0

Jumlah 0produk dalam troli anda. ×

Anda tidak mempunyai item di troli pembelian anda.

' GEMPAK STARZ 'Dijumpai 1501 Produk Berkaitan
Filtered By
publisher
Oleh 韦荣
以各种职业为背景,解开灵异现象背后的秘密,带你深入魑魅的黑暗之旅…… 海浪滔滔,每年都有多少亡魂被深不可测的大海带走。但是为了生计,渔夫还是每天照常出海,风雨无阻。每一次的出海,都是渔夫的一场赌注,赌上自己的性命,看看是和鱼群拼搏,还是和海上的不知名生物斗智斗勇…… 水猴子 夜雾灵船 大桥幽魂 人脸鱼 深海坊主 亚马逊 Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Out of stock

Oleh 追梦者
一场悲剧,让徐浩杰失去了父亲,也毁去了容颜。如同生活在地狱中,徐浩杰每天都过得痛苦万分。他将一颗心封闭起来,忽略了母亲和妹妹的关怀。原以为自己的一生就会在黑暗中度过,没想到却遇见了一个自称“小山神”的男孩…… Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Out of stock

Oleh Oga
Insiden kumpulan lanun telah menyebabkan Ed mengalami gangguan tekanan pascatrauma. Selain tidak mampu bekerja, Ed juga perlu berdepan dengan ketua pengganas Ravens yang menjadikan ibunya serta ibu Parry sebagai tebusan. Adakah ibu mereka akan selamat? Apa pula kaitan dan dendam ketua pengganas Ravens dengan Tentera Udara Diraja Malaysia? Jilid 11 sarat dengan aksi dan pertempuran! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Osman Deen
Cikgu baru masuk sekolah? Memang jadi makanan Ax dan kawan-kawanlah! Ax, Kaio dan Yosi, pelajar nakal sekolah yang cukup dikenali dan digeruni. Tidak ada sesiapa yang dapat menumpaskan Ax atau mempermainkannya di sekolah sehinggalah muncul Cikgu Monday, guru Sains baru. Dia disenangi semua dan lincah menumpaskan tiga sekawan itu. Makin membuak-buak Ax nak prank si cikgu! Tetapi apabila Yosi melihat Cikgu Monday melakukan sesuatu yang aneh, tidak seperti perawakannya yang dise Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh Solar Team , Monsta
Jilid 2 - Sengketan Kuasa Apabila digabungkan, kedua-dua bahagian artifak dalam pegangan Alex dan Amato bertukar menjadi menjadi Power Sphera dipanggil PiBot, yang mempunyai kuasa untuk membuka portal antara dimensi. Kuasa ini menjadi rebutan lanun robot jahat, Ironbeard yang mahu menggunakannya untuk kepentingan sendiri. Pasukan Alex dan Amato menyedari bahawa Ironbeard perlu dihentikan dalam apa jua keadaan, walaupun terpaksa mengetepikan syak wasangka dan bekerjasama Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh C2V
Tina dan Steve murid baru di sekolah. Mampukah mereka berkawan dan berbaik dengan murid lain? Belajar cara untuk berkawan, selesaikan konflik, mengenal pasti kawan buruk dan menghargai kawan baik bersama Tina, Steve dan kawan sekelas baru mereka! Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 15.30 (-10%)

Oleh King Kong
Zack, seorang pelajar sekolah menengah dibuli oleh Simon dan gengnya kerana fizikalnya pendek. Pada suatu hari, gempa bumi secara tiba-tiba menggegarkan sekolah mereka. Zack dan rakan-rakan terperangkap dalam permainan ikhtiar hidup yang menyeksakan. Kini mereka terkandas di kawasan aneh dan penuh misteri. Mereka perlu berdepan tumbuhan yang melancarkan 'tembakan' dan bermacam kejadian ngeri lain. Apa sebenarnya yang berlaku di alam aneh mengerikan ini? Mampukah Zack bertahan Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh Takasi
Eh, macam-macam idea dah dicurahkan tapi misi masih statik dan tak ke mana. Sampai bila nak tunggu? Beralah dan mengalah? Tu bukan cara tiga ekor Raja Miau ni kononnya. Berani berjuang sampai titisan peluh yang terakhir. Masalahnya... berani dan berjaya ke? Hahaha! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Jo , Kin
Impian belajar kat sekolah pilihan Jen musnah bila ayah menghantarnya ke Wonderville mencari mama. Dahlah tu terpaksa hidup bersendirian dan cari duit sendiri. Dalam diam-diam Jen mahu pulang ke Pekan Manusia dan tinggalkan Wonderville. Tapi boleh ke Jen ikuti kehendak diri dan membantah rancangan ayah? Adakah dia terus melayan kerenah kawan-kawan luar biasanya (baca: pelik)? Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh Zint
COLE VS SHAW Gegarkan Back School Colosseum! Cole, pelajar baru yang panas baran berani cari fasal dengan Shaw, jaguh terkuat sekolah legenda. Dah tiba masa diorang beradu tenaga! PUSINGAN PERTAMA, MULA! Boom, si pelajar gagah sedia mencabar pesaing cintanya, Farco di gelanggang demi merebut Julia. Ada berani ke? Bara semangat juang membuka siri terbaharu Under 18 Spirit! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh 张瑞成
献给对这世界充满好奇的读者,让我们一起探索未知、揭开宇宙的奥秘! 精灵是人类转世还是妖精现身? 直播课 01 诡异的精灵村 #五屿岛 #精灵 歌仔戏也有三大“不”? 直播课 02 猴群的反击 #猴子王 #报复行动 世界上最危险的死亡公路? 直播课 03 夜半神秘老人 #神秘老人 #死亡公路 Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh 文煌
从贝儿博士获知,天空谷里竟有人能医治外形病毒?! 大勇一行人为此来到天空谷,以便找到对抗夜行者病毒的方法。在那里遇到了一个大叔和一只液体怪物,却被告知天空谷遭外星人入侵,外星人还启动了防御系统,使他们无法离开。唯一解除的方法就是找出其电源装置…… Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh 追梦者
肉眼看不见的鬼怪、诅咒……往往都让人恐惧。 《洞穴守护灵》收录了4篇惊悚漫画,借着“鬼怪”引发的事件,展现出人性之脆弱及黑暗。 披着人皮的鬼怪,比鬼怪更邪恶的人,你更害怕哪个呢? 无论是何者,你都要小心被盯上,以免变成“他们”的替死鬼…… Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh 黄庆荣
斗智斗勇探秘你不知道的科学世界! 新的游戏又开始了!被未知力量操控的子信一伙人,这次居然被传送到了外太空!在那里,他们不仅要面对流星雨和岩浆等可怕的威胁,还有一系列神秘星座谜题的考验。 究竟他们能发挥超乎常人的体能的智慧,安全地通过这次的游戏吗? Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh 杂八人工作室
刷新知识盲区! 动物·植物·人体·地理·文化·艺术·生活·气象 全收录! 森林有那么多树林,落叶不会堆积一座座山吗? 梵谷的《向日葵》画作在日渐枯萎? 早上买鞋子会更好? 榴莲到底是香还是臭? 牙齿一定要洁白透亮才算是健康? 买鞋子挑早上会比较好? 胜利手势“V”竟是二战时的产物? 一朵云的重量等于一百只大象? 撞击地球造成恐 Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh 黄嘉俊
海盗团事件让艾德患上创伤后应激障碍,不仅无法回到工作岗位上,还陷入无尽的自我怀疑的自我否定。未料此时黑鸦的首领竟找上门来,绑架了艾德和派瑞的妈妈。好不容易解除了这次的危机,对方竟然又袭击了国家空军的基地,而且还驾走一架战斗机往人口密集的城市飞去…… Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh 邓秀丽
在意大利这片土地上,你可能会听到有关鬼屋、闹鬼古堡和失踪事件的都市传说。 这个国家每个角落都似乎隐藏着让人脊背发凉的故事,勾起许多探险家的兴趣。 不过你要小心,因为有些恐怖故事可能会成为你一生难以忘怀的噩梦。 瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路 Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh 柯米索工作室
以各种职业为背景,揭开灵异现象背后的秘密,带你深入魑魅的黑暗之旅…… 猎人通常负责狩猎动物,他们的活动范围就在深山野林里。然而,在那片荒芜的野林深处,除了野兽,还隐藏着许多不可思议的精怪。随着夜幕降临,林中的猎人们开始感受到一股奇怪的不安,仿佛有某些东西正在蠢蠢欲动…… Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh 张佳琳
米千言终日沉浸在失去挚友的阴霾中,当周遭的同学都热络地回应这个世界,她像失了魂般漫无目的地度日,直到廖万语无预警地闯入她的生活。 在失落的深渊里,性情坦率的廖万语打破了她紧锁的心房。两人还因为看了同一部电影而反复做了相似的梦。随着梦境的演变,现实中他们也因为这场连续梦而越走越近,可两人的关系也逐渐在校园中引发热议—— Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh Fujiko F Fujio
Tiba - tiba je ada pulai misteri muncul kat lautan Pasifik. Apa lagi… Nobita dan kawan - kawan mula belayar untuk mencari harta karun. Tapi ketika meredah lautan, lanun pula muncul tiba - tiba?!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Mesin Siasatan Bulan telah merakam satu susuk putih. Nobita beria - ria mengatakan ada arnab di bulan namun seperti biasa, dia tertawakan kawan - kawan yang lain. Nobita gunakan alat rahsia Doraemon,Lencana Tubuhkan Kelab Beza Pendapat dan kemudian, apa yang terjadi?!!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Nobita terjumpa kaki robot gergasi dan bola sfera biru di Kutub Utara. Seperti mendapat signal daripada bola sfera itu, satu per satu bahagian robot turun ke laman rumahnya! Doraemon dan Nobita terus memasang robot tu di Dunia Cermin dan jadilah robot gergasi dipanggil Zanda Claus. Tapi tiba - tiba muncul gadis bernama Riruru yang mengaku pemilik Robot tu. Rupa - rupanya Riruru dan Zanda Claus dihantar ke Bumi untuk jadikan manusia ini hamba. Mampukah Doraemon, Nobita dan kaw Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh 刘怡廷
忙碌的小亚历和王子们常常熬夜和睡眠不足,唯独是德国的雷欧王子不管多忙,每天都定时入睡和起床。看着小亚历和其他王子日渐憔悴,雷欧王子忍不住训了他们一顿。诸不知,小亚历和王子们精神不振的背后是有苦衷的。到底他们隐瞒了什么事情呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh 饶国林/周文杰
兽王打算利用致命病毒,来制造生命武器?! 椰子蟹因吃下含有致命病毒的黑斗鸡,而被兽王发现带走,并利用海王领域的技术从中提取该病毒来制造生物武器,以老鼠作为媒介散播出去。收到消息的X探险特工队必须取出样本制作疫苗防止疫情爆发。这次他们能否突破重重难关,成功化解危机? Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh
患者和护理师的守护天使 弗洛伦丝-南丁格尔,一个比起舞蹈或礼服,更热爱书本和数字的女孩。这个常会被周遭人们形容是个“怪孩子”的女孩,长大后,察觉到了护理的重要性,尽管受到反对,仍持续追寻成为护理师的梦想,并以崭新的想法为当时的护理观念掀起革命! 《名人传系列》以漫画的方式来讲述名人的孩童时期及他们的成长之路。 Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 15.30 (-10%)

Oleh 岛阴泪亚
充满磨难的人生 在身为音乐家的父亲严格教导和自己的勤奋学习下,贝多芬成为了一名作曲家。他接二连三地创作出名曲,没想到命运却让他面临“丧失听力”的绝望难关。尽管如此,贝多芬还是没有停下创作音乐的脚步,他想要透过音乐传达给世人什么讯息呢? 《名人传系列》以漫画的方式来讲述名人的孩童时期及他们的成长之路。 Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 15.30 (-10%)

Oleh 利志达
《十三箭》以武侠世界讲述一个少女的成长故事,李戈自小就得不到父母的爱,一晚村子受袭后,她便开始独自一个游荡世界,学武功,遇见不同的人,然而武侠世界已经慢慢变异,李戈亦要面对一个难题¬——自己的使命是报仇抑或挺身守护武学精神? ------------------ 作者简介 - 利志达 利志达从事漫画创作超过三十年,1984年发表《卫斯理》系列漫画,198 Maklumat lanjut
ASAL: RM59.90

SEKARANG: RM 59.90 (-0%)

AHLI: RM 53.91 (-10%)

Out of stock

Oleh Fujiko F Fujio
Nobita teringin menyelam selepas mendengar pengalaman hebat Suneo. Lalu Doraemon keluarkan set peralatan air palsu termasuklah Tikar Kolam Ikan. Tetapi Ketika sedang berseronok, seorang gadis cantik muncul dari dalam air palsu tersebut..! Dan tiba – tiba ketua puak ikan pelik dating nak curi Pedang Lagenda puak duyung!! Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh Fujiko F Fujio
Nobita dan kawan – kawannya ambil keputusan untuk buat fiem mengenai hero. Diorang berlima jadi hero yang dipanggil ‘Pelindung Galaksi ‘ dan mula rakam kisah masing – masing yang melindungi keamanan angkasa. Tapi… apa cabaran yang sebenarnya menanti diorang? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh 刘怡廷
《糖果系列》友谊长存合集01汇集了《糖果系列》第1至3集,以及8页特别漫画,描述正男,小宣和佳佳长大后的故事。这是糖果粉丝不容错失的珍藏版!一起来见证糖果喵组合的纯真友谊和她们对未来的期盼吧! Maklumat lanjut
ASAL: RM32.90

SEKARANG: RM 32.90 (-0%)

AHLI: RM 29.61 (-10%)

Oleh Fujiko F Fujio
Nobita dan Doraemon tertangkap burung moa gergasi dari 500 tahun lalu dan terus bawanya ke Pulau Belega Mondo, suatu tempat pemuliharaan haiwan yang dah pupus. Pulau itu dilindungi suatu kuasa misteri kumbang badak emas yang digelar ‘Golden Hercules ‘. Di sana diorang bertemu Koron, gadis puak Rokkoro dan Diaya, budak lelaki seiras Nobita. Apakah yang menanti Doraemon dan kawan – kawan di pulau itu? Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 12.00 (-0%)

Oleh 蓝国清
洋认识了一个自称会制造火箭的大叔,修。修怀疑自己失踪的女儿就在云海那端,于是请求洋替他操作控制台,好让他得以借助火箭升空,一探究竟。没想到的是,洋在出于好奇坐上火箭时,火箭意外被启动,把他带到云海国度。在那里,他遇到了 云海宫殿的宫主——欧申娜…… Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh BOB
追溯菲律宾的灵异痕迹 菲律宾是一个美丽的群岛国家,拥有令人叹为观止的自然景观,并且有着悠久的殖民历史。这个历史深刻地影响着菲律宾的传统、文化、信仰等各个方面,甚至为其灵异传说注入了独特的色彩。 瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh 张家辉
“爱捣蛋”的斯仔、“无厘头”的清补凉、“满脸烦恼”的暗疮男、“零鸡蛋天王”的零分男和“正义又神秘”的青蛙王子,带你们闹翻校园,让你们笑翻天! Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh 文煌 , 周文杰
马修童年时到底经历了什么,才会有如此偏激的想法?! 故事回到过去,马修7岁那年,是身上患有怪病,常常无故呕吐晕倒,像中毒一样。直到某天一位名叫丽塔的女医生出现,身体情况才逐渐好转,然而一切都会那么顺利吗?......回到现在,小宇正在寻找破除夜行者病毒的方法,他又能否成功? Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh 黄庆荣
子信和阿光等人好不容易 从上一场生存游戏中存活下来,没想到, 惊魂未定的他们又再次被传送到新的 游戏中! 这一次,他们的对手竟然 是远古时代的大恐龙! 面对凶猛的 恐爪龙、棘龙和腕龙等史前巨兽, 他们该如何应对,才能安全地 脱离这场游戏呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh Solar Team & Monsta
[Pek Khas 1.0] mengandungi Komik Jilid 01 dan Rantai Kunci Akrilik (6cm x 6.5cm) Jilid 01 - Pertembungan Dimensi Memandangkan cuti sekolah semakin hampir, Amato dan rakan- rakan memutuskan untuk mengembara mencari serpihan kapal dagang yang hilang di Selat Hilir. Sementara itu, Alex dan kumpulan penjelajahnya sedang melawan Ironbeard yang jahat dan Pirates Besinya untuk mendapatkan artifak emas yang tersembunyi di Amazon. Tetapi kedua-dua pasukan ini secara tid Maklumat lanjut
ASAL: RM29.90

SEKARANG: RM 29.90 (-0%)

AHLI: RM 26.91 (-10%)

Oleh
血型篇 人体流淌的血液,隐藏着许多秘密,包括了血型及性格。沉溺在血型人格理论中的正男,不但常以表面来判断他人,还把自己的缺点归咎于血型作祟。不说不知道,猫咪居然也有血型?一起来看看正男,小宣和佳佳如何看待自己的血型吧! Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh X探险特工队故事团
因达尔文博士闭关修行,这次将由查尔斯博士带领大家探寻更多的动物之最!不过为了撰写《动物i黑暗百科》,查尔斯博士策划的对决主题似乎都有些另类,像是最臭的动物,大便最有贡献的动物,最懒的动物,断头最难死的动物......而且脱颖而出的动物绝对让你意想不到! Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh 巧雯
十年前,蓝幕村曾迎来一个衣衫褴褛、满面风霜的神秘老人,与子轩短暂交谈后,便消失在时光的长河中。老人的身世与去向成了村中永恒的谜团。 十年后,长居城市的子轩接连收到噩耗,先是他深爱的阿公疑似失足坠海,接着阿嬷也在无尽的忧虑中离世。子轩不承想多年后再踏足蓝幕村,是为了处理家里的变故及突如其来的丧事。 守丧的夜里,子轩无意 Maklumat lanjut
ASAL: RM25.00

SEKARANG: RM 25.00 (-0%)

AHLI: RM 22.50 (-10%)

Oleh 廖小刀
暗恋的男神竟有一段不为人知的过往,中二如安七决定化身他的守护天使,带他走出忧郁的牢笼!于是,“拯救忧郁美人计划”就这样风风火火的展开了。 太阳下山,就预示着希望的陨灭?不怕,天黑才能看见繁星拥簇,谷底才能遇见真情! 当拥有中二之魂的小太阳碰上原生家庭不美满的忧郁美人,又该怎样撬开他的心房呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM22.00

SEKARANG: RM 22.00 (-0%)

AHLI: RM 19.80 (-10%)

Oleh 黄庆荣
学生们不仅被施咒,还被一大群老鼠攻击! 一名假扮学生的妖灵黑大鼠受人指使施咒,将餍虫寄生在学生们的身上,通过制造噩梦来吸取元气。卡松灵发现事态不妙,便和上等耳鼠妖灵庚子合作,破了咒术。黑大鼠见事迹败露后,居然召唤一大群老鼠攻击学校的学生,正当卡松灵应付鼠群时,三个狩灵师突然出现...... Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh 张瑞成
献给对这世界充满好奇的读者,让我们一起探索未知,揭开宇宙的奥秘! 传说中的“化骨龙”是什麽生物? 直播课01 化骨龙 #饕餮 #中毒 自燃怪火来自灵界? 直播课02 来自幽冥的怪火 #自燃怪火 #沼气 为何民间传说里的动物都是白色? 直播课03 七天七夜的絮语 #白蛇传 #祥瑞 Maklumat lanjut
ASAL: RM14.00

SEKARANG: RM 14.00 (-0%)

AHLI: RM 12.60 (-10%)

Oleh 长田馨
为了世界而牺牲 阿尔弗雷德 诺贝尔年幼时家境清寒,他一心希望可以为家人付出心力。诺贝尔抱着这个心愿勤奋学习,工作,最后终于发明出硝酸甘油炸药。在那之后,诺贝尔持续努力发明,并下定决心把自己累积的庞大财产贡献给未来的世界。 《名人传系列》以漫画的方式来讲述名人的孩童时期及他们的成长之路。 Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 15.30 (-10%)

Oleh 李国权
小航放假中,小雷来报到! 这回,小雷誓要——成为冒险家! 小雷从小就是个天赋型的投手,并希望长大后成为职业棒球选手。在一次与家人朋友的露营时,小雷和朋友们被一只虎姑婆给抓走了!在逃生的过程中,她屡次运用自己百发百中的能力化险为夷,并逐渐了解到冒险的乐趣...... Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh Kaoru
Because Prince Felix is so carefree, he often neglects his personal hygiene, putting his health at risk. This gives his secret bodyguard, James, a big headache. To make matters worse, Momos Academy for Bys encouters a water shortage.  Can James help Prince Felix without accidentally exposing his identity? And can Alex and the Princes find a way to navigate this dry spell? Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh 刘怡廷
思益老师要大家提交一份昆虫的观察日记。不怕昆虫,能徒手抓蟑螂的正男当然没问题,可是小宣却非常害怕昆虫,十分懊恼该怎么做才能完成功课呢?正男不理解小宣害怕昆虫的心情,两人之间起了冲突。到底她们能顺利完成功课吗?正男和小宣又该怎么和好呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh 亚円堂
无限的想象力 “为什么?到底是为什么?” 爱迪生是个很喜欢问东问西的“为什么少年”。尽管被认为是个学习落后的孩子,在母爱的灌溉下,爱迪生还是靠着他的新点子和想象力,开拓出属于自己的路。后来,爱迪生开始感受到发明以及创造的乐趣,在持续付出努力后,成为震惊人类的发明王。 《名人传系列》以漫画的方式来讲述名人的孩童时期及他 Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 15.30 (-10%)

Oleh 陈国胜
妖魅古都南国奇谭 越南,一个既神秘又传统的国家。这里流传着许多关于“Ma”(鬼魂)的古老传说,被一代代的越南人口耳相传,世代延续。人们相信,“Ma”是在人死后,由于悲惨的离世或未完成的愿望而在世间徘徊的灵魂。“Ma”常常以各种形态出现,试图引诱人们走向迷失和恐惧之境…… 瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不 Maklumat lanjut
ASAL: RM12.00

SEKARANG: RM 12.00 (-0%)

AHLI: RM 10.80 (-10%)

Oleh 黄庆荣
斗智斗勇探秘你不知道的科学世界 子信是个普通的中学生,因为身材矮小,经常在学校受到同学西门一伙人的欺负。某天,学校突然发生了异变,子信及其他同学被传送到一个陌生的空间,并被迫参与一场莫名其妙的存活游戏。在这个神秘的空间里,他们必须对抗会吃人的猪笼草、能喷射子弹杀人的恐怖植物等,究竟这是怎么一回事?子信要怎么生下来呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM16.00

SEKARANG: RM 16.00 (-0%)

AHLI: RM 14.40 (-10%)

Oleh 黄庆荣
热血青春无悔,在成长路上跑起来! 只爱美食不爱运动的小胖,被马拉松明日之星王一军下战帖了!三个月后就要挑战“少年马拉松”大赛的他,费尽九牛二虎之力抵抗美食的诱惑,开始接受魔鬼训练。其他马拉松高手听闻第一名有奖金100万后,也纷纷加入战局,面对实力强大的劲敌,小胖是否能够杀出重围创造奇迹呢? Maklumat lanjut
ASAL: RM17.00

SEKARANG: RM 17.00 (-0%)

AHLI: RM 15.30 (-10%)

Oleh
X-VENTURE 研究基地受到地震牵连,导致X探险特工队、博士、戴安娜、艾美丽以及整个实验室,意外地被传送到5亿4100万年前的寒武纪! 在时空物件转移充电期间,X探险特工队遭到寒武纪海底霸主——奇虾的追逐,众人由此开始了一连串让人心惊胆跳的冒险之旅! Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
经过第三次启动时空物件转移机,众人被传送到4亿4380多万年前的志留纪! 艾美丽因被小宇激怒,而负气地要跟他们一起执行搜集古生物资料的任务,却不慎被一群直角石卷走!X探险特工队在拯救艾美丽的同时,目睹了翼肢鲎猎食直角石群惊心动魄的过程! Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
X探险特工队回到了3亿5890万年前被称为“巨虫时代”的石炭纪! 因误堕蜘蛛巢,被巨型蜘蛛追逐,以为能利用巨型蜻蜓脱险,殊不知却陷入另一波更危险的处境! Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
来到陌生的三叠纪,X探险特工-队却为一件小事闹翻而分道扬镳。徒步的石头和艾美丽,以及驱车的小尚和小宇分别遭遇不同的惊险路途…… 他们躲过了最早的肉食性恐龙——始盗龙的追捕、逃离了敏锐的掠食者——南十字龙的魔爪。 当大家好不容易再聚在一起,正准备回返实验室时,前方还有可怕的埃雷塔龙在虎视眈眈着他们! Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
这一次,众人被传送到2亿130万年前的侏罗纪。戴安娜代替病倒的小尚出外搜集古生物资料,不料途中惊险重重,石头更陷入死亡危机。当博士带领艾美丽和小尚前往支援时,一群不速之客却趁机溜进了实验室…… Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
由于实验室遭到破坏,所以需要大量的电能进行维修。众人在资源不足的情况下,只好依靠人力来为实验室充电,但却无济于事。因此,X探险特工队唯有出外寻找能为实验室进行动能充电的恐龙…… Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
来到白垩纪,博士为了要解决实验室蓄电的问题,而发明了“電力接收器”,但是在安装的过程中却被狂风吹走!X探险特工队为了寻回“電力接收器”,而游走恐龙最为繁盛的白垩纪! Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
众人被送到白垩纪晚期,与此同时出现了食物短缺的危机!X探险特工队被寄予寻找食物的重任,于是再次踏上惊险之旅。虽然他们已累计了不少的探险经验,但在这一趟却没意识到空中掠食者所带来的威胁…… Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

Oleh
火山突然爆发,X探险特工队一行人身处的小岛开始下沉,众人急忙“乘坐”经过博士改造的实验室离开。 途中引擎发生故障,石头潜入水中维修时,不幸被漩涡卷走。小宇想救助石头,但却被博士阻止,于是他和小尚在夜晚偷偷开走“达文西号”,去寻找石头…… 在神秘莫测的深海里,他们会遇到什么古生物?被漩涡卷走的石头又会有什么奇遇? Maklumat lanjut
ASAL: RM15.00

SEKARANG: RM 15.00 (-0%)

AHLI: RM 13.50 (-10%)

1-1501 of 1501

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top