Comic Carnival
Comic Carnival
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' FAJAR PAKEER 'Dijumpai 14 Produk Berkaitan
Filtered By
publisher
Oleh Ogy Yusof , Ain Kamalia , Dhiya Hani , Msteja
Yang mencintaimu kamu tanpa jemu Ini sebuah kisah tentang awal sebuah cinta dan akhir sebuah rencana dilukis indah oleh sang pencipta… CINTA MILIK LELAKI EDISI FEBRUARI – OGY YUSOF Aimi Melati cuba memenuhi syarat yang diberikan Ary Redza untuk menjadi pasangannya. “Aimi, kita manusia takkan pernah sempurna. Akan tetap ada cacat celanya. Sama juga bila hendak berpasangan. Tak perlu nak terlalu keras dengan garis kehendak kita.” Untuk apa diteruskan jika Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Shera Zulghafar
"Yang duka itu cinta. Yang lara itu rindu. Dan, aku masih memilih kamu Indah dan bahagia, dua kata itu cukup menggambarkan betapa sempurnanya hidup Airis Qaisya. Namun, satu kejadian yang menimpa telah meragut segala-galanya. Dalam sekelip mata, indah itu lenyap…. bahagia itu ranap. Kakak kembarnya, Alayna Naira, melarikan diri sebelum perkahwinannya bersama Azhar Iskandar. Ayah dan ibunya pula terlibat dalam satu kemalangan yang meragut nyawa. Belum sempat dia menyap Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh LYLA , NURUL OMAR , AIDA ANGGERIK
KEMBARA MISTIK 2.0: KERANDA Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 10.00 (-23%)

AHLI: RM 10.00 (-23%)

Oleh D. Rafael , Syasya E Luna , Del
D. RAFAEL (JALAN KUBUR LAMA) - "Untuk malam ini, aku nasihatkan kepada semua yang ada di sini. Seandainya kamu semua terdengar suara-suara orang mengelur dari luar rumah, jangan sesekali bukakan pintu rumah kamu semua. Aku tak mahu ada sesiapa yang terpukau oleh benda itu lagi." Pesan Imam Ismail. Kesemua yang berada di situ mendengar dan mengangguk hampir serentak. "Ingat pesan aku. Benda itu mungkin boleh menyerupai sesiapa sahaja. Termasuk diri kita. Jangan sesekali kita t Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 10.00 (-23%)

AHLI: RM 10.00 (-23%)

Oleh Eb Reeza , Juls , Zaff Izuaf
KEMBARA MISTIK 2.0: PERPUSTAKAAN - FP Maklumat lanjut
ASAL: RM13.00

SEKARANG: RM 10.00 (-23%)

AHLI: RM 10.00 (-23%)

Oleh Khairul Ahmad , Syasya De Luna
Judul 1: SAMITHA Penulis: Khairul Ahmad (Zaifuzaman Ahmad) Sebuah makam lama telah ditemui secara tidak sengaja. Lalu ahli arkeologi telah ditugaskan untuk menyelidiki satu mumia yang berada di dalam makam tersebut. Anehnya makam tersebut terpaksa melalui sebuah perigi buta sebagai pintu masuk. Tidak ditanam seperti adat kebiasaan makam lama. Secara tidak sengaja Albert telah membaca satu mantera lama bagi menghidupkan mumia yang berada didalam makam tersebut sewaktu dia Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Eb Reeza , Maria Kajiwa , Rhea
Judul 1: HOMESTAY PUTIH NIAN Penulis: Maria Kajiwa Cerita ini mengisahkan usaha dua orang sahabat iaitu Razak dan Amran; untuk menukar sebuah rumah lama di tepi laut menjadi sebuah homestay. Melihatkan potensi rumah dan kawasan tersebut untuk dijadikan homestay, Razak telah membeli tanah itu daripada kawannya yang bernama Fuad tanpa menyedari akan kisah silam rumah tersebut. Amran ditugaskan untuk melakukan semua kerja yang diperlukan namun orang yang diupah membersihkan Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Eyla Hime
“Aku tahu kau tertekan dengan masalah hidup kau. Tapi, bunuh diri bukan caranya!”- AAFIYA Kali pertama pertembungan, salah faham berlaku. Wafeeq tak kisah sangat tentang perkara itu. Sebab dia fikir, itu adalah kali pertama dan terakhir dia akan jumpa Aafiya. Tapi... Sejak nama Aafiya, pelakon wanita terkenal tanah air muncul dalam kamus hidupnya, Wafeeq rasa keamanannya selama ini seakan-akan terganggu. Lebih-lebih lagi, bila Aafiya mula jadi jirannya dan rapat Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh FYDA ADIM
"Sekeping hatiku terluka bagai dihiris-hiris belati tajam. Mahu melupakan seketika keperitan yang sedang menghantui diriku. Semakin aku tahan, semakin aku sakit. – HUSNA Dia seorang gadis yang terikat dengan puzzle yang dicipta oleh Daniel. Sekuat apa pun dirinya menolak Daniel, tetap saja lelaki itu mengejarnya sampai dia tersungkur jatuh dan cinta. Daniel pandai bermain kata. Daniel bijak membuka jiwanya. Namun, satu peristiwa berlaku membuatkan Husna dingin dan taw Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh ARNIZA IDAYU
"Cinta dan hatinya tersimpul ketat hanya untuk Romzi. Lelaki teragung yang membawa dirinya mengenali apa itu kasih sayang. Sofea bahagia bersama Romzi, sehinggalah peristiwa itu berlaku… “Kau tak nak ikut aku sebab dekat sini ramai jantan yang boleh kau goda kan? Tilik sikit diri kau tu dahlah selekeh, buruk pulak tu!” - SUPIAH Dendam tidak pernah padam. Baginya Sofea pembawa sial! Setiap orang yang sayangkan gadis itu ditimpa malang yang tidak berkesudahan. Sungg Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Ezdiani Abd Rahman
Cinta sejati takkan terganti. Tapi, bagaimana kalau satu hari nanti ada seseorang yang layak dicintai? Amisha setia pada cintanya kepada arwah Danish. Pemergian Danish ke negara abadi merenggut kehidupannya. "Kau pembunuh! Kau yang buat anak aku mati!" – PUAN AZIZAH Bencinya Puan Azizah kepada Amisha. Kerana detik hitam itu Amisha terkesan. Dia tertekan dengan kata-kata nista itu. Di kala hati mengatakan tidak kepada cinta, datang Fawwaz yang sekian lama menaruh Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Shera Zulghafar
“Sudah-sudahlah betulkan tudung awak, Cik Mariam Sophia. Saya nak bagi pep talk ni.” -YUSOF FARHAN Pertemuan tidak dirancang menemukan Mariam Sophia dan Yusof Farhan di kota Istanbul yang penuh dengan 1001 kisah. Apabila mereka kembali bertemu di Lubnan, baru dia tahu Farhan seorang askar berpangkat kolonel! Sikap Farhan yang tegas dan suka memandangnya tanpa sebab membuatkan dia bertambah janggal. Dalam diam, sebenarnya Farhan sedang cuba mencuri perhatiannya! Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Mariyati Miskon
Kata orang, bila hati sudah suka semua jadi indah belaka. Bila kalbu terpaut sayang, kahwin koboi pun sanggup diredah bersama. Tak ke tu kerja gila? “Saat jumpa sayang, hati abang dah terdetik. Inilah bakal cinta mati abang. Abang nak kita menghiasi hari-hari dengan penuh kasih sayang.” – FAYYAD Cinta mampu hadir dalam pelbagai rupa dan cara. Sukar diramal, payah diterjemahkan. Tatkala rasa bahagia mula menjentik, ada saja serpihan duka menjadi sandiwara menggan Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh Sara Irdina
“Aku tak akan perbodohkan hidup aku untuk perempuan lagi. Semua perempuan sama aje, tak guna… mata duitan. Pergi mati dengan duit kau tu.” – FATEH Sakitnya apabila Nurin, wanita yang dia diimpikan untuk menjadi pengantin, memberi cinta yang penuh kepura-puraan. Saat itu Fateh enggan bercinta lagi. Buang masa! Di kala Fateh menular virus membenci wanita, muncul pulak Wardah tekun menyebar virus jatuh cinta. Fateh malas nak layan… kalau layan pun terpaksa. Inga Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

14 Item(s)

*

Back to Top