0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' teme abdullah 'Dijumpai 307 Produk Berkaitan
Oleh Marie Forleo
Millions of young women look to Marie Forleo as their inspiration for empowerment and achievement' Oprah Winfrey 'This book delivers a knockout punch to whatever is holding you back' Cheryl Strayed, author of Wild Do you ever have trouble finishing what you start? Do amazing ideas come to you all the time but after the initial excitement wanes you struggle to follow through? If you're creative and ambitious, the answer is likely yes. The problem isn't you. It's not that yo Maklumat lanjut
ASAL: RM89.95

SEKARANG: RM 89.95 (-0%)

AHLI: RM 80.96 (-10%)

Oleh Dr Mohd Hilmi B Abdullah
Perubatan Ibnu Sina mungkin belum lagi terkenal di negara ini. Perubatan ini selalu disalah anggap sebagai perubatan homeopati, sedangkan terdapat banyak perbezaan antara kedua-dua disiplin ilmu perubatan tersebut, tanpa menafikan terdapatnya beberapa persamaan antara kedua-duanya. Perubatan Ibnu Sina, di sebalik usianya yang telah pun mencapai angka seribu tahun, masih lagi diamalkan secara serius dan efektif di India, Pakistan, Asia Tengah, dan Eropah. Malah, di India dan P Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 34.00 (-0%)

AHLI: RM 30.60 (-10%)

Oleh Abdullah Abdul Hamid
Kenapa buku ini dihasilkan? Siapakah yang perlu membacanya? Apakah mesej yang terkandung di dalamnya? Buku Apabila Wartawan dan Artis Menangis adalah catatan daripada perjalanan dan pengalaman penulis di beberapa buah negara terutamanya ketika menjalankan tugasan Wartawan dan misi kemanusiaan, antaranya Tebing Barat dan Semenanjung Gaza di Palestin, Syria dan Bangladesh. Buku ini dihasilkan untuk menyampaikan pelbagai kisah yang disaksikan dan dirasai sendiri oleh penulisnya. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Blyton Enid
Introducing The Famous Five to younger readers with this NEWLY-CREATED story for children aged 5 and up! Set in the world of Enid Blyton's best-loved series, this newly-created early reader follows Julian, Dick, Anne, George and Timmy the dog on a special new adventure - illustrated in gorgeous full-colour throughout by Becka Moor. Expect all the usual excitement as the Five head off to birthday party with a very special present. Little do they know, two thieves are on thei Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 32.31 (-10%)

Oleh
Love the game? Then you'll love this Annual. It's packed with essential tips, secrets and info guaranteed to up your skill level and help you build an undefeatable crew. Read about each Legend and discover their unique personality, strengths and abilities. Get ready for action and excitement on every page! Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 37.43 (-25%)

AHLI: RM 37.43 (-25%)

Oleh Rafina Abdullah
Berkahwin dengan seorang lelaki yang sering menyimpan curiga, bukanlah satu keadaan yang menyenangkan bagi Ariana. Setiap hari yang dilalui, dia perlu berhati-hati dalam setiap langkah. ARIANA "Sebagai pembantu peribadi mak su, Rin tak boleh elak dari berjumpa Haji Fahmi kalau ada apa-apa urusan berkaitan." Izudin... kegagalan rumah tangganya bersama wanita yang dikasihi, menjadikan dia seorang yang over protective selepas berkahwin dengan Ariana. Pantang telinganya mende Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Trueit Trudi
Adventure, danger, and a thrilling global mission await 12-year-old Cruz Coronado as he joins an elite school for explorers. Cruz leaves his tranquil home in Hawaii to join 23 talented kids from around the globe to train at the Explorer Academy with the world's leading scientists to become the next generation of great explorers. But for Cruz, there's more at stake. No sooner has he arrived at the Academy than he discovers that his family has a mysterious past with the organi Maklumat lanjut
ASAL: RM46.90

SEKARANG: RM 46.90 (-0%)

AHLI: RM 42.21 (-10%)

Oleh Shaykh Abdullah Bin Abd Al-Aziz Al-Jibreen
“Interaksi Dengan Bukan Muslim Dari Perspektif Sunnah dan Keindahan Agama Islam” adalah satu kajian yang sangat baik dan berjaya memberikan panduan yang meliputi beberapa aspek penting mengenai isu ini. Ia mempamerkan keindahan sebenar agama dalam hubungan interaksi dengan bukan Muslim. Kajian ini boleh dijadikan asas dalam membincangkan beberapa aspek penting dalam interaksi dengan bukan Muslim. Ia boleh dikembangkan lagi untuk memberikan solusi kepada pelbagai permasala Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Jemaah Seram
Himpunan 11 cerpen seram dan thriller bertemakan pohon/pokok. Ilya Abdullah - Puaka Beringin Suhana Mat Lazim - Harum Bakawali Asraf Shaari - Pokok Durian Berdarah Ella Affandy - Pokok Nurhan Yusof - Lambaian Ara Acik Zaza - Misteri Pokok Ubi Kayu Balqis Jaz - Patin Tempoyak Daun Cemumur Alissa Alee - Jantung Zaif AB - Teksi Terakhir Zaif AB - Sakat Zaif AB - Lu Sudah Kena Main Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Ustaz Zulkarnain Dollah , Asyraff Hafdzan Abdullah
40 Hadis Huru- hara Kiamat – Merupakan sebuah buku yang mempunyai 40 himpunan hadis-hadis sahih berkenaan apa yang akan berlaku semasa kiamat, kesukaran-kesukaran yang bakal dihadapi oleh manusia ketika kiamat dan bagaimana menghadapinya. Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
On a planet far from Earth, there is a kingdom full of smiling faces. Princess Yuuki is 12 years old, and about to enter a sensitive age in a person's life. Everyday, she cries, laughs, and sometimes, her heart throbs with excitement. All the while, she lives merrily in the royal palace. Filling her days are her loyal vassals: her tutor Reira, Izana who assists in political affairs, the leader of the chivalry Harold … and then there is her childhood friend and aide Joshua. Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh Dr.Mohd Nidzam
Ensiklopedia (atau ensaiklopedia) berasal dari bahasa Greek “egkyklios paideia” yang bermaksud sebuah lingkaran (a circle of instruction) yang lengkap. Soal Jawab Agama adalah satu kaedah mendapatkan ilmu pengetahuan yang pelbagai dalam hal ehwal agama secara pantas (fast track). Pengajian atau pembacaan tidak semestinya melalui penelitian hierarki ilmu step-by-step dari awal tetapi boleh sahaja ditanya serta mendapat jawapan spontan di mana-mana bahagian ilmu. KEISTIME Maklumat lanjut
ASAL: RM69.00

SEKARANG: RM 69.00 (-0%)

AHLI: RM 62.10 (-10%)

Oleh Daisy Zahra , Iman Fadia , Shukriah , Rodzi , Tey Marzuki , Ilya Abdullah
Gulai Kawah Daging – Daisy Zahra “Kau nampak apa yang...” “Aku nampak apa yang kau nampak.” Mereka berdua berpura-pura tidak nampak makhluk tersebut yang asyik menjilat-jilat daging yang disimpan di dalam peti sejuk beku itu. Gelang – Iman Fadia “Hamba datang menuntut pusaka. Pusaka warisan Sari... oh Sari.” Perlahan dia membuka mata. Terbeliak melihat sepasang kaki tanpa badan itu berdarah meleleh sedang menghentak-hentak lantai. Terjelepok Ben di atas lanta Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 19.20 (-20%)

AHLI: RM 19.20 (-20%)

Oleh Baylor Chapman
Houseplants are more popular than ever before--especially with millennials, who are setting up their homes for the first time and discovering that nothing can add energy, style, and that essential "lived-in-ness" to their spaces better than a little bit of green. Whether it's a statement-making fiddle-leaf fig or a tiny tabletop succulent, a houseplant instantly elevates the look of your home. But where to begin? In Decorating with Plants, Baylor Chapman walks readers throug Maklumat lanjut
ASAL: RM117.50

SEKARANG: RM 117.50 (-0%)

AHLI: RM 105.75 (-10%)

Oleh Abdul Latip Talib
Harun bin al-Mahdi Muhammad bin al-Manshur Abu Jaafar Abdullah in Muhammad bin Ali bin Abdullah bin Abbas bin Abdul Muthalib. Nama ibunya Jurasyiyah bint Atha atau digelar Khaizuran. Harun Ar Rasyid lahir pada tahun 148 H di Kota Ray. Menjadi khalifah ketika berumur 25 tahun. Para sahabat Khalifah Harun ar Rasyid bercerita, setiap hari baginda sembahyang sunat 100 rakaat. Bersedekah atau menderma 1000 dirham setiap hari. Apabila pergi menunaikan haji, baginda membawa bersaman Maklumat lanjut
ASAL: RM27.90

SEKARANG: RM 27.90 (-0%)

AHLI: RM 25.11 (-10%)

Oleh Fadli Salleh , Shahidan Shuib , Firdauz Abdullah , Reyna Ibrahim , Nurain Sabrina
"cikgu bukan sekadar mengajar a,b,c. guru sejati mendidik pekerti." cikgu fadli salleh "budak-budak, kalau kita kata nak cerita pasal hantu, masing-masing melopong tak sabar nak dengar. tapi aku rasa kau yang tua pun sama, kan? jadi, kali ni aku nak cerita kisah di tempat aku. begini kisahnya..." cikgu shahidan shuib "beri ruang untuk anak-anak kita belajar dan beri kesempatan untuk guru mendidik anak-anak ini dengan selesa. sampai masa kita akan lihat bagaimana perubahan a Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Paeh Design
Nuri Wardah dikejutkan dengan pengakuan cinta Sakuragi. Bagi Nuri Wardah, Sakuragi terlebih dahulu perlu mengenali akan kesucian agama Islam serta kepentingan sumber-sumber yang hak dalam mencari ilmu. Sakuragi, walaupun masih dalam ragu, mengorak langkah mencari ilmu mengenai Islam hingga menemukannya dengan imam Masjid Otsuka, Yusuf Asahi bin Abdullah yang bersetuju untuk mengajar Sakuragi berkenaan agama Islam. Bagaikan cawan yang kosong, dapatkah Sakuragi menerima denga Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Khairul Abdullah
Bukan semua hero perlu pakai kostum adiwira, boleh terbang tinggi ke langit, lari laju mengalahkan kilat, atau tembak laser dari tangan sambil pakai sut berapi-api yang power kemain. Itu semua dalam movie. Ya, dalam movie, di mana manusia boleh berimaginasi apa sahaja, cipta apa sahaja karakter yang tak mungkin wujud di alam nyata. Dalam dunia realiti, superhero sebenar selalunya tak didendang. Contohnya spesies ‘superdaddy’, yang boleh dikatakan dah nak hampir pupus Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Teme Abdullah
"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi..." "Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain." "Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf-huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu..." "Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku ‘struggle’ nak jad Maklumat lanjut
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 29.70 (-10%)

AHLI: RM 26.40 (-20%)

Oleh Teme Abdullah
Ribuan tahun selepas peperangan yang memusnahkan hampir keseluruhan dunia. Nusantara kembali aman di bawah naungan sultan; sehingga datang mereka yang mendakwa – kekuasaan itu hasil perjanjian dengan syaitan. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Butchart Pamela , Blyton Enid
A second, action-packed Secret Seven adventure by prize-winning author Pamela Butchart, brilliantly illustrated by Tony Ross. The Secret Seven are excited to be chosen as extras in a local play, but during the opening performances things go seriously wrong. Could someone be trying to sabotage? The cast and crew are adamant that a theatre ghost must be causing the mysterious accidents, but the Seven aren't convinced. It's up to the gang and their spaniel Scamper to find out Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 32.31 (-10%)

Oleh Bart Van Es
*** WINNER OF THE COSTA BOOK OF THE YEAR 2018 *** ***WINNER OF THE SLIGHTLY FOXED BEST FIRST BIOGRAPHY PRIZE 2018*** 'A masterpiece of history and memoir' Evening Standard 'Superb. This is a necessary book - painful, harrowing, tragic, but also uplifting' The Times Little Lien wasn't taken from her Jewish parents in the Hague - she was given away in the hope that she might be saved. Hidden and raised by a foster family in the provinces during the Nazi occupation, she survi Maklumat lanjut
ASAL: RM57.95

SEKARANG: RM 57.95 (-0%)

AHLI: RM 52.16 (-10%)

Oleh Abdullah Sidek
Kesedaran orang Melayu mengenai sejarah bangsanya semakin meningkat dalam dekad-dekad yang terakhir ini. Kadar celik huruf yang tinggi dan pendidikan uang tinggi telah merangsang orang Melayu untuk mengorek kembali sejarah bangsanya dan kerajaannya. Orang Melayu bukanlah orang buta sehingga tidak mengambil kisah mengenai peredaran dunia bahkan orang Melayu telah mempunyai tamadun antara yang terawal di dunia. Penemuan Tamadun Sungai Batu di Merbok Kedah yang berusia sekitar 2 Maklumat lanjut
ASAL: RM38.90

SEKARANG: RM 38.90 (-0%)

AHLI: RM 31.12 (-20%)

Oleh Dr. Abdul Rahman Hj Abdullah
Dalam jilid ke-2 ini, tumpuan akan diberikan kepada analisis tentang faktor-faktor kejatuhan Kerajaan Uthmaniyah. Terdapat dua faktor besar, iaitu faktor luaran dan faktor dalaman. Antara faktor luaran ialah ancaman kuasa Salib Kristian, seperti kuasa Portugis, Sepanyol, Habsburg, British, Perancis dan Russia. Ini diikuti oleh ancaman Yahudi dalam berbagai wajah, seupama Yahudi Dunama, Yahudi Freemason dan Yahudi Zionis. Malah sekaligus ia juga merupakan ancaman dalaman, oleh Maklumat lanjut
ASAL: RM45.90

SEKARANG: RM 36.72 (-20%)

AHLI: RM 36.72 (-20%)

Oleh Dr. Abdul Rahman Hj Abdullah
Sebenarnya, perkataan Melayu itu sendiri pada masa kini mempunyai beberapa konsep dan pengertian. Pertama sekali secara khususnya ia dipakai dalam konteks Semenanjung Tanah Melayu yang mempunyai tiga ciri utama, : iaitu menggunakan Bahasa Melayu sebagai bahasa utama, beragama Islam, dan berpegang kepada adat resam Melayu. Menurut konsepsi yang termaktub dalam Perlembagaan Malaysia, sesiapa sahaja dapat menjadi Melayu atau “masuk melayu” setelah memenuhi ketiga-ketiga syar Maklumat lanjut
ASAL: RM45.90

SEKARANG: RM 36.72 (-20%)

AHLI: RM 36.72 (-20%)

Oleh Dr. Abdul Rahman Hj Abdullah
Buku Ensiklopedia Sejarah Turki ini terdiri daripada tiga jilid. Jilid pertama bermula dengan sejarah Turki Zaman Klasik sekitar abad ke-6M di wilayah Turkistan, Asia Tengah. Dua buah kerajaan Turki yang penting ketika itu ialah Kerajaan Qarakhan dan Seljuq. Dari asia Tengah bangsa Turki berhijrah ke Asia Barat dan menguasai Kerajaan Abbasiyah (750-1258) di Baghdad pada Zaman Pertengahan melalui peranan kaum Mamalik Turki dan Turki Seljuq, di samping tertubuh kerajaan-kerajaa Maklumat lanjut
ASAL: RM45.90

SEKARANG: RM 36.72 (-20%)

AHLI: RM 36.72 (-20%)

Oleh Ilya Abdullah
ELEANOR… anak kedua Datuk Ariffin yang kuat memberontak dan paling keras kepala. Berang dengan aturan perkahwinan untuk menyatukan dia dengan anak lelaki Puan Marlia, kasanova tersohor mengundang kematian papanya. Pelbagai masalah mengepung hidupnya. Masalah hutang syarikat papanya, keretakan hubungan di antara dia dengan adik perempuannya, Elena Maria… permusuhan dengan kakak iparnya, Susana dan bosnya yang mahu menjadikan dia isteri ketiga. Juga cintanya yang dikhianat Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Mastura Abdullah
Kahwin dengan pilot handsome? Oh, Itu mungkin harapan gadis cantik yang lain tetapi bukan impian Nadyne Umairah! Kerana Dayyan Putra adalah pilihan mama, mahu tak mahu Umairah akur. Rupa-rupanya, ada sesuatu yang Umairah tidak tahu tentang Dayyan. Lelaki itu, tanpa segan silu mengajak dirinya membuat dosa menyebabkan Nadyne Umairah membenci Dayyan. Umairah bertekad, biarpun terpaksa melukakan hati mama, dia tidak akan sekali-kali mengahwini Dayyan. “Terima kasih atas semua Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Yoru Sumino
"Kalau saya mati, awak kena makan penkreas saya." Yamauchi Sakura, gadis yang tak punya banyak masa kerana menhidap penyakit pankreas. 'Aku' pula adalah rakan sekelas yang kebetulan tahu tentang rahsia penyakitnya tu. Disebabkan berkongsi rahsia sama, hubungan kitorang jadi lebih rapat, tapi... biasalah, kadangkala timbul percanggahan pendapat sebab perkara remeh-temeh. Pengakhiran kisah ni pasti buat korang menitiskan air mata. Volum terakhir yang menyentuh perasaan Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Ustaz Muhammad Abdullah Al-Amin
Membina rumah tanggga mungkin tidak sukar, tetapi memastikan rumah tangga dan keluarga itu aman damai, bahagia dan berjalan lancar itulah cabaran yang tidak dapat dielakkan. Panduan untuk menghadapi cabaran dalam berumah tangga dan berkeluarga berpandukan ayat-ayat suci al-Quran al-Karim didedahkan dalam buku ini. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh John Grisham
"A murder mystery, a courtroom drama, a family saga . . . The Reckoning is Grisham's argument that he's not just a boilerplate thriller writer. Most jurors will think the counselor has made his case."-USA Today October 1946, Clanton, Mississippi Pete Banning was Clanton, Mississippi's favorite son-a decorated World War II hero, the patriarch of a prominent family, a farmer, father, neighbor, and a faithful member of the Methodist church. Then one cool October morning he ros Maklumat lanjut
ASAL: RM42.50

SEKARANG: RM 42.50 (-0%)

AHLI: RM 38.25 (-10%)

Oleh Jared Reck
Equal parts hilarious and heartbreaking, this unrequited-love story will appeal to fans of Jennifer Niven, John Green, and Jesse Andrews. Seriously, how can you see a person nearly every day of your life and never think a thing of it, then all of a sudden, one day, it’s different? You see that goofy grin a thousand times and just laugh. But goofy grin #1,001 nearly stops your heart? Right. That sounds like a bad movie already. Matt Wainwright is constantly sabotaged Maklumat lanjut
ASAL: RM46.95

SEKARANG: RM 46.95 (-0%)

AHLI: RM 42.26 (-10%)

Oleh Mark Rhodes
Master the art of public speaking with a mind- and content-based approach to success How to Present to Absolutely Anyone is the ultimate guide to successful public speaking. Presentations, talks, and speeches are unavoidable in school, work, and even social occasions (have you ever had to deliver a wedding toast?)--but fear of public speaking is statistically more common than fear of death. Author Mark Rhodes once pretended he had crashed his car to avoid doing a presentation Maklumat lanjut
ASAL: RM75.60

SEKARANG: RM 75.60 (-0%)

AHLI: RM 68.04 (-10%)

Oleh Ilya Abdullah
Kematian Bidan Senah menarik perhatian seorang wartawan muda, Benjy. Dia sanggup meredah kampung itu untuk mendapatkan cerita. "Siapa perempuan cantik itu, tok?" "Namanya Mas Ayu." Mas Ayu, kehadirannya ke kampung itu sangat tidak disenangi orang kampung, terutamanya Mak Puteh dan Melati. Ini kerana suami Melati, Musa, tergila-gilakan Mas Ayu. Mereka berpakat untuk membunuh Mas Ayu. "Manalah saya tahu siapa yang bunuh dia." "Habis macam mana boleh kamu kata yan Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Malcolm Mejin
HOW would your life be if you had so much money that it could fill the entire ocean? For Sarawakian Malcolm Mejin, he would travel all around the world in his private jet. He would also own the latest gadgets, the likes of which are so expensive that they could only be afforded by the wealthiest. It’s such a good fantasy that Malcolm decided to pen it all down in his latest book, Diary of a Rich Kid, whose plot centres on a group of privileged, wealthy kids who lead the m Maklumat lanjut
ASAL: RM32.90

SEKARANG: RM 32.90 (-0%)

AHLI: RM 29.61 (-10%)

Oleh Artis - Artis Komik - M
Menampilkan komik-komik berkaitan sukan badminton daripada artis-artis Komik-M seperti: SS10: Tangkis Ego oleh Ben Wong Juara Tangkis oleh Froggypapa Pendek oleh Alhafiz Teori Badminton oleh Abu Huzaifah Gelanggang Robowaja oleh Ardone Kebangkitan China oleh Azhar Abdullah Mahaguru Badminton oleh Bophairy Hero Badminton oleh Jon Suraya Maklumat lanjut
ASAL: RM8.00

SEKARANG: RM 8.00 (-0%)

AHLI: RM 7.20 (-10%)

Oleh Artis-Rtis Komik - M
Menampilkan komik-komik berkaitan fenomena zombie daripada artis-artis Komik-M seperti: AKU DAN RADIO oleh Pakngah Alipz VIRUS MAMAT oleh Musashi ZOMBIE SEKSYEN 88 oleh Abu Huzaifah BALONG: KUCING ZOMBIE oleh Froggypapa ZOMBIE MELAYU MELAKA oleh Azhar Abdullah SKUAD ADIWAJA: PROJEK Z oleh Bophairy PRIYAKU SAYANG oleh Jon Suraya Maklumat lanjut
ASAL: RM8.00

SEKARANG: RM 8.00 (-0%)

AHLI: RM 7.20 (-10%)

Oleh Banks Rosie
Secret Princesses is a gorgeous series about magical princesses and best friends. Princes Prom is a special bumper long book with two stories for even more magical fun! Will Charlotte and Mia finally get their princess wands? Best friends Shelley and Kat are desperate to put on the perfect Jingle Bells Ball. Their whole school is counting on them and they wish everything could go well. And if Charlotte and Mia grant their wishes, they'll finally become fully-fledged Secre Maklumat lanjut
ASAL: RM33.90

SEKARANG: RM 33.90 (-0%)

AHLI: RM 30.51 (-10%)

Oleh Hisham AR
Daripada Abdullah bin Amru bin al-‘Ash r.a., Rasulullah SAW bersabda, “Sampaikanlah daripadaku walau satu ayat, dan ceritakanlah tentang Bani Israil tanpa perlu takut. Dan barang siapa berbohong ke atasku dengan sengaja maka bersiaplah dia mengambil tempatnya di neraka.” (Riwayat al-Bukhari) Hadis ini menunjukkan saranan supaya kita menyampaikan ilmu tidak kira banyak atau sedikit. Asalkan ilmu tersebut daripada al-Quran dan Sunnah maka hendaklah ia disampaikan. Juster Maklumat lanjut
ASAL: RM18.00

SEKARANG: RM 18.00 (-0%)

AHLI: RM 16.20 (-10%)

Oleh Salman Al-Audah
Tujuan dakwah bukanlah menjadikan dakwah itu berubah menjadi perang kata mahu pun perdebatan dan saling merasa hebat sendiri, namun ianya adalah tujuan paling mulia daripada semua risalah langit adalah mewujudkan kebersihan dalam hati dan diri manusia. Tercermin dalam diri setiap insan akhlak terpuji dan perilaku yang mulia dimana hak-hak sesama manusia disantuni serta melahirkan peradaban yang cemerlang serta masyarakat yang tinggi nilai budi pekerti. Lahirnya Muhammad Bin Maklumat lanjut
ASAL: RM29.00

SEKARANG: RM 29.00 (-0%)

AHLI: RM 26.10 (-10%)

Oleh Dr. Aidh Bin Abdullah Al-Qarni
Saudariku! Buku ini menghimbau kepada setiap wanita untuk hidup bahagia dengan agamanya, merasa senang dengan kurnia Allah SWT yang telah dianugerahkan kepadanya, dan bergembira dengan berbagai nikmat yang telah dimilikinya. Saudariku! Bacalah buku ini agar ianya dapat mengusir segala macam kesedihan dan dalam dirimu, bayang-bayang kedukaan, dan mimpi-mimpi buruk, ketakutan dan kekhuatiran. Saudariku! Setelah anda selesai membaca buku ini, ucapkanlah selamat tinggal pada kese Maklumat lanjut
ASAL: RM19.90

SEKARANG: RM 15.92 (-20%)

AHLI: RM 15.92 (-20%)

Oleh Dr. Aidh Bin Abdullah Al-Qarni
Saudariku! Buku ini menghimbau kepada setiap wanita untuk hidup bahagia dengan agamanya, merasa senang dengan kurnia Allah SWT yang telah dianugerahkan kepadanya, dan bergembira dengan berbagai nikmat yang telah dimilikinya. Saudariku! Bacalah buku ini agar ianya dapat mengusir segala macam kesedihan dan dalam dirimu, bayang-bayang kedukaan, dan mimpi-mimpi buruk, ketakutan dan kekhuatiran. Saudariku! Setelah anda selesai membaca buku ini, ucapkanlah selamat tinggal pada ke Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 21.51 (-10%)

Oleh Ustaz Abdullah Khairi
Tuhan Bayar Cash! mengumpulkan 48 topik berkenaan akhlak yang dikupas dalam bentuk santai. Diselitkan dengan 'sound sedas' daripada Ustaz Abdullah Khairi dalam setiap topik memberikan impak luar biasa kepada pembaca. Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Alan Hester
Alan Hester's insightful statement will ring bells with many people. So many of us will regularly and repeatedly stop ourselves from doing what we most want to do. We will get in our own way. We may compare ourselves with more successful people and look for unfair advantages that they have and we don't. We may bemoan our luck or be plagued by any number of common conditions, such as starting something and not finishing it, making bad decisions or no decision at all. Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 44.91 (-10%)

Oleh Darul Iman
1. Terjemahan bahasa Melayu 2. Dicetak dengan tulisan yang jelas dan menggunakan kertas ‘Matte Art’ yang berkualiti tinggi 3. Di bahagian akhir al-Quran mempunyai indeks ayat yang lengkap untuk rujukan hukum-hukum dan lain-lain perkara 4. Teks al-Quran Rasm Uthmani dan tajwid berwarna 5. Terjemahan nama surah di bahagian atas halaman. 6. Asbab an-Nuzul, menerangkan peristiwa atau sebab-sebab diturunkan ayat-ayat di dalam al-Quran 7. Intisari ayat. Ia memudahkan anda untuk Maklumat lanjut
ASAL: RM45.00

SEKARANG: RM 45.00 (-0%)

AHLI: RM 40.50 (-10%)

Oleh David Pilbeam , Glenn Wallis
EVERY LEADER IS DIFFERENT. MAKE THE MOST OF YOUR LEADERSHIP STRENGTHS WITH LEADER ID. With a diagnostic test to discover your strengths and areas to improve, you'll become a more effective, authentic and confident leader. What's your Leader ID? To be a confident, effective and authentic leader you need to play to your strengths. Leader ID will help you understan Maklumat lanjut
ASAL: RM67.50

SEKARANG: RM 67.50 (-0%)

AHLI: RM 60.75 (-10%)

Oleh Ilya Abdullah , Syasya
Pulangkan: Illya Abdullah "Kau dah ambil 'sesuatu' yang bukan milik kau!" Tumpang: Syasya Bellyna "Di sini ia menumpang, datang dan pergi bersama mangsanya." Selfie: Aziah Zainal "Hati yang kosong akan sentiasa inginkan perhatian manusia lebih daripada perhatian tuhan." Jin Hitam: Saidee Nor Azam "Kehadirannya tidak diundang, seram menyelubungi tatkala ia menjelmakan sifatnya." Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Abdullah Al-Oarani
Bukan rupa menjadi ukuran, bukan juga kerjaya menjadi buruan, tetapi iman dan akhlak mulia yang menjanjikan kebahagiaan hidup di dunia dan di akhirat. Namun, bukan mudah untuk memilikinya, tapi tidaklah menyusahkan untuk meraihnya. Asalkan diri sendiri sedia untuk dibimbing, mujahadah dan tekun beramal, insyaAllah segalanya boleh dimiliki. Semahunya rumah tangga yang dibuna mencetuskan kedamaian di jiwa dan sentiasa muhasabah diri. Ingatan tidak lupa pada Maha Pencipta lantas Maklumat lanjut
ASAL: RM19.00

SEKARANG: RM 19.00 (-0%)

AHLI: RM 17.10 (-10%)

Oleh David Horner , Steve Stoddard
Collins Cambridge IGCSE (R) Accounting Student Book provides comprehensive coverage of the Cambridge IGCSE Accounting (0452) syllabus, with in-depth content presented in a clear and easily accessible format. Written by experienced teachers, it offers a wide range of carefully developed features to help students to develop and apply their knowledge. Exam Board: Cambridge Assessment International Education First teaching: 2018 First exams: 2020 The Student Book provides ful Maklumat lanjut
ASAL: RM89.90

SEKARANG: RM 89.90 (-0%)

AHLI: RM 80.91 (-10%)

Oleh Rick Riordan
All five books in the Heroes of Olympus series -- in a paperback boxed set of heroic proportions. From The Lost Hero to the long awaited Blood of Olympus, this collection will thrill loyal readers and be a go-to gift for new fans of the bestselling series. With five books in one package, no one will miss a minute of the excitement. Includes a stunning poster of the Greek and Roman demigods. Maklumat lanjut
ASAL: RM170.00

SEKARANG: RM 99.90 (-41%)

AHLI: RM 99.90 (-41%)

Oleh Khairul Abdullah
"Kenapa masyarakat di dunia sebelah sana lebih baik daripada kita? Kenapa nilia-nilai yang dituntut oleh agama dipraktikkan oleh mereka dan bukannya kita"? Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Rozilawati Abdullah
Buku Oh! Mudahnya Jahit Jubah Moden sangat istimewa kerana mengandungi pola mengikut ukuran asas badan untuk memudahkan pembaca yang tiada asas jahitan belajar daripadanya. Anda hanya perlu menekap pola pada kain sebelum memotongnya. Bukan itu sahaja, cara menghasilkan pola juga diajar untuk pemahaman dengan lebih jelas lagi. Tidak hanya cara pengiraan ukuran, bahkan cara mencantum juga ditunjukkan. Dipaparkan juga cara menjahit secara langkah demi langkah dengan gambar da Maklumat lanjut
ASAL: RM35.00

SEKARANG: RM 35.00 (-0%)

AHLI: RM 31.50 (-10%)

Oleh Banks Rosie
Secret Princesses is a gorgeous series about magical princesses and best friends. Bridesmaid Suprise is a bumper long book with two stories for even more magical fun! In this two-story adventure, trainee Secret Princesses Charlotte and Mia have to grant two very special wishes. Izzy's mum and Chloe's dad are getting married, but the two girls don't want to be stepsisters! Can Mia and Charlotte grant their wishes and help them get along? And can they stop mean Princess Poi Maklumat lanjut
ASAL: RM33.90

SEKARANG: RM 33.90 (-0%)

AHLI: RM 30.51 (-10%)

Oleh Celeste Ng
To say I love this book is an understatement...It moved me to tears' Reese Witherspoon 'Beautifully written, completely charming, and extremely wise on the subject of adolescence and influence' Nick Hornby Everyone in Shaker Heights was talking about it that summer: how Isabelle, the last of the Richardson children, had finally gone around the bend and burned the house down. In Shaker Heights, a placid, progressive suburb of Cleveland, everything is meticulously planned - Maklumat lanjut
ASAL: RM45.90

SEKARANG: RM 45.90 (-0%)

AHLI: RM 41.31 (-10%)

Oleh Teme Abdullah
Orang kata melukis tak boleh jadi kaya. Tak boleh jadi jutawan. Tak apa. Biar aku cuba. Hey korang... It''s me, Teme Abdullah. Macam ni; Hari tu aku terbaca satu kenyataan di media sosial. Kenyataan tu berbunyi, 'melukis memang tak boleh buat duit', 'jadi artis ni tak ada masa depan', 'siapa yang ada cita-cita nak jadi pelukis tu batalkanlah niat', melukis ni tak ke mana'. Selepas baca kenyataan tu; Aku rasa semacam. Aku tak setuju. Aku tak suka. Aku kura Maklumat lanjut
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 33.00 (-0%)

AHLI: RM 29.70 (-10%)

Oleh Teme Abdullah
Ilmu agama ini umpama senjata yang boleh dimiliki sesiapa. Jika senjata itu jatuh ke tangan yang baik, akan digunakan senjata itu untuk menyerang yang jahat. Namun, jika ia jatuh ke tangan yang jahat, akan digunakan senjata itu untuk memusnahkan yang baik. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Ustaz Muhammad Abdullah Al-Amin
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh Kessler Liz
Meet Emily Windsnap! Ordinary girl on land, magical mermaid in water... Bubbling with magic, fun, friendship and new heights of adventure, a must-read for girls aged 8-12. Emily Windsnap, an ordinary girl on land and a magical mermaid in water, is overdue a break from excitement - as her exhausted best friend Shona keeps reminding her! So, promising Shona she'll stay free of trouble and just 'swill out' ('chill out' for mermaids), Emily invites her best friend and her boyfri Maklumat lanjut
ASAL: RM37.90

SEKARANG: RM 37.90 (-0%)

AHLI: RM 34.11 (-10%)

Oleh Mastura Abdullah
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Ahmad Affzan Abdullah
Kau tahu, ketika kau GAGAL, macam-macam persoalan yang akan berlegar-legar dalam fikiran. “Apa yang aku buat salah?” “Kalau aku pilih cara lain, mungkin boleh berjaya.” “Kalau akau tak buat begini, mungkin tak teruk sangat.” Macam aku, sembilan tahun aku menyeksa diri memikirkan jawapan kepada persoalan-persoalan tadi, hidup aku jadi serabut. Aku kerap jatuh sakit, demam. Walaupun banyak benda aku cuba dalam hidup, aku tetap tak puas hati. Kenapa a Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

1-307 of 307

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top