9th Birthday Sale
9th Birthday Sale
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Foong Zin Yi 'Dijumpai 8 Produk Berkaitan
Filtered By
author
Oleh 馮靜儀
在森林里迷路的丁灿伦,绝望透顶之际,一个女孩逆光而来拯救了他。 为了报答她,丁灿伦每日都会带着不同类型的甜品到访,尽管被女孩一次又一次的冷漠对待,丁灿伦也不曾沮丧及放弃。 他想要了解这个独居在森林里的女孩藏着什么秘密,想要跟女孩成为朋友。然而慢慢地,这份好奇心和感激之情,却似乎渐渐变了样…… 想要走进她的心里,日夜都牵挂 Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh Foong Zin Yi
Gadis cun bernama Amanda baru saja pindah sekolah. Cikgu menempatkannya bersebelahan Norman. Namun misteri plaster di pipi kiri si gadis cetuskan tanda tanya! Norman pula tak keruan apabila bersama Amanda. Virus cinta dah menular ke? "Maafkan saya. Saya tahu saya bersalah. Saya ni memang pelupa. Orang penting dalam hidup saya pun saya boleh lupa. Tapi saya betul-betul minta maaf. Saya sanggup buat apa je kalau awak sudi maafkan saya!" Amanda terus bangun dan merenu Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-0%)

Oleh Foong Zin Yi
Mendengar suara saja hati sudah terpaut. Yang pasti Andre telah jatuh cinta dengan kemerduan suara yang berkumandang melalui corong speaker radio sekolah yang digelarnya Dewi. Ketika mencari Dewi, dia bertemui dengan Emily.Bagai anjing dengan kucing, begitulah hubungan unik antara Andre dan Emily sejak insiden itu. Ada saja perkara yang buat diorang bertengkar. Andre, Emily dan Dewi... apa rahsia antara diorang? Siapakah dulu yang akan menemui cinta sejati? Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Foong Zin Yi
"Kalaulah aku tahu kau ni brutal sangat, tak ingin aku bawa kau balik. Lebih baik aku biar kau pengsan kat stesen bas." "Hei!" Elise menuding ke arah Karl dengan geram. "Betullah apa aku cakap." "Ah! Aku dah ingat. Kaulah 'puteri' masa persembahan pentas sempena ulang tahun sekolah tahun lepas. kan?!!" Ada sahaja yang tidak kena. Karl perli Elise. Elise pula perli Karl. Sampai bila 'perang perli' antara kak long karate dengan lelaki 'puteri' ini akan berakhir? Sedar Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Foong Zin Yi
Dari peminat setia menjadi kekasih. Dari ketaasuban menjadi cinta. Bermula dengan hanya membantu ibu saudaranya menjaga rumah dan Pau, Aurora bertemu idola pujaannya selama ini, Zachary. "Ah, maaf!" Lelai berselindung di sebalik topi segera meminta maaf. "Argh!" "Kau okay tak?" "Tak apa... tak apa... Zachary okay je..." Aurora menjawab lega sambil memeluk poster artis kesayangannya. "Puffff... hahaha!" "Aku tanya kaulah, bukan poster tu!" Fanatik betu Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Foong Zin Yi
“Adrian, saya suka awak!” “Terima kasih, Arisya.” “Kenapa awak selalu bagi jawapan sama? Awak tak suka saya ke?” “Awak kan adik saya!” “Saya bukan adik awaklah!” Arisya tidak faham bila pengakuan 'berani mati' dirinya dipandang remeh. Orang cakap, berterus terang lebih baik untuk menunjukkan keihklasan hati... atau bunyinya tidak cukup ikhlas? Bila muncul Diana, pesaing utamanya yang juga mengejar cinta Adrian dan merebut jawatan pembantu pe Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Foong Zin Yi
Syam baru saja berpindah ke sekolah baru. Suatu malam, dia ternampak seorang budak perempuan berkulit putih dan berambut perang. Di bawah sinaran bulan purnama, budak itu kelihatan seperti bidadari namun sekelip mata hilang begitu saja. Hadif kawan sekelas Syam pula mengadu dia ternampak hantu perempuan pada malam yang sama. Adakah budak perempuan itu sebenarnya hantu… atau bukan? Syam dan Hadif mengambil keputusan untuk siasat perkara sebenar… Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh 冯静仪
晓晴和雨恒是四岁就认识的青梅竹马,却因一些缘故而六年多没说过话。刚升上初中一,晓晴鼓起勇气去跟雨恒说话,二人和好如初。士别三日,如今雨恒已成为学校的模范生,也是老师信任的巡查员,甚至是大部分女同学的校园偶像。不过晓晴发现雨恒偶然流露出悲伤的神情,好像背负着什么沉重的负担…… 究竟雨恒放不下的包袱是什么? 晓晴能否解开他的 Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

8 Item(s)

*

Back to Top