0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Gempak Starz 'Dijumpai 1505 Produk Berkaitan
Filtered By
publisher
Oleh 蓝国清
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 白天的操场是大家挥洒汗水的地方,然而到了夜深人静的时候,或许就是另一类“人”的专用场地了。即使只是跟朋友在操场闲聊散步,也要注意聊天内容哦!万一将“它们”吸引了过来,到时还能活着离开操场吗?这可是谁也 Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 黄庆荣
赛场惊现“神之手”! 一刚惨遭算计,胜负已成定局? 空手道校际比赛正式拉开序幕,然而这时却传来高中组六大天王之一——吴建仁退赛的消息。另一边,在赛场上的铁一刚终遇劲敌,为了战胜对手,他竟使出一击必杀绝技……本届赛事高手如云,缺乏正式比赛经验的铁一刚,究竟是否能过五关斩六将,顺利晋级呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 13.50 (-10%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh 刘怡廷
莫莫西男子学院即将举办一场演奏会,以重燃学生们对学校的信心。少龙家族集团负责出资,学生会则负责承办这场演奏会,但他们面临人手短缺的问题。这时,英国的阿伯特王子的恩师昏倒入院,阿伯特王子唯有回国一趟。到底小亚历和王子们该如何解决困难,办好这张演奏会? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Honobu Yonezawa
In order to attract new club members, Houtaru and Eru take part in the school's "Freshmen Recruitment Fair". There, Eru observes that something seem unusual about the Confectionary Research Club's table.At that point, freshman student Oohinata Tomoko comes up to the Classic Literature Club, and the three of them tackle the mystery before them. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veon/Vezill
In the aftermath of the Munarian defeat, Rain, Sean, and Stone head to Tazen's village to look into the matter of anomalous animal activity! When an ambitious subchief stirs up trouble, riling up the villagers, our heroes must quell the unusual unrest before it's too late! Met with a blast from the past, it will take all they have to learn the true identity of THE HEIR OF THE SKY DEMON! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Wilson Lew
Who's To Blame For The Deadly Flames?Hot on the trail of illegal activity, Jason, Leon, and Naoko barrel on into bear country for a spot of bother. Dismissing the financial incentive, fuelled by righteous indignation, it's soon up to Leon and Naoko to step up as a furious fracas with a belligerent bear lays Jason low. How will our bookish brainiac and blade-toting belle make it out alive when a sudden blaze turns their world upside-down?! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Oga
The FL Group has attracted numerous investors from all over world in just a year. However, its rapid expansion gives Ed an inexplicably uneasy feeling, which is further confirmed by a seemingly unprovoked attack on one of the company's top executives. Meanwhile, Susanna is suddenly transferred to assist in a commercial fraud investigation - into FL Group, as it turns out... Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 张家辉
“爱捣蛋”的斯仔、“无厘头”的清补凉、“满脸烦恼”的暗疮男、“零鸡蛋天王”的零分男和“正义又神秘”的青蛙王子,带你们闹翻校园,让你们笑翻天! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh 李国权
小航接受了冒险家协会会长的委托,带着伙伴们将机密文件一一寻回。于是小航与午夜幽铃兰兰一同前往蒙古野马坑,打算将兰兰祖先遗留的笛子夺回来,据知这个笛子能让死者起死回生。不料他们却遭到敌人的围攻,对方甚至使用笛子唤醒死物来攻击他们! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 冯静仪
言芯巧原本平静的高中生活,却被转校生饶学堇打乱了。学堇坚称芯巧是他幼儿园时期最好的朋友,但芯巧极力否认。永不言弃的学堇对芯巧穷追不舍,务求让她记起幼儿园时期的事情。混乱间,学堇为了救芯巧而发生意外。醒来后,学堇的记忆竟然停留在六岁那年? Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 18.00 (-10%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Veon/Vezill
Pasukan X-VENTURE mendapat misi daripada ketua kampung untuk menyiasat kemunculan haiwan pelik dalam hutan. Penolong ketua kampung diberi pil yang membangkitkan kuasa hebat untuk selamatkan seorang pemuda. Sejak itu, dia memanipulasi orang kampung untuk memaksa ketua kampung menyerahkan kedudukan kepadanya. Namun, siasatan Pasukan X-VENTURE mendapati kemunculan haiwan pelik itu berpunca daripada pemuda yang beridentiti 'luar'...  Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Wilson Lew
Jason, Charles dan Shizuno menuju ke 'negara beruang' dengan misi menghentikan kegiatan pembalakan haram dan mengumpul bukti. Namun, dalam perjalanan Jason cedera akibat diserang beruang! Keadaan mejadi lebih buruk dengan api marak di dalam hutan. Sesuatu harus dilakukan supaya tiada yang menjadi mangsa. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Blast Team
On the trail of his missing father, Zack follows Dean to Wu Ting High to meet their mysterious insider! Pitted against the most formidable team in the tournament, who will win the Green Dragon Badge? Will Zack be the matchwinner he was meant to be?! Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh 林诗敏
在经历了一系列的风波后,幻使们的老爸达尔文终于现身,而他背后的故事也终于被揭开。为了离开幻界,赤纲和狮奥公主答应帮达尔文取回当年被夺走的心脏。然而,在前方等待他们的却是意想不到的强大对手——半人马!究竟他们要怎样对付这个劲敌,顺利地完成夺回心脏的任务呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 杨燕恩
神秘人一场铺天盖地的棋局,成功将落难的玥宁和惆怅的睿言给绕了进去。情势跌宕起伏的博弈里,从相互无感到了解彼此的伤痛,为彼此护航,需要的不过是一份信任和支持。人与人之间,或许就是要互相依靠才能完整。 Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 19.80 (-10%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh 黄嘉俊
城中出现多个来历不明的炭疽病例,引起了全社会的恐慌。经初步调查,警方怀疑这是一起恐袭事件,却苦无线索。随后社长也被证实感染,临时特别组顺藤摸瓜,发现疫情似乎与一个被终止的开发计划有关。另一边,当消防队到市长办公室消毒时,竟遇到了两名戴着鸟嘴面具的神秘人…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Junko Ike
Di zaman kuasa magik dah berkurang ni, Akari yang bercita-cita nak jadi ahli sihir dianggap sebagai gadis pelik. Mujurlah ada Nagi. Kawan baiknya tu overprotective dan selalu jadikan hari-hari Akari penuh keceriaan.Suatu hari, Akari berjaya menyeru seekor merpati yang kacak (bila jadi manusia). untuk dijadikan suruhannya melalui jampi. Tiba-tiba Akari dapat tahu Nagi sebenarynya mengekori dia dan mungkin sedang buru...ahli sihir! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 陈国胜
放学钟声一响,小薇都会第一时间赶回家,以照顾患有肌肉萎缩症的母亲。由于父亲早逝,小薇自升上中学后就得一力承担家里的大小事,但她仍能自得其乐,积极地过好每一天。然而母亲的病情却日渐恶化,就在此时,舅舅又捎来了一个坏消息,她与母亲住着的店屋将被转卖…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 李国靖
东区商场遭到恐怖分子袭击,并挟持所有的人作为人质,为的是释放他们的首领,原本在享受假日的小宇等人也被当作人质捉起来。这时,未来企业竟派出一个机器人来对付恐怖分子,还线上直播进行宣传,罔顾人质性命。想不到机器人却被恐怖分子打败,还被他们偷走了里面的只能晶片…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 维珊灵异
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 人们总是喜欢在窗边想事情、放空、看风景、吹吹风等。然而当你如此写意的时候,窗外或许有一群“好兄弟”在看着你、偷听你讲话,甚至在你面前吹气……以后还是别太靠近窗口了,尤其是夜晚的时候…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 饶国林
X探险特工队分成两组潜入海洋金殿号,为的是阻止以动物性命作为赌注的斗兽竞赛。大飞还追查到被博士视为最强对手的“兽王”也混进了邮轮中,动机不明。任务才刚开始,阿宝等人被船长捉住,而小宇等人则被乘客发现。他们该如何化解这次的危机? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Oga
Rookie police officer Ed is assigned to a special provisional unit of the police force, headed by Sergeant Donn. There, Ed and his teammates, Parry and Susanna, are tasked with reviewing closed cases to ensure all loose ends have been tied up. Meanwhile, they are also required to assist with the work of other departments. What awaits our three rookies on their first patrol...? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 文煌 , 周文杰
异星调查局怀疑跟外星生物有关,小宇等人决定假扮成学生混入学校调查。会走动的人体模型,漂浮的物品……都与一个行为怪异的男老师有关。同时,学校里还有另一组人也正在调查此事件,他们自称是来自X基地的黑色簿小组成员…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Bunnysama
崎泽,个性懒散,不学无术,是班上的“宅男”之一;睿熙,个性大方,沉默寡言,是班上的特优生。两人都为了毕业晚会的演出,而付出了不少的心血。然而,睿熙却万万没想到,自己用心准备的演出和向往的旅行,却成为了她与母亲关系决裂的导火线,将母女俩心中的积压已久的矛盾尽数引爆。为了帮助她俩和好如初,崎泽设法在演出当天…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 刘怡廷
当上班长的兜兜,仍希望能结交朋友,却经常受到同学们的欺负和嘲笑。正男、佳佳和小宣知道了兜兜的情况后,决定要帮助他,却意外发现欺负兜兜的人竟然是章矢宏?这到底是怎么一回事?身为班主任的朝阳老师该如何解决问题呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 李国权
会长下达指令前去追杀大猩猩,可查尔斯认为事有蹊跷并擅自行动,试图凭一己之力拯救它。然而,面对失去理智的大猩猩,查尔斯反倒成为被追杀d额对象。虽然大飞的出现扭转了局势,,却也让两人的理念产生分歧,在’保护大自然‘的道路上渐行渐远…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Meca Tanaka
Mirai, gadis lemah yang mudah jatuh sakit. Disebabkan kerap tak masuk kelas akibat kondisi badannya yang lemah, dia terpaksa jalani tugasan penting untuk ke tahun seterusnya. Tugasnya, dia perlu bercucuk tanam di kebun pada cuti musim panas. Dan jejaka bernama Korou yang dipanggil 'raja pemangsa' ditugas untuk tolong dia!Walaupun dengar macam-macam khabar angin tak elok fasal Korou, Mirai tetap nampak sisi baik jejaka yang kuat dan selalu melindunginya tu. Jantungnya yang sel Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 伊卡
梅雨淞,在海狸中学足球队的第三年才被选为先发球员。但是,他并未获得队友的信任。点球大战时,即使他不惜发毒誓,也依然得不到机会,只能眼睁睁地看着球队被淘汰。心灰意冷之下,雨凇选择退出球队,加入一个原本跟他人生毫无关系的棋艺社。在那里,他重新认识了与自己同伴三年的低调女生——潘雪凝。在没有心机的交往过程中,雨凇渐渐对她产生 Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 19.80 (-10%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh 吕寿聪
黑心魔王屡出奇招,且看蟑螂侠和苍蝇侠如何化解难题? 本书收录了12篇卫生课题,以丰富有趣的漫画将小读者带入情境。每个课题附上图文并茂的专栏,让你轻松学知识! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 黄嘉俊
接连五起涉及独居老人的火灾,引起了消防队和警方的高度重视,临时特别组也为此与消防队展开合作。但调查工作却因线索的缺失而停滞不前,此时又有一个独居老人在火灾中遇害,更是重重打击了临时特别组的信心。就在众人毫无头绪之际,一个似曾见过的小孩进入了杰诺的怀疑名单…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 林诗敏
X寻龙基地突遭巨手袭击,千娜不幸被独眼巨人掳走。然而,途中独眼巨人却与前来袭击的幻使崔妮缇展开战斗,千娜在混乱中来到一座浮岛,并在这里遇到了一位意想不到的人物,就是他是……? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 刘怡廷
莫莫西男子学院失去了最大的赞助商,小亚历和王子们帮忙寻找新的赞助商却无意中得罪了协商赞助事宜的水果商人。小亚历和王子们想弥补过错,水果商人提出一道难题——如果小亚历等人能让六种奇特水果在莫莫西岛大卖的话,那他会答应资助莫莫西男子学院。到底小亚历和王子们如何解决此难题呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Momoka Kurousagi
Suatu hari, seorang gadis tokong bernama Mimiko terjumpa anak ayakashi*. Dia menjaga dan manjakan makhluk kecil tu sebab rupanya sangat comel!Tapi sekelip mata je dia membesar dan berubah jadi kacak. Bukan tu je, ayakashi tu luahkan perasaan kat Mimiko dan cuba rapat dengan dia pulak. Uwahh! Apa Mimiko nak buat ni?*sejenis makhluk ghaib Jepun Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
Sesi persekolahan tahun baharu telah bermula. Joni, Emilia dan Mia kini berada di tahun enam. Kelas mereka perlukan ketua baharu dan semula orang termasuklah Mikael yang telah pulang dari Prague menyokong pelantikan Emilia. Namun Emilia teragak-agak kerana dia masih dihantui peristiwa lepas. Mampukah Emilia mengatasi perasaan tidak yakin dan menjadi ketua Kelas 6A? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 冯静仪
贤治中学冰山美人兼高岭之花——顾雅诺,是一个凛若冰霜、高不可攀的绝世美女。当她在校园树下打扫时,突然一只毛茸茸的狸猫从天而降。雅诺忍不住抱紧了可爱到犯规的狸猫。欸?等……等一下,怎么这只狸猫突然变成一个男生了? Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 18.00 (-10%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh 黄庆荣
曾霸竟是叛徒? 神秘人踢馆,校际代表节节败退! 在鬼山特训时,好战的铁一刚与绝世高手莫敌交手,并从白老头得知第二空手道社消失的因由。与此同时,空手道校际比赛即将来临,铁一刚等人成功入选为学校代表,但一个神秘人却出面挑战,还扬言要他们退出比赛。究竟这个神秘人是谁呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 13.50 (-10%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Wilson Lew
大飞一行人所搭乘的飞机在飞往咸海的途中意外坠毁,大伙儿也因此迷失在浩瀚的沙漠中。除了面临生存物资匮乏的问题,他们还得应付虎视眈眈的秃鹫。这一次的任务让他们深刻体会了“物竞天择,适者生存”的自然法则,究竟他们是否坚持等到救援,平安归来呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 李国权
冒险王西格·波东引发了一连串的事故,小航将其打倒后,世界联军总司令牙钢宣布退休,同时还委任小航担任冒险特工队的队长!而小航的第一个任务就是要调查露露的诅咒,他为此与伙伴们回到露露受诅咒的地方——埃及,并且很快就有了新发现…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Asato Shima
Hoshikawa You merupakan kawan sepermainan Towa dan juga ahli sihir yang semakin pupus sekarang. Bila ahli sihir lelaki mencapai usia 17 tahun, dia dikehendaki sarung cincin janji pada gadis istimewa yang rapat dengannya. Yang terbayang di mata You sekarang cuma Towa seorang. Tapi apa agaknya yang merunsingkan You? Kompilasi terbaik Asato Shima mengandungi spin-off komik 'Sayangku Mr. Witch' dan tiga kisah lain. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Leoz
Orang kata, makhluk ghaib suka tempat-tempat kotor. Parit juga tak terkecuali. Sampah sarap, najis dan macam-macam yang bertimbun menjadi sarang tikus, lipas dan serangga."Bunga mujarab tumbuh dalam parit!""Mayat ditemui tepi parit berdekatan kawasan perumahan..."Awasi langkah korang! Parit mungkin tak berbahaya. Tapi puaka mengerikan yang menghuni parit tu tunggu masa je nak perangkap mangsa! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 疾风社团
走出魔窟的翔接到了晓灰和福绍退社的消息,在寻找两人的途中,他意外撞见准备争夺双蛇徽章的淀。眼见淀就要独自面对实力强劲的温泽伦与神秘人,翔最终决定以蒙面人的身份协助他夺取会长。可擅长单打的两人,能不能适应双打的赛制呢?而秘密特训后的他们,是否如预期般获得了强悍的力量? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 13.50 (-10%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Neko
在魔法世界里,骑扫把在空中飞驰是平常的事情,不过并不是随心所欲地任意飞行。大家必须遵守交通规则,否则就会天下大乱,交通喵也会出来逮捕你喔!和小宣、正男和佳佳一起来学习交通安全的知识吧! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 蓝国清
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 博物馆收藏着大量价值连城的历史文物与艺术品,这些物品都有着精彩的来历,然而其背后也可能隐藏了一些不为人知灵异事件……夜深的博物馆,或许就是灵体狂欢的好地方…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 刘怡廷
新学期开始了,正男、小宣和佳佳正式升上六年级,大家改变了不少。6年A班需要选出一位新班长,大家都推荐佳佳当新班长,但佳佳犹豫不决,对过去的某件事耿耿于怀。另一方面,宇哲从海外归国,也加入鼓励佳佳的行列中。到底佳佳能否解开心结,当上班长呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Blast Team
Akhirnya Kelab Badminton Pine Hill menyertai pertandingan badminton buat julung kalinya. Mereka berdepan Sekolah Menengah Nan Zhong untuk merebut lencana Raven. Setelah melalui latihan keras, dapatkah mereka buktikan keupayaan? Mampukah Zack berdepan cabaran lawan yang jauh lebih hebat untuk merebut lencana pertama di Kejohanan Stellar Eight? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh 陈绍霖
大勇、阿宝等人前去调查非法偷运锯鳐的途中,遇上了一个打击非法走私动物的机构——海王领域,于是决定联手对付走私贩,结果却发现有犯罪集团秘密收购大量珍稀动物,是为了进行动物互相厮杀的表演来获利!他们该如何阻止其恶行? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 李国权
市面上出现了“仙女奶茶”,喝了会狂暴甚至力大无穷,事后有毒瘾发作的症状。可是,达文西博士检验不出里头有毒品成分,于是派小宇等人前去查探。想不到他们竟被对方发现,还派出了不怕子弹的怪物攻击,结果小尚仓惶逃走,小宇被捉,甚至被对方控制成为了打手…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh August King
Setelah memiliki jantung raksasa paya, Atu dan Bhir meneruskan kembara ke Padang Pasir Matahari Merah untuk mencari ramuan ajaib seterusnya iaitu permata……KALA JENGKING MERAH! Khabar angin mengatakan makhluk ini sangat buas dan menakutkan. Sudah pastinya, misi kali ini boleh mengancam nyawa Atu dan Bhir! Adakah mereka akan berjaya memiliki ramuan kedua ini? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Chikako Mori
Apa? Mama jadi rakan sekelas aku?!!Situasi tak masuk akal tapi memang terbaik!Lepas pakai produk awet muda, tiba-tiba mama berubah jadi budak sekolah rendah!Bukan tu je, mama sekelas dengan aku dan jadi budak paling cun serta glamor!Macam mana cinta aku terhadap Daikichi nak berkembang kalau terpaksa menghadap mama dalam kelas?!!Tautan famili X gelak tawa. Kisah romantik komedi penuh impak! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Solar Team
After Alex and co, emerge from a fierce battle, the children of Gaia sense something is amiss - the Adventure King has infiltrated Gaia's domain!Fighting alongside the protectors of Mother Earth, can Alex and Lulu defeat this formidable foe?! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Solar Team
Selepas Alex dan rakan-rakannya bangkit dari pertempuran sengit, anak Gaia merasakan ada yang belum selesai. Raja Kembara telah menyusup ke kawasan Gaia!Mampukan Alex dan Lulu berjuang bersama pelindung 'Mother Earth' mengalahkan musuh hebat ini?! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Dreamer
Menurut atuk, ada legenda pokok pisang kaki merah yang luar biasa. Jika sesiapa makan buah tu, apa-apa penyakit pun boleh sembuh dan pasti panjang umur. Namun syaratnya kena petik sebiji je. Kalau tamak haloba, akan ditimpa malapetaka.Bila atuk tiba-tiba jatuh sakit, Rania cuba dapatkan pisang kaki misteri tu supaya atuk sembuh. Malangnya ketika di gunung, muncul hantu pemburu nak rampas pisang kaki dari Rania!Misteri buruan hantu dalam siri hitam ‘Black Rose’! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 蓝国清
云绘的父亲意外溺毙身亡。她在收拾父亲的遗物时,不小心发现了父亲的秘密。她小心守着这个秘密,并且打算离家住校。没想到的是,继母和哥哥姐姐却让她安心住下,表示这个家也永远是她的家。云绘深受感动,只因他们终于接受了自己。但好景不长,继母在意外得知父亲的秘密后,竟然愤怒地赶走云绘…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Hitsuji Tsujinaga
Sudah lama si gadis Tsubame berhajat melakonkan watak putera dalam persembahan Prince Musical. Demi memenuhi impian, dia masuk sekolah drama berprestij tinggi.Masalahnya pelajar perempuan kat situ tak boleh masuk Kelab Drama. Satu lagi... ramai pula pelajar lelaki kacak yang sesuai dengan watak putera tu.Tercapaikah impian Tsubame? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh SisYoujae
“Allah tidak menurunkan sesuatu penyakit melainkan diturunkan bersamanya penawar.”(Hadis riwayat Bukhari)Didatangi UJIAN berdepan musim pandemik melakarkan 1001 kisah duka. Sebuah musibah yang tak mengecualikan sesiapa pun di atas muka bumi ini. Yang masih struggle, tertekan dan berasakan semuanya sangat membebankan... ketahuilah, anda tak berseorangan. Bangkit dan ubahlah langkah. #MoveOn Namun jika suasana ini dilihat dari sudut pandang HIKMAH, pasti lebih banyak nilai Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 16.00 (-20%)

Oleh 张家辉
“爱捣蛋”的斯仔、“无厘头”的清补凉、“满脸烦恼”的暗疮男、“零鸡蛋天王”的零分男和“正义又神秘”的青蛙王子,带你们闹翻校园,让你们笑翻天! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh 张瑞成
阿土和小比来到酷热难熬的火焰峡谷,在山势险峻之地找寻猛毒蜥蜴人的藏身处,只为取得长生不老药的第六种材料——蜥蜴人的舌头!听闻每到夜晚,满山满谷都会回荡着鬼嚎声,危机四伏。更骇人的是,火焰峡谷据说是个从来没有人能活着走出去的深谷。一步入峡谷就遭遇守卫蛙蛙阻拦的阿土和小比,这次能抵御高温,顺利发现蜥蜴人的踪迹吗? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 黄嘉俊
一所学校的体育仓库发生了爆炸,为接下来一连串骇人的爆炸案拉开了序幕。随后,炸弹以一周一次的规律在城中的随机地点引爆,造成了严重的伤亡,以致全城人心惶惶。然而警方却苦无线索,并遭到各方的指责。此时,苏珊娜发现了一个重要的线索,这些爆炸案似乎都跟一个网络直播主有关…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 李国权
小航与伙伴们经历了一场恶战后,始原之子突然感到一阵不对劲!原来是西格·波东进入了地球母亲的领域!始原之子买上返回母亲的身边,没料到小航与露露也跟了过去!这一次,小航将与始原之子共同战斗、保护母亲,只是他们能抵抗得了力量强大的西格·波东吗? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 文煌 , 周文杰
X探险特工队接到了一名村长委托的任务,调查森林里出现的直立动物!另一边,副村长因救了一名少年,而获得一个超能力药丸,他从此操控村民迫使村长交出权力!在调查的过程中,他们发现直立动物的出现竟源自那名少年,而他就是…… Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

1-1505 of 1505

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top