tanpa menyedari bahawa seluruh kehidupan itu sebenarnya adalah rezeki anugerah daripada Allah SWT. Ada rezeki yang berbentuk fizikal yang boleh dipegang dan dilihat seperti wang ringgit, dan ada rezeki yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar tetapi dapat dirasai dengan deria pancaindera seperti kesihatan, kepandaian dan peluang. Namun yang paling ajaibnya apabila rezeki muncul secara tidak di Maklumat lanjut
ASAL: RM40.00

SEKARANG: RM 40.00 (-0%)

AHLI: RM 32.00 (-20%)

Oleh Dr. Muhammad Arif Musa
Perumpamaan juga dikenali sebagi amthal, telah didatangkan oleh Allah SWT dalam al-Quran sebagai kefahaman manusia terhadap sesuatu isu yang dibincangkan. Antara perumpamaan atau kiasan yang didatangkan menyentuh beberapa aspek kehidupan seperti akidah, syariat akhlak dan pemikiran. Menggunakan laras bahasa yang mempunyai nilai estetika, membuatkan setiap perumpamaan yang diterjemah, menghasilkan mesej penting untuk diteladani. Bahkan, memudahkan setiap manusia menghayati pa Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 20.70 (-10%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Fazrul Ismail
Takwa itu adalah satu aset yang amat penting untuk dunia dan juga akhirat. Setiap daripada kemenangan, kejayaan dan juga keselamatan, ditentukan oleh takwa. Jadi, takwa itu sangat mahal. Kalaulah di dunia ini banyak perkara yang perlu kita cari, maka takwa itu adalah pencarian yang harus diutamakan. Walaubagaimanapun, penting untuk kita tekankan bahawa ketakwaan itu adalah untuk semua orang dan bukannya ‘konsep khusus’ untuk orang-orang yang alim. Ia adalah salah! Maklumat lanjut
ASAL: RM19.00

SEKARANG: RM 17.10 (-10%)

AHLI: RM 15.20 (-20%)

Oleh Ibnu Ibrahim At-Tawari
Kesemua agama yang mempunyai aktiviti ritual adalah direka-reka dan diada-adakan oleh musuh-musuh Allah. Tujuan Tuhan mengutus pembawa-pembawa utusan-Nya (rasul-rasul-Nya) bukanlah untuk mewujudkan apa-apa agama tetapi mereka menyampaikan satu 'deen' atau satu 'cara hidup' yang direstui oleh Allah SWT. Tanggungjawab manusia ialah untuk merestui atau menerima ajaran-ajaran-Nya dengan mempercayai segala yang termaktub dalam Kitab-Nya tanpa mencampuradukkannya dengan mana-mana a Maklumat lanjut
ASAL: RM42.90

SEKARANG: RM 42.90 (-0%)

AHLI: RM 34.32 (-20%)

Out of stock

Oleh Mohd Nadzri Kamsin
Empayar China telah melakar sejarah sebagai salah satu empayar agung yang wujud pada masa lampau dan kini terus hidup melalui fasa revolusi dan transformasi, sesuai dengan peredaran zaman. Banyak khazanah yang telah ditinggalkan baik dalam bentuk arkeologi mahupun pengajaran yang berguna untuk umat manusia. Buku ini menampilkan kisah perkembangan empayar China dari zaman penubuhan hingga ke zaman moden. Babak permulaan mengisahkan tentang bagaimana empayar ini terbentuk dan m Maklumat lanjut
ASAL: RM37.90

SEKARANG: RM 37.90 (-0%)

AHLI: RM 30.32 (-20%)

Out of stock

Oleh Hakim Hamidon
Dalam menjalani kehidupan harian, kita tidak perang terlepas daripada membuat pilihan. Antara alternatif kita dalam mendepani pilihan yang ada adalah dengan melakukan istikharah. Sesudah beristikharah, kita berharap Allah SWT memberi ilham kepada kita dalam membuat pilihan. Senario ini seringkali berlaku apabila kita berhadapan dengan soal jodoh. Namun, tahukah kita bahawa konteks istikharah lebih luas daripada sekadar memilih jodoh? Usaha beristikharah mungkin nampak kecil, Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 12.60 (-10%)

AHLI: RM 11.20 (-20%)

Oleh Ustaz Ibnu Selamat
Solat merupakan kewajipan dalam kehidupan umat Ialm. Nabi Muhammad SAW diisrakkan ke langit untuk menerima perintah solat. Solatlah amalan pertama yang akan dihisab di akhirat kelak. Oleh yang demikian, marilah kita sama-sama memperbaiki kualiti solat kita. Namun begitu, tanpa kita sedari terdapat beberapa kesilapan yang kita lakukan ketika mengerjakan ibadah solat yang sangat dituntut ini. Semoga dengan terhasilnya buku ini dapat memberi sedikit panduan kepada kita agar ber Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 27.00 (-10%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Siti Sujinah Sarnap
Ada info sejarah yang disangka benar tetapi kemudian apabila dilakukan kajian terperinci ia tidak tepat. Tidak terlepas juga sejarah tentang tamadun Melayu. Sejarah berubah dari masa ke masa apabila kajian dan penelitian terus dilakukan. Pada suatu masa kita pernah mengambil maklumat sejarah kita dari bangsa 'Orang Putih' yang kemudian baru kita sedar ia suatu penipuan. Penjajah telah keluar dari negara kita tetapi mereka meneruskan penjajahan melalui minda kita (ghuzwatul fi Maklumat lanjut
ASAL: RM37.90

SEKARANG: RM 37.90 (-0%)

AHLI: RM 34.11 (-10%)

Out of stock

Oleh Syaznixon
"Ada beberapa hal dalam hidup yang kita perlu ungkapkan aksaranya tetapi takdir tak pernah menyebelahi kita berdua." Kata orang, cinta itu saling melengkapi. Itukah yang dimaksudkan bila Arjuna Nara, jejaka bisu dipertemukan dengan Embun, gadis buta? “Kalau awak ada dekat saya, awak kena ketuk dua kali macam ni. Okey?” – Embun Kemunculan Embun di teratak keluarga Arjuna Nara membuatkan jejaka itu tertanya-tanya, siapa Embun sebenarnya. Rasa ingin tahunya terhadap gad Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Out of stock

Oleh Rose Harissa
Mikanadira, tidak pernah bermimpi akan memiliki seorang lelaki bergelar komando dalam hidupnya. Apatah lagi lelaki itu datang dari salah satu elemen di bawah naungan 21 GGK, Skuadron Uniform — 11 RGK. Kematian papanya akibat terbunuh dalam satu insiden pergaduhan membuat Mika membenci anggota-anggota pasukan beruniform. Tapi takdir menemukannya dengan Umar Alhaidhar dalam tiga pertemuan yang dia sendiri tidak sedari lelaki itu adalah orang yang sama. Orang kata cinta itu b Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Out of stock

Oleh Lily Haslina Nasir
Aku Mawar. Megat panggil aku Mawar Berduri. Kami bersahabat sejak sekian lama. Aku anggap dia teman tapi mesra. Sampai bila mahu bersahabat? Ramai yang bertanya. Aku malas mahu serabutkan kepala. Aku jawab, "Sampai bila-bila!" Saat berbual, kami bahasakan ‘aku’ dan ‘kau’ saja! Nampak bukan? Aku memang anggap dia sahabat dunia akhirat. Bukan tak pernah Megat memberi isyarat hatinya. Tetapi, entahlah. Aku pura-pura tidak faham. Aku belum bersedia untuk berfikir lebih ja Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Out of stock

Oleh
Siri Ranger SPM memudahkan murid membuat ulang kaji ekspres sebelum peperiksaan SPM. Kandungan buku ini berdasarkan DSKP Tingkatan 4 dan Tingkatan 5, buku teks, serta Format Pentaksiran SPM terkini. Bahan digital menarik disediakan untuk memperkukuh penguasaan subjek.​ Ciri- ciri Istimewa: 1) Kandungan Bab Menyenaraikan Standard Kandungan bagi setiap bab​. 2) Refleksi Bab Murid boleh mendengar rumusan pantas tentang bab secara audio 3) Peta Konsep Menunjukkan alira Maklumat lanjut
ASAL: RM19.95

SEKARANG: RM 19.95 (-0%)

AHLI: RM 19.95 (-0%)

Oleh
Siri Ranger SPM memudahkan murid membuat ulang kaji ekspres sebelum peperiksaan SPM. Kandungan buku ini berdasarkan DSKP Tingkatan 4 dan Tingkatan 5, buku teks, serta Format Pentaksiran SPM terkini. Bahan digital menarik disediakan untuk memperkukuh penguasaan subjek.​ Ciri- ciri Istimewa: 1) Kandungan Bab Menyenaraikan Standard Kandungan bagi setiap bab​. 2) Refleksi Bab Murid boleh mendengar rumusan pantas tentang bab secara audio 3) Peta Konsep Menunjukkan alira Maklumat lanjut
ASAL: RM19.95

SEKARANG: RM 19.95 (-0%)

AHLI: RM 19.95 (-0%)

Oleh
Siri Ranger SPM memudahkan murid membuat ulang kaji ekspres sebelum peperiksaan SPM. Kandungan buku ini berdasarkan DSKP Tingkatan 4 dan Tingkatan 5, buku teks, serta Format Pentaksiran SPM terkini. Bahan digital menarik disediakan untuk memperkukuh penguasaan subjek.​ Ciri- ciri Istimewa: 1) Kandungan Bab Menyenaraikan Standard Kandungan bagi setiap bab​. 2) Refleksi Bab Murid boleh mendengar rumusan pantas tentang bab secara audio 3) Peta Konsep Menunjukkan alira Maklumat lanjut
ASAL: RM21.95

SEKARANG: RM 21.95 (-0%)

AHLI: RM 21.95 (-0%)

Oleh
The Ranger SPM series allows students to do express revision before the SPM examination. The contents of this book is aligned with the Standard Curriculum for Secondary School (DSKP) for Form 4 and Form 5, textbooks, and the latest SPM assessment format. It also includes engaging digital resources to enhance understanding of the subject. Ciri- ciri Istimewa: 1) Kandungan Bab Menyenaraikan Standard Kandungan bagi setiap bab​. 2) Refleksi Bab Murid boleh mendengar rumus Maklumat lanjut
ASAL: RM21.95

SEKARANG: RM 21.95 (-0%)

AHLI: RM 21.95 (-0%)

Oleh
The Ranger SPM series allows students to do express revision before the SPM examination. The contents of this book is aligned with the Standard Curriculum for Secondary School (DSKP) for Form 4 and Form 5, textbooks, and the latest SPM assessment format. It also includes engaging digital resources to enhance understanding of the subject. Ciri- ciri Istimewa: 1) Kandungan Bab Menyenaraikan Standard Kandungan bagi setiap bab​. 2) Refleksi Bab Murid boleh mendengar rumus Maklumat lanjut
ASAL: RM19.95

SEKARANG: RM 19.95 (-0%)

AHLI: RM 19.95 (-0%)

Oleh
The Ranger SPM series allows students to do express revision before the SPM examination. The contents of this book is aligned with the Standard Curriculum for Secondary School (DSKP) for Form 4 and Form 5, textbooks, and the latest SPM assessment format. It also includes engaging digital resources to enhance understanding of the subject. Ciri- ciri Istimewa: 1) Kandungan Bab Menyenaraikan Standard Kandungan bagi setiap bab​. 2) Refleksi Bab Murid boleh mendengar rumus Maklumat lanjut
ASAL: RM19.95

SEKARANG: RM 19.95 (-0%)

AHLI: RM 19.95 (-0%)

Oleh
The Ranger SPM series allows students to do express revision before the SPM examination. The contents of this book is aligned with the Standard Curriculum for Secondary School (DSKP) for Form 4 and Form 5, textbooks, and the latest SPM assessment format. It also includes engaging digital resources to enhance understanding of the subject. Ciri- ciri Istimewa: 1) Kandungan Bab Menyenaraikan Standard Kandungan bagi setiap bab​. 2) Refleksi Bab Murid boleh mendengar rumus Maklumat lanjut
ASAL: RM21.95

SEKARANG: RM 21.95 (-0%)

AHLI: RM 21.95 (-0%)

Oleh
Boku No Hero Academia 我的英雄学院 JAP/ENG JAP(MOVIE WORLD HERO MISSION) E / C / M Midoriya Izuku ialah seorang pelajar sekolah menengah rendah dalam suatu dunia di mana orang yang mempunyai kuasa peribadi yang luar biasa (個性 kosei, "keperibadian", Bahasa Inggeris: Quirk). Namun, dia didapati kelainan kerana kekurangan kuasa tersebut sehingga dibuli orang sebayanya terutamanya dari Katsuki. Walau bagaimanapun, dia tetap mengimpikan mahu menjadi Adiwira (ヒーロ Maklumat lanjut
ASAL: RM139.90

SEKARANG: RM 125.91 (-10%)

AHLI: RM 111.92 (-20%)

Oleh
Tate no Yuusha no Nariagari盾之勇者成名录Season 1-3 JAP/ENG (E / C / M) Stories of old tell of four otherworldly heroes—wielding the sword, spear, bow, and shield—who defended the land from wave after wave of calamity. With the fate of the world in balance, the kingdom of Melromarc summons these legendary figures; in modern-day Japan, the call is answered, and the unwitting heroes are transported to this fantasy universe. Thrust into Melromarc and given the titl Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 62.91 (-10%)

AHLI: RM 55.92 (-20%)

Oleh
Dr. STONE 新石纪 New World Season 3 JAP/ENG (E / C / M) With the ambitious Ryuusui Nanami on board, Senkuu Ishigami and his team are almost ready to sail the seas and reach the other side of the world—where the bizarre green light that petrified humanity originated. Thanks to the revival of a skillful chef, enough food is being prepared for the entire crew, and the incredible reinvention of the GPS promises to ensure safety on the open sea. Preparations for the upcomi Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 44.91 (-10%)

AHLI: RM 39.92 (-20%)

Oleh
Jujutsu Kaisen 咒术回战 Season 1+2 JAP/ENG (E / C / M) In a world where demons feed on unsuspecting humans, fragments of the legendary and feared demon Ryoumen Sukuna were lost and scattered about. Should any demon consume Sukuna's body parts, the power they gain could destroy the world as we know it. Fortunately, there exists a mysterious school of Jujutsu Sorcerers who exist to protect the precarious existence of the living from the undead! Yuuji Itadori is high scho Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 62.91 (-10%)

AHLI: RM 55.92 (-20%)

Oleh Solar Team , Monsta
Pasukan X-VENTURE Era Jelajah Ulung x Mechamato Pek Khas 2.0 Komik Jilid 02 (48 Muka Surat) + Akrilik Standee (Saiz: 16.5 x 9.6cm) Sengketan Kuasa Apabila digabungkan, kedua-dua bahagian artifak dalam pegangan Alex dan Amato bertukar menjadi menjadi Power Sphera dipanggil PiBot, yang mempunyai kuasa untuk membuka portal antara dimensi. Kuasa ini menjadi rebutan lanun robot jahat, Ironbeard yang mahu menggunakannya untuk kepentingan sendiri. Pasukan Alex dan Amato menyed Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 14.00 (-0%)

Oleh Kaoru
Alex dan putera-putera sentiasa berjaga hingga lewat malam hingga kurang tidur. Hanya Putera Leon yang tidur dan bangun pagi tepat pada masa setiap hari, tidak kiralah betapa sibuknya dia. Melihat keadaan kawan-kawan yang lesu, Putera Leon menegur mereka. Tetapi ada sebabnya kenapa Alex dan putera lain tidak mendapat tidur yang cukup. Apa yang mereka sedang sembunyikan? Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 14.00 (-0%)

Oleh
九尾狐传 第一季 Tale of the Nine Tailed Season 1 作为一只千岁九尾狐,白头大干山神李砚(李栋旭饰),为了让自己的初恋重生,自愿放弃了山神这种看起来权力不小的铁饭碗,跑去出入亡者理事局打工,在人世间降妖除魔;而他的初恋对象,在重生后变成了电视台《寻找都市传说》节目制作人南智雅(曹宝儿饰),日常工作是拿着一台摄像机,报道各类奇奇怪怪的 Maklumat lanjut
ASAL: RM79.90

SEKARANG: RM 71.91 (-10%)

AHLI: RM 63.92 (-20%)

Oleh Aimiey Rai
Hadirmu menyentuh kembali rasa yang pernah sirna. Sembuh daripada luka itu perlukan waktu. Namun, kesembuhan bukan bermakna luka tidak meninggalkan parut walaupun menemukan penawar yang tepat. Kepercayaan Nina terhadap cinta sejati hilang selepas satu tragedi hitam yang mengorbankan kekasihnya, Zayn. Sukar baginya menerima huluran cinta kerana hatinya sebati untuk Zayn. Tatkala, di lapangan terbang Birmingham, UK merubah segalanya. Pertemuan pandang pertama dengan seorang Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Anirulnasuha
Leonard Walter yang mengalami depresi teruk setelah kematian isteri dan bayi kembarnya telah membuat keputusan untuk berhijrah ke Springville City dan memulakan kariernya sebagai seorang penulis novel seram. “Untuk tinggal di apartmen ini, ada syaratnya yang perlu kamu ikut. Syaratnya, kamu tak dibenarkan keluar dari bangunan ini tepat pada jam 12.00 tengah malam.” - Aunty Rose Hidup Leonard mula berubah 180 darjah setelah terjumpa sebuah diari lama di apartmen Black Sw Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Reen Syazreena
Perkahwinan di antara Iskandar dengan sahabat baiknya telah membuatkan Elisa sangat kecewa. Namun dia tetap nekad untuk mendapatkan Iskandar meskipun dia terpaksa menggunakan cara kotor. Kemunculan Irman Nadeem setelah lama menghilang, telah menghuru-harakan hidup Elisa. Setiap rancangannya pasti akan gagal kerana ulah lelaki itu. “I tak perlukan kelayakan daripada you untuk berkahwin dengan Abang Is.” - Elisa “You tu cuma perempuan yang tak ada maruah.” - Irman Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 34.00 (-0%)

AHLI: RM 30.60 (-10%)

Oleh Anggun Masie
Ketika takdir merantai hati, cinta ini takkan pernah terganti. Asbab berhenti kerja dan bertemu dengan sepasang kembar, membawa semula rasa yang pernah dipendam buat seorang lelaki dalam hati Kenanga. Perpisahan selama 16 tahun, Adam kembali dengan salah faham yang disalah tafsir oleh Kenanga sendiri. Paranoidnya terhadap lelaki telah meletakkan Adam ke satu dasar yang sukar untuk diselami. “Saya nak ikut adat, tapi selalu kena tolak. Kalau dengan cara macam ni awak boleh Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh Jo , Kin
Jen, seorang manusia biasa tiba-tiba dipindahkan ke Sekolah Wonderville yang terdiri daripada ramai pelajar luar biasa (baca: pelik). Ada berupa kucing, bermata satu, yang 'meletup' bila terlalu stres dan ramai lagi! Mampukah Jen yang normal berkawan dengan diorang ni? Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 14.00 (-0%)

Oleh
MASTERCLASS SPM (EDISI 2024) Terbit dengan konsep baharu yang menampilkan 100% halaman berwarna, reka letak segar dan ilustrasi menarik; MasterClass SPM adalah buku rujukan terbaik untuk calon SPM. Selain itu, hampir kesemua judul menyediakan audio nota. Pengalaman ulang kaji kini lebih pelbagai dan bukan terhad dengan cara konvensional. Tersedia 19 judul yang dilengkapi nota yang komprehensif serta praktis yang efektif. Buku rujukan terlaris terbitan Sasbadi ini pastinya da Maklumat lanjut
ASAL: RM36.90

SEKARANG: RM 36.90 (-0%)

AHLI: RM 33.21 (-10%)

Oleh
MASTERCLASS SPM (EDISI 2024) Terbit dengan konsep baharu yang menampilkan 100% halaman berwarna, reka letak segar dan ilustrasi menarik; MasterClass SPM adalah buku rujukan terbaik untuk calon SPM. Selain itu, hampir kesemua judul menyediakan audio nota. Pengalaman ulang kaji kini lebih pelbagai dan bukan terhad dengan cara konvensional. Tersedia 19 judul yang dilengkapi nota yang komprehensif serta praktis yang efektif. Buku rujukan terlaris terbitan Sasbadi ini pastinya da Maklumat lanjut
ASAL: RM36.90

SEKARANG: RM 36.90 (-0%)

AHLI: RM 33.21 (-10%)

Oleh
MASTERCLASS SPM (EDISI 2024) Terbit dengan konsep baharu yang menampilkan 100% halaman berwarna, reka letak segar dan ilustrasi menarik; MasterClass SPM adalah buku rujukan terbaik untuk calon SPM. Selain itu, hampir kesemua judul menyediakan audio nota. Pengalaman ulang kaji kini lebih pelbagai dan bukan terhad dengan cara konvensional. Tersedia 19 judul yang dilengkapi nota yang komprehensif serta praktis yang efektif. Buku rujukan terlaris terbitan Sasbadi ini pastinya da Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 35.91 (-10%)

Oleh
MASTERCLASS SPM (EDISI 2024) Terbit dengan konsep baharu yang menampilkan 100% halaman berwarna, reka letak segar dan ilustrasi menarik; MasterClass SPM adalah buku rujukan terbaik untuk calon SPM. Selain itu, hampir kesemua judul menyediakan audio nota. Pengalaman ulang kaji kini lebih pelbagai dan bukan terhad dengan cara konvensional. Tersedia 19 judul yang dilengkapi nota yang komprehensif serta praktis yang efektif. Buku rujukan terlaris terbitan Sasbadi ini pastinya da Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 35.91 (-10%)

Oleh
MASTERCLASS SPM (EDISI 2024) Terbit dengan konsep baharu yang menampilkan 100% halaman berwarna, reka letak segar dan ilustrasi menarik; MasterClass SPM adalah buku rujukan terbaik untuk calon SPM. Selain itu, hampir kesemua judul menyediakan audio nota. Pengalaman ulang kaji kini lebih pelbagai dan bukan terhad dengan cara konvensional. Tersedia 19 judul yang dilengkapi nota yang komprehensif serta praktis yang efektif. Buku rujukan terlaris terbitan Sasbadi ini pastinya da Maklumat lanjut
ASAL: RM42.90

SEKARANG: RM 42.90 (-0%)

AHLI: RM 38.61 (-10%)

1-1970 of 1970

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top