100th Anniversary Sale
100th Anniversary Sale
0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' CIK TET 'Dijumpai 1151 Produk Berkaitan
Oleh Malissa Clark
The always-on, hustle culture creates an unhealthy, counterproductive relationship with work. Many workers believe that to compete with other top talent, they must embrace a culture that rewards long hours and a constant connection to work. Businesses and society endorse busyness, overwork, and extreme commitment as the most valued traits in workers. Sometimes that endorsement is explicit, as when Elon Musk told X/Twitter employees to work "long hours at high intensity" or g Maklumat lanjut
ASAL: RM150.50

SEKARANG: RM 135.45 (-10%)

AHLI: RM 120.40 (-20%)

Oleh Akyelrahim
“Nak daun pandan ke?” – Alim “Haah, umi saya suruh minta daun pandan sikit. Boleh ke?” – Jasmin Alim dan Jasmin, mereka berjiran. Kerana secekak daun pandan, mereka berkenalan. Dan mungkin juga, perlahan-lahan berkongsi perasaan lewat pertemuan-pertemuan yang tidak disengajakan? “Err, boleh tak kalau saya nak nombor telefon Jasmin?” – Alim Menurut Alim, bersama Jasmin itu tidak asing rasanya seperti berkebun, perkara yang paling dia suka. Menyamankan, mene Maklumat lanjut
ASAL: RM40.00

SEKARANG: RM 40.00 (-0%)

AHLI: RM 40.00 (-0%)

Oleh Tadatada
Pertempuran Terakhir! Adakah Owen Akan Bertahan?! Owen memasang perangkap untuk tiga pesaing utamanya di dalam sangkar dan berniat mengebumikan mereka di sana selamanya. Jason dan Naoko cuba sedaya upaya menghalang tragedi ini berlaku tetapi dalam perjalanan mencari Charles, mereka bertembung dengan kanggaru yang menghalang laluan. Adakah mereka akan tiba tepat pada masa?! Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 16.00 (-0%)

Oleh Nishiki
Ting! Ting! Yeah! Order dah sampai. Apa lagi? Jom kita! Berhujan berpanas dan diganggu haiwan lain masa hantar makanan tak jadi masalah pun bagi 4 deliverymen macam Encik Panda, Encik Tikus, Encik Miau dan Encik Buaya. Tak pelik pun, Apa saja sanggup diredahi asalkan order korang sampai tepat masanya. Janji reviu kena padu! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 14.00 (-0%)

Oleh
DIGIMON SAVERS 數碼暴龍拯救隊 VOL.1-48 END JAP / CAN / ENG (E / C / M) Masaru, is a second year Junior High student, and is undefeated in battle, He meets the Digital Monster Agumon, who has escaped from DATS, a secret government organiza-tion. Despite terrible first impressions, the two become best friends by talking with their "fists". With others, Masaru and Agumon work to investigate various incidents involving the Digital World and Digital Monsters, to try an Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 53.91 (-10%)

AHLI: RM 50.92 (-15%)

Oleh
Nabi Muhammad s.a.w merupakan rasul terakhir yan diutuskan kepada umat manusia. Baginda membawa rahmat ke seluruh alam semesta. Baginda bukan sahaja diangkat menjadi utusan Allah tetapi juga sebagai khalifah Islam yang mengetuai angkatan tentera Islam. Baginda juga menyatukan umat Islam di Mekah dan Madinah dengan mempersaudarakan mereka sewaktu peristiwa hijarh ke Madinah. Baginda membawa perubahan besar sewaktu zamanya dengan mengajarkan erti kehidupan, persaudaraan dan jug Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh Lila Vee
I Lima tahun. Satu tempoh yang agak lama untuk seseorang ‘move on’ daripada kisah cinta yang pernah bertanda dalam hati. Tapi entah kenapa, sejauh mana Anne Dahlia cuba lari, sekuat mana dia cuba menafikan, cinta itu tetap gagal dipadamkan daripada memori. “You nampak benteng pasir kat tengah tu? Macam mana kuat pun ombak, macam mana deras arus sungai... dua-dua tak boleh bercantum. Sama macam kita!” - Anne II Kata orang, cinta tak semestinya memiliki. Tapi, kata Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 35.00 (-0%)

Oleh Dr. Muhammad Yusuf 'Abdu
Orang munafik boleh dianggap sebagai musuh di dalam selimut atau api di dalam sekam. Kewujudan mereka ini boleh meruntuhkan sesebuah organisasi atau kumpulan masyarakat. Sekiranya terdapat ancaman musuh sebenar, kita boleh kenali dan berwaspada sepenuhnya. Tetapi golongan munafik ini amat sukar dikenal pasti kerana mereka juga sama seperti kita. Namun kehadiran mereka amat berbahaya. Oleh sebab itu di dalam Al-Quran dinyatakan tentang tanda-tanda golongan munafik ini sebagai Maklumat lanjut
ASAL: RM40.00

SEKARANG: RM 40.00 (-0%)

AHLI: RM 40.00 (-0%)

Oleh Suriati Munal
Hidup ini tidak akan sunyi dari ujian dan cabaran. Jalani saja simpang-siurnya sebagai tanda untuk memperbaiki sikap dan keperibadian. Buku ini pastinya tidak sempurna, tetapi ia memuatkan perkongsian untuk perempuan-perempuan yang berjuang menghadapi pelbagai situasi yang dialami ketika masih bertapak di dunia ini. Jadikan buku ini sebagai satu saranan dan galakan untuk meraih ketenangan sambil menikmati proses kehidupan. Jadikan buku ini sebagai motivasi untuk semakin akrab Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 31.50 (-10%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Imran Zaki
Hari akan berlalu, tetapi tak semua patah akan tumbuh, dan tak semua hilang berganti. Memang begitulah akhirnya. Kita cuma harus belajar untuk hidup dengan kesedihan yang dalam itu. Kita akan berkawan dan berteman dengannya. Ia adalah senarai memori yang berat, tetapi sekurang-kurangnya kita tetap mahu ada cara untuk mengenangnya, antaranya lewat air mata. Lalu Allah SWT menyebutkan kepada jiwa yang tenang, pulanglah. Kembalilah kepada Tuhan yang selalu mendengar. Maklumat lanjut
ASAL: RM49.00

SEKARANG: RM 49.00 (-0%)

AHLI: RM 49.00 (-0%)

Oleh Adi K.
Anda berasa tidak bahagia kerana berasa tidak dicintai. Tetapi sebenarnya, anda tidak bahagia kerana anda tidak cukup mencintai. Cinta dapat mengubah hidup seseorang. Dicintai membuatkan diri anda kuat dan dengan mencintai, anda dapat memulihkan diri anda. Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh Adi K.
Adakala anda perlu melupakan. Kadang-kadang anda perlu menerima apa yang berlaku dalam hidup. Tetapi yang paling penting adalah anda perlu melepaskannya. Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 17.91 (-10%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh Nureen Mirza
Empat tahun Nara menanti kehamilannya. Asalkan yakin dan berusaha, dia percaya rezeki ALLAH itu tetap ada. Saat doktor mengesahkan dia hamil, Nara cukup teruja. Sangkanya, Jazlan turut gembira, namun lain pula yang terjadi. Jazlan mengaku telah bermain kayu tiga! Berbulan-bulan lamanya Jazlan curang dengan si janda muda beranak dua. Hancur luluh hatinya. Mengapa Jazlan tidak sabar menunggu? Mengapa Jazlan tergamak menduakannya? “Abang dah pujuk Wafa, tapi Wafa tak nak berm Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 30.00 (-0%)

Oleh Izzatin Yasin
Dewi Kasturi, seorang gadis jelita yang dicemburui oleh kebanyakan penduduk Kampung Tualang Beringin. Fitnah sering dilemparkan sehingga ada yang sanggup melakukan perbuatan syirik untuk membunuh ibu dan ayahnya. Sejak itu, Dewi menjadi murung. Rasa cintanya kepada Khaliq, si pemuda kaya turut dipertikaikan oleh Taris. Kebahagiaannya diragut pergi. Imannya bergoncang dan hampir runtuh. Akhirnya, perjanjian dimeterai. Iblis ingin mengheretnya ke neraka! "Aku akan bunuh kau! Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 30.00 (-0%)

Oleh Bunda Ary
Adib belajar mengenai maksud dua kalimah syahadah. Kalimah yang istimewa ini wajib diucapkan bagi seseorang yang ingin menjadi muslim.Ikuti kisah Encik Liu yang memeluk agama Islam. Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh Kaoru
Ji-won dipelawa menyertai penggambaran iklan sebagai model jemputan bersama abangnya, C-Daigon. Tanpa disangka dia menjadi sasaran pembenci yang berani membaling cat. C-Daigon datang menyelamatkan Ji-won, tetapi mimpi ngeri itu belum berakhir apabila Mia menyedari sebuah kenderaan mencurigakan mengekori Ji-won. Apakah motif orang itu dan apakah yang perlu mereka buat dalam situasi ini? Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 11.20 (-20%)

Oleh Xanseviera
Arashy, si makhluk asing yang jadi pelajar baru kelas Zulaikha ada kuasa magik. Mujurlah Zulaikha dan kawan-kawan beri alasan Arashy memang hebat buat silap mata demi merahsiakan identiti sebenarnya. Tapi... adakah rahsia akan terbongkar apabila ada kawan sekelas minta Arashy ajar teknik 'silap matanya'? Ikuti Zulaikha dan kawan-kawan belajar melukis, buat hadiah untuk kawan, belajar dengan cikgu ganti bertubuh sasa dan banyak lagi! #Melukis #SilapMata #Hadiah #Cik Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 11.20 (-20%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh
NOTA GALUS KSSM TING. 1, 2 & 3 (2024) Nota Galus ialah kombinasi teks ringkas + grafik yang mudah difahami. Notanya terus kepada fakta tanpa huraian yang panjang. Persembahannya berwarna-warni dengan penekanan kata kunci yang berwarna dan bergaris. Ciri ini dapat membantu murid mengenal pasti dan mengingat poin penting yang ingin disampaikan. Ada pelbagai tetingkap yang berisi maklumat tentang topik dan peperiksaan mengikut keperluan subjek. Nota Galus wajar menjadi buku nota Maklumat lanjut
ASAL: RM9.90

SEKARANG: RM 9.90 (-0%)

AHLI: RM 9.90 (-0%)

Oleh Dr. Aidh Bin Abdullah Al-Qarni
Sesungguhnya sekarang ini kita masih hidup. Tetapi suatu hari nanti kita akan mati. Hanya Allah SWT yang mengetahui bila dan di mana kita akan mati. Kematian sebagai pintu gerbang menuju kehidupan akhirat setelah mengalami Sakaratul Maut. Ia adalah peristiwa yang sangat dahsyat. Rasulullah SAW pun merasakan Sakaratul Maut. Bagaimana Rasulullah SAW, sahabatnya, orang-orang shalih serta orang derhaka dijemput dan mengalami Sakaratul Maut? Selain Sakaratul Maut, dikupaskan juga Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Fakhrul Islam
Setiap hari, hidup kita seakan-akan pentas perlumbaan dalam menentukan apa yang patut kita buat, ataupun siapa yang patut kita jadi. Kita membandingkan diri dengan orang lain. Kita terkejar-kejar untuk menjadi lebih baik. Semua perkara mesti dibuat dan diberikan perhatian. Akhirnya, kita tidak lagi mampu memberi erti kepada setiap sesuatu dilakukan, sehingga kehidupan terasa kosong. Dunia moden semakin menghubungkan, tetapi kita semakin hilang ketenangan. Mungkin sebenarnya k Maklumat lanjut
ASAL: RM32.00

SEKARANG: RM 32.00 (-0%)

AHLI: RM 25.60 (-20%)

Oleh Najla Adi
Naskhah Jiwa Ke Jiwa ini telah ditulis mewakili jiwa anak remaja masa kini. Buku ini bukan hanya untuk remaja itu sendiri, tetapi juga kepada ibu bapa agar dapat lebih memahami gelodak jiwa remaja sendiri. Perjalanan luahan rasa ini digarap dengan menggunakan gaya story telling. Gabungan bicara hati seorang aku terasa sangat dekat dijiwa. Banyak kisah-kisah yang berunsur nasihat agar remaja banyak menyedari hal-hal yang tidak patut dan patut dilaksanakan. Sebuah buku healing Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 25.00 (-0%)

Oleh Ummi Zira
"Tidak mengapa untuk menangis. Tidak mengapa untuk kecewa. Tidak mengapa untuk marah. Tidak mengapa untuk beremosi apa pun jua. Bukan hanya emosi gembira dan bahagia saja perlu dirai, tetapi juga emosi-emosi sebaliknya. Akan tetapi, ia perlulah dikawal dan diuruskan dengan baik. Sememangnya ada caranya." Jika dibandingkan antara ibu dengan bapa, ibu merupakan antara insan yang paling dekat dan berhubung terus dengan anak sejak anak berada di dalam rahim lagi. Maka, perlunya k Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 25.00 (-0%)

Oleh Osman Deen
Cikgu baru masuk sekolah? Memang jadi makanan Ax dan kawan-kawanlah! Ax, Kaio dan Yosi, pelajar nakal sekolah yang cukup dikenali dan digeruni. Tidak ada sesiapa yang dapat menumpaskan Ax atau mempermainkannya di sekolah sehinggalah muncul Cikgu Monday, guru Sains baru. Dia disenangi semua dan lincah menumpaskan tiga sekawan itu. Makin membuak-buak Ax nak prank si cikgu! Tetapi apabila Yosi melihat Cikgu Monday melakukan sesuatu yang aneh, tidak seperti perawakannya yang dise Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 22.00 (-0%)

Oleh Kaoru
Alex dan putera-putera sentiasa berjaga hingga lewat malam hingga kurang tidur. Hanya Putera Leon yang tidur dan bangun pagi tepat pada masa setiap hari, tidak kiralah betapa sibuknya dia. Melihat keadaan kawan-kawan yang lesu, Putera Leon menegur mereka. Tetapi ada sebabnya kenapa Alex dan putera lain tidak mendapat tidur yang cukup. Apa yang mereka sedang sembunyikan? Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 16.00 (-0%)

Oleh Tadatada
Leia, pembaling berbakat sejak kecil mempunyai impian untuk menjadi pemain besbol profesional. Tetapi semasa perkhemahan, dia dan rakannya ditangkap oleh semangat harimau! Dia menggunakan kebolehannya untuk melarikan diri daripada bahaya dan minat mengembaranya mula berkembang... Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 16.00 (-0%)

Oleh James Clear
Dalam buku ini, seorang penulis dan penceramah yang terkenal dalam topik pembentukan tabiat, James Clear bakal menjelaskan secara dasar tentang perubahan kecil yang sering kali dianggap remeh tetapi sebenarnya memberikan hasil yang luar biasa dalam kehidupan. Tabiat Atomik, sebuah buku yang akan membentuk semula cara anda berfikir tentang kemajuan dan kejayaan serta memberi anda alat dan strategi yang anda perlukan untuk mengubah tabiat anda sama ada anda pasukan yang ingin m Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 39.92 (-20%)

Oleh Fakhri Fadzli
Kita sering merasakan apa yang kita miliki sekarang tidak cukup. Jika ditambah, ada sahaja perkara lain yang kita inginkan dan perlukan. Gajet baru, baju baru, gaji tinggi. Jika tidak dapat, kita sedih, kecewa dan murung. Jika dapat, kita gembira, namun kemudian … Kita akan mencari lagi dan lagi – yang lebih baru, yang lebih cantik, yang lebih hebat. Duit, masa dan tenaga yang dilaburkan semakin banyak, tetapi kita masih belum puas hati. Tanpa sedar, kita terperangkap dal Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 28.00 (-20%)

Oleh Farid Al-Din Attar
Para Wali Allah tidak terkenal dengan kegagahan pada fizikal atau tubuh badan seperti ahli-ahli tinju dunia misalnya Mike Tyson atau Muhammad Ali ketika di zaman kegemilangan mereka. Tetapi para Wali Allah terkenal dengan kegagahan atau ketahanan pada hati mereka. Hati Wali-Wali Allah gagah dan tahan menanggung segala pukulan ribut taufan kerana kukuh akar tunjangnya. Segala musibah yang menggoncangkan hati orang awam tidak menjejaskan hati Wali-Wali Allah apabila ditimpa ke Maklumat lanjut
ASAL: RM28.90

SEKARANG: RM 28.90 (-0%)

AHLI: RM 23.12 (-20%)

Oleh Azenan
Lelaki sering kali kelihatan kukuh, tenang dan tidak mudah tersentuh. Padahal, hakikatnya mereka juga manusia - punya hati dan juga perasaan. Azenan meluahkan rasa gundah, nostalgia, gusar, rindu dan bahagia dari kaca matanya dalam mengharungi hari demi hari. Hidup yang berat ini tidak cuma dijalani, tetapi dimaknai. Kerana Laki-laki Juga Punya Hati adalah himpunan perasaan seputar cinta akan manusia, cela yang muncul daripadanya dan kasih akan alam sekeliling kita. Suara y Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 25.00 (-0%)

Oleh Muhd Kamil , Rakan-Rakan
Berbicara tentang rezeki, kebanyakan manusia hanya melihat dari sudut harta benda tanpa menyedari bahawa seluruh kehidupan itu sebenarnya adalah rezeki anugerah daripada Allah SWT. Ada rezeki yang berbentuk fizikal yang boleh dipegang dan dilihat seperti wang ringgit, dan ada rezeki yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar tetapi dapat dirasai dengan deria pancaindera seperti kesihatan, kepandaian dan peluang. Namun yang paling ajaibnya apabila rezeki muncul secara tidak di Maklumat lanjut
ASAL: RM40.00

SEKARANG: RM 40.00 (-0%)

AHLI: RM 32.00 (-20%)

Oleh Dr. Muhammad Arif Musa
Perumpamaan juga dikenali sebagi amthal, telah didatangkan oleh Allah SWT dalam al-Quran sebagai kefahaman manusia terhadap sesuatu isu yang dibincangkan. Antara perumpamaan atau kiasan yang didatangkan menyentuh beberapa aspek kehidupan seperti akidah, syariat akhlak dan pemikiran. Menggunakan laras bahasa yang mempunyai nilai estetika, membuatkan setiap perumpamaan yang diterjemah, menghasilkan mesej penting untuk diteladani. Bahkan, memudahkan setiap manusia menghayati pa Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 20.70 (-10%)

AHLI: RM 18.40 (-20%)

Oleh Ibnu Ibrahim At-Tawari
Kesemua agama yang mempunyai aktiviti ritual adalah direka-reka dan diada-adakan oleh musuh-musuh Allah. Tujuan Tuhan mengutus pembawa-pembawa utusan-Nya (rasul-rasul-Nya) bukanlah untuk mewujudkan apa-apa agama tetapi mereka menyampaikan satu 'deen' atau satu 'cara hidup' yang direstui oleh Allah SWT. Tanggungjawab manusia ialah untuk merestui atau menerima ajaran-ajaran-Nya dengan mempercayai segala yang termaktub dalam Kitab-Nya tanpa mencampuradukkannya dengan mana-mana a Maklumat lanjut
ASAL: RM42.90

SEKARANG: RM 42.90 (-0%)

AHLI: RM 34.32 (-20%)

Oleh Syed Mahadzir Syed Ibrahim
Pejuang tidak hanya memikirkan tentang dirinya (yang kesakitan dan kepedihan diperlaku oleh pihak yang memusuhinya) tetapi dia mendahulukan masa depan Islam yang diperjuangkan agar diterima oleh semua termasuk mereka yang memusuhinya pada hari ini. Lebih menarik dan hebat, para pejuang Islam tidak pernah memandang mereka yang memusuhinya itu sebagai musuh, sebaliknya senantiasa berdoa agar mereka menerima Islam dan perjuangannya pada suatu masa kelak. Justeru inilah matlamat Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 31.92 (-20%)

Oleh Siti Sujinah Sarnap
Ada info sejarah yang disangka benar tetapi kemudian apabila dilakukan kajian terperinci ia tidak tepat. Tidak terlepas juga sejarah tentang tamadun Melayu. Sejarah berubah dari masa ke masa apabila kajian dan penelitian terus dilakukan. Pada suatu masa kita pernah mengambil maklumat sejarah kita dari bangsa 'Orang Putih' yang kemudian baru kita sedar ia suatu penipuan. Penjajah telah keluar dari negara kita tetapi mereka meneruskan penjajahan melalui minda kita (ghuzwatul fi Maklumat lanjut
ASAL: RM37.90

SEKARANG: RM 37.90 (-0%)

AHLI: RM 30.32 (-20%)

Oleh Syaznixon
"Ada beberapa hal dalam hidup yang kita perlu ungkapkan aksaranya tetapi takdir tak pernah menyebelahi kita berdua." Kata orang, cinta itu saling melengkapi. Itukah yang dimaksudkan bila Arjuna Nara, jejaka bisu dipertemukan dengan Embun, gadis buta? “Kalau awak ada dekat saya, awak kena ketuk dua kali macam ni. Okey?” – Embun Kemunculan Embun di teratak keluarga Arjuna Nara membuatkan jejaka itu tertanya-tanya, siapa Embun sebenarnya. Rasa ingin tahunya terhadap gad Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 23.40 (-10%)

AHLI: RM 20.80 (-20%)

Oleh Rose Harissa
Mikanadira, tidak pernah bermimpi akan memiliki seorang lelaki bergelar komando dalam hidupnya. Apatah lagi lelaki itu datang dari salah satu elemen di bawah naungan 21 GGK, Skuadron Uniform — 11 RGK. Kematian papanya akibat terbunuh dalam satu insiden pergaduhan membuat Mika membenci anggota-anggota pasukan beruniform. Tapi takdir menemukannya dengan Umar Alhaidhar dalam tiga pertemuan yang dia sendiri tidak sedari lelaki itu adalah orang yang sama. Orang kata cinta itu b Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 29.00 (-0%)

Oleh Lily Haslina Nasir
Aku Mawar. Megat panggil aku Mawar Berduri. Kami bersahabat sejak sekian lama. Aku anggap dia teman tapi mesra. Sampai bila mahu bersahabat? Ramai yang bertanya. Aku malas mahu serabutkan kepala. Aku jawab, "Sampai bila-bila!" Saat berbual, kami bahasakan ‘aku’ dan ‘kau’ saja! Nampak bukan? Aku memang anggap dia sahabat dunia akhirat. Bukan tak pernah Megat memberi isyarat hatinya. Tetapi, entahlah. Aku pura-pura tidak faham. Aku belum bersedia untuk berfikir lebih ja Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 29.00 (-0%)

Oleh
Siri ini bertujuan untuk menghasilkan pembelajaran berimpak dalam kalangan murid. Penerangan fakta melaui pendekatan infografik dan diagramatik dapat memberikan kesan visual yang bukan sahaja merangsang minat tetapi juga ingatan pembaca. Ciri-ciri istimewa buku ini: 1) Kandungan Disediakan berdasarkan subtopik 2) Nota infografik dan diagramtik Disediakan berdasarkan DSKP mengikut tajuk dan subtajuk dalam buku teks. Nota dipersembahkan dalam bentuk poin berangka dan diagra Maklumat lanjut
ASAL: RM34.95

SEKARANG: RM 34.95 (-0%)

AHLI: RM 31.46 (-10%)

Oleh
Siri ini bertujuan untuk menghasilkan pembelajaran berimpak dalam kalangan murid. Penerangan fakta melaui pendekatan infografik dan diagramatik dapat memberikan kesan visual yang bukan sahaja merangsang minat tetapi juga ingatan pembaca. Ciri-ciri istimewa buku ini: 1) Kandungan Disediakan berdasarkan subtopik 2) Nota infografik dan diagramtik Disediakan berdasarkan DSKP mengikut tajuk dan subtajuk dalam buku teks. Nota dipersembahkan dalam bentuk poin berangka dan diagra Maklumat lanjut
ASAL: RM34.95

SEKARANG: RM 34.95 (-0%)

AHLI: RM 31.46 (-10%)

Oleh Nurul Arissa
Datanglah berjuta diri mereka sekalipun, kau tetap yang satu di hatiku. Bibirnya mengukir senyuman, namun yang dia rasai, adalah yang sebaliknya. Bahagia, tapi hal itu tidak kuat menguasai jiwanya apabila rasa derita lebih mengatasi segala-galanya. Bukannnya dia tidak mahu mencintai seseorang, namun kerana trauma, dia memendam rasa itu. “Bukan salah aku. Aku terpaksa! Aku terseksa! Kau faham tak yang aku terseksa selama ni?! Aku takut. Dan semua tu aku tanggung seorang di Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-0%)

Oleh Nulna
Dalam perjalanan menuju bahagia, masih terselit yang namanya duka. Seorang perempuan akan kelihatan cantik ketika dia menjahit lukanya sendiri. Baginya cukup definisi bahagia itu memberikan ketenangan bukan pasangan yang melukakan. Memulakan sebuah perhubungan dan berakhir dengan perpisahan merupakan prinsip Farha Nayla. Dirinya penuh konflik, dia mudah menerima cinta namun sukar untuk terus kekal dalam hatinya kerana baginya perkahwinan bukan satu kewajipan. Bercinta denga Maklumat lanjut
ASAL: RM27.00

SEKARANG: RM 27.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-0%)

Oleh Nssasa
Yes, precious. I’m here… Jika mata tidak bertemu, maka biarkanlah doa yang menyatu. Jika cinta tidak terbaca, maka biarlah hati yang merasa. Dia diam seperti tiada perasaan malah hakikat sebenar dia menunggu seseorang yang mengubah kenyataan. Bagaimana hidupnya menunggu selama sembilan tahun? Hanya dengan kata-kata yang bermain dalam ingatan. “You need to be a strong person, a hero who can protect everyone. Then, you can achieve anything. But remember, you can’t do Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 26.00 (-0%)

Oleh
尹侨莱(池昌旭饰)从小就过着悲惨的生活。他在年幼时遭到虐待,并且在孤儿院过了一段艰辛的日子,后来又在少年辅育院待了一段时间。长大成人后,情况并未好转,他更是进了监狱服刑。处处遭逢挫败与惨事的他,觉得自己已经精疲力尽,最终陷入空虚的漩涡。 然而,当法院命令他前往专为临终病人提供临终关怀的机构中进行社区服务后,情况开始改变 Maklumat lanjut
ASAL: RM69.90

SEKARANG: RM 62.91 (-10%)

AHLI: RM 59.42 (-15%)

1-1151 of 1151

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top