0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' teme abdullah 'Dijumpai 337 Produk Berkaitan
Oleh HOT WHEELS
Highly Detailed Helicopters and Airplanes Youngsters will be simply thrilled to own the Hot Wheels Skybuster assortment as they'll see their wish of collecting aircrafts coming to fruition. This assortment of aircrafts includes helicopter and airplanes that are intricately designed with complete detailing and are complete replicas of the originals. All the aircrafts in this set are made of die-cast material, making them are very sturdy and durable. Moreover, the aircrafts Maklumat lanjut
ASAL: RM19.89

SEKARANG: RM 19.89 (-0%)

AHLI: RM 19.89 (-0%)

Oleh HASBRO
Connect 4 Shots Bounce 'em in for the win! The Connect 4 Shots game is fast-paced, rapid-fire fun in a race to get 4 shots in a row! Count down to start: 1-2-3…bounce! Two players bounce the lightweight, colorful balls into the grid at the same time. Remember, the balls must hit the table before going in. Keep bouncing balls, trying to fill the holes in the grid vertically, horizontally, or diagonally. Once a player gets 4 in a row of their color they win the game! Then whe Maklumat lanjut
ASAL: RM69.89

SEKARANG: RM 69.89 (-0%)

AHLI: RM 69.89 (-0%)

Oleh Ilya Abdullah
DIKHIANATI! Husna si cantik manis dikhianati orang yang dianggap darah daging sendiri. Wajah cantiknya berubah hodoh. Tunang kesayangan meninggalkan dia saat dia memerlukan sokongan. Dia kecewa hingga hampir meragut nyawanya sendiri. Wanita bernama DEWI hadir dalam mimpi Husna. Wanita cantik itu mengatakan yang dia keturunannya. Wujudkan wanita itu? Husna ragu-ragu. Dia hanya bertemu wanita itu di dalam mimpi bukan di dunia nyata. "Susuk setan bukan sebarangan susuk. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 20.00 (-20%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Ilya Abdullah
SEKIAN lama tidak pulang ke kampung, Aariz kembali setelah menerima berita kematian ibunya. Harta peninggalan arwah ibunya, Puan Mastura dimiliki Aariz. Kejadian pelik yang berlaku di banglo peninggalan Puan Mastura menyebabkan Aariz tidak jadi kembali ke bandar semula. Awalnya dia mengesyaki kejadian pelik dan menyeramkan itu kerja ayah tirinya, Norden. Sangkaan Aariz meleset. Kematian dan kehilangan mula menghantui penduduk kampung semula. Kisah Mbah Esah dan keturunannya Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 20.00 (-20%)

Oleh Aisya Sofea
“Yang pergi itu cinta. Mungkin yang datang itu jodoh. Yang pergi itu kekasih. Yang datang itu mungkin bakal suami kau. Mana tahu ke?” Itu adalah kata-kata Isha, teman baik Nur Suria Anissa tentang Elias Lim Li Jun yang ingin mengahwini Anis dari saat pandang pertama mereka. Ketika Anis hilang kepercayaannya terhadap cinta, Elias menghadirkan diri. Tetapi bolehkah mereka berdua bercinta bila Elias, seorang lelaki peranakan Dutch Baba Nyonya dan Islam bukanlah agama fitra Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 24.00 (-20%)

AHLI: RM 24.00 (-20%)

Oleh Ilya Abdullah
Baim seorang jurugambar bebas yang mempunyai keistimewaan melihat dan mengambil gambar makhluk yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar. Dia digelar jurugambar hantu. Keistimewaan yang dimilkinya itu dianggap satu petaka. Dia kehilangan seluruh ahli keluarganya dalam satu malam, angkara manusia yang menjadi hamba iblis. Inspektor Zaim menerima kes-kes misteri yang meibatkan ilmu mistik. Dia dibantu oleh Detektif Azhnita untuk mengendalikan kes-kes itu. Kesukaran menyelesaik Maklumat lanjut
ASAL: RM23.00

SEKARANG: RM 23.00 (-0%)

AHLI: RM 20.70 (-10%)

Oleh Bettina Chua Abdullah
Telltale Food features an astonishing variety of writings that are a delicious revelation: sensory, nourishing narratives exploring themes of hunger, discovery, growth, delight and sorrow, wrapped in the world of food, cooking and eating. In their mostly Asian-inspired stories, the writers of the Fay Khoo Award transport us from the kitchens they have inherited to the ones they have adopted, down buzzy streets and in swish restaurants. There is the taste of joyful celebration Maklumat lanjut
ASAL: RM55.00

SEKARANG: RM 55.00 (-0%)

AHLI: RM 49.50 (-10%)

Oleh Azlina Ahmad
This textbook is intended to be used as reference for the introductory level financial accounting and reporting course. Its emphasis is on awareness of IFRS judgements and estimates, in line with Stage 1 of the framework-based teaching. Accordingly, discussions in the chapters focus mostly on elements definition, recognition and initial measurement. Students are first given an overview of the Malaysian Financial Reporting Framework, followed by the introduction of the Concept Maklumat lanjut
ASAL: RM61.90

SEKARANG: RM 61.90 (-0%)

AHLI: RM 55.71 (-10%)

Oleh M Azmin Abdullah
ASAL: RM12.90

SEKARANG: RM 12.90 (-0%)

AHLI: RM 11.61 (-10%)

Oleh Dr. Abdul Rahman Hj Abdullah
Dalam jilid 3 ini menumpukan perhatian kepada zaman moden Turki, ia bermula dengan ancaman penjajahan Barat yang memperkenalkan sistem secular di wilayah Mesih dan seterusnya di Turki sendiri. Pada peringkat awalnya, proses pembaratan berlaku melalui program Nizam-I Jedid oleh Sultan Selim 111, dan diikuti oleh program Tanzimat pada zaman Sultan Abdul Mejid. Sedangkan di kalangan tokoh-tokoh politik, proses pembaratan dijalankan oleh gerakan Uthmani Muda dan gerakan Turki Mud Maklumat lanjut
ASAL: RM45.90

SEKARANG: RM 45.90 (-0%)

AHLI: RM 41.31 (-10%)

Oleh Rafina Abdullah
Pendirian Humairah sangat jelas apabila meletakkan garis sempadan agar tidak didekati lelaki kerana takut dengan hukum Allah. Langsung dia tidak memberi kelonggaran pada dirinya untuk menyambut perkenalan daripada sebarang lelaki sehinggalah Darren Tan, pemuda berwajah kacukan muncul dalam hidupnya dalam satu suasana kecoh di premis perniagaan lelaki itu. Orang sakit tak boleh sombong. Nanti tak ada orang nak tolong. Jaga ubat sedut awak baik-baik. Jangan cuai lagi. YANG TO Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Marie Forleo
Millions of young women look to Marie Forleo as their inspiration for empowerment and achievement' Oprah Winfrey 'This book delivers a knockout punch to whatever is holding you back' Cheryl Strayed, author of Wild Do you ever have trouble finishing what you start? Do amazing ideas come to you all the time but after the initial excitement wanes you struggle to follow through? If you're creative and ambitious, the answer is likely yes. The problem isn't you. It's not that yo Maklumat lanjut
ASAL: RM89.95

SEKARANG: RM 89.95 (-0%)

AHLI: RM 80.96 (-10%)

Oleh Dr Mohd Hilmi B Abdullah
Perubatan Ibnu Sina mungkin belum lagi terkenal di negara ini. Perubatan ini selalu disalah anggap sebagai perubatan homeopati, sedangkan terdapat banyak perbezaan antara kedua-dua disiplin ilmu perubatan tersebut, tanpa menafikan terdapatnya beberapa persamaan antara kedua-duanya. Perubatan Ibnu Sina, di sebalik usianya yang telah pun mencapai angka seribu tahun, masih lagi diamalkan secara serius dan efektif di India, Pakistan, Asia Tengah, dan Eropah. Malah, di India dan P Maklumat lanjut
ASAL: RM34.00

SEKARANG: RM 34.00 (-0%)

AHLI: RM 30.60 (-10%)

Oleh Abdullah Abdul Hamid
Kenapa buku ini dihasilkan? Siapakah yang perlu membacanya? Apakah mesej yang terkandung di dalamnya? Buku Apabila Wartawan dan Artis Menangis adalah catatan daripada perjalanan dan pengalaman penulis di beberapa buah negara terutamanya ketika menjalankan tugasan Wartawan dan misi kemanusiaan, antaranya Tebing Barat dan Semenanjung Gaza di Palestin, Syria dan Bangladesh. Buku ini dihasilkan untuk menyampaikan pelbagai kisah yang disaksikan dan dirasai sendiri oleh penulisnya. Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Blyton Enid
Introducing The Famous Five to younger readers with this NEWLY-CREATED story for children aged 5 and up! Set in the world of Enid Blyton's best-loved series, this newly-created early reader follows Julian, Dick, Anne, George and Timmy the dog on a special new adventure - illustrated in gorgeous full-colour throughout by Becka Moor. Expect all the usual excitement as the Five head off to birthday party with a very special present. Little do they know, two thieves are on thei Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 32.31 (-10%)

Oleh
Love the game? Then you'll love this Annual. It's packed with essential tips, secrets and info guaranteed to up your skill level and help you build an undefeatable crew. Read about each Legend and discover their unique personality, strengths and abilities. Get ready for action and excitement on every page! Maklumat lanjut
ASAL: RM49.90

SEKARANG: RM 49.90 (-0%)

AHLI: RM 44.91 (-10%)

Oleh Rafina Abdullah
Berkahwin dengan seorang lelaki yang sering menyimpan curiga, bukanlah satu keadaan yang menyenangkan bagi Ariana. Setiap hari yang dilalui, dia perlu berhati-hati dalam setiap langkah. ARIANA "Sebagai pembantu peribadi mak su, Rin tak boleh elak dari berjumpa Haji Fahmi kalau ada apa-apa urusan berkaitan." Izudin... kegagalan rumah tangganya bersama wanita yang dikasihi, menjadikan dia seorang yang over protective selepas berkahwin dengan Ariana. Pantang telinganya mende Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Trueit Trudi
Adventure, danger, and a thrilling global mission await 12-year-old Cruz Coronado as he joins an elite school for explorers. Cruz leaves his tranquil home in Hawaii to join 23 talented kids from around the globe to train at the Explorer Academy with the world's leading scientists to become the next generation of great explorers. But for Cruz, there's more at stake. No sooner has he arrived at the Academy than he discovers that his family has a mysterious past with the organi Maklumat lanjut
ASAL: RM46.90

SEKARANG: RM 46.90 (-0%)

AHLI: RM 42.21 (-10%)

Oleh Shaykh Abdullah Bin Abd Al-Aziz Al-Jibreen
“Interaksi Dengan Bukan Muslim Dari Perspektif Sunnah dan Keindahan Agama Islam” adalah satu kajian yang sangat baik dan berjaya memberikan panduan yang meliputi beberapa aspek penting mengenai isu ini. Ia mempamerkan keindahan sebenar agama dalam hubungan interaksi dengan bukan Muslim. Kajian ini boleh dijadikan asas dalam membincangkan beberapa aspek penting dalam interaksi dengan bukan Muslim. Ia boleh dikembangkan lagi untuk memberikan solusi kepada pelbagai permasala Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Jemaah Seram
Himpunan 11 cerpen seram dan thriller bertemakan pohon/pokok. Ilya Abdullah - Puaka Beringin Suhana Mat Lazim - Harum Bakawali Asraf Shaari - Pokok Durian Berdarah Ella Affandy - Pokok Nurhan Yusof - Lambaian Ara Acik Zaza - Misteri Pokok Ubi Kayu Balqis Jaz - Patin Tempoyak Daun Cemumur Alissa Alee - Jantung Zaif AB - Teksi Terakhir Zaif AB - Sakat Zaif AB - Lu Sudah Kena Main Maklumat lanjut
ASAL: RM20.00

SEKARANG: RM 20.00 (-0%)

AHLI: RM 18.00 (-10%)

Oleh Kassim Ahmad , Zakaria Ali
“for so long we have perished in subjugation now we live in defiance” An Autobiography of a Rebel is the final biographical writing of Kassim Ahmad, completed shortly before his passing in October 2017. Within he tells the story of his transition from a leader of Parti Rakyat Malaysia to a scholar of the Quran and Hadith, and a member of UMNO. Brought up in rural Kedah, Kassim Ahmad became politically aware in the period of Malaya’s independence struggle. Participati Maklumat lanjut
ASAL: RM28.00

SEKARANG: RM 28.00 (-0%)

AHLI: RM 25.20 (-10%)

Oleh Ustaz Zulkarnain Dollah , Asyraff Hafdzan Abdullah
40 Hadis Huru- hara Kiamat – Merupakan sebuah buku yang mempunyai 40 himpunan hadis-hadis sahih berkenaan apa yang akan berlaku semasa kiamat, kesukaran-kesukaran yang bakal dihadapi oleh manusia ketika kiamat dan bagaimana menghadapinya. Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
On a planet far from Earth, there is a kingdom full of smiling faces. Princess Yuuki is 12 years old, and about to enter a sensitive age in a person's life. Everyday, she cries, laughs, and sometimes, her heart throbs with excitement. All the while, she lives merrily in the royal palace. Filling her days are her loyal vassals: her tutor Reira, Izana who assists in political affairs, the leader of the chivalry Harold … and then there is her childhood friend and aide Joshua. Maklumat lanjut
ASAL: RM39.90

SEKARANG: RM 39.90 (-0%)

AHLI: RM 39.90 (-0%)

Oleh Dr.Mohd Nidzam
Ensiklopedia (atau ensaiklopedia) berasal dari bahasa Greek “egkyklios paideia” yang bermaksud sebuah lingkaran (a circle of instruction) yang lengkap. Soal Jawab Agama adalah satu kaedah mendapatkan ilmu pengetahuan yang pelbagai dalam hal ehwal agama secara pantas (fast track). Pengajian atau pembacaan tidak semestinya melalui penelitian hierarki ilmu step-by-step dari awal tetapi boleh sahaja ditanya serta mendapat jawapan spontan di mana-mana bahagian ilmu. KEISTIME Maklumat lanjut
ASAL: RM69.00

SEKARANG: RM 69.00 (-0%)

AHLI: RM 62.10 (-10%)

Oleh Daisy Zahra , Iman Fadia , Shukriah , Rodzi , Tey Marzuki , Ilya Abdullah
Gulai Kawah Daging – Daisy Zahra “Kau nampak apa yang...” “Aku nampak apa yang kau nampak.” Mereka berdua berpura-pura tidak nampak makhluk tersebut yang asyik menjilat-jilat daging yang disimpan di dalam peti sejuk beku itu. Gelang – Iman Fadia “Hamba datang menuntut pusaka. Pusaka warisan Sari... oh Sari.” Perlahan dia membuka mata. Terbeliak melihat sepasang kaki tanpa badan itu berdarah meleleh sedang menghentak-hentak lantai. Terjelepok Ben di atas lanta Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Baylor Chapman
Houseplants are more popular than ever before--especially with millennials, who are setting up their homes for the first time and discovering that nothing can add energy, style, and that essential "lived-in-ness" to their spaces better than a little bit of green. Whether it's a statement-making fiddle-leaf fig or a tiny tabletop succulent, a houseplant instantly elevates the look of your home. But where to begin? In Decorating with Plants, Baylor Chapman walks readers throug Maklumat lanjut
ASAL: RM117.50

SEKARANG: RM 117.50 (-0%)

AHLI: RM 105.75 (-10%)

Oleh Abdul Latip Talib
Harun bin al-Mahdi Muhammad bin al-Manshur Abu Jaafar Abdullah in Muhammad bin Ali bin Abdullah bin Abbas bin Abdul Muthalib. Nama ibunya Jurasyiyah bint Atha atau digelar Khaizuran. Harun Ar Rasyid lahir pada tahun 148 H di Kota Ray. Menjadi khalifah ketika berumur 25 tahun. Para sahabat Khalifah Harun ar Rasyid bercerita, setiap hari baginda sembahyang sunat 100 rakaat. Bersedekah atau menderma 1000 dirham setiap hari. Apabila pergi menunaikan haji, baginda membawa bersaman Maklumat lanjut
ASAL: RM27.90

SEKARANG: RM 27.90 (-0%)

AHLI: RM 25.11 (-10%)

Oleh Fadli Salleh , Shahidan Shuib , Firdauz Abdullah , Reyna Ibrahim , Nurain Sabrina
"cikgu bukan sekadar mengajar a,b,c. guru sejati mendidik pekerti." cikgu fadli salleh "budak-budak, kalau kita kata nak cerita pasal hantu, masing-masing melopong tak sabar nak dengar. tapi aku rasa kau yang tua pun sama, kan? jadi, kali ni aku nak cerita kisah di tempat aku. begini kisahnya..." cikgu shahidan shuib "beri ruang untuk anak-anak kita belajar dan beri kesempatan untuk guru mendidik anak-anak ini dengan selesa. sampai masa kita akan lihat bagaimana perubahan a Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Paeh Design
Nuri Wardah dikejutkan dengan pengakuan cinta Sakuragi. Bagi Nuri Wardah, Sakuragi terlebih dahulu perlu mengenali akan kesucian agama Islam serta kepentingan sumber-sumber yang hak dalam mencari ilmu. Sakuragi, walaupun masih dalam ragu, mengorak langkah mencari ilmu mengenai Islam hingga menemukannya dengan imam Masjid Otsuka, Yusuf Asahi bin Abdullah yang bersetuju untuk mengajar Sakuragi berkenaan agama Islam. Bagaikan cawan yang kosong, dapatkah Sakuragi menerima denga Maklumat lanjut
ASAL: RM10.00

SEKARANG: RM 10.00 (-0%)

AHLI: RM 9.00 (-10%)

Oleh Khairul Abdullah
Bukan semua hero perlu pakai kostum adiwira, boleh terbang tinggi ke langit, lari laju mengalahkan kilat, atau tembak laser dari tangan sambil pakai sut berapi-api yang power kemain. Itu semua dalam movie. Ya, dalam movie, di mana manusia boleh berimaginasi apa sahaja, cipta apa sahaja karakter yang tak mungkin wujud di alam nyata. Dalam dunia realiti, superhero sebenar selalunya tak didendang. Contohnya spesies ‘superdaddy’, yang boleh dikatakan dah nak hampir pupus Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Teme Abdullah
"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi..." "Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain." "Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf-huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu..." "Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku ‘struggle’ nak jad Maklumat lanjut
ASAL: RM33.00

SEKARANG: RM 26.40 (-20%)

AHLI: RM 26.40 (-20%)

Oleh Teme Abdullah
Ribuan tahun selepas peperangan yang memusnahkan hampir keseluruhan dunia. Nusantara kembali aman di bawah naungan sultan; sehingga datang mereka yang mendakwa – kekuasaan itu hasil perjanjian dengan syaitan. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh Butchart Pamela , Blyton Enid
A second, action-packed Secret Seven adventure by prize-winning author Pamela Butchart, brilliantly illustrated by Tony Ross. The Secret Seven are excited to be chosen as extras in a local play, but during the opening performances things go seriously wrong. Could someone be trying to sabotage? The cast and crew are adamant that a theatre ghost must be causing the mysterious accidents, but the Seven aren't convinced. It's up to the gang and their spaniel Scamper to find out Maklumat lanjut
ASAL: RM35.90

SEKARANG: RM 35.90 (-0%)

AHLI: RM 32.31 (-10%)

Oleh Bart Van Es
*** WINNER OF THE COSTA BOOK OF THE YEAR 2018 *** ***WINNER OF THE SLIGHTLY FOXED BEST FIRST BIOGRAPHY PRIZE 2018*** 'A masterpiece of history and memoir' Evening Standard 'Superb. This is a necessary book - painful, harrowing, tragic, but also uplifting' The Times Little Lien wasn't taken from her Jewish parents in the Hague - she was given away in the hope that she might be saved. Hidden and raised by a foster family in the provinces during the Nazi occupation, she survi Maklumat lanjut
ASAL: RM57.95

SEKARANG: RM 57.95 (-0%)

AHLI: RM 52.16 (-10%)

Oleh Abdullah Sidek
Kesedaran orang Melayu mengenai sejarah bangsanya semakin meningkat dalam dekad-dekad yang terakhir ini. Kadar celik huruf yang tinggi dan pendidikan uang tinggi telah merangsang orang Melayu untuk mengorek kembali sejarah bangsanya dan kerajaannya. Orang Melayu bukanlah orang buta sehingga tidak mengambil kisah mengenai peredaran dunia bahkan orang Melayu telah mempunyai tamadun antara yang terawal di dunia. Penemuan Tamadun Sungai Batu di Merbok Kedah yang berusia sekitar 2 Maklumat lanjut
ASAL: RM38.90

SEKARANG: RM 31.12 (-20%)

AHLI: RM 31.12 (-20%)

Oleh Dr. Abdul Rahman Hj Abdullah
Dalam jilid ke-2 ini, tumpuan akan diberikan kepada analisis tentang faktor-faktor kejatuhan Kerajaan Uthmaniyah. Terdapat dua faktor besar, iaitu faktor luaran dan faktor dalaman. Antara faktor luaran ialah ancaman kuasa Salib Kristian, seperti kuasa Portugis, Sepanyol, Habsburg, British, Perancis dan Russia. Ini diikuti oleh ancaman Yahudi dalam berbagai wajah, seupama Yahudi Dunama, Yahudi Freemason dan Yahudi Zionis. Malah sekaligus ia juga merupakan ancaman dalaman, oleh Maklumat lanjut
ASAL: RM45.90

SEKARANG: RM 45.90 (-0%)

AHLI: RM 41.31 (-10%)

Oleh MATTEL
Fast fun whack-a-mole stack-a-mole is a fast-paced, 2-player game and is a shorter, simpler version of the original whac-a-mole game. The game features a stacking mallet and coloured cups. To play, flip a card and use your mallet to match the colours on the card with coloured mole cups. You'll "whack" the cups with your mallet to stack them up in order. But hurry--your opponent is trying to stack theirs first! Be the first to stack all the cups in the correct order and you w Maklumat lanjut
ASAL: RM39.89

SEKARANG: RM 39.89 (-0%)

AHLI: RM 39.89 (-0%)

Oleh MATTEL
Bounce off Fast fun version 2 players, address and strategy game, FMW27 Playing board games together not only makes it possible to create a link between players but also to get to know each other. The competition adds fun and excitement to games! The will to win pushes players to continue. Take on the challenge? • Ages 7 years and above Maklumat lanjut
ASAL: RM39.89

SEKARANG: RM 39.89 (-0%)

AHLI: RM 39.89 (-0%)

Oleh SPM
An SPM branded collection of evergreen and famous tried-and-true children board games that is played not only by children but the whole family the world over. This smaller sized sibling to SPM Compendium 30 Games is no less a great game. Most favourite and best selling traditional games like Ludo, Snakes & Ladders, Solitaire, Dam/Draughts, Chinese Checkers and many more fun games are combined in this set too. These games provide hours of fun for the whole family especially f Maklumat lanjut
ASAL: RM22.90

SEKARANG: RM 22.90 (-0%)

AHLI: RM 20.61 (-10%)

Oleh SPM
An SPM branded collection of evergreen and famous tried-and-true children board games that is played not only by children but the whole family the world over. Most favourite and best selling traditional games like Ludo, Snakes & Ladders, Solitaire, Dam/Draughts, Chinese Checkers and many more fun games are combined in this set. These games provide hours of fun for the whole family especially for young ones who prefers simple and fast ending games. This 2015 revised edition Maklumat lanjut
ASAL: RM30.90

SEKARANG: RM 30.90 (-0%)

AHLI: RM 27.81 (-10%)

Oleh SPM
This world famous game is actually derived from an ancient India origin game. The ladders symbolize progress and snakes symbolize discipline. This tried and true game has been around for ages and is world renowned for its simple rules. Children love this game as it provides excitement of climbing and falling when moving towards the 100 mark goal. With such roller coaster experience, playing this game sometimes generate feelings of joy and sadness at the same time. This game Maklumat lanjut
ASAL: RM23.90

SEKARANG: RM 23.90 (-0%)

AHLI: RM 21.51 (-10%)

Oleh NERF
Nerf Alpha Strike blasters are a great way to start experiencing the power, performance, and excitement of Nerf, the number one blaster brand Includes 1 Fang QS-4 blaster, 4 half-targets, and 8 Official Nerf Elite Darts Load, prime, and fire in 3 quick steps to send darts flying from this hand-powered blaster (no batteries required) Includes 8 Official Nerf Elite darts that are tested and approved for performance and quality and constructed of foam with flexible, hollow tips Maklumat lanjut
ASAL: RM49.89

SEKARANG: RM 49.89 (-0%)

AHLI: RM 49.89 (-0%)

Oleh NERF
Start blasting with Alpha Strike blasters from Nerf, the number one blaster brand*! If you’re new to the Nerf brand, Alpha Strike blasters are an awesome way to get into adrenaline-pumping Nerf battles and experience the power and performance of the Nerf brand. They’re easy to use so first-time battlers can begin blasting fast. And if you’re already a Nerf fan, these blasters make great additions for your Nerf collection! Practice your skills with the 17-piece Cobra RC Maklumat lanjut
ASAL: RM69.89

SEKARANG: RM 69.89 (-0%)

AHLI: RM 69.89 (-0%)

Oleh Dr. Abdul Rahman Hj Abdullah
Sebenarnya, perkataan Melayu itu sendiri pada masa kini mempunyai beberapa konsep dan pengertian. Pertama sekali secara khususnya ia dipakai dalam konteks Semenanjung Tanah Melayu yang mempunyai tiga ciri utama, : iaitu menggunakan Bahasa Melayu sebagai bahasa utama, beragama Islam, dan berpegang kepada adat resam Melayu. Menurut konsepsi yang termaktub dalam Perlembagaan Malaysia, sesiapa sahaja dapat menjadi Melayu atau “masuk melayu” setelah memenuhi ketiga-ketiga syar Maklumat lanjut
ASAL: RM45.90

SEKARANG: RM 45.90 (-0%)

AHLI: RM 41.31 (-10%)

Oleh Dr. Abdul Rahman Hj Abdullah
Buku Ensiklopedia Sejarah Turki ini terdiri daripada tiga jilid. Jilid pertama bermula dengan sejarah Turki Zaman Klasik sekitar abad ke-6M di wilayah Turkistan, Asia Tengah. Dua buah kerajaan Turki yang penting ketika itu ialah Kerajaan Qarakhan dan Seljuq. Dari asia Tengah bangsa Turki berhijrah ke Asia Barat dan menguasai Kerajaan Abbasiyah (750-1258) di Baghdad pada Zaman Pertengahan melalui peranan kaum Mamalik Turki dan Turki Seljuq, di samping tertubuh kerajaan-kerajaa Maklumat lanjut
ASAL: RM45.90

SEKARANG: RM 45.90 (-0%)

AHLI: RM 41.31 (-10%)

Oleh Ilya Abdullah
ELEANOR… anak kedua Datuk Ariffin yang kuat memberontak dan paling keras kepala. Berang dengan aturan perkahwinan untuk menyatukan dia dengan anak lelaki Puan Marlia, kasanova tersohor mengundang kematian papanya. Pelbagai masalah mengepung hidupnya. Masalah hutang syarikat papanya, keretakan hubungan di antara dia dengan adik perempuannya, Elena Maria… permusuhan dengan kakak iparnya, Susana dan bosnya yang mahu menjadikan dia isteri ketiga. Juga cintanya yang dikhianat Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Mastura Abdullah
Kahwin dengan pilot handsome? Oh, Itu mungkin harapan gadis cantik yang lain tetapi bukan impian Nadyne Umairah! Kerana Dayyan Putra adalah pilihan mama, mahu tak mahu Umairah akur. Rupa-rupanya, ada sesuatu yang Umairah tidak tahu tentang Dayyan. Lelaki itu, tanpa segan silu mengajak dirinya membuat dosa menyebabkan Nadyne Umairah membenci Dayyan. Umairah bertekad, biarpun terpaksa melukakan hati mama, dia tidak akan sekali-kali mengahwini Dayyan. “Terima kasih atas semua Maklumat lanjut
ASAL: RM26.00

SEKARANG: RM 26.00 (-0%)

AHLI: RM 23.40 (-10%)

Oleh Yoru Sumino
"Kalau saya mati, awak kena makan penkreas saya." Yamauchi Sakura, gadis yang tak punya banyak masa kerana menhidap penyakit pankreas. 'Aku' pula adalah rakan sekelas yang kebetulan tahu tentang rahsia penyakitnya tu. Disebabkan berkongsi rahsia sama, hubungan kitorang jadi lebih rapat, tapi... biasalah, kadangkala timbul percanggahan pendapat sebab perkara remeh-temeh. Pengakhiran kisah ni pasti buat korang menitiskan air mata. Volum terakhir yang menyentuh perasaan Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 10.80 (-10%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh Ustaz Muhammad Abdullah Al-Amin
Membina rumah tanggga mungkin tidak sukar, tetapi memastikan rumah tangga dan keluarga itu aman damai, bahagia dan berjalan lancar itulah cabaran yang tidak dapat dielakkan. Panduan untuk menghadapi cabaran dalam berumah tangga dan berkeluarga berpandukan ayat-ayat suci al-Quran al-Karim didedahkan dalam buku ini. Maklumat lanjut
ASAL: RM30.00

SEKARANG: RM 30.00 (-0%)

AHLI: RM 27.00 (-10%)

Oleh John Grisham
"A murder mystery, a courtroom drama, a family saga . . . The Reckoning is Grisham's argument that he's not just a boilerplate thriller writer. Most jurors will think the counselor has made his case."-USA Today October 1946, Clanton, Mississippi Pete Banning was Clanton, Mississippi's favorite son-a decorated World War II hero, the patriarch of a prominent family, a farmer, father, neighbor, and a faithful member of the Methodist church. Then one cool October morning he ros Maklumat lanjut
ASAL: RM42.50

SEKARANG: RM 42.50 (-0%)

AHLI: RM 38.25 (-10%)

Oleh Jared Reck
Equal parts hilarious and heartbreaking, this unrequited-love story will appeal to fans of Jennifer Niven, John Green, and Jesse Andrews. Seriously, how can you see a person nearly every day of your life and never think a thing of it, then all of a sudden, one day, it’s different? You see that goofy grin a thousand times and just laugh. But goofy grin #1,001 nearly stops your heart? Right. That sounds like a bad movie already. Matt Wainwright is constantly sabotaged Maklumat lanjut
ASAL: RM46.95

SEKARANG: RM 46.95 (-0%)

AHLI: RM 42.26 (-10%)

Oleh Mark Rhodes
Master the art of public speaking with a mind- and content-based approach to success How to Present to Absolutely Anyone is the ultimate guide to successful public speaking. Presentations, talks, and speeches are unavoidable in school, work, and even social occasions (have you ever had to deliver a wedding toast?)--but fear of public speaking is statistically more common than fear of death. Author Mark Rhodes once pretended he had crashed his car to avoid doing a presentation Maklumat lanjut
ASAL: RM75.60

SEKARANG: RM 75.60 (-0%)

AHLI: RM 68.04 (-10%)

Oleh Ilya Abdullah
Kematian Bidan Senah menarik perhatian seorang wartawan muda, Benjy. Dia sanggup meredah kampung itu untuk mendapatkan cerita. "Siapa perempuan cantik itu, tok?" "Namanya Mas Ayu." Mas Ayu, kehadirannya ke kampung itu sangat tidak disenangi orang kampung, terutamanya Mak Puteh dan Melati. Ini kerana suami Melati, Musa, tergila-gilakan Mas Ayu. Mereka berpakat untuk membunuh Mas Ayu. "Manalah saya tahu siapa yang bunuh dia." "Habis macam mana boleh kamu kata yan Maklumat lanjut
ASAL: RM24.00

SEKARANG: RM 24.00 (-0%)

AHLI: RM 21.60 (-10%)

Oleh Mind To Mind
It is undeniable that indulging in word hunting games will definitely increase one's knowledge and it helps to maximize the number of new words that comes into one's vocabulary collection. Mind To Mind, in supporting the above statement has come up with its latest buper edition. Maklumat lanjut
ASAL: RM16.90

SEKARANG: RM 16.90 (-0%)

AHLI: RM 15.21 (-10%)

Oleh Mind To Mind
It is undeniable that indulging in word hunting games will definitely increase one's knowledge and it helps to maximize the number of new words that comes into one's vocabulary collection. Mind To Mind, in supporting the above statement has come up with its latest buper edition Maklumat lanjut
ASAL: RM16.90

SEKARANG: RM 16.90 (-0%)

AHLI: RM 15.21 (-10%)

Oleh Mind To Mind
It is undeniable that indulging in 'word hunting' games will definitely increase one's knowledge and it helps to maximize the number of new words that comes into one's vocabulary collection. Mind To Mind, in supporting the above statement has come up with its latest bumper edition in its 'Word Search Collection' series. The book entitled 'Amazing Jumbo Word Search' will provide hours of interesting word hunting that will keeep the searchers' leisure hours occupied profitably Maklumat lanjut
ASAL: RM16.90

SEKARANG: RM 16.90 (-0%)

AHLI: RM 15.21 (-10%)

Oleh Mind To Mind
It is undeniable that indulging in word hunting games will definitely increase one's knowledge and it helps to maximize the number of new words that comes into one's vocabulary collection. Mind To Mind, in supporting the above statement has come up with its latest buper edition. Maklumat lanjut
ASAL: RM16.90

SEKARANG: RM 16.90 (-0%)

AHLI: RM 15.21 (-10%)

Oleh Mind To Mind
It is undeniable that indulging in word hunting games will definitely increase one's knowledge and it helps to maximize the number of new words that comes into one's vocabulary collection. Mind To Mind, in supporting the above statement has come up with its latest buper edition. Maklumat lanjut
ASAL: RM16.90

SEKARANG: RM 16.90 (-0%)

AHLI: RM 15.21 (-10%)

Oleh Mind To Mind
It is undeniable that indulging in word hunting games will definitely increase one's knowledge and it helps to maximize the number of new words that comes into one's vocabulary collection. Mind To Mind, in supporting the above statement has come up with its latest buper edition. Maklumat lanjut
ASAL: RM16.90

SEKARANG: RM 16.90 (-0%)

AHLI: RM 15.21 (-10%)

Oleh Malcolm Mejin
HOW would your life be if you had so much money that it could fill the entire ocean? For Sarawakian Malcolm Mejin, he would travel all around the world in his private jet. He would also own the latest gadgets, the likes of which are so expensive that they could only be afforded by the wealthiest. It’s such a good fantasy that Malcolm decided to pen it all down in his latest book, Diary of a Rich Kid, whose plot centres on a group of privileged, wealthy kids who lead the Maklumat lanjut
ASAL: RM32.90

SEKARANG: RM 24.68 (-25%)

AHLI: RM 24.68 (-25%)

1-337 of 337

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top