0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' KADOKAWA GEMPAK STARZ 'Dijumpai 111 Produk Berkaitan
Filtered By
publisher
Oleh Honobu Yonezawa
In order to attract new club members, Houtaru and Eru take part in the school's "Freshmen Recruitment Fair". There, Eru observes that something seem unusual about the Confectionary Research Club's table.At that point, freshman student Oohinata Tomoko comes up to the Classic Literature Club, and the three of them tackle the mystery before them. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veon/Vezill
In the aftermath of the Munarian defeat, Rain, Sean, and Stone head to Tazen's village to look into the matter of anomalous animal activity! When an ambitious subchief stirs up trouble, riling up the villagers, our heroes must quell the unusual unrest before it's too late! Met with a blast from the past, it will take all they have to learn the true identity of THE HEIR OF THE SKY DEMON! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Wilson Lew
Who's To Blame For The Deadly Flames?Hot on the trail of illegal activity, Jason, Leon, and Naoko barrel on into bear country for a spot of bother. Dismissing the financial incentive, fuelled by righteous indignation, it's soon up to Leon and Naoko to step up as a furious fracas with a belligerent bear lays Jason low. How will our bookish brainiac and blade-toting belle make it out alive when a sudden blaze turns their world upside-down?! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Oga
The FL Group has attracted numerous investors from all over world in just a year. However, its rapid expansion gives Ed an inexplicably uneasy feeling, which is further confirmed by a seemingly unprovoked attack on one of the company's top executives. Meanwhile, Susanna is suddenly transferred to assist in a commercial fraud investigation - into FL Group, as it turns out... Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veon/Vezill
Pasukan X-VENTURE mendapat misi daripada ketua kampung untuk menyiasat kemunculan haiwan pelik dalam hutan. Penolong ketua kampung diberi pil yang membangkitkan kuasa hebat untuk selamatkan seorang pemuda. Sejak itu, dia memanipulasi orang kampung untuk memaksa ketua kampung menyerahkan kedudukan kepadanya. Namun, siasatan Pasukan X-VENTURE mendapati kemunculan haiwan pelik itu berpunca daripada pemuda yang beridentiti 'luar'...  Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Wilson Lew
Jason, Charles dan Shizuno menuju ke 'negara beruang' dengan misi menghentikan kegiatan pembalakan haram dan mengumpul bukti. Namun, dalam perjalanan Jason cedera akibat diserang beruang! Keadaan mejadi lebih buruk dengan api marak di dalam hutan. Sesuatu harus dilakukan supaya tiada yang menjadi mangsa. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Blast Team
On the trail of his missing father, Zack follows Dean to Wu Ting High to meet their mysterious insider! Pitted against the most formidable team in the tournament, who will win the Green Dragon Badge? Will Zack be the matchwinner he was meant to be?! Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Junko Ike
Di zaman kuasa magik dah berkurang ni, Akari yang bercita-cita nak jadi ahli sihir dianggap sebagai gadis pelik. Mujurlah ada Nagi. Kawan baiknya tu overprotective dan selalu jadikan hari-hari Akari penuh keceriaan.Suatu hari, Akari berjaya menyeru seekor merpati yang kacak (bila jadi manusia). untuk dijadikan suruhannya melalui jampi. Tiba-tiba Akari dapat tahu Nagi sebenarynya mengekori dia dan mungkin sedang buru...ahli sihir! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Oga
Rookie police officer Ed is assigned to a special provisional unit of the police force, headed by Sergeant Donn. There, Ed and his teammates, Parry and Susanna, are tasked with reviewing closed cases to ensure all loose ends have been tied up. Meanwhile, they are also required to assist with the work of other departments. What awaits our three rookies on their first patrol...? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Blast Team
Akhirnya Kelab Badminton Pine Hill menyertai pertandingan badminton buat julung kalinya. Mereka berdepan Sekolah Menengah Nan Zhong untuk merebut lencana Raven. Setelah melalui latihan keras, dapatkah mereka buktikan keupayaan? Mampukah Zack berdepan cabaran lawan yang jauh lebih hebat untuk merebut lencana pertama di Kejohanan Stellar Eight? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Chikako Mori
Apa? Mama jadi rakan sekelas aku?!!Situasi tak masuk akal tapi memang terbaik!Lepas pakai produk awet muda, tiba-tiba mama berubah jadi budak sekolah rendah!Bukan tu je, mama sekelas dengan aku dan jadi budak paling cun serta glamor!Macam mana cinta aku terhadap Daikichi nak berkembang kalau terpaksa menghadap mama dalam kelas?!!Tautan famili X gelak tawa. Kisah romantik komedi penuh impak! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Hitsuji Tsujinaga
Sudah lama si gadis Tsubame berhajat melakonkan watak putera dalam persembahan Prince Musical. Demi memenuhi impian, dia masuk sekolah drama berprestij tinggi.Masalahnya pelajar perempuan kat situ tak boleh masuk Kelab Drama. Satu lagi... ramai pula pelajar lelaki kacak yang sesuai dengan watak putera tu.Tercapaikah impian Tsubame? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh SisYoujae
“Allah tidak menurunkan sesuatu penyakit melainkan diturunkan bersamanya penawar.”(Hadis riwayat Bukhari)Didatangi UJIAN berdepan musim pandemik melakarkan 1001 kisah duka. Sebuah musibah yang tak mengecualikan sesiapa pun di atas muka bumi ini. Yang masih struggle, tertekan dan berasakan semuanya sangat membebankan... ketahuilah, anda tak berseorangan. Bangkit dan ubahlah langkah. #MoveOn Namun jika suasana ini dilihat dari sudut pandang HIKMAH, pasti lebih banyak nilai Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 16.00 (-20%)

Oleh San San
Masa bermain depan sebuah rumah usang, kedengaran satu suara pelik. Padahal rumah tu tak berpenghuni. Tapi... bila intai di sebalik pintu tu... arghhh!!!'Dia' ada kat mana-mana je. Jadi kalau rasa macam ada yang memerhati dari belakang pintu... jaga-jaga! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Slaium
Heading Stateside to oversee the routine evacuation of Oregon's Wildlife Research Institute, surely this mission does not require the awesome skills of the X-Venture Xplorers? That's what bothers Jake, as he worries about his father and mentor not realising his worth! Oh no! Trust his jinx to strike once more as routine turns rigorous when the Kingdom strikes back! It's heroes to the fore as we head heedlessly into full-on WILDLIFE WARFARE! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
Every week, Alex writes a letter to his mother, a passionate naturalist, though she never replies them. One day, some of his letters are returned undelivered. On top of that, he receives a parcel containing treasures of hers – rare plant specimens! Did something happen to Alex's mother? Can Alex and the Princes find a way to contact her? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh TadaTada
With the Automation King’s assistance, Alex and co. manage to find the hideout of Major Roger and Dr. Ming. In the ensuing melee, the truth about Hank’s parents’ deaths comes to light. Meanwhile, Dr. Ming is intercepted by the Void and Woe. Who will prevail in this clash of the Blood Clanners? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
Sebelum pengawas kebersihan Aidan sempat membawa seorang murid ke pejabat guru disiplin kerana menggigit kuku, kawan sekelas membawa murid itu pergi. Kemudian Aidan dapat tahu tabiat menggigit kuku murid tersebut diakibatkan oleh faktor psikologi. Mampukah Aidan membantu murid tersebut menghentikan tabiat kotor itu? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Nurin Insyirah
Badan Lisa diikat kemas di kerusi! Hingga tangan dan kakinya langsung tidak dapat bergerak.“Uncle buat apa ni? Apa uncle nak dari saya?!!” soal Lisa ketakutan.Takashi gelak mengekek mendengar soalan Lisa.“Jangan risau. Lepas keluarga kau bayar tebusan tiga juta, aku bebaskan kau."Bermula dengan percutian di Jepun. Keterujaan Lisa bertukar pilu. Siapa sangka mommy dan daddy-nya ada agenda lain dalam perlancongan mereka. Dan satu persatu rahsia terungkai tatkala Lisa bert Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Dreamer
Mary, si gadis yang suka menatap kecantikan sendiri depan cermin.Tapi akhirnya dia digelar Mary Penghisap Darah? Eh, dia jadi hantu?Mendengar khabar angin tu, Ika dicabar Ezra dan Elfi untuk seru roh Mary.Walaupun diorang tak percaya, tapi legenda seram sebegini dibuat bahan gurauan pula.Sampaikan... roh tu hidup semula?!!Padah main-main dengan sumpahan roh dalam 'Black Rose'! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Jo & KIN
Pencarian misteri Pino-Seth bersama rakan-rakan kembali lagi! Seth tak mudah putus asa walaupun nyawa terancam. Korang mesti nak tahu kenapa entiti game dalam perpustakaan mengamuk, kan? Yang ni lagi pelik... ada momok hantar kad jemputan kat Seth sempena parti diorang? Apa yang terjadi sebenarnya? Mari kita terjah dunia ghaib ini sama-sama! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
Pengetua Evan menceritakan kisah tentang Pulau Momos diselamatkan oleh seekor raksasa. Tiada seorang pun yang percaya, melainkan Putera Albert. Tetapi putera England itu bakal terperangkap dalam kisahnya sendiri apabila seorang lelaki misteri muncul dan mendakwa dialah lelaki bertopeng yang telah menyelamatkan Lilian. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
When Principal Evan tells a tale about how Momosu was saved from a beast, no one takes him seriously except for Prince Albert. But the Prince of England soon finds himself entangled in his own tales when a mysterious person claims to be the masked man who once saved Lilian. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh August King
DOES THE ELIXIR OF LIFE REALLY EXIST?Legend has it that it takes seven incredibly rare ingredients to concoct the elixir of life.To obtain essential elixir element no.1, Atu and Bhir enter the forested wetlands in search of the heart of... Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Hot-Blooded Souls
The truth behind Dr. Darwin's coma is revealed! However, the X-Venturers must now race to save Jake! Will they be able to rescue him before it's too late? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
There are now two Student Council presidents in Momos Academy – Alex and Prince Gion! But there can only be one. To determine who better deserves the post, Principal Evan orders them to entertain the academy's esteemed guest, Mr. Hatt Powell. Who will do a better job and earn the right to be president? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veon , Vezill
Intent on keeping his brother from merciless Munarian machinations, Rain, Sean, and Stone lead their alien adversaries on a merry chase as they seek to reunite with Dr. Da Vinci in Area 51! With their father in the Dark Warlocks' clutches, things go from bad to worse when they are hunted... by their former allies! With Zeph labeled as Earth's most wanted with the Earth's continued existence hanging in the balance, what can our heroes do to determine the outcome of THE DEADLY Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Clay
X-VENTURE DUNIA DINOSAUR KOMPILASI GERGASI 04 Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 29.90 (-0%)

Oleh Terence Choi
Each book in the 1-2-3, I've Got It! series provides 123 unique and interesting facts coupled with beautiful illustrations to help young readers expand their knowledge. Every article is brief but insightful, allowing for leisurely reading during moments of free time. These are also great books for parents and children to read together. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Honobu Yonezawa
Eru enlists Houtarou to help with the "Living Hina Dolls Festival" at a shrine near her home. But the festival crew is shocked when Houtarou informs that them, the Choukyuu Bridge he passed on his way to the shrine is under construction and cannot be used. Amidst the confusion, Eru asks to speak with Houtarou...  Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Blast Team
To avenge Yancy's defeat, the captain of the Aspen Heights Badminton Club takes over the Pine Hill school gymnasium, demanding a rematch with the Masked Man! Meanwhile, Miya learns the fate of the Pine Hill Badminton Club's former captain... Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Keith
Pasti gamat dan menghiburkan! "Lawak Kampus" jilid ke-38 karya Keith kini kembali lagi! Sarat dengan lawak sempoi Vanness, Froggy, Aditas dan kawan-kawan. Ilustrasi watak Lawak Kampus ala bintang glamor turut diselitkan. Sudah tentu pembaca di luar sana tak kering gusi membelek komik humor ni! Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Fishball
Best friends Penny and Jean promised to aim for the national badminton championships together. But when Penny has to move to another city, she stops playing badminton... How will this affect her friendship with Jean? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Michael Chuah/Redcode
Heading to the east coast to train and catch the next round of the Stellar 8 qualifiers only brings Zack into conflict with Spike once more! Set on redeeming himself, Spike find the best SK Budiman has standing in his way! Can he overcome the best of the best and seize the white Tiger Badge for himself?! Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Kaoru
Oh no! Someone's in trouble again, and this time, it's the incredibly strict Coach Forest. A student he punished fainted, and as a result, he's under fire from the child's mother and the school's headmaster. Will Coach Forest have to resign? Can Candy JEM help him? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Xeno
In order to put a stop, once and for all, to the Animal Kingdom's perfidious plan, former classmates, Dr. Charles and Jason Diggs lead a heroic effort to a hidden location somewhere among the African islands! Hot on their trail, Jake, Louis, and the others find themselves plunged into peril with horde of hungry hammerheads for company! With feral fury closing in on all sides, it's survival or doom, but what will be the outcome of this UNDERWATER ONSLAUGHT? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh TadaTada
Sigurd Bodon has been crazy about adventures since he was a child. His countless adventures have scored him amazing treasures and even – the elixir of life! He is currently searching for the red creatures with whom he once battled during the Qing dynasty. What are his motives? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Micheal Chuah
When a familiar evil returns, X-Sector is once more plunged into a panic! If 'x' marks the spot', what exactly is 'x' and why does it keep turning up? Utterly in the dark, Ray and the others also have to contend with Dr. Michio's newly awakened fanboy fixation, as well as the cause for Belle's disappearance! With shadows rising and hope dwindling will our heroes be able to brave such NIGHT TERRORS? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Michael Chuah
Apabila kejahatan merampas ahli keluarga mereka yang masih muda, Pasukan X-Sector sekali lagi panik mencari penyelesaian. Sekiranya 'x' menandakan tempat, apakah tempat itu? Mengapa ia muncul di lokasi penculikan kanak-kanak? Ray dan yang lain perlu mengalahkan musuh dalam kegelapan. Mampukah mereka mengatasi satu lagi krisis? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Neko
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Makito Hanekawa
Sinopsis "Ketika mati semalam, boleh tak awak bayangkan betapa resahnya saya tunggu masa berpatah balik? Dari pukul 2.00 petang hingga 11.00 malam... sembilan jam saya tunggu, tahu tak?!!! * * * Ahad, 28 Mei Selepas tersentuh bintang kapas misteri, Shizuru dan Rio alami satu situasi pelik di mana mereka menjalani hari Ahad yang sama... berulang kali. Pada mulanya memang menyeronokkan tapi lama-kelamaan Shizuru sedar ada sesuatu yang tak kena. Mampukah Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Neko
Joni ada satu rahsia... Dia bela seekor tikus belanda! Walaupun dia berusaha menjaga tikus belanda itu, tugasan lain terabai pula. Mampukah Joni belajar jadi lebih bertanggungjawab? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
Sedih dengan berita kebakaran di Australia, Alex dan putera mendermakan wang untuk membantu menyelamatkan haiwan di sana. Pada masa sama, Putera Jayvyn di Afrika Selatan sedang sibuk menyiasat kes penyeludupan haiwan liar. Siasatan tersebut membawa dia kepada Alex dan putera, lalu mereka bertelagah. Mampukah Alex dan putera menyelesaikan isu ini dan menyelamatkan haiwan dalam bahaya? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Veon/Vezill
The Advent Crisis Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Michael Chuah/Redcode
Deadly Ace Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh SISYOUJAE
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Rei SHIOJIMA
Kisah zaman Meiji menuju era baru... Roh pedang tercedera? Cuma Tensuke, si tukang baiki barang je mampu sembuhkan sebab dia boleh lihat dan sentuh bukkon (roh objek). Dan bukkon tulah mempertemukannya dengan Ayari, anak pemilik dojo yang telah bankrap dan cuba mempertahankan tempat tersebut. Sejak tu, Tensuke dan Ayari sepakat selamatkan barang yang rosak dan dibuang. Dan diorang jadi semakin rapat... Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Panda
PUAKA GEDEMBAI Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Qizeaq
Khaizan, ketua penyamun Desert Claw bertemu Nashandra, seorang puteri ketika cuba merompak pedati. Nashandra pula cuba lindungi gauntlet yang ada kuasa misteri. Entah macam mana tiba-tiba gauntlet bertindak balas dengan kehadiran Khaizan. Apakah rahsia dan bagaimana nasib mereka berdua yang dibebani kuasa gauntlet ratusan tahun? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kaoru
Saddened by destructive bush fires in Australia, Alex and the Princes donate money to help save the animals in need. Meanwhile, in South Africa, Prince Jayvyn is busy investigating wildlife smuggling. His probing unexpectedly leads him to the Princes, and the two parties end up quarreling. Can Alex and the Princes work things out save the animals? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Taskohna
Eru minta pertolongan Houtarou untuk perayaan Hinamatsuri yang akan berlangsung di kuil kawasan rumahnya. Bila Houtarou beritahu jambatan Choukyuu yang sepatutnya jadi laluan perarakan tu ditutup, penduduk terlibat dalan pesta tu semua terkejut. Dalam kekcohan tu tiba-tiba Eru minta Houtarou untuk berjumpa, tapi... Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Clay
Ibu naga yang sudah bebas membuatkan sateria menghadapi tugas berat untuk menghalang kehancuran alam. Ancaman baharu dengan kemunculan musuh lama dan kuasa sihir yang mahu membalas dendam. Adakah mereka akan menamatkan riwayat naga terhebat untuk menyelamatkan keadaan? Apakah kebenaran yang bakal terbongkar dengan kemunculan tujuh naga terhebat? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kiyohiko Azuma
Yotsuba and her father are off to the big city! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Dreamerz
In a world of strange, inexplicable phenomena, the frontiers of fact and fiction are frequently, and bizarrely blurred! When seeing is NOT believing, who or what can you trust to lead you to the firm footing of fact amid a shifting sea of speculation? Utilising piecemeal proof, we introduce you, dear reader, to the world of the weird and wonderful! Keep an open mind, look with eyes wide open, and never forget that... the truth is out there... Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Clay
En route of the tomb of the Mother of the Dragons, a spot of undead uncoolness separates Amy and Yuna from out hapless heroes! In hot pursuit, Rain, Sean, and Stone are suddenly beset by a familiar filial foe! With vengeance forging him a lonely path, Rain valiantly faces off with the reason he joined the Dragonfort, as Bain, aided by nefarious ally, makes his way closer to Kriemhild's resting place! Heralding the arrival of doom, what is the final outcome of this encounter w Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Kino / Leo / Steven
KAPPA VS MERMAID WHICH SURFACES? With the forbidding shadow of otherworldy intrusion looming large, it's business as usual for Ray and the other X-Sector wannabes when malfunctioning machines send them seeking a solution to the land of the rising Sun! With Belle meeting a fellow fan, our heroes set off after the elusive kappa! Thrown in the deep end, things hardly go swimmingly as the past beckons once more and a hidden horror creates chaos! Looks like its enter at your own Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Blast Team
Ketika Zack sibuk menjalani latihan intensif, muncul seorang lelaki yang mempunyai impian untuk mengalahkan Maskman. Mampukah Zack menyembunyikan identitinya dan mengalahkan lelaki tersebut? Siapakah 'PEMECAH JARING' sebenarnya? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Solar Team
SASARAN PENGEMBARA NO.1! MEREDAH PAYA! Selepas pertempuran sengit dengan salah satu Raksasa Merah, Alex dan rakan seperjuangan akhirnya kembali ke masa kini. Presiden Robert pula telah menghantar Axe ke bandar berhantu untuk menyiasat punca raksasa menyerang Alex. Semasa Axe bertempur dengan penghuni bandar yang disu,pah, muncul pula raksasa lain. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Air Team
Mereka datang ke bumi lebih sedekad lalu. Apa tujuan mereka sebenarnya? Kembali ke masa lampau, Cain berdepan satu misi dan diserang makhluk asing. Pasukannya tewas dan disebabkan itu, dia berusaha menghalang ekspedisi Sky ke angkasa lepas. Mampukah KRISIS KEMUNCULAN dihentikan? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Origin Studio
City boy Julian is sent to stay with his Aunt Ying at her farm during the school holidays. Bored with rural life, Julian plots to run away... Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

1-111 of 111

Page:
  1. 1
  2. 2
*

Back to Top