0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Fujiko F Fujio 'Dijumpai 45 Produk Berkaitan
Filtered By
author
Oleh 藤子·F·不二雄
恋爱篇: 甜蜜的回忆,轻轻在心间拂过。 -红鞋女孩 -朋友之环 -别了,那扇窗 总共收录了12篇故事 Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh 藤子·F·不二雄
未来 · 宇宙篇 你有没有想过未来的宇宙中,我们会遇到什么? -未来世界的怪人 -颠倒的行星 -银河铁道之夜 总共收录12篇故事 Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh 藤子·F·不二雄
昔日故事篇 沉浸在过去的记忆中,重新遇见那些你心里永远的人。 -我的生日 -还是过去好 -从天而降的地藏菩萨 总共收录8篇故事 Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh 藤子·F·不二雄
感动篇 每一页、每一句话、每一个细节都是为了触动你的心灵。 Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh 藤子·F·不二雄
心灵篇 笑着笑着就哭了!原来哆啦A梦也可以这么腹黑! -真心话胶布 -玩具兵 -独裁按钮 总共收录15篇故事 Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
ASAL: RM84.00

SEKARANG: RM 67.90 (-19%)

AHLI: RM 67.90 (-19%)

Oleh Fujiko F Fujio
Tiba - tiba je ada pulai misteri muncul kat lautan Pasifik. Apa lagi… Nobita dan kawan - kawan mula belayar untuk mencari harta karun. Tapi ketika meredah lautan, lanun pula muncul tiba - tiba?!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Mesin Siasatan Bulan telah merakam satu susuk putih. Nobita beria - ria mengatakan ada arnab di bulan namun seperti biasa, dia tertawakan kawan - kawan yang lain. Nobita gunakan alat rahsia Doraemon,Lencana Tubuhkan Kelab Beza Pendapat dan kemudian, apa yang terjadi?!!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Nobita terjumpa kaki robot gergasi dan bola sfera biru di Kutub Utara. Seperti mendapat signal daripada bola sfera itu, satu per satu bahagian robot turun ke laman rumahnya! Doraemon dan Nobita terus memasang robot tu di Dunia Cermin dan jadilah robot gergasi dipanggil Zanda Claus. Tapi tiba - tiba muncul gadis bernama Riruru yang mengaku pemilik Robot tu. Rupa - rupanya Riruru dan Zanda Claus dihantar ke Bumi untuk jadikan manusia ini hamba. Mampukah Doraemon, Nobita dan kaw Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Nobita teringin menyelam selepas mendengar pengalaman hebat Suneo. Lalu Doraemon keluarkan set peralatan air palsu termasuklah Tikar Kolam Ikan. Tetapi Ketika sedang berseronok, seorang gadis cantik muncul dari dalam air palsu tersebut..! Dan tiba – tiba ketua puak ikan pelik dating nak curi Pedang Lagenda puak duyung!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Nobita dan kawan – kawannya ambil keputusan untuk buat fiem mengenai hero. Diorang berlima jadi hero yang dipanggil ‘Pelindung Galaksi ‘ dan mula rakam kisah masing – masing yang melindungi keamanan angkasa. Tapi… apa cabaran yang sebenarnya menanti diorang? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Nobita dan Doraemon tertangkap burung moa gergasi dari 500 tahun lalu dan terus bawanya ke Pulau Belega Mondo, suatu tempat pemuliharaan haiwan yang dah pupus. Pulau itu dilindungi suatu kuasa misteri kumbang badak emas yang digelar ‘Golden Hercules ‘. Di sana diorang bertemu Koron, gadis puak Rokkoro dan Diaya, budak lelaki seiras Nobita. Apakah yang menanti Doraemon dan kawan – kawan di pulau itu? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Nobita terjumpa sebuah roket kecil dan terus mengutipnya. Tidak sangka di dalam ada makhluk bersaiz tapak tangan, Papi! Namun tiba-tiba muncul pula kapal perang angkasa dan mengejar Papi?!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Nobita terjumpa batu seperti telur dinoasur. Dia yakin batu itu adalah telur dinosaur lalu menggunakan Kain Cahaya Masa Doraemon untuk undurkan masa. Apa akan terjadi?!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Cuaca panas terus berlarutan! Nobita dan Doraemon gelisah tetapi tak mampu buat apa-apa. Jadi tercetus idea untuk buat ketulan ais guna aisberg. Lalu mereka terbang ke Kutub Selatan. Tapi entah macam mana Nobita terjumpa cincin di sana dan…?!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
"Musim panas tahun ni, kita semua akan pergi lawatan kembara!'' Cadangan Giant menjadi titik permulaan pengembaraan Nobita dan kawan-kawan ke hutan tebal, tempat di mana tak ada sesiapa pernah masuk! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Loceng kesayangan Doraemon kena curi! Demi misi pencarian, Nobita dan kawan-kawan ke Muzium Gajet Rahsia kat masa depan. Agak-agak jumpa ke? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Nobita dikejutkan dengan kemunculan makhluk asing yang keluar dari lantai bilik tidurnya. Rupa-rupanya lantai tu dah jadi pintu ruang dan masa yang bersambung dengan sebuah kapal angkasa rosak milik Roppuru, seorang budak lelaki dari Planet Koya Koya. Mampu ke Nobita dan kawan-kawan bantu Roppuru baiki kapal angkasa dan...melawan musuh?!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Nobita selalu kena marah. Disebabkan kali ni markah ujian dia teruk, fia dilarang baca komik, tak boleh tengok TV dan tak boleh keluar rumah! Tanpa dijangka, Nobit larikan diri bersama kawan-kawannya dan pergi ke zaman Jepun 70,000 tahun dulu. Apa agaknya pengembaraan yang menunggu diorang kat sana? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Suatu hari Nobita didatangi cucu dari masa depan bernama Sewashi bersama robot kucing Doraemon. Demi membahagiakan moyangnya, Sewashi paksa Doraemon untuk kekal di sisi Nobita. Nobita semakin bergantung pada gajet canggih Doraemon dan hubungan mereka makin rapat. Apa akan jadi bila tibanya hari Doraemon boleh balik semula ke masa depan...? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Lepas dimarahi mama sebab sorokkan kertas ujian, Nobita rasa rindu sangat pada nenek yang selalu manjakannya dulu. Dia dan Doraemon terus naik Mesin Cahaya Masa demi bertemu nenek. Tak sangka pula harapan nenek ialah nak tengok isteri Nobita di masa depan! Pada masa sama, Nobita dewasa pula melarikan diri dari majlis kahwinnya. Jadi kahwin ke tak Nobita ni? Kalau tak, macam mana nak tunjuk isteri dia pada nenek?!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 9.50 (-21%)

AHLI: RM 9.50 (-21%)

Oleh Fujiko F Fujio
Budak sekolah rendah yang lembap dan sering dirundang malang ini bernama Nobita. Suatu hari, cicitnya Sewashi datang dari masa depan bersama robot kucing bernama Doraemon. Masa depan Nobita akan ditimpa masalah dan menderita sekiranya dibiarkan tanpa dibantu. Lalu Doraemon mencadangkan 'berkahwin dengan Shizuka' agar masa depan Nobita terjamin. Pelbagai cara untuk pastikan mereka berdua kecapi bahagia. Namun semuanya tidah semudah yang disangka. Novel ini memetik episod penti Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 13.90 (-23%)

AHLI: RM 13.90 (-23%)

Oleh Fujiko F Fujio
Nobita dan Doraemon menaiki Mesin Cahaya Masa untuk berjumpa nenek yang telah meninggal. Lalu nenek luahkan; "Nenek teringin nak tengok isteri kamu". Mereka berdua pergi ke hari majlis perkahwinan di masa depan. Tetapi kelibat pengantin lelaki, Nobita dewasa tidak kelihatan dan semua orang mencarinya. Mengapa Nobita dewasa hilang dari majlis perkahwinannya bersama Shizuka yang menjadi gadis idamannya sejak dulu? Kisah tentang Nobita kecil dan Doraemon mencari Nobita dewasa. Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 13.90 (-23%)

AHLI: RM 13.90 (-23%)

Oleh 藤子·F·不二雄
大雄下定决心——如果他再考到零分,他就离家出走! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh 藤子·F·不二雄
巨大的恐龙接二连三地登场!精彩绝伦的“恐龙世界”再现! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh 藤子·F·不二雄
尽情地欢笑吧!笑弹抛不停,势必让你捧腹大笑! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh 藤子·F·不二雄
你意想不到的恐怖聚集一堂,令人直冒冷汗,毛骨悚然! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh 藤子·F·不二雄
哆啦A梦带你进入奇幻又不可思议的国度! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Kisah Doraemon penuh impian, menyedihkan dan menyeronokkan! Mari mengembara ke dunia angan-angan bersama Doraemon dan rakan-rakan~ Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Kejayaan terhebat Dorami, si adik yang comel! Di antara Doraemon dan Dorami, siapa yang lebih layak di sisi Nobita Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Dapat juga lihat sisi baik dan lemah Giant! Biarpun ganas dan semua orang takutkan Giant, dia tetap prihatin dan sayangkan adiknya. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Perangainya jengkel tetapi tiada siapa membencinya. Tuan Suneo sangat sihat lagi bertenega Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Dari bayi sampailah dewasa…Fokus pada masa lampau dan masa depan Nobta! Apa?Nobita dah kahwin?Mesti tak sabar nak tahu apa yang terjadi. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Alatan rahsia jenis robot lucu dan menyeronokkan bergabung! Bila ada robot, Doraemon boleh goyang kaki. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Papa dan mama Nobita jadi kalut dn tak tentu arah?!! Nampaknyalatan Doraemon bukan saja banyak membantu Nobita, malah papa dan mama juga. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Kalau Nobita dan Doraemon dah seronok sangat, masalah kecil boleh jadi besar! Aduh satu bandar jadi kecoh..!Macam mana ni, Doraemon?!!! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Kompilasi cerita Doraemon dan rakan-rakan yang melucukan. Marilah ketawa bersama-sama. Hahaha!!! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Oh, tidak!!! Sungguh menyeramkan dan mendebarkan~ Nikmatilah ketakutan tak terduga ni! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Gelak sambil tersentap! Doraemon pun boleh jadi sarkastik, tahu? Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Menyukai seseorang dalam diam? Sesiapa pun pasti ada nostalgia zaman muda tersendiri. Inilah kompilasi 13 kisah panahan cinta sejati yang mengasyikkan Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Teruk mana pun berusaha, markah masih tak naik. Hari ni pun kena marah dengan mama.Nobita dah nekad… "Saya akan lari dari rumah!" 17 kisah tentang kesedihan zaman muda. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Pasti semua orang merasakan betapa nostalgiknya makhluk yang telah pupus ni dan kagumnya pada dinosaur. Ni adalah koleksi 9 kisah dinosaur, makhluk agung suatu ketika dahulu yang dilukis dengan penuh semangat. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
DORAEMON 04: KOLEKSI MASA DEPAN - ALAM SEMESTA Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Kadang-kadang, Kita lebih suka masa lampau.Ada masa kita berhajat untuk berjumpa dengan orang yang sudah terpisah atau yang telah tiada. Turut terselit kali ni adalah kisah rahsia mama,papa dan harta karun moyang Nobita. Alat rahsia Doraemon memainkan peranan penting dalam koleksi 8 kisah ni. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
"Doraemon" ialah lubuk drama yang penuh emosi.Jumlah kisah indah yang penuh emosi ni dikatakan sama banyak dengan jumlah bintang di angkasa. Volum ni mengandungi 13 kisah melangkaui zaman dan generasi yang wajib dibaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 10.00 (-0%)

45 Item(s)

*

Back to Top