0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Wan Nur Najihah 'Dijumpai 5 Produk Berkaitan
Filtered By
author
Oleh Wan Nur Najihah
“Kalau aku tahu ni yang terjadi, kau ingat aku akan mulakan dulu? Kau tahu tak selama ni apa yang aku rasa bila ingat balik perbuatan aku? Aku rasa baik aku mati.” FALIQ NAZRAN- Dirinya tidak sempurna. Didikan agama yang diberi terbang saat diri berada di perantauan. Hidupnya bahagia dengan setiap dosa yang dicipta. Tapi kerana satu kejadian, kesedaran yang muncul sekelip mata mendatangkan rasa insaf. ZAFRAN- Kahwin? Perkataan itu lenyap sebaik dia memikul tanggungjaw Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Wan Nur Najihah
"‭Papa tu tak setia dengan ibu. Berbelas tahun ibu hidup bermadu. Ibu sanggup tahan ‬dengan papa. Tolonglah ibu minta cerai dengan papa. Rina tak suka tengok ibu hidup macam ni. Ada laki macam tak ada. Ibu terlalu baik, papa yang tak pandai hargai ibu‭."‬ MARINA KHADEEJA Hadirnya dia setelah 10 tahun orang tuanya berkahwin. Hidup yang diharapkan indah seperti pelangi hancur disebabkan ayahnya yang memilih untuk berpoligami. Dia saksi penderitaan ibunya yang hidup ber Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 24.30 (-10%)

Oleh Wan Nur Najihah
Pertunangan harus membawa kepada perkahwinan! Tapi keadaan itu tidak memihak kepada Dina. Kerana reunion sekolah itu semua berubah. "Kalau awak fikir Nazim baik, dia akan layan saya ke? Dia sedar dia dah bertunang, kenapa dia mesti layan saya kalau dia betul-betul sayangkan awak?" -Lisa "Awak perempuan, sanggup awak lukakan hati kaum awak? Awak tak rasa bersalah ke? Kalau Nazim boleh sayangkan awak, masa bertunang dengan saya. Awak tak rasa ke dia akan sayang perempuan Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Wan Nur Najihah
" Kau nak cerai,kan? Aku ceraikan kau dengan talak tiga. Puas hati kau? - NAZRIEL Dan sejak itu dia menutup pintu hatinya serapat mungkin. Percintaan selama 8 tahun akhirnya sia-sia dan perit untuk terima hakikat perkahwinan dengan isteri yang dicintai gagal. Enam tahun bersama anak tunggalnya, hidupnya kembali diuji dengan kehadiran seseorang. "Nasiblah kahwin dengan saya dapat pakej sekali dengan Nufail." - NAZRIEL Bagi Adra tidak mungkin dia mahu menerima lelaki i Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Wan Nur Najihah
Disebabkan kesilapan orang lain, Nurin Aira terpaksa menanggung fitnah dan umpatan orang luar. Pada usia yang muda, dia dengan rasa tanggungjawab memikul amanah menjaga Alia. Ditatang Alia dengan penuh kasih sayang yang bukan sedikit. Tengku Shamil Zaquan. Kepergian isterinya membawa mendung ke dalam jiwanya. Lebih menyedihkan, isterinya pergi setelah diragut insan yang tidak berperikemanusiaan. “Abang minta maaf. Abang tak boleh biarkan peragut tu macam tu aje. Hati aba Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 23.20 (-20%)

AHLI: RM 23.20 (-20%)

5 Item(s)

*

Back to Top