Anniversary20
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' sweet ana solehah 'Dijumpai 6131 Produk Berkaitan
Oleh Kobe Bryant
The Mamba Mentality: How I Play is Kobe Bryant's personal perspective of his life and career on the basketball court and his exceptional, insightful style of playing the game--a fitting legacy from the late Los Angeles Laker superstar. In the wake of his retirement from professional basketball, Kobe "The Black Mamba" Bryant decided to share his vast knowledge and understanding of the game to take readers on an unprecedented journey to the core of the legendary "Mamba menta Maklumat lanjut
ASAL: RM159.90

SEKARANG: RM 159.90 (-0%)

AHLI: RM 143.91 (-10%)

Oleh
Exercise book for primary school, published in 2020, printed in 2 colour Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Oleh
Exercise book for primary school, published in 2020, printed in 2 colour Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Oleh
Exercise book for primary school, published in 2020, printed in 2 colour Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 4.41 (-10%)

Oleh
Exercise book for primary school, published in 2020, printed in 2 colour Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 3.92 (-20%)

Oleh
Exercise book for primary school, published in 2020, printed in 2 colour Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 3.92 (-20%)

Oleh
Exercise book for primary school, published in 2020, printed in 2 colour Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 3.92 (-20%)

Oleh
Exercise book for primary school, published in 2020, printed in 2 colour Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 3.92 (-20%)

Oleh
Exercise book for primary school, published in 2020, printed in 2 colour Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 3.92 (-20%)

Oleh
Exercise book for primary school, published in 2020, printed in 2 colour Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 3.92 (-20%)

Oleh
Exercise book for primary school, published in 2020, printed in 2 colour Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 3.92 (-20%)

Oleh
Exercise book for primary school, published in 2020, printed in 2 colour Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 3.92 (-20%)

Oleh
Exercise book for primary school, published in 2020, printed in 2 colour Maklumat lanjut
ASAL: RM4.90

SEKARANG: RM 4.90 (-0%)

AHLI: RM 3.92 (-20%)

Oleh Yuri Azuki
Katakura Hijiri ni pelajar bijak tapi garang orangnya. Entah macam mana dia tertukar badan dengan budak sekelas yang juga selebriti popular, Kirihara Touya. Tidakkk!Untuk masuk semula dalam badan masing-masing, Hijiri dan Touya terpaksa berjanji untuk bekerjasama. Tapi... apa jadi lepas tu agaknya?!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Redcode
Keenan bersama guru dan rakan sekelas berkhemah di hutan. Namun secara tiba-tiba semua menggila dan menyerangnya. Dia melarikan diri sehingga menemui orang yang menolongnya tetapi sebelum Keenan pengsan dia menyebut nama Remy... Pasukan X-VENTURE telah dipanggil kerana timbul kekeliruan dan siasatan mereka telah menemukan konspirasi besar.    Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh STAEDTLER
• Hexagonal shape pencil • High quality pencil for writing, drawing and sketching • Ideal for school and office use • Unbelievably break-resistant through special lead formulation and super-bonded lead • OMR tested • Wood from FSC-certified, sustainably managed forests Maklumat lanjut
ASAL: RM11.50

SEKARANG: RM 6.90 (-40%)

AHLI: RM 6.50 (-43%)

Oleh POP Bazic
Popular house brand PP management file , PVC cover with fastener. Suitable for use with documents up to A4 size. Size available - A4 / 12pieces per pack Colour available - white / black / blue / green / red / yellow / grey / pink / purple / dark blue / mix colours Maklumat lanjut
ASAL: RM19.99

SEKARANG: RM 19.99 (-0%)

AHLI: RM 17.99 (-10%)

Oleh Panda
Penduduk kampung mulai risau dengan kehadiran awan hitam yang menjejaskan tanaman sekali gus akan menyumbang kepada kebuluran.Tak mahu perkara ni terus jadi teka-teki, Ismael tekad merungkai apa sebenarnya rahsia di sebalik awan hitam itu.Namun, tindakan yang Ismael ambil tak semudah yang disangka. Halangannya penuh berliku dan nyawanya juga di hujung tanduk.Berjayakah Ismael membantu orang kampungnya? Adakah misteri awan hitam tu benar seperti yang disangka selama ni? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Chihiro Komori
Masa zaman kanak-kanak, Hayu seorang gadis rajin manakala jirannya Yuki gadis genius. Hayu bencikan Yuki sebab dia tak dapat menandingi gadis itu. Tapi bila Yuki berpindah keluar, Hayu dapat tarik nafas lega dan kuasai segalanya.Selepas 10 tahun, siapa sangka Yuki kembali sebagai lelaki handsome yang... licik?! Hah, dia lelaki ke?!! Lepas tu tiba-tiba Yuki luahkan cintanya. Dia ada rancangan licik di sebalik muka handsome dia tu ke? Hayu buntu! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Bruce Greenwald
Beat the market with the tips and techniques from the best value investors in the world The classic, seminal work in the field, Value Investing has been updated in a new, second edition to include the latest trends and a close look at some of the emerging investors who continue in the value investing tradition of Ben Graham and Warren Buffett. Featuring an exploration of the history of value investing and those that brought this investment approach to the fore, you will also Maklumat lanjut
ASAL: RM120.20

SEKARANG: RM 96.16 (-20%)

AHLI: RM 90.15 (-25%)

Oleh Meme Iwaoka
Setiap kali balik sekolah Yotsuba akan lalu jalan yang sama untuk pulang ke rumah. Selama ini tak ada masalah dan tak jumpa apa-apa yang pelik pun.Tapi pada suatu hari, bila kawan sekelas tunjuk ada rumah agam misteri dikelilingi bunga ros kat jalan sana, Yotsuba tertanya-tanya. Dia terjumpa tukang tilik kacak bernama Kouya.Menurut tilikan Kouya, dalam lima bilion manusia, Yotsuba seorang je ahli sihir. Woah! Kenapa dan macam mana pula pelajar macam Yotsuba ni jadi ahli sihir Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Qizeaq
Perjalanan Nadia dan Aria, yang memiliki kebolehan Spirit User, pulang ke kampung halaman berdepan musibah bila Tuan Bangsawan cuba menculik Aria. Bila Nadia tewaskan musuh dengan kuasa Semangat Api, tiga pembunuh kejam; Gorgon, Gazwad Si Kegelapan dan Yasar Si Hujan Darah diupah hapuskan mereka.Muncul Hassin, lelaki hilang ingatan punyai Semangat Angin membantu mereka. Namun... berjayakah hasil gabungan Semangat menepis cengkaman pembunuh upahan? Siapa diri Hassin sebenarnya Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Frog
PANG!!!"Bunyi apa tu? Pergi tengok cepat!"Tapi bila sampai di dapur, tak ada sesiapa pun. Pelik ni!Dapur, antara 'ruang kemesraan' seisi keluarga. Dapat sediakan juadah dan masak bersama-sama antara aktiviti best di dapur. Tapi bagaimana kalau 'ada' yang tak senang duduk dan nak ubah keadaan dapur tu jadi seram? Kalau boleh jangan duduk di dapur seorang diri waktu tengah malam! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Neko
Hampir semua orang mempunyai idola mereka kagumi. Joni, Mia dan Emilia pun sama. Tetapi ada juga yang menganggap meminati idola itu suatu yang negatif dan tidak mendatangkan faedah. Bagi Candy JEM pula idola mereka memberi impak positif. Bagaimanakah Candy JEM mengubah impresi orang lain tentang mengagumi idola? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh
Actors: 周元 Joo Won 金喜善 Kim Hee-Seon 郭时旸 Kwak Si-yang 李多寅 Lee Da In 金相浩 Kim Sang-Ho 故事大纲 Story “悲剧就是从那个女人穿过时间之门开始...如果孩子没有出生,一切会有什么不同吗 ? ”- 《爱丽 丝预言》 在 2050 年的世界上,科学家团队成功构建一个可以穿越时空的时间旅行系统“爱丽丝 (Alice)”. 而“爱丽丝酒店”就是穿越旅行的指定旅馆,旅馆建立的目的是 Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 69.90 (-0%)

AHLI: RM 69.90 (-0%)

Oleh POP Urban
Popular house brand EXCELLENT series - management file 6 pieces set. A4 size - 3 Black, 3 White Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh 阿圖洛·貝雷茲-雷維特
  ◆上市後蟬聯西班牙三大日報之一的《ABC 報》非文學圖書排行榜 36 週!   ◆至今已銷售超過十六萬冊   它是大航海時代的先行者,   也是摧毀南美文明與帝國的征服者。   它是鬥牛和佛朗明哥舞的起源地,   擁有畫家哥雅、畢卡索,建築師高第和小說家塞萬提斯,   以及天主教的聖家堂,與伊斯蘭風格的阿爾罕布拉宮。   它曾經輝煌 Maklumat lanjut
ASAL: RM58.50

SEKARANG: RM 58.50 (-0%)

AHLI: RM 52.65 (-10%)

Oleh
Hell is a bureaucracy, and business is running smoother than ever thanks to the demonic efficiency of Hoozuki, chief deputy to Lord Enma, the King of Hell. Whether offering counsel to the Momotarou of Japanese folklore or receiving diplomatic missions from the Judeo-Christian Hell, the demon who runs the show from behind the king's imposing shadow is ready to beat down any challenges coming his way into a bloody pulp. Metaphorically, of course... The poster boy for micromana Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh
By dying, a powerless boy obtained the ability "Return by Death," allowing him to go back in time upon death. Natsuki Subaru was abruptly summoned to another world on his way home from the convenience store one night. In this new world where he had nothing and no one to turn to, the one power he gained was "Return by Death," the ability to turn back time upon his own death. To protect those he holds dear, and to take back irreplaceable moments in time, he fights despair as h Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh
The world is ruled by spirits, goblins and all manner of strange creatures. Human beings are persecuted, to the very point of extinction. One day, a golem and a lone human girl meet. This is a record of the pair; one a member of a ruined race, the other a watchman of the forest. It tells of their travels together, and of the bond between father and daughter. 這是一個陸地被異形生物們所支配的世界。人類正遭受迫害,面臨滅絕的危機。就在 Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh
Ji Sun-Woo (Kim Hee-Ae) is a family medicine doctor. She is married to Lee Tae-Oh (Park Hae-Joon) and they have a son. She seems to have everything, including a successful career and a happy family, but she is betrayed by her husband and others. Meanwhile Lee Tae-Oh dreams of becoming a famous movie director. He runs an entertainment business with the support of his wife Ji Sun-Woo. Even though he loves his wife, Lee Tae-Oh falls into a dangerous relationship. 白手起家 Maklumat lanjut
ASAL: RM79.90

SEKARANG: RM 79.90 (-0%)

AHLI: RM 79.90 (-0%)

Oleh
Madoka Kaname and Sayaka Miki are regular middle school girls with regular lives, but all that changes when they encounter Kyuubey, a cat-like magical familiar, and Homura Akemi, the new transfer student. Kyuubey offers them a proposition: he will grant any one of their wishes and in exchange, they will each become a magical girl, gaining enough power to fulfill their dreams. However, Homura Akemi, a magical girl herself, urges them not to accept the offer, stating that ever Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 49.90 (-0%)

Oleh
Urano Motosu loves books and has an endless desire to read literature, no matter the subject. She almost fulfills her dream job of becoming a librarian before her life is ended in an accident. As she draws her last breath, she wishes to be able to read more books in her next life. As if fate was listening to her prayer, she wakes up reincarnated as Maine—a frail five-year-old girl living in a medieval era. What immediately comes to her mind is her passion. She tries to find Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh
Kokura Hikari is a first-year high school girl who loves rifle shooting. She entered Chidori High School because it had a shooting club, but finds that the club had been disbanded. She had only one day to find enough members to reform the club, but luckily was able to find three other first-year girls who she had met at a competition in middle school. Thus begins the daily activities of the Chidori High Shooting Club. 小倉光是喜歡射擊競技的女孩,因此她拼命 Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh
In Fujisawa, where the skies are bright and the seas glisten, Sakuta Azusagawa is in his second year of high school. His blissful days with his girlfriend and upperclassman, Mai Sakurajima, are interrupted with the appearance of his first crush, Shouko Makinohara. For reasons unknown, he encounters two Shouko’s: one in middle school and another who has become an adult. As Sakuta finds himself helplessly living with the Shouko’s, the adult Shouko leads him around by the n Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 19.90 (-0%)

AHLI: RM 19.90 (-0%)

Oleh Michael Chuah
Jurulatih dan seorang ahli baru telah menyertai Kelab Badminton Pine Hill!Di bawah bimbingan jurulatih baru, Miya dan Valerie bakal menentang pasukan Sekolah Menengah Perempuan Perigon.Saksikan perlawanan beregu yang mencemaskan dalam volum terkini ini! Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
*Buku ini disusun khusus sebagai persediaan awal murid untuk melangkah ke tahun empat *Buku ini bertujuan untuk membina dan memperkukuh kemahiran bahasa murid sebelum melangkah ke tahun empat *Berdasarkan KSSR Semakan yang terkini *Merangkumi tiga komponen bahasa, iaitu Pemahaman, Tatabahasa dan Penulisan *Bahagian Uji Minda memuatkan latihan yang dapat membantu murid menguasai topik-topik yang dipelajari dalam tahun 1 - 3 *Bahagian Analisis Uji Minda menyediakan analisis ja Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh
*This is a preparatory book that is specially designed for Year 3 students who are transitioning to Year 4 *It aims to equip students with the crucial language skills that are needed to build a stronger foundation in the subject and ultimately ease their transitioning process *Written based on the latest CEFR-aligned curriculum *Systematic categorisation of the exercises under three crucial language components: Grammar, Comprehension and Writing *A Mind Test section covering Maklumat lanjut
ASAL: RM5.90

SEKARANG: RM 5.90 (-0%)

AHLI: RM 4.72 (-20%)

Oleh Airisz
Nama aku Fauziah Hanim. Panggil Jee saja. Aku anak sulung. Bawah aku ada enam lagi adik. Selepas tiga hari emak melahirkan Ammar Hakim, ayah meninggal dunia dengan tiba-tiba saja. Petang tu ayah rebah di ruang tamu. Tanpa pesan, tanpa kata-kata, ayah pergi begitu saja meninggalkan kami buat selamanya. Emak tak mampu terima kenyataan yang ayah sudah tiada. Dua hari mak kemurungan dan selepas itu mak terus hilang daya ingatan. Orang kampung sebut mak gila meroyan. Sejenis pe Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Woorie Hue
Pandang dengan mata hati. HIDUP Zinnirah berubah 180 darjah setelah ibu bapanya meninggal dunia disyaki akibat membunuh diri. Demi melangsaikan hutang yang ditinggalkan bapanya, Zinnirah mengikat kontrak dengan Tango sebagai profiler tanpa menyedari bahawa percaturannya itu adalah jerat yang mampu memakan diri. “You that resemble her makes me lose my mind. What should I do to you?”- QAREEB Bagi Qareeb, wajah Zinnirah sangat mirip dengan bekas isterinya yang tidak dapat di Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Azian Zahra
Kasihku padamu tak akan pernah padam walau seribu kali kau masih melukai hatiku. Seandainya aku pergi dulu, izinkan aku bawa bersama hatimu. Peristiwa di Tower Bridge menemukan Hakimi dan gadis Jepun, Keiko. Bagi Keiko, sungguh dia terasa terhutang budi apabila niatnya untuk membunuh diri dihalang oleh lelaki budiman itu. Melalui Hakimi, dia mula terpesona dengan keindahan Islam, agama yang dianuti lelaki itu. “Insya-Allah.” “Apa?” “Oh, itu bahasa Arab. Maksudnya Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Ateen Khalid
Tatkala rumah Tyara Ailana, seorang pelakon dipecah masuk oleh seorang peminat yang obses, Tengku Firas mengarahkan Luthfi Alzidan untuk melindungi wanita itu. Luth berat hati pada mulanya untuk menerima tugasan itu mengenangkan ‘siapa’ Tyara pada Tengku Firas namun, saat fikirkan keluarga di kampung… dia terima. Pertama kali bertentang mata dengan Luth, Tyara tergamam. Malah semakin Tyara mengenali lelaki itu, dia semakin menyenangi lelaki itu. Terutamanya ketika lelak Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Sai Amrose
Kisah dua belas tahun lalu memberikan kesan yang mendalam pada jiwa Harleena. Tanpa sedar, tercipta sebuah dendam terhadap keluarga Haji Rahmat. Tiada cara lain kecuali dia masuk ke dalam keluarga itu dengan memakai dua wajah demi ‘menggoda’ dua hati. Dia akhirnya berjaya. Segala cerita bermula dengan penuh tersusun dan dendam yang dia bawa selama ini pasti akan terbalas. Itu sahaja niatnya yang satu – merosakkan kebahagiaan keluarga Haji Rahmat supaya mereka sekeluarga Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Emma Zara
Lima belas tahun di New York, Aireen Amanda akhirnya pulang ke Malaysia untuk menagih kasih ibu bapa kandungnya yang telah lama membuangnya sejak daripada kecil. Tiba di Malaysia, sekali lagi Aireen didajalkan oleh kakak angkatnya, Maisarah. Kerana Maisarah, penampilan dan wajahnya yang cantik sudah tidak ubah lagi seperti seorang gadis gothic. Aireen semakin dibenci. Zhariff Iskandar…. Lelaki yang paling digeruni Aireen sejak di New York lagi apabila Aireen tidak sengaja m Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Suhana Mat Lazim
Dengan kematian Siti Fatimah pada malam berdarah itu, bermulalah rasa takut dan gerun penduduk-penduduk kampung Lubuk Dalam. Ironisnya, kematian Darus turut berlaku pada malam yang sama, oleh pembunuh yang sama, tetapi dibunuh dengan cara yang berlainan. Kematian Darus bersaksikan anaknya, Dharwisy. “Ibu akan hantar kamu ke tempat lain. Ibu risau dengan kelebihan yang ada pada kamu. Ibu takut nasib kamu akan jadi seperti bapak kamu.” “Ke mana ibu mahu hantar Abang Dhar Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Out of stock

Oleh Phidot
Mungkin aku tidak pernah berhenti mencintaimu... Mungkin aku tidak pernah berhenti mengharapmu... Tidak pernah Idrus menyangka kedatangannya ke Miri akan menemukan dia dengan Miss Icy. Gadis yang dikenali dan dihubunginya menerusi e-mel, akhirnya dapat dilihat depan mata. Tanpa angin ribut, gadis itu tiba-tiba menghilang. Langsung tiada e-mel buat dirinya lagi. Tambah-tambah lagi Miss Icy meluahkan rasa cinta terhadap dirinya, tetapi Idrus tolak dengan alasan setiap perasa Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Out of stock

Oleh Amyra Aimi
Kisahnya ibarat cerita dongeng Cinderella versi lelaki. Makan apa yang ada. Tidur beralaskan tikar. Tinggal merempat pula. Puas dimaki, puas dicerca. Dibelasah lelaki yang merupakan ketua samseng di kampung. Itu semua sudah menjadi ‘makanan’ yang dia kena hadam. Fareez Iskandar sudah lali hidup susah. Sehinggalah, pertemuan dengan seorang lelaki yang berpangkat Dato’. Dia ditawarkan pula pekerjaan sebagai pemandu peribadi kepada anak tiri orang kenamaan tersebut. Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh
Are you ready to have a sweet journey with some ponies? My Little Pony colouring book let you colour with your own imagination and experience the journey with them! This colouring packing includes colouring book, activity pad and 12 short coloured pencils Maklumat lanjut
ASAL: RM19.10

SEKARANG: RM 19.10 (-0%)

AHLI: RM 17.19 (-10%)

Oleh Jules
Sekon Juliet rusuk Romeo, laksana terhenti... Abadi cinta hati Evian vs grape sparkling juice menemukan kembali Railynn dan Marc di MyAngel’s Café, sejak pertemuan pertama mereka 14 tahun lalu. Kini, gadis yang digelarnya My Angel benar-benar ada di hadapannya. Marc tekad menawan Railynn. Bermacam cara dilakukan bagi mengukuhkan janji, sumpah dan akad yang dimeterai termasuklah mengekori Railynn hingga Marc mendapat jolokan male-escort. “I sudah bersumpah… berjanji… Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Bella H.
Dunia yang malang, hati yang kecil, jasad tidak indah, sudikah kau menyambut? Kalau mahu mengenal cinta, harus berkenalan dengan sakit hati… Ya, aku sakit hati, tapi aku sanggup buat apa saja asalkan dia sedar kewujudan aku. Panggillah aku perempuan tak tahu malu, terdesak dan tak sedar diri, aku tidak akan berganjak dan mengalah – AISYA Berjuta misi Aisya lancarkan untuk memikat Zill De Leon • Tampal lolipop pada lokar • Bagi pick up line yang diinspirasikan oleh S Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Eija Khadeeja
Maut hadir saat kau mula meneka! Manusia yang berhati syaitan telah memusnahkan angan-angannya untuk mengabadikan cinta untuk Zain. Kematian Zain meninggalkan pilu mendalam dalam diri Ezlina. Mendung dirasakan ada di mana-mana menyuluh hidupnya. “Kalau apa-apa jadi dekat saya, jangan percaya orang sekeliling. Ingat! Kematian saya bukan kebetulan. Ada yang merancang.” – ZAIN Dendam harus dilunas dengan dendam, Ezlina memburu satu nama! Iqbal. Lelaki yang dipercayai d Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Hannie Salme
Aku, dia dan kisah kita melewati bayang-bayang luka... Dia bukannya lelaki baik seperti yang diimpikan gadis-gadis di luar sana. Kehidupannya disalut noda. Dunia lumba dan pergaduhan sudah sebati dalam diri. Dialah penggawa, dialah juara! Pertemuan yang tak disengajakan dengan Kaira Zharifah merubah segalanya. Ameer mula mengenal apa makna cinta, apa makna rindu. Tekadnya, dia ingin memiliki gadis sebaik Kaira, tanpa dicanang khilafnya yang lalu. Ameer tetap mengejar, nam Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Roserqmokhtar
"Tak usah kau puja cinta bila itu membuat mati persahabatan sejati." Sebuah fase perubahan hidup tiga sahabat, Arman Aariz, Raden Aliyy dan Ashraf Ramadhan. Pelajar akhir tahun di pondok Pesantren Nurul Hidayah, Lombok. Tanpa diduga, sebuah peristiwa menarik mereka dari Gili Terawangan, Lombok sehingga ke bumi Sultan Abdul Fateh, Turki untuk bertemu dengan ibu salah seorang dari mereka. Pantang berhenti melangkah, kerana percaya ilmu Allah itu ada di mana-mana. Sedang ilmu me Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Out of stock

Oleh Kay Omena
“Syaratnya, saya tak nak anak. Cukup kita berdua saja.” – Izrad. Syarat yang diletakkan Izrad untuk sebuah perkahwinan membuatkan Nalia tolak tanpa berfikir walau sesaat. Tapi, hanya kerana seorang ayah, perkahwinan yang ditolak itu terjadi jua. “Sebagai wanita, selain menjadi isteri, saya impikan untuk menjadi seorang ibu.”- Nalia. Pada Izrad, memilih Nalia sebagai isteri bukan sekadar demi kepentingan dirinya sendiri. Ada sesuatu yang dicari dan dia yakin Nalia ma Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Out of stock

Oleh Lynn Azami
Lama merantau, Irdine nekad untuk pulang. Tapi dia berharap, kepulangannya ke bumi Malaysia bukan untuk dilukai lagi. Namun siapa sangka, orang yang tidak ingin dia temui itu tiba-tiba muncul depan mata. “Irdine nilah kekasih saya yang ‘hilang’ dulu. Orang yang saya tunggu selama ni.” – Danny Mirza. Baru hari pertama di tempat kerja, Irdine sudah rasa seperti kepalanya dihentak batu oleh lelaki yang pernah buatkan jiwanya hilang suatu ketika dulu. Lelaki yang buatk Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Out of stock

Oleh Anis Shikali
Janji tetap perlu dikotakan. Biarlah orang kata dia gila. Zerlindah Jawhara tak kira. Sebagai pengapit, dihadiri juga majlis perkahwinan bekas kekasihnya , Zafeeq. Untungnya dia, terjumpa pula dengan Shawn Adam. Rupanya sebiji macam Liam Hermsworth. “You know what? I’ll have to make you mine! You’re not my type, but I just… have to.”- Adam “Try me!” – Zerlindah Dalam pada Adam kata Zerlindah bukanlah jenis perempuan yang dia suka, dia juga yang macam orang sas Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Out of stock

Oleh Sara Irdina
Cantik, janda dan miskin. Itu ciri-ciri seorang Qalisa yang membuatkan dia diupah Elyana untuk melakukan satu ‘tugasan’. Atas desakan hidup dan terdesak, Qalisa terpaksa menerima. Tugasan yang dimaksudkan adalah membuat Faid jatuh cinta kepadanya walaupun dia sedar Faid adalah suami orang. Bagi menjayakan tugasan, Qalisa bekerja sebagai tea lady di syarikat lelaki itu. Tanpa perlu dia mendekat, Faid sendiri yang datang merapat. Tak perlu memikat tapi Faid seakan sudah ter Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Out of stock

Oleh Shiroe Sherry
Pada Rasya, cinta Datuk Zulkarnain kepada ibu saudaranya hanya berlandaskan hawa nafsu semata-mata. Apatah lagi lelaki itu sudah pun mempunyai tiga isteri. Demi mencari bukti telahannya adalah benar, Rasya bertindak ‘masuk’ ke dalam mahligai lelaki itu sebagai pengurus rumah. Namun, bekerja di situ bukanlah sesuatu yang mudah. Tuan Zaem aka Lord Vader, anak Datuk Zulkarnain itu sentiasa mencari salahnya. Hidupnya tak pernah aman. “Saya akan perhatikan awak dari masa ke Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Out of stock

Oleh 羅賓德拉納特·泰戈爾
百年經典.諾貝爾文學獎得主不朽巨著   泰戈爾說:「人們從詩人的字句裡,選取自己心愛的意義。」   我們從泰戈爾的文字中,領悟眼前世界的真理和智慧。   *如果錯過太陽時你流了淚,那麼你也將錯過群星。   *願生如夏花之絢爛,死如秋葉之靜美。   *黑夜悄悄地使花綻放,卻讓那白日去領受謝詞。   *全是理智的心,恰如一柄只有 Maklumat lanjut
ASAL: RM46.20

SEKARANG: RM 46.20 (-0%)

AHLI: RM 41.58 (-10%)

Oleh 史蒂夫·卡瓦納
連環凶手一直都在法庭內, 他卻是……第十三位陪審員! 史蒂夫.卡瓦納最新力作 ›柴克斯頓年度老牌詭奇犯罪小說獎得獎作品 李.查德、麥可.康納利、馬克.畢林漢等 13位國際大師告訴你不可不讀的理由 「流暢、刺激、獨樹一格。」莎拉.平柏羅(Sarah Pinborough) 「傑出。」李.查德(Lee Child) 「精明原創。」克萊爾.麥金托(Clare Mackintosh) 「令 Maklumat lanjut
ASAL: RM64.70

SEKARANG: RM 64.70 (-0%)

AHLI: RM 58.23 (-10%)

1-6131 of 6131

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top