Comic Carnival
Comic Carnival
0

购物车中共有 0个商品。 ×

您的购物车中暂时没有商品。

' GEMPAK STARZ '找到 1308 件相关商品
Filtered By
publisher
作者 Solar Team
BECOMING THE BEST! TEAMING UP WITH THE ENEMY! Alex hires Jackal to help deal with the formidable Miss Crowbone, who inevitably shows up while the team searches for clues to lift Lulu's curse. This time, the team manages to learn more about their enemy and discovers a way to undo the curse - defeat the deadly Valkyrie! Because the Valkyrie proves too strong an opponent, Alex invites Miss Crowbone to bring down the Valkyrie together! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 张家辉
“爱捣蛋”的斯仔、“无厘头”的清补凉、“满脸烦恼”的暗疮男、“零鸡蛋天王”的零分男和“正义又神秘”的青蛙王子,带你们闹翻校园,让你们笑翻天! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 冯静仪
原以为一眼万年只是戏剧效果,没想到严烁真的遇上摄走他三魂七魄的女神。不过,这位女神有时静若处子;有时动若脱兔;有时文静尔雅;有时却活泼豪爽。女孩子的性情经常这样大起大落的吗?谁来告诉严烁这到底是怎么一回事? 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

无库存

作者 格子帮
四个小故事,四种不一样的真挚与感动…… 每个人的背后,或许有一段你不知道的故事…… 勇于助人 男孩与面包 红绿灯的哲理 难得糊涂 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 蓝国清
虽是同班同学,雨过、果果和星语却没有任何交集,直到她们不约而同地成了富侠的恶作剧对象。步入雨季,学校举办了一次校外参观教学,雨过竟在中途擅自离队,果果、富侠和星语见状,也各自尾随过去。随之而来的遭遇,将让四人的命运从此紧紧交织在一起…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 文煌 , 周文杰
众人齐聚小镇抓捕马修,这次能否成功? 马修又找到了一间神秘研究室,但里面没有艾比安细胞,还遭到了怪物袭击,在缠斗的过程中,马修误闯入一座小镇。镇里的人善良纯朴,让马修感受不到一点人性的邪念,使马修非常疑惑。与此同时,冰川极光队和万佛队也来到小镇,奉命抓捕马修。 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

无库存

作者 李国权
朝着No. 1的目标前进! 这回,小航誓要保护——鸦骨! 自从鸦骨加入了小航的队伍后,便跟着他们寻找解除诅咒的方法。没想到当初拐带鸦骨的就是雇佣猎手公会会长的独生子!在被她报复后竟没有死去,甚至还派出高级猎手来捉拿她。在一场战斗中,小航并没有向恶势力低头——将鸦骨交给他们,反而为了鸦骨退出冒险家协会! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 刘怡廷
英国的阿伯特王子向来没有架子,而且会主动关心其他人。 一天,阿伯特王子竟然昏倒了。 原来他感染了不知名的病毒,而且陷入昏迷! 到底阿伯特王子能不能战胜病毒,苏醒过来呢? 小亚历和王子们又该怎么帮助他呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Black Ink Team
The dinosaurs that once ruled the world or the bountiful beasts of today, which will prevail? To settle the debate, Rain and Jake's teams square off to prove which creatures will be crowned champions! Strap yourself in as we enter 8 fantastic, feral, hitherto impossible face-offs! Ever seen a Triceratops face a Caucasus Beetle? What about an Allosaurus taking on a Siberian tiger? No? Trust me, you don't want to miss these epic battles! Triceratops VS Caucasus Beetle Al 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Asraf Shaari
“Jangan takut. Abang tak makan orang… hehehe… siapa nama adik,” ulangnya kembali pertanyaan yang masih belum dijawap. “Ru…Rusydi.” “Nak masuk bengkel baru abang? Hehehe…” Budak lelaki bernama Rusydi menggeleng sambil membimbit kemas begnya. Matanya tertancap pada pintu bengkel yang sedikit terbuka. Ada kepala manusia sedang telentang menjengah matanya. Melihat kesan darah di tangan lelaki depannya, dia yakin ada tragedi ngeri telah berlaku. Mister 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 14.40 (-20%)

作者 张慧婷
花绪宁从来没有想过自己是归雁城势力最强大的家族——花家的继承人! 为了找回失踪的哥哥,他孤身前往繁华的归雁城,却在爷爷的逼迫下当上花家的家主候选人,跟同样是家主候选人的堂哥扛上。 所幸在好友黎子初的陪伴下,花绪宁闯过重重难关,终于有机会接触到哥哥失踪的真相。 可是真相似乎并不如她想象中简单,花绪宁发现她身边的人都很可疑— 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 林诗敏
幻兽重磅出击 X 善与恶的对决 经过种种波折,小宇一行人终于回到了大地!为了消灭达尔文创造出来的黑炎龙,小宇等人奉命回到古龙堡寻找龙魂宝剑。然而,刚踏上旅程的他们马上就遭到了幻兽双头鹰的袭击。不仅如此,同伴们还接二连三地被夺走了灵魂!面对着空前的挑战,他们该怎么办呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 蓝国清
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 在日本,鬼可以是人变成的幽灵、鬼魂,也可以是由物品幻化成精的妖怪。自古以来,人们对鬼的存在深信不疑,日本民间更是流传着众多的怪谈和传说。相传,只要在午夜点起100支蜡烛,说完100个鬼故事后将蜡烛吹熄,鬼就会 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 KAORU & DREAM CATCHERZ
SIRI CANDY KOMPILASI SAHABAT SELAMANYA 01 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 刘怡廷
兜兜渴望交朋友,但往往都不顺利。透过网络,兜兜认识了一个即使不曾见面,亦无所不谈的网友,两人相处融洽。正男,佳佳和小宣担心这会不会是网络诈骗,拜托矢宏以网友的身份去接近兜兜。与此同时,兜兜身上出现奇怪的伤痕。到底兜兜发生了什么事?大家该怎样帮助他呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 饶国林
虽然兽王被捉了,但还是阻挡不了他们的计划! 非洲出现了一群为了保护动物而攻击人类的恐怖分子,于是X探险特工队再次出动,调查这群人是否与兽王有关。想不到兽王的手下放出怪烟让人类和动物发狂,土土为了救大森而受伤。还有一个神秘女孩居然能与动物沟通…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 冯静仪
某日放学回家时,热心助人的高中生邓秋菀发现有人跟踪她。当她正向跑去警局报警之际,跟踪狂竟然说他的真正身份是见习财神?哈啰,现在是二十一世纪了,开什么玩笑? 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 太阳兵团
48益智游戏增加冒险乐趣 跟着小航和其他伙伴,一起进行脑力大挑战,破解各种谜题机关! 找不同 捉迷藏 寻宝记 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Candy Factory
Putera Dhaluu dari Maldives kembali dan dia banyak berubah. Dia mengajak ahli Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) bekerjasama membina sebuah taman tema dengan landskap semula jadi dari pelbagai tempat seluruh dunia. Adakah projek ini berjaya dilaksanakan dan mendapat keizinan Pengetura Evan? Apakah cabaran yang menunggu mereka? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 李国权
托德博士研发出不用昆虫授粉,只靠风力就能传播花粉的新品种西瓜,但是有一个缺陷,一旦接触就会患上严重的花粉症,甚至有生命危险!助手比特与恐怖分子合作,打算利用花粉制造混乱,趁机劫持总统发动政变。花粉已经散播出去,只剩两个小时就会到达港口,小宇他们来得及阻止这一切吗? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 黄庆荣
卡松灵一出马,任何妖灵都无法作恶! 某中学发生了几起惊悚事件,被妖怪吃了鞋子的学生会失去双腿、喜欢吃任何东西的天界龙族,还有吃人魂魄的食人鬼…… 狩灵社因此接到委托,并派出了最强的狩灵师——卡松灵以转学生的身份潜入,在收服妖怪的同时,却在那里碰上了一只巨大的妖狐,到底这只狐妖会阻扰卡松灵吗? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Neko
Habislah! Joni tak boleh berhenti bensin. Kenapa? Sebab hidung dia sensitif dengan habuk. Dia tidak berhenti-henti bersin apabila terdedah pada habuk. Jadi, dia perlu pastikan kawasan sekelilingnya bersih. Mampu ke dia buat semua tu? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 李国权
为了对付实力超强的鸦骨,小航聘请杰克一同前往冒险。在寻找解开露露的诅咒的线索时,鸦骨果然再次出现!这次他们得知了鸦骨的身世,并且终于找到解除诅咒的方法——打败武神!由于双方的实力悬殊,小航于是决定邀请鸦骨加入战斗,一同战胜武神! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Neko
高大又帅气的志渊转校来到糖果学院,引起了大家的注意。表面冷酷又沉默的志渊,其实很怯弱,班长看穿了他的弱点,还四处散布不实的谣言,还耍手段来煽动志渊和邻座中二男的关系。 到底志渊该怎么办才好?正男、佳佳和小宣又该如何帮助他呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 X探险特工故事团
曾称霸地球的恐龙和爬虫类,与丰富多样的现代动物,究竟何者更厉害呢?为了找出答案,小宇的恐龙组和大勇的万兽组这次正面杠上了!你绝对意想不到的八个对战组合,如三角龙与高卡萨斯南洋大兜虫、异特龙与东北虎等,将在基地里展开史无前例的最强对决! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Shiduru Onda
Tao, gadis pawang yang cukup taat dan menyanjungi Raja Shou. Malangnya, Raja Shou mangkat bila dikhianati bapa saudaranya sendiri. Tao sukar menerima kenyataan itu. Namun, dia sanggup buat apa saja termasuk hidupkan raja guna jampi terlarang...? Kisah fantasi sakti tentang raja yang hidup semula demi negara dan gadis pawang istimewa! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 刘怡廷
马尔代夫的达鲁王子回校上课了,他整个人改变不少,还提议和学生会联手创立一个收费式的主题公园,展现世界各地的自然景观。小亚历和王子们都兴致勃勃地去请求尔文校长的许可。到底这个自然景观主题公园办得成吗?小亚历和王子们将会碰到什么难题呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
This special Candy Series Friends Forever Complation includes volumes 01 to 03 of the series and an extra eight pages of new comics featuring grown-up Joni, Emilia, and Mia! It is the perfect collector's item for Candy Series fans! Within it, you will find the beginnings of Candy JEM's beautiful and sweet friendship and a sneak peek into the future too! 了解更多
原价 RM 29.90

现售 RM 29.90 (-0%)

会员 RM 29.90 (-0%)

作者 王修捷
成天隐遁巴刹的阿禹,拥有着不为人知的超强记忆术。可他在学校里风评不佳,“作弊大神”、“放牛班学生”是他撕不掉的标签。 一日,隔壁档的小薇为了在暗恋对象面前隐瞒身份,情急之下躲入阿禹的档口,引起他恻隐之心。阿禹决定出手相助,却因此惹起一系列事端,甚至卷入催眠大师与记忆术大师之间的殊死搏斗…… 了解更多
原价 RM 22.00

现售 RM 22.00 (-0%)

会员 RM 19.80 (-10%)

作者 Clay
Finding themselves lost in an alien world, Sean, Stone, and Yuna face a whole new world of magical mayhem with the unwitting aid of allies old and new! Intent on finding the missing Rain and exploring the myriad marvels the world of Fan-Tsi has to offer, our heroes come up against a few familiar, not so-friendly faces! Back at safehold, Leona's patience with the would-be dragon egg thieves reaches breaking point!How will The Seekers fare in a realm of unknown danger and derr 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
LAWAK KAMPUS KOMPILASI MANTAP kini kembali! Istimewa buat kipas-susah-mati yang ternanti-nanti karya eksklusif Keith. Edisi kelima ini menghimpunkan Jilid 21 hingga 25 & komik spesel yang belum pernah diterbitkan. Jom bergelak ketawa dan hapuskan duka lara. Tambah koleksi korang sekarang! 了解更多
原价 RM 36.90

现售 RM 36.90 (-0%)

会员 RM 36.90 (-0%)

作者 苏秀文
瞬间让你起鸡皮疙瘩的恐怖漫画、心跳加速的惊悚小说、不寒而栗的99%真实档案、《听说》系列令你处于诡异的气氛下,无路可逃…… 隧道长年不见天日,再加上常有意外和车祸发生,让人不免有种“毛毛的”感觉。不少人都曾在隧道里经历过神秘的灵异事件,例如有人半夜驶进隧道,却在隔天早上才驶出来;也有人从隧道出来后,原本空着的车子后座就多了 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 文煌 , 周文杰
X探险特工队为了比马修先找到神秘科学家的研究基地,决定从地球曾经发生过不明生物事件的地点开始调查,并听从道雄局长的建议,先去一个叫丘之森的地方寻找一位女博士,不料却在那里遇上了变异的不明生物——红飞棍…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 张家辉
“爱捣蛋”的斯仔、“无厘头”的清补凉、“满脸烦恼”的暗疮男、“零鸡蛋天王”的零分男和“正义又神秘”的青蛙王子,带你们闹翻校园,让你们笑翻天! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 周茶一
陆景然本为云国太子,在一次埋伏里中箭坠崖,醒来之时发现自己竟来到千年后的世界。在这世界里,他有一位刚交往不久的“太子妃”——林舒童。他以“失忆”为由,意欲和林舒童恢复普通同学关系,可没想到对方信誓旦旦说要重新追求他!陆景然本想躲避和逃离,可渐渐地发现到一些不对劲的地方……为何林舒童和云国的小书童长得一模一样?又为何她们 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Zint
Setelah melalui pelbagai cabaran berliku, pertandingan lumba pertama Alif kini tiba! Dengan kehebatan skil lumba diasah, pasti kemenagan dalam genggamannya!Tapi... tak semudah tu Alif nak menang. Persaingan sengit di antara dia dan Nafiy menunjukkan sebaliknya. Dapat tak Alif kalahkan Nafiy dan menjadi sang juara?Paling penting, boleh ke Alif buktikan pada keluarga terutama ayahnya yang dia bukanlah sekadar 'rempit lumba malam'Saksikan kesudahan kisah Alif dan cinta pertamany 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Ryoji Hido
Yasao sangat sukakan kendo. Dia ada masalah nak fokus dan selalu lemah bila berdepan dengan gadis.Bila Yasao berjumpa Suzune, gadis kendo yang cantik dan ...... dapat tahu identiti suram Sassa, rakan lelaki sekelasnya ...... barulah aktiviti kelab ni bermula secara serius!Terimalah kisah remaja lelaki Kelab Kendo yang berlaku sepanjang musim panas! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Zhou Cha Yi
Keyna jatuh cinta pandang pertama dengan sepasang mata redup milik Alfie. Tapi nampaknya tak mudah dekati jejaka kacak yang menyimpan memori duka di jiwa. Namun sayang, tragedi hitam memadam cahaya tampan di wajahnya.Dalam diam Keyna cuba raih jiwa Alfie yang ditakdirkan duduk bersebelahannya dalam kelas. Dapatkan dia pecah tembok tinggi dan menyelami dasar hati si jejaka?Mungkinkah keikhlasan cinta Keyna mampu menyuluh cahaya buatku? - Alfie 了解更多
原价 RM 18.00

现售 RM 18.00 (-0%)

会员 RM 16.20 (-10%)

作者 Blast Team
Zack mendapat tahu Richard dan Timothy ingin keluar Kelab Badminton Pine Hill. Ketika mencari mereka, dia bertembung dengan Dean yang sedang bersedia untuk mencabar pemegang lencana Ular Berganda. Maskman mahu membantu Dean tetapi mereka tidak handal dalam permainan beregu. 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Wilson Lew
Pesawat dinaiki Jason dan pasukannya terhempas dalam perjalanan ke Laut Aral. Semua hilang di padang pasir yang seperti tiada penghujung. Selain kekurangan sumber air, kehadiran burung hering juga jadi masalah besar. Cuba bertahan untuk kelangsungan hidup hingga bantuan tiba adalah satu-satunya pilihan yang ada! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Zint
Cikgu Andrew, bekas guru Krez yang lumpuh ditangkap kumpulan gengster Mr. Gunn. Demi menyelamatkan cikgunya, Krez terpaksa berdepan misi berbahaya; hapuskan geng snake pitt! Tapi yang peliknya, tak tahu macam mana Vax boleh jadi tebusan sama dengan Cikgu Andrew. Siap buat konsert metal lagi tu! Err... nak hiburkan gengster ke...? Agaknya Krez berjaya tak selamatkan cikgu yang ada kaitan dengan masa silamnya? Atau mungkin... Vax yang akan bantu Krez? Jangan Buang Masa Lagi! B 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Fun! Fun! Candy Series Activity Book  糖果系列游戏书 48 Puzzle Activities To Make You Happy 48个益智游戏让你乐翻天 Come! Test Your Brains and Eyes With The Amazing Cast of Candy! 来,跟随一众角色,一起进行脑力激荡,考验眼力的各种小游戏 Treasure Hunt 寻宝记 Hide And Seek 捉迷藏 Spot the Difference 找不同 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 SisYoujae
"...sebaik-baik perhiasan dunia adalah wanita solehan." (Hadis riwayat Muslim)Wanita kaum yang terlalu istimewa di sisi Allah SWT. Mudahnya untuk masuk ke syurga, mudah juga untuk terjerumus ke alam penuh bencana. Lantas, andalah yang tentukan hala tuju sendiri. Wanita kini lebih matang menjalani hidup penuh cabaran dan mampu berdiri atas kaki sendiri.#GRLPWR SOLEHAN · BERADAB · BERKREDIBILITI . Pelbagai topik yang cukup rapat dengan kaum Hawa dikupas dalam naskah Siri 30 W 了解更多
原价 RM 20.00

现售 RM 20.00 (-0%)

会员 RM 18.00 (-10%)

作者 Leoz
Komik seram bikin memang & jantung berdegup kencang. Pasti menggigil ketakutan. Siri 'Aku Dengar Kat' membuatkan suasana tegang & badan kejung! Banyak artifak sejarah dan hasil seni tersimpan di muzium. Asal usul benda ni amat menarik. Tapi mungkin tersembunyi perihal seram tak diketahui ramai. Melawat muzium lewat malam... mungkin tempat terbaik untuk entiti lain bermain! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Atas jasa sekumpulan pegawal peribadi rahsia, putera dapat belajar dengan selamat di Pulau Momos, Tapi situasi ini bakal berubah apabila Putera Albert mendapat seorang pegawal rahsia baru. Walaupun berkemahiran tinggi, tetapi dia tidak 'bijak' berselindung dengan baik. Dalam satu serangan mengejut, pegawal tersebut pengsan?! Nyawa putera dalam bahaya! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Clay
Saat kejahatan mula muncul, adakah kebaikan mampu memeranginya? Remy sesat dalam dunia fantasi iaitu Fan-Tsi…  Yuna, Shah, Jumbo dan pemburu lain sudah mencuba sehabis baik untuk kembalikan Remy ke dunia sebenar! Satu-satunya yang mempunyai ‘kunci’ ke dunia lain ialah Morbis, salah seorang daripada enam ahli magik. Bukan mudah untuk mendapatkan bantuannya kerana dia juga mempunyai agenda sendiri! Kali ini wira kita diuji dengan dugaan dan pengkhianatan... 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 追梦者
肉眼看不到的鬼怪、诅咒……往往都让人恐惧。《荒庙惊魂》收录了4篇惊悚漫画,借着“鬼怪”引发的事件,展现出人性之脆弱及黑暗。披着人皮的鬼怪,比鬼怪更邪恶的人,你更害怕哪个呢?无论是何者,你都要小心被盯上,以免变成“他们”的替死鬼…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 格子帮
四个小故事,四种不一样的真挚与感动…… 魔法蝴蝶结、对不起,谢谢、一辈子与三小时、窗外的风景。 每个人的背后,或许有一段你不知道的故事…… 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 刘怡廷
美美挥金如土,常常毫无节制地刷卡购物;相反的,伟明当家教来存钱,买了限量版手表来犒赏自己。受美美的母亲所托,伟明教导美美如何管理金钱。消费价值观完全不同的两人发生了不少冲突。到底美美能否学会如何理财呢?两人之间的冲突又该怎样化解呢? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 King Kong
Sejak kecil, Justin tinggal bersama datuknya, Robinson dalam hutan. Dia berlatih karate sejak usia muda dan mempunyai teknik lebih hebat dan kuat berbanding budak sebayanya. Justin berpindah ke Sekolah Menengah Pine Hill dan menyertai Kelab Karate Daisan tanpa dirancang. Kehebatan Justin dicabar dalam medan pertarungan dunia karate di sini! 了解更多
原价 RM 14.00

现售 RM 14.00 (-0%)

会员 RM 12.60 (-10%)

作者 Hanaka Haruse
Program seram dengan permulaan yang mengejutkan!Ada muslihat jahat di sebaliknya.Korang yakin boleh baca sampai habis?Kalau Kau Tak Jawab, Kau Akan...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Yuka Nakajima
Nama aku Mamonaka Kurara, berumur 14 tahun. Aku anak ahli silap mata terkenal. Ke mana je aku pergi, selalu muncul kes rumit! Tapi susah macam mana pun kes tu, mesti boleh diselesaikan dengan magik! Teka kes apa aku jumpa hari ni...? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Dreamer
Kedatangan Alana sebagai anak angkat disangka membawa lembaran baru bagi Leia. Tapi dia dapat menghidu keanehan Alana bila adik angkatnya tu selalu hilang pada tengah malam. Diam-diam Leia ekori Alana dan menyaksikan tragedi menyeramkan depan mata. Ada mulut jahat kat belakang kepala Alana? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Oga
Letupan di stor sukan sebuah sekolah menjadi titik permulaan satu siri pengeboman menakutkan. Tiada siapa sangka bom yang tersembunyi itu mula meletup setiap minggu dan menyebabkan panik, malah kematian! Sedang pihak polis bergelut mencari petunjuk, mereka turut dikecam hebat oleh sesetengah pihak. Sehinggalah Susanna menemui petunjuk penting dan mendapati peristiwa berdarah itu berkait rapat dengan… telefon pintar?! Siapakah dalang di sebalik kekejaman ini? Rungkai persoal 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 林诗敏
石头和小尚在幻界里到处寻找失忆的小宇,然而,没想到他们却因此招惹到恐怖的吃人幻兽——蝎狮!这只杀伤力惊人的幻兽对他们穷追不舍,走投无路的他们该怎么办呢?另一方面,为了对付创造出幻界的独眼王,达尔文被迫使出了禁忌的魔法!达尔文 VS 独眼王的终极大战即将展开! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Keith
Buku Aktiviti Lawak Kampus Untuk Korang Yang Tengah Bosan! Amaran: Sekali Main, Tak Boleh Berhenti! Jumpa Perbezaan Tak?, Cari Yang Tersembunyi!, Mana Unknown? 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Kaoru
Jom Uji Minda Dan Daya Pemerhatian Kamu Dengan Aktiviti Bersama Candy! Cari Harta Karun, Sembunyi-Sembunyi, Cari Perbezaan 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Fuji
Kamu juga boleh jadi raja ilmu!Banyak kisah Pemerintah Unggul dalam sejarah dunia yang belum diketahui!Teroka fakta menarik dalam sekelip mata!Lincoln impikan kematian?Che Guevara menghidap asma! 了解更多
原价 RM 15.00

现售 RM 15.00 (-0%)

会员 RM 13.50 (-10%)

作者 Sora
"Jom kita cipta impian!" kata sang gadis kepada budak lekaki pengecut bernama Uchimiya.Karya debut dora pasti buat korang sebak dan berjurai air mata!(Ekstra) 'Tsuira JK to Haijin Kyoushi' pun ada! 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

作者 Hoshiko Yagami
Rahsia hati dua karakter yang tak mungkin jadi watak utama. Semestinya takkan wujud babak mendebarkan seperti kabedon*, agokui** dan hero berlagak yang menganggap heroin semuanya menarik. Ayuh, tunggu apa lagi. Segalanya bermula sekarang!!!❤️*tindakan memaksa seseorang bersandar pada dinding dan membuat bunyi 'don'. Langkah luahan perasaan popular.**memegang dagu seseorang sebagai tanda dominasi dengan cara romantis. 了解更多
原价 RM 12.00

现售 RM 12.00 (-0%)

会员 RM 10.80 (-10%)

1-1308 of 1308

页:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top