0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' CIK TET 'Dijumpai 17 Produk Berkaitan
Filtered By
author
Oleh Cik Tet
Kecewa serta sakit hati akibat kehilangan kawan baiknya, Dian Safiyah bertekad untuk membalas dendam. Dia takkan biarkan lelaki yang dah hancurkan hidup kawan baiknya itu bahagia. Di majlis pernikahan Zabar, Dian buat perangai. Tolak ke tepi rasa malu, penderitaan serta kematian Salina harus terbalas. Bagi Dian, Zabar tak layak untuk hidup bahagia dengan mana-mana perempuan pun! "Sampai hati awak buat saya macam ni, sayang. Awak cakap awak sayangkan saya, cintakan say Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh CIK TET
Kahwin? Bunga tak pernah terfikir pun akan melalui semua itu dalam hidupnya. Lebih-lebih lagi bila dia hanyalah sekuntum bunga yang telah pun pudar warnanya. Cinta dalam hatinya telah lama hilang hanya kerana kerakusan orang lain. Kerana itu, Bunga tutup hatinya untuk semua lelaki. Dia tak izinkan hatinya untuk menyintai, apalagi dicintai. Namun, takdir tertulis lain. Pertemuannya dengan si kecil, Aqila, buat hati Bunga kembali disentuh. Kembali bergelodak. Bukan kerana Aqi Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh Cik Tet
Tanpa cinta dan kenal hati budi masing-masing, mereka terpaksa disatukan. Semuanya gara-gara perbuatan khianat orang lain hingga mereka berdua menanggung natijahnya. “Cukup tempoh 3 bulan nanti, awak boleh call nombor tu untuk pastikan sama ada awak mengandung atau tidak.” - Isa Inayat “Saya nak awak tahu... yang saya bukannya perempuan murah!” - Azka Kejamnya Isa menoreh hati Azka hingga berparut. Hidup diteruskan tanpa suami di sisi. Hinggalah Isa muncul kembali di Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Cik Tet
Tya Zaznira... Kesalahan terbesarnya adalah jatuh cinta dengan si duda anak satu yang dingin, muka ketat dan ego. Terutamanya dengan kaum hawa. Apa saja Tya sanggup lakukan demi menarik perhatian Dareem. Tapi sayang, sebelah mata pun Dareem tak sudi nak pandang. “Saya nak awak tahu... hati saya dah ada pemiliknya. Dah tak ada ruang untuk orang lain.” - Dareem Dzikri Kecewa yang bukan sedikit telah membuatkan Tya nekad berhenti kerja. Membawa diri yang terluka dengan kebod Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 34.00 (-0%)

AHLI: RM 30.60 (-10%)

Oleh Cik Tet
Indah dan Haris. Hidup mereka berbekalkan rahsia silam yang menyakitkan. Harga diri Indah diragut tanpa rela. Jiwa Haris mati akibat kecurangan tunang tersayang. Takdir Tuhan menemukan mereka. Hati Haris tidak menentu. Jiwa Indah menjadi resah. Titisan cinta mula membasahi hati yang sekian lama kering tanpa rasa. Lantas, janji diukir. “Abang janji takkan tinggalkan Indah walau apa pun yang terjadi? Abang akan terima Indah walau siapa pun Indah?”~Indah “Setiap orang ada Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 28.80 (-10%)

Oleh Cik Tet
Yam cintakan Izz setengah mati. Namun, kerana hati busuk orang lain, Yam terpaksa melepaskan walaupun hatinya teruk terluka. "Yam minta maaf. Yam tak cintakan abang lagi. Bahagia Yam, bukan dengan abang. Jangan cari Yam lagi dan jangan muncul depan Yam lagi.”-Maryam Mulut melafazkan benci, tapi pada hakikatnya...setiap hari Yam tunggu Izz datang untuk membawanya pergi dari derita yang ditanggungnya. Namun harapannya hanya tinggal harapan. Si dia pergi bersama luka dan kec Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Cik Tet
Ainan Sofea. Gadis polos yang terperangkap dalam permainan ibu dan anak. Hanya kerana satu kesilapan yang tidak disengajakan, dia terpaksa bersetuju untuk bergelar isteri kepada pemuda yang tak pernah dia kenal sebelum ini. “Kenapa awak nak hancurkan masa depan awak hanya kerana nak ikut rancangan mengarut mak awak?” - Ainan Ghibran Maleq. Lelaki yang penuh dengan rahsia dan bakal bertunang dengan kekasih hati. Namun boleh pula dengan begitu mudah dia bersetuju bila dip Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh CIK TET
"Bayu Aweera. Lelaki yang terlalu setia dengan cintanya, penyayang serta bertanggungjawab. Namun, cintanya dinodai hingga menyebabkan dia berubah menjadi seorang yang kasar, ego serta pendendam. Cempaka Sari. Demi kasihnya kepada kakak kandung sendiri, dia terpaksa menyakiti hati insan yang paling dicintainya. Bertahun dia membawa diri bersama dengan cinta yang tak pernah terhakis dari hatinya. Tiga tahun berlalu, mereka ditemukan kembali. Namun tiada lagi yang indah di ant Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Cik Tet
Demi menyelamatnya nyawa insan yang paling disayanginya, Anggerik bersetuju untuk dinikahkan dengan Dato’ Firdee Arhan. Seorang pemuda yang ego dengan cintanya. “Awak boleh jadi isteri saya, tapi awak takkan dapat cinta saya.” ~ FIRDEE “Mahal sangat ke cinta Dato’ tu? Tak layak untuk perempuan miskin macam saya ni?” ~ ANGGERIK Sikap dingin beku pemuda itu memaksa Anggerik untuk menjadi seorang penggoda yang nakal demi untuk memikat hati si suami yang mula berta Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Cik Tet
Terjatuh hati dengan bos sendiri, itu yang sedang dialami oleh Anggun Cempaka. Bukan salah dia. Semua itu Encik Ikhlas punya pasal. Layanan dan bicara manis pemuda itu buat dirinya sentiasa di awangan. “Kalau saya nak dessert, saya tak nak makan benda lain. Saya nak awak aje.” – Encik Ikhlas “Jangan nak mengarutlah, encik. Pergilah sana.” - Anggun Namun dia sedar dengan kedudukan diri sendiri. Lebih-lebih lagi bila ada bunga lain yang sudah lama menanti. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Cik Tet
Perwatakan Husna yang degil dan suka melawan telah membuahkan rasa cinta dalam hati Amzar, seorang jejaka yang berumur awal 40-an. Lagi kuat Husna melawan, lagi besar keinginan dalam hatinya untuk memiliki anak manja Pak Cik Hamidi itu. “Una nak kahwin dengan saya?” “Tak naklah, Una. Dahlah tua, muka penuh dengan semak-samun. Gelilah, pak cik. Nak cari bibir pun tak jumpa.” “Kenapa nak cari bibir saya? Una nak buat apa dengan bibir saya ni?” Walau luaran Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Cik Tet
Aisyah Humairah. Gadis malang yang terpilih untuk menyaksikan sendiri kecurangan insan yang dia cintai di hadapan matanya sendiri. Dia terluka. Hatinya hancur dengan onar yang dibuat oleh Tuah Iskandar dan Camelia. Jebat Zulkairnain. Si perengus yang muncul di saat Aisyah masih diburu dengan kenangan yang begitu menyakitkan. Setiap hari dihidangkan dengan kata-kata manis, hati mana yang tidak cair. Kesungguhan serta romantisnya seorang Jebat berjaya memikat hati Aisyah. Tanpa Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Cik Tet
Pertama kali bertentang mata, ada rasa aneh menjengah hati kedua-duanya. Namun rasa yang terbit terpaksa disembunyikan di sudut hati yang paling dalam kerana si dia itu bakal menjadi milik orang. Tiga tahun berlalu, kedua-dua hati itu ditemukan kembali. Masing-masing dengan lara di hati lantaran kesakitan yang ditinggalkan insan tersayang. Cinta kembali mengetuk hati kedua-duanya. Bagi Diyana Aqilah, rasa cinta itu perlu dilawan. Bimbang kalau hati bakal dilukai lagi. Nam Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Cik Tet
BLURB~MAHABBAH TERINDAH ADAM DAN HAWA Kerana cemburu, dia bertindak di luar kewarasan. Harga diri menjadi taruhan hati butanya. Kerana kecewa, si dia hilang tanpa sebarang jejak. Meninggalkannya dengan penyesalan yang hampir membuatkan dia rebah. Sesak dadanya menanggung sebuah kerinduan. Tiga tahun berlalu.. mereka ditemukan dalam satu pertemuan yang tak dirancang. Si dia muncul kembali di depan mata, namun hadirnya bukan bersendirian. Ada si comel yang petah berkata-kat Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Cik Tet
Dia..lelaki yang punya segalanya. Harta, pangkat dan kedudukan. Rupa paras yang mampu menggugat hati si gadis. Belum lagi dengan body ‘tilam kekabunya’ yang cukup untuk membuatkan si gadis dilanda angau. “Makhluk apa ni Pija?” “Inilah makhluk pembunuh, D.” “Bukan orang utan ke?” “Orang utan mana ada jambang yang ohsem macam ni. Inilah makhluk Tuhan yang paling seksi yang aku pernah nampak.” “Ini bukan seksi Pija, ini seksa namanya..” Namun, bila Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Cik Tet
Jiwa Haris mati. Hidup Indah musnah. Takdir Tuhan menemukan mereka. Jiwa yang mati, hidup yang disangka musnah...kembali bersinar. Harapan dan cinta mula membasahi hati, melakar warna-warna indah, mengetuk pintu hati yang selama ini ketandusan rasa. Jiwa Haris jadi tak menentu. Hati Indah jadi resah. Lantas janji diukir. Haris berjanji menerima segala kekurangan Indah tanpa syarat. Indah berjanji yang kesetiaannya hanya untuk Haris hingga ke akhir hayat. “ Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Cik Tet
“Maafkan saya Rania, saya tak boleh nak teruskan pernikahan ini. Saya tak nak kita menyesal di kemudian hari.” Kejamnya Ikhwan! Mudahnya dia mengakhiri satu hubungan yang telah hampir dua tahun terjalin. Apatah lagi di saat tarikh pernikahan mereka hanya tinggal empat belas hari sahaja lagi. Rania nanar, kecewa dan sedih. Teganya Ikhwan memalukan dia dan keluarganya. Bagaimana dia harus berdepan dengan Komando Pencen Misai Melentik dekat kampung sana? “Saya yakin Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

17 Item(s)

*

Back to Top