Comic Carnival
Comic Carnival
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Anas Miras 'Found 219 Related Products
By King Kong
Tumpaskan DINOSAUR dengan KEBIJAKSANAAN dan KEBERANIAN! Nyaris tewas dalam permainan ikhtiar hidup lepas, Zack dan rakannya kini terpaksa sertai permainan baru! Kali ini arena permainan bergegar dengan amukan hidupan prasejarah - Deinonychus, Spinosaurus, Brachiosaurus dan banyak lagi. Mampukah Zack dan yang lain berdepan dengan lawan yang dahsyat? Berjayakah mereka menyelesaikan permainan? Learn More
USUAL: RM16.00

NOW: RM 16.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.40 (-10%)

By Nishiki
Ting! Ting! Yeah! Order dah sampai. Apa lagi? Jom kita! Berhujan berpanas dan diganggu haiwan lain masa hantar makanan tak jadi masalah pun bagi 4 deliverymen macam Encik Panda, Encik Tikus, Encik Miau dan Encik Buaya. Tak pelik pun, Apa saja sanggup diredahi asalkan order korang sampai tepat masanya. Janji reviu kena padu! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Loundraw
"Aku tak sangka ni kerja terakhir aku." Seorang gadis bertemu seorang lelaki yang mampu mengawal tubuhnya untuk membunuh diri. Tapi... lelaki tu ingin gembirakan dia dulu? Kisah sebuah musim panas penuh gembira dan kekejaman bermula… Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By NANASHI
想要鼓起勇氣向長瀞告白!   雖然學長為了考美大而在不斷努力,但卻常因為緊張而無法發揮出實力…。沒想到社長竟在此時提出了畫“裸體素描”的方案!一開始雖然長瀞和學長都對此感到躊躇,但後來也漸漸地做好了覺悟…? Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 18.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-0%)

Out of stock

By
ULTRAMAN BLAZAR 布莱泽奥特曼 JAP (E / C / M) The Global Guardian Force (GGF) was established in 1966 in response to the worldwide outbreak of kaiju attacks. As global warming continues to rise, a GGF special forces unit led by Gento Hiruma finds itself in a dangerous situation when its cleanup operation goes awry before an Ultraman appears. Gento is later transferred to lead SKaRD, short for the Special Kaiju Reaction Detachment, a newly formed covert team that utilizes Learn More
USUAL: RM49.90

NOW: RM 49.90 (-0%)

MEMBER: RM 44.91 (-10%)

By
Seijo no Maryoku wa Bannou desu 圣女魔力无所不能 Season 1 + 2 JAP/ENG (E / C) 稍微有点工作狂的20几岁的职员•圣,在加班回家的一个夜里突然被光芒包围,被召唤到了异世界成了“圣女”。而且同时被召唤的还是两个人。王子却只搭理另一位女高中生,对圣完全无视。“既然如此那我也就随心所欲了哦?”于是圣跑出王宫,活用对植物的热爱,在药用植物研究所中作为 Learn More
USUAL: RM49.90

NOW: RM 44.91 (-10%)

MEMBER: RM 39.92 (-20%)

By Oga
Insiden kumpulan lanun telah menyebabkan Ed mengalami gangguan tekanan pascatrauma. Selain tidak mampu bekerja, Ed juga perlu berdepan dengan ketua pengganas Ravens yang menjadikan ibunya serta ibu Parry sebagai tebusan. Adakah ibu mereka akan selamat? Apa pula kaitan dan dendam ketua pengganas Ravens dengan Tentera Udara Diraja Malaysia? Jilid 11 sarat dengan aksi dan pertempuran! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Syud
Dia tu macam... vignette. Keliling gelap, tengah-tengah sahaja yang jelas. Dan tiada garis jelas yang memisahkan antara keliling yang gelap dengan tengah yang terang itu. Macam mimpi. [i] Kata Najiha: “Aku nak kekalkan sikap aku yang hanya akan ingat benda gembira. “Eloklah tu. Ubah angin, ubah tempat. Hijrah itu satu benda yang elok.” Dia berhijrah untuk memulihkan hatinya yang sedikit calar. Calar yang tak ada kesan pun… kan? “Najiha.” Dia memperkenal Learn More
USUAL: RM36.00

NOW: RM 36.00 (-0%)

MEMBER: RM 32.40 (-10%)

By Zint
COLE VS SHAW Gegarkan Back School Colosseum! Cole, pelajar baru yang panas baran berani cari fasal dengan Shaw, jaguh terkuat sekolah legenda. Dah tiba masa diorang beradu tenaga! PUSINGAN PERTAMA, MULA! Boom, si pelajar gagah sedia mencabar pesaing cintanya, Farco di gelanggang demi merebut Julia. Ada berani ke? Bara semangat juang membuka siri terbaharu Under 18 Spirit! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By
Keikenzumi na Kimi to, Keiken Zero na Ore ga, Otsukiai suru Hanashi. 位于恋爱光谱极端的我们 JAP (E / C) 加岛龙斗和好友游玩惩罚游戏输掉后,在认为自己不会成功的想法下,向倾慕的对象白河月爱表白。但月爱意外地接受了表白,且当天就将龙斗带到自己的房间,准备进行性行为,在龙斗的劝说下,月爱决定等到打从心底喜欢龙斗时再做。 Ryuuto Kashima is a gloomy high schooler. As part Learn More
USUAL: RM25.90

NOW: RM 23.31 (-10%)

MEMBER: RM 20.72 (-20%)

By
KEIKENZUMI NA KIMI TO, KEIKEN ZERO NA ORE GA, OTSUKIAI SURU HANASHI 位于恋爱光谱极端的我们 VOL.1-12END(DVD) Learn More
USUAL: RM25.90

NOW: RM 23.31 (-10%)

MEMBER: RM 20.72 (-20%)

By Mohd Faizullizam
Selepas lebih dua ratus tahun pemerintahan penghulu besar bunian, Raja Ahmad Siguntang bersama adik kembarnya, Panglima Hitam Muhammad Siguntang di Wilayah Buana Selatan. Dunia jin digemparkan sekali lagi dengan kebangkitan kaum jin yang amat buas, tidak diketahui dari mana datangnya. Lebih memeranjatkan lagi, apabila kaum jin yang diketuai oleh raja jin yang amat perkasa, menyasarkan kedua kembar bagi tujuan ingin menjadi raja yang paling berkuasa di alam jin. Maka sekali Learn More
USUAL: RM40.00

NOW: RM 40.00 (-0%)

MEMBER: RM 36.00 (-10%)

By Muhaymin Wahab
Pengeboman pejabat Kedutaan Malaysia di Manila menggegarkan banyak hati. Serangan kumpulan pengganas yang digelar Masud Army Group (MAG) itu mengorbankan banyak nyawa, termasuk rakyat Malaysia. Kata Sheikh Masud, Malaysia perlu menderita! Ada dendam lama belum terlerai. Jika tidak disekat, langkah MAG akan sampai ke Malaysia. Selepas mengganas di Manila, MAG kembali berkampung di Lembah Maut, lokasi persembunyian kumpulan pengganas yang sukar ditembusi. Kitango, sebuah Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 29.00 (-0%)

MEMBER: RM 26.10 (-10%)

By
Uchi no Kaisha no Chiisai Senpai no Hanashi公司的小小前辈 JAP/ENG (E / C) "My senpai from work... is tiny and cute." Shinozaki is an office worker who is taken care of and coddled by his senior team member Shiori Katase: a gorgeous, profoundly kind, loving, and diminutive woman. Shinozaki certainly hopes that she's not doing it out of duty... but her joy of doing so increasingly exposes her feelings! 公司里的小小前辈漫画 ,她那小巧可爱的躯体, Learn More
USUAL: RM25.90

NOW: RM 23.31 (-10%)

MEMBER: RM 20.72 (-20%)

By Susan Dennard
The Hunting Moon is the highly anticipated sequel to The Luminaries. Winnie Wednesday has gotten everything she thought she wanted. She passed the deadly hunter trials, her family has been welcomed back into the Luminaries and she has become a local celebrity. Unfortunately, it all feels wrong. For one, nobody will believe her about the new nightmare called the Whisperer that's killing hunters each night. Everyone blames the werewolf, even though Winnie is certain the wolf is Learn More
USUAL: RM59.90

NOW: RM 59.90 (-0%)

MEMBER: RM 53.91 (-10%)

By Anas Miras , Ayman Adny , Zyll Fathe
Sufi--seorang sous chef di sebuah restoran 5 bintang bercita-cita membuka restorannya sendiri. Demi mencapai impiannya menjadi seorang chef yang pantas dan mahir, Sufi terpaksa mengorbankan masa bersama keluarga. Tanpa diduga, ibu bapanya terlibat dalam sebuah nahas kemalangan jalan raya lalu meninggalkan Sufi sendirian untuk membesarkan adik perempuannya. Sufi akhirnya bertekad membuka perniagaan trak makanan untuk menyara keluarga. Namun, segalanya mula terlerai. Rupanya, m Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By
The Pathbreakers and Other Stories is Sunway University's first collection of short stories. In conjunction with the United Nations' Sustainable Development Goals, the 20 fictional stories in the book cover a spectrum of sustainability issues. With works written by Guy Russell, Paul GnanaSelvam, Ryoka Tanoi, and others, they venture into themes of environmental awareness, gender equality, dystopic ecosystems, and many more. The Pathbreakers and Other Stories hopes that each s Learn More
USUAL: RM49.00

NOW: RM 49.00 (-0%)

MEMBER: RM 44.10 (-10%)

Out of stock

By
Karakai Jouzu no Takagi-san The Movie 擅長捉弄人的高木同學剧场版 JAP/ENG(MOVIE) JAP(OVA) E / C / M A day before the start of the last summer in their junior high school, Takagi and Nishikata find a kitten on their way home, which they named Hana, and decide to take care of it until they find its mother. 季节变迁,高木与西片升上了初中3年级。尽管周围的人们开始考虑起各自的将来、不安和期待夹杂在一起,但高木与西片 Learn More
USUAL: RM23.90

NOW: RM 21.51 (-10%)

MEMBER: RM 19.12 (-20%)

By
Mairimashita! Iruma-Kun (Season 3) 入間同學入魔了 第三季 Vol.1-21 End (Dvd) Jap / Eng (E / C / M) Following Their Heroic Efforts At Walter Park, The Students Of The Misfit Class Return To Babyls Demon School After Their Summer Vacation. What Awaits Them Is Not Only Adoration And Admiration But Also The Shocking Revelation That, In Order To Stay In The Luxurious Royal One Classroom, The Entire Class Must Be Promoted To Dalet Rank Before Entering The Second Year. As T Learn More
USUAL: RM49.90

NOW: RM 44.91 (-10%)

MEMBER: RM 39.92 (-20%)

By NANASHI
2.3年級合辦的一起修學旅行篇開跑!白天跟同學們一起漫遊享受京都!晚上外宿&討論戀愛話題炒熱氣氛!此外,學長和長瀞還在自由行動時間兩人獨處,前往京都第一的結緣景點…   讓內心騷然不已、有點扭曲的愛情喜劇♪ Learn More
USUAL: RM16.00

NOW: RM 16.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.40 (-10%)

By Yasue Imai , Lain-lain
Kompilasi cerita seram yang pasti menggugat emosi. Lebih-lebih lagi buat korang yang dihambat situasi begini! Dunia Dalam Cahaya - Yasue IMAI Tak Dapat Balik - Isao SAKAMOTO Puzzle Pembunuhan - Mako FUKUNAGA Delusi - Ryouko MIZOGUCHI Kawan Selamanya - Kyuuko MOROOKA Jiwa Telefon Bimbit - Kirara HIMEKAWA Senyuman Dewa Maut - Rei NANASE 8 Perubahan - Midori SEIKE Kawan - Yuka ISHII Aku Nak Jadi Cantik - Yuuka KITAMURA Learn More
USUAL: RM15.00

NOW: RM 15.00 (-0%)

MEMBER: RM 13.50 (-10%)

By Hisa Kyomachi
Sebanyak mana pun kita menyakiti atau disakiti... Selepas tamat cuti musim panas, Ayu berpindah dari Tokyo ke sekolah di desa membawa satu rahsia. Hanya sepupunya, Momo berkawan dengannya. Kemudian kawannya dari Tokyo Kyouhei turut pindah ke sekolah sama. Dan terima kasih pada Yuito yang ceria dan peramah, senyuman Ayu kembali sedikit demi sedikit tapi... Kisah cinta terdesak empat orang remaja di umur 17 tahun! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By
Yuru Camp△The Movie摇曳露营△剧场版 JAP (E / C / M) 这是从不久前的冬天开始的故事。 志摩凛离开了故乡山梨,在名古屋的一家小出版社工作,一个人生活。某个周末,在制定旅行计划的时候,突然收到高中时代的朋友大垣千明发来的消息。 “我现在,在名古屋。” 在山梨的旅游推广机构工作的千明,负责几年前关闭的设施的再开发计划。 “这么大的地方,去露 Learn More
USUAL: RM21.90

NOW: RM 19.71 (-10%)

MEMBER: RM 17.52 (-20%)

By
Sailormoon 美少女战士 JAP/ENG E / C (VOL.1-200) E / C / M (CRYSTAL + 5 MOVIES) Watak protagonis Sailor Moon ialah Usagi Tsukino, yang hidup sebagai gadis sekolah menengah yang biasa hinggalah dia ditemui oleh seekor kucing yang bercakap bernama Luna. Melalui Luna, Usagi mendapati yang dunia akan diserang oleh Kerajaan Gelap yang pernah wujud suatu masa dahulu dan memusnahkan Nusa Bulan. Kuasanya kemudian dibangkitkan untuk mempertahankan Bumi menentang anasir jahat Learn More
USUAL: RM169.90

NOW: RM 152.91 (-10%)

MEMBER: RM 135.92 (-20%)

By
Kanojo ga Koushakutei ni Itta Riyuu 她去公爵家的理由 JAP/ENG (E / C) 故事描述突然遭遇謎樣死亡的「凜子」,轉生為小說《貝阿特麗斯》中的富豪之女「萊利娜」。然而,萊利娜是個配角,不久將會面臨死亡的命運,謀殺萊利娜的人正是她的未婚夫「布魯克斯」。因為知道小說情節的「萊利娜/凜子」,她策劃了一場與他取消婚約的陰謀。於是,她接近王國權貴、繼承王 Learn More
USUAL: RM25.90

NOW: RM 25.90 (-0%)

MEMBER: RM 23.31 (-10%)

By Rehan Makhtar
Kerana dia adalah pilihan-Mu BIARLAH masa sedang menewaskan usianya, Taufiq tidak pernah kisah. Hidupnya mudah. Jika ada, adalah. Jika tidak… tak mengapalah. Melihat teman baik yang sudah bertemu cinta sejati, dia langsung tidak cemburu. Malah, bahagia mereka menjadi bahagianya. Tapi, tidak pada mama. Dia percaya, restu ibu membawa bahagia, Taufiq akur dan reda menerima wanita yang mama pilih. Dia akan mencintai wanita itu sepenuh hati pada ketika wanita itu Learn More
USUAL: RM25.00

NOW: RM 25.00 (-0%)

MEMBER: RM 22.50 (-10%)

By Cheritasis
Jangan pernah jadikan aku pilihan kedua dalam hatimu... Intan Syuhailah – Disebabkan emaknya tak nak dia menjadi anak dara tua, maka Intan pun diperkenal dengan anak Mak Cik Ani yang muda tiga tahun daripadanya. Duda anak satu pula tu! Zharul Ariffin – Laju saja dia terima bila emaknya nak perkenalkan dia dengan anak dara lanjut usia itu. Sebab hati Zharul memang dah tak terberkenan sangatlah pula. Tak kisahlah dia cik adik dan Intan cik kak. Masing-masing dah main mat Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 29.00 (-0%)

MEMBER: RM 26.10 (-10%)

By Oga
Dalam menjejak pengganas misteri ‘Ravens’, Unit Khas Sementara ditugaskan untuk membantu Pasukan Operasi Marin. Namun semasa menjalankan rondaan di lautan, mereka terjumpa sebuah kapal kargo yang telah dirampas oleh… lanun? Adakah Ed dan Parry cukup bersedia untuk berdepan dengan penjenayah samudera ini? Jilid terkini ‘Siri Barisan Hadapan’ penuh aksi dan menggentarkan! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Rose Harissa
Saat cita-cita menjadi salah seorang ‘geng pecah pintu’ tercapai, Umar Alhaidhar menyedari bahawa hidupnya sangat dekat dengan kematian. Oleh itu bukan mudah bagi Umar mendedahkan ­identiti kepada orang awam termasuk kepada ­keluarga sendiri. Dia ceria dan perahsia dalam waktu bersamaan. Tapi ketika bersama pasukan, setiap tindakan Umar mengungkapkan ketangguhan mental, tujuan dan tekad yang tak tergoyahkan. Segala parut yang ­terhasil ­daripada latihan intensiti ting Learn More
USUAL: RM29.00

NOW: RM 29.00 (-0%)

MEMBER: RM 26.10 (-10%)

By Liza Nur
Persahabatan mereka bagaikan awan yang memayungi saat panas terik mentari membahangkan tubuh. “Aku awan yang akan selalu payung kau ke mana saja kau pergi…” Kawasan setinggan yang bagaikan neraka dunia itu menyajikan seribu satu ujian yang menggoncang persahabatan mereka. Widad cuba menjadi semangat untuk Soleiman dan Hanan. “Apa yang kau ada, Widad?” “Diri aku, keupayaan aku. Hanya aku yang dapat ubah aku. Hanya aku yang dapat tolong aku…” Namun, cemburu Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Alfialghazi
Aku akan menempuh sejauh manapun jalan itu terbentang, sepanas manapun mataharinya, sedingin manapun malamnya. Hanya saja, bila takdir telah sampai dan ternyata harapanku bukanlah Tuhan. Maka apalagi yang bisa aku lakukan? Selain menerima bahawa inilah sebaik-baiknya pilihan. Sudah kukatakan, aku siap patah kerana cinta, tapi aku tak akan pernah siap kehilangan Allah. Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By
Natsu e no Tunnel, Sayonara no Deguchi The Movie 通往夏天的隧道,再見的出口剧场版 JAP (E / C) Kaoru Tono heard a rumor: The laws of space and time mean nothing to the Urashima Tunnel. If you find it, walk through and you'll find your heart's desire on the other side...in exchange for years of your own life. One night, Kaoru just so happens to find himself standing in front of a tunnel that looks suspiciously like the one the rumor describes. He finds himself Learn More
USUAL: RM21.90

NOW: RM 21.90 (-0%)

MEMBER: RM 19.71 (-10%)

By 蘇曼那沙拉
  「憤怒」就是人類的不幸本身,不發怒將能帶來奇蹟   人生很短,沒有必要痛苦和煩惱   只要心境改變,就可以過得幸福快樂   讓佛陀教你為情緒解套、遠離失控人生的的智慧!   憤怒對生命有害?   發怒就是放棄當人類?   憤怒的人生沒有喜悅?   覺得蟑螂噁心是自己的問題?   生氣是因為覺得自己才是對的?   憤怒是內心突 Learn More
USUAL: RM53.90

NOW: RM 53.90 (-0%)

MEMBER: RM 48.51 (-10%)

By Anastasia
Mampukah program diet Farah berjaya? Apa agaknya rancangan nakal Zee pada Farah kali ini? Jom sertai Zon Dietlitcious Diba untuk mengetahui kesudahan mereka! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

By Amir Hamzah Aziz
Roh askar Jepun mengganas? Tak semua akan percaya… Ada yang kata, apabila waktu malam menjelang, kedengaranlah tapak kaki askar Jepun berkawad. Tak cukup dengan itu, ada juga yang nampak kelibat askar Jepun merayau - rayau tanpa kepala. Sebab itulah, tiada seorang pun penduduk berani mendekati kubu itu. Tapim Hakim dan rakan - rakan ada pendapat yang tersendiri. Mareka harus siasat. Benarkah kubu itu betul - betul berpuaka?? Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Bunda Ary
Pada 29 Safar tahun ke-11 Hijrah, Rasulullah menziarahi Perkuburan Baqi'. Ketika perjalanan pulang, baginda mengalami sakit kepala dan demam panas. Para sahabat dapat merasai bahang kepanasan dari serban baginda. Kesakitan Rasulullah semakin menggusarkan para sahabat. Learn More
USUAL: RM10.00

NOW: RM 10.00 (-0%)

MEMBER: RM 9.00 (-10%)

By Fujiko F Fujio
Cuaca panas terus berlarutan! Nobita dan Doraemon gelisah tetapi tak mampu buat apa-apa. Jadi tercetus idea untuk buat ketulan ais guna aisberg. Lalu mereka terbang ke Kutub Selatan. Tapi entah macam mana Nobita terjumpa cincin di sana dan…?!! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By Syafiqah Sofea
Bahan bacaan sains awal buat saintis cilik!Memperkenalkan topik sains yang berkaitan dengan persembahan maklumat dan info sains yang kreatif berserta ilustrasi berkesan untuk menarik perhatian dan minat saintis cilik memahami sains. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

By Syafiqah Sofea
Bahan bacaan sains awal buat saintis cilik!Memperkenalkan topik sains yang berkaitan dengan persembahan maklumat dan info sains yang kreatif berserta ilustrasi berkesan untuk menarik perhatian dan minat saintis cilik memahami sains. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

Out of stock

By Jo & Kin
‘Ada raksasa… dalam kota?!!’ Serangan ganas raksasa yang tidak dijangka menyebabkan Van, Aya dan rakan lain kelam-kabut lindungi diri. Yang anehnya, makhluk kejam tu tak sepatutnya muncul dalam kawasan kota! Masa semakin suntuk, peluang hidup semakin tipis… mampukah mereka terus bertahan atau bakal menjadi santapan berdarah? Rahsia kemunculan raksasa bakal tersingkap! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Faiz Azmi
Kalau anda kata anda tiada duit untuk makan, adakah anda satu-satunya orang yang bergaji RM1,200 ke RM1,500? Bagaimana dengan orang yang gaji RM5,000 pun akan kata dia tidak ada duit untuk makan? Gaji sampai RM10,000 atau RM20,000 pun akan rasa susah kalau anda tak buat perancangan kewangan yang betul. Jadi, tolong belajar pengurusan kewangan peribadi. Paling ringkas, simpan 20 peratus daripada gaji. Inilah antara ciri-ciri orang kaya, dia ‘bayar’ diri dia dulu sebelum di Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

By Cik Nor Cinta
Firdaus dan Melur sudah mengecapi momen-momen indah di dalam rumah tangga mereka,namun ujian yang melanda datang tanpa diduga. Hadirnya Mak Long Sally telah membawa cerita berbeza. “Dia baik tu bersebab kau tau tak? Sebab dia banyak kekurangan! Dia sakit. Tak kerja. Tak boleh mengandung. Itu pun kau tak nampak ke?” - Mak Long Sally Huh! Namun bukan Melur orangnya untuk mengalah dan dikalahkan. “Ingat ni drama Melayu ke? Kena buli pun diam dan mengalah? Konon baik san Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 35.00 (-0%)

MEMBER: RM 31.50 (-10%)

By Fujiko F Fujio
"Musim panas tahun ni, kita semua akan pergi lawatan kembara!'' Cadangan Giant menjadi titik permulaan pengembaraan Nobita dan kawan-kawan ke hutan tebal, tempat di mana tak ada sesiapa pernah masuk! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.00 (-0%)

By MOHD FAIZULLIZAM
RAMALAN JAGAT RAYA Rahsia Ram yang selama ini menyelinap di dalam kelam telah terbongkar. Dengan kehadiran Nyang Putih, ia lebih menyulitkan Ram untuk mengecapi apa yang ingin dihajati. Namun, disangka panas hingga ke petang, tapi rupanya hujan di tengahari. Apakah itu Ramalan Jagat Raya? Apa kaitannya dengan Ahmad dan Muhammad hinggakan timbul siluman-siluman kegelapan yang mengaku sebagai dewa dan dewi, tampil untuk menggagalkan mereka? Kesinambungan kali ini akan dipenuh Learn More
USUAL: RM40.00

NOW: RM 40.00 (-0%)

MEMBER: RM 36.00 (-10%)

By HELMI EFFENDY
~Tiada yang lebih gelap daripada sisi gelap seorang manusia.~ Lapangan Terbang Hang Nadim di Eurasia dirampas oleh kumpulan pengganas. Dalam masa yang sama, sebuah pesawat yang telah hilang lima tahun lalu muncul secara tiba-tiba. Tidak lama kemudian, lapangan terbang itu diselubungi gelombang hitam yang tidak diketahui dari mana datangnya. Apa sebenarnya yang terjadi? Misteri apakah yang sedang melanda lapangan terbang itu? Bala tidak berhenti menyapa mereka yang berada di Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Nishiki
"Order dah sampai!" Berapa kali dalam seminggu korang akan order dan tapau makanan online? Setiap hari? Pergh... pernah jumpa delivert 'paw' versi kucing atau buaya tak? Ahaa! Kali ni kami bawakan, the one and only... encik delivery versi haiwan. Ada yang muka ganas tapi jangan risau dalam hati ada taman. "Servis kami untuk kepuasan anda!" Delivery man ni selalu utamakan pelanggan tapi pernah terfikir tak macam mana hari-hari yang diorang lalui? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By J.K ROWLING
Musim panas Harry Potter menyaksikan hari ulang tahun terburuk Harry, amaran petaka elf rumah bernama Dobby serta usaha rakan Harry, Ron Weasley untuk menyelamatkan Harry daripada keluarga Dursley dengan menggunakkan kereta terbang! Kembali ke Sekolah Sihir Hogwarts untuk tahun keduanya, Harry mendenganr suara - suara bisikan bergema di koridor - koridor yang sunyi, dan kemudian serangan bermula. Pelajar - pelajar ditemui engan keadaan kaku seperti batu. Ramalan dahsyat Dobby Learn More
USUAL: RM34.90

NOW: RM 34.90 (-0%)

MEMBER: RM 31.41 (-10%)

By J.K ROWLING
Ketika Dumbledore tiba di Privet Drive pada suatu malam musim panas untuk membara Harry Potter, tangan kanannya kehitaman dan kecut. Dumbledore tidak menyatakan sebabnya. Rahsia dan syak wasangka tersebar di dunia sihir dan Hogwarts sendiri tidak selamat. Harry yakin bahawa Malfoy ada tanda kuasa jahat. Ada Death Eater dalam kalangan mereka. Harry memerlukan sihit yang sangat berkuasa serta sahabat sejati ketika dia menjejaki rahsia gelao Voldemart dan Dumbledore mempersiapka Learn More
USUAL: RM48.90

NOW: RM 48.90 (-0%)

MEMBER: RM 44.01 (-10%)

By ILYA ABDULLAH
"Pendosa yang menyedari akan kekhilafannya mencari jalan pulangnya semula." - Detektif Eshan "Yang jahat itu ada yang jelas di depan mata dan ada yang tersembunyi di sebalik topeng."-Father Joseph. "Salah satu sifat manusia, iaitu tidak mengenang budi. Kau lupa dengan siapa kau merayu dan bersujud memohon pertolongan."-Ifrit "Manusia lebih keji daripada aku. Sifat tamak haloba, nafsu kemahuan sukar dikekang. Saling berbunuhan. Saling mengkhianati. Layakkah manusia sebegini ta Learn More
USUAL: RM28.00

NOW: RM 28.00 (-0%)

MEMBER: RM 25.20 (-10%)

By Kaoru
Cuaca di Pulau Momos tidak menentu dan perubahan suhu beri kesan kepada semua orang. Alex jatuh sakit dan pelajar di akademi pula saling bertelagah. Ahli MPP jadi sangat sibuk! Keadaan semakin buruk apabila pertengkaran bertukar ganas dan seorang pelajar digantung sekolah. Apakah jalan penyelesaian Alex dan putera=putera untuk mengharungi 'ribut' ini? Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Carolyn Tara O'Neil
From debut author Carolyn Tara O'Neil comes a thrilling alternate history set during the Russian Revolution. Russia, 1918: With the execution of Tsar Nicholas, the empire crumbles and Russia is on the edge of civil war—the poor are devouring the rich. Anna, a bourgeois girl, narrowly escaped the massacre of her entire family in Yekaterinburg. Desperate to get away from the Bolsheviks, she offers a peasant girl a diamond to take her as far south as possible—not realizing Learn More
USUAL: RM59.90

NOW: RM 59.90 (-0%)

MEMBER: RM 53.91 (-10%)

By Mountain Top Studio
Ke Mana Mereka Bawa Charles?! Charles ditahan di dalam makmal sindiket rahsia dan ditugaskan untuk menghasilkan racun kuat dan 'sempurna'. Charles dijadikan tebusan demi keuntungan pihak lain. Namun di mana ada Charles, di situ ada Jason! Terperangkap dalam konspirasi kejam, diuji dengan serangan ular sawa yang ganas...! Wira kita mesti selamat untuk menyelamatkan yang lain! Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Hannah Grace
A TikTok sensation! Sparks fly when a competitive figure skater and hockey team captain are forced to share a rink. Anastasia Allen has worked her entire life for a shot at Team USA. It looks like everything is going according to plan when she gets a full scholarship to the University of California, Maple Hills and lands a place on their competitive figure skating team. Nothing will stand in her way, not even the captain of the hockey team, Nate Hawkins. Nate's focus Learn More
USUAL: RM65.90

NOW: RM 52.90 (-20%)

MEMBER: RM 52.90 (-20%)

By SYED MAHADZIR SYED IBRAHIM
Dalam satu malam sahaja, beberapa orang Sultan di beberapa buah negeri telah dibunuh secara kejam pleh puak pro-komunis yang dibantu oleh kuli-kuli ladang dari keturunan pendatang luar. Tragedi menyayat hati ini bermula menjelang tahun 1946 di mana keadaan suhu politik di Sumatera Timur menjadi panas. Pembunuhan terhadap sultan dan raja-raja Melayu dilakukan secara besar-besaran. Ada yang ditenggelamkan ke dalam laut, ada yang dipotong leher, ada yang ditanam hiudp-hidup dan Learn More
USUAL: RM38.90

NOW: RM 35.01 (-10%)

MEMBER: RM 31.12 (-20%)

By ANNA MILIA
Setialah di sampingku, akan kuceritakan segalanya kecuali perpisahan. Gibran membeli syarikat nazak, pulih dan jual. Pump and dump. Itu kerjanya. Dia dipertemukan dengan Dira apabila mengambil alih House Of Parfum. Kasar layanan Dira terhadapnya. Lain macam panas baran gadis itu. Dira melancarkan perang dingin, perang psikologi, perang saraf dan segala macam perang lain. Peliknya, Gibran reda sahaja dengan sikap Dira terhadapnya. Tidak akan dipecat pekerjanya itu. “Betul Learn More
USUAL: RM31.00

NOW: RM 31.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.90 (-10%)

By
BORUTO NARUTO NEXT GENERATIONS 火影新世代 博人傳 VOL.976-999 (DVD) - BOX 36 976 The Ultimate Recipe 顶级食谱 Resipi Terunggul 977 Konohamaru Becomes the Hokage?! 木叶丸成为火影!? Konohamaru Menjadi Hokage?! 978 The Uzumaki Family's Hot Springs Vacation 漩涡家的温泉旅行 Percutian Mata Air Panas Keluarga Uzumaki 979 A Wound That Never Heals 无法愈合的伤 Luka Yang Tidak Dapat Disembuh 980 Fireworks of Love 恋爱的烟火绽放 Bunga Api Learn More
USUAL: RM49.90

NOW: RM 44.91 (-10%)

MEMBER: RM 39.92 (-20%)

By
Part1 國家地理雜誌 攝影師實地拍攝故事 ★《奇里.傑恩》【格陵蘭】 這位攝影師憑藉生存技能和同理心,在極端環境和多元文化中如魚得水。 我在冰上滑行,伴隨著雪橇犬奔馳的規律咻咻聲,呼吸著格陵蘭高緯北極4 月的冷冽空氣。我跪坐在雪橇後座,拍攝格陵蘭因紐特獵人庫瑪恩嘎皮克.「庫瑪」.奎斯特和他的犬隊(上圖中拿著相機的那個人就是我)。我 Learn More
USUAL: RM40.00

NOW: RM 40.00 (-0%)

MEMBER: RM 40.00 (-0%)

By IZMA QAHIERA
Anas bukan Romeo. Dia tiada masa nak melayan perasaan gadis-gadis kilang yang berusaha untuk menjadi pasangan hidupnya, termasuklah Yusra. Dunia Anas hanyalah kerja dan kedua-dua orang tuanya. “Tengah hari nanti keluar makan dengan Yus. Jangan risau. Yus belanja.” - Yusra “Terima kasih ajelah. Aku nak guna kupon kantin.” - Anas Hati yang beku selama ini lama-kelamaan semakin cair dengan kehadiran Mel, seorang pengusaha kantin di kilang Anas. Lebih mengejutkan, Mel Learn More
USUAL: RM30.00

NOW: RM 30.00 (-0%)

MEMBER: RM 27.00 (-10%)

By Amir Muhammad
THE BIG BOOK OF MALAYSIAN HORROR STORIES takes us from terrors that are mythological and historical to contemporary and technological. The biggest Fixi Novo anthology yet is set in various states in Malaysia, but the most common states are Darul Distress and Negeri Scary. These brand-new stories are complemented by Chin Yew's equally spooky illustrations. Featuring the following writers: ATIKAH Wahid BISSME S. Adrian CHASE Joni CH'NG Eileyn CHUA CHUA Kok Yee HADI M. N Learn More
USUAL: RM40.00

NOW: RM 32.00 (-20%)

MEMBER: RM 32.00 (-20%)

By
Ini adalah komik bersiri kesinambungan dari filem BoBoiBoy Movie 2. Jom kita kongsi sikit sinopsisnya: “Fang, Yaya, Ying dan Qually kini dalam tahanan penjara di Gur’latan setelah dituduh sebagai pengganas yang mensabotaj persidangan PBB. Pada masa yang sama, Kira’na yang berjaya merampas Kuasa Elemental Halilintar dari BoBoiBoy mempunyai agendanya yang tersendiri. Agenda yang bakal menggegarkan seluruh galaksi dan membawanya ke dalam kancah yang penuh krisis!” K Learn More
USUAL: RM5.90

NOW: RM 5.90 (-0%)

MEMBER: RM 5.31 (-10%)

1-219 of 219

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
*

Back to Top