9th Birthday Sale
9th Birthday Sale
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' Anna Milia 'Dijumpai 9 Produk Berkaitan
Filtered By
author
Oleh Anna Milia
Firda dilamar lelaki yang memenuhi senarai kriteria Mr. Perfect 10. “Trust me Firda. Saya takkan kahwin dengan perempuan yang saya tak cinta.” - Nujaid Ibarat tikus jatuh ke dalam guni beras. Lamaran diterima. Namun, ada syaratnya. “Sampai bila nak rahsiakan perkahwinan kita? Sampai bila saya nak tipu ibu?” - Firda Kerana cuba memansuhkan syarat itu, hidup Firda mula kucar-kacir. Permainan yang diatur oleh Hanis cukup hebat. Firda dikhianati insan-insan di Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh ANNA MILIA
Aku pernah menyesal dengan pertemuan ini, namun aku lebih menyesali perpisahan kita. Dia disuruh lari pada hari pernikahan. Namun, Airin memilih untuk menjadi isteri kepada Ilhan, the most eligible bachelor. Cukup dua tahun usia perkahwinan mereka, Airin membawa diri. Dia mahu membina hidup baru. Lama dia menyepi sebelum muncul tujuh tahun kemudian. Kenapa? Kerana dia perlukan wang Ilhan yang sudah berpangkat Dato’. Dengan pelan Dato’ Ilhan yang tersusun, mereka kemb Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Anna Milia
Jika masih ada rindu, bererti masih ada cinta untukku. Noah Tan dipaksa bercuti supaya dapat merehatkan minda. Fizi dibayar untuk menjaganya. Dah serupa babysitter saja kan! Memang leceh sebenarnya menjaga Noah Tan yang mengada-ada dan suka mencari pasal. Tapi sekejap saja, kerana Noah Tan mula menampakkan perubahan selepas bertemu dengan budak cef di Moontain Keriang, Lureen. “Saya tak suka awak panggil saya apek.” “Tapi saya suka. Lebih-lebih lagi tengok muka sembe Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Anna Milia
Cinta bukanlah mencari yang sempurna, tapi menerima dengan sempurna. NAILI. Demi memenuhi amanat terakhir ibunya, dia mencari lelaki yang didakwa sebagai ayahnya. Dia mahu lelaki itu tahu akan kewujudannya. Itu sahaja. Namun, dalam sekelip mata, hidupnya berubah. Dia bukan lagi anak yatim piatu. Dia mempunyai ayah yang kaya-raya, malah dijodohkan dengan Yusouf. Semuanya indah, namun tidak ubah seperti burung tempua yang singgah di dahan tinggi. Jatuhnya cukup memeritkan. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Anna Milia
Saat akad kedua terucap, rasmi diri ini, seluruhnya milikmu, rasmi kesetiaan ini diserahkan buatmu.Hanan dan Nawal disatukan sekali lagi dalam lafaz akad kedua. Memang jodoh mereka kuat. Perangai pun sama. Kuat cemburu. Hanan tergugat dengan kehadiran Khalil yang selalu berkunjung ke kafe. “Abang percaya sayang. Abang cuma tak percaya Khalil.” - Hanan Baru reda rasa cemburu, muncul pula Cikgu Zaki yang tidak kurang segaknya. Susah, kalau ada isteri cantik. Cemburu H Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh ANNA MILIA
Setialah di sampingku, akan kuceritakan segalanya kecuali perpisahan. Gibran membeli syarikat nazak, pulih dan jual. Pump and dump. Itu kerjanya. Dia dipertemukan dengan Dira apabila mengambil alih House Of Parfum. Kasar layanan Dira terhadapnya. Lain macam panas baran gadis itu. Dira melancarkan perang dingin, perang psikologi, perang saraf dan segala macam perang lain. Peliknya, Gibran reda sahaja dengan sikap Dira terhadapnya. Tidak akan dipecat pekerjanya itu. “Betul Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 27.90 (-10%)

Oleh ANNA MILIA
Aku pernah menyesal dengan pertemuan ini, namun aku lebih menyesali perpisahan kita. Dia disuruh lari pada hari pernikahan. Namun, Airin memilih untuk menjadi isteri kepada Ilhan, the most eligible bachelor. Cukup dua tahun usia perkahwinan mereka, Airin membawa diri. Dia mahu membina hidup baru. Lama dia menyepi sebelum muncul tujuh tahun kemudian. Kenapa? Kerana dia perlukan wang Ilhan yang sudah berpangkat Dato’. Dengan pelan Dato’ Ilhan yang tersusun, mereka ke Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Anna Milia
Yakinkan hatimu, akulah takdir terindah yang kau nantikan. Caden Hud jatuh cinta pandang pertama. Terus dijejaki Dian, si mural painter. Semua tentang Dian dirasakan terlalu indah. Angin bahagia bertebangan di angkasa setiap kali bersama gadis itu. “Saya book awak!” - Hud “Untuk apa?” - Dian “Jadi isteri saya.” - Hud Hud rasa macam nak hentak kepala ke bumbung kereta dek kegelojohannya. Hentak dua tiga kali. Biar hilang terus ingatan. Dian terima lamaran yan Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 27.90 (-10%)

Oleh Anna Milia
Perceraian Hilda dan Dato’ Firas menjadi viral seluruh negara, kerana Firas adalah ahli perniagaan terkenal. Perpisahan yang membawa seribu satu kisah duka. Namun, setelah dua tahun berpisah, tiba-tiba Hilda datang bersama sebuah marriage proposal. “Saya nak kita kahwin semula.” - Hilda “What’s your game? Saya tak ada masa nak layan permintaan gila awak.” - Firas Bagi Firas, tawaran Hilda dirasakan sangat menarik. Tapi, apa niat tersirat bekas isterinya itu? Nam Maklumat lanjut
ASAL: RM31.00

SEKARANG: RM 31.00 (-0%)

AHLI: RM 24.80 (-20%)

9 Item(s)

*

Back to Top