Popular
Popular
0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' Xanseviera 'Found 12 Related Products
Filtered By
author
By Xanseviera
Amira seorang pelajar jurusan Seni Halus dari universiti terkemuka di Seoul. Dia bekerja part-time kat kafe dan suka lukis benda-benda seram serta pelik. Hari-harinya mula jadi menarik bila kafe tu dikunjungi mamat goblin yang gila kopi. Goblin berwajah lesu dan berlitup hoodie tu sebenarnya Ryan, idola K-pop Flower yang tengah hangat di Korea. Personaliti ceria dan lukisan seram Amira menambat hati Ryan si introvert. Tapi... Ryan seorang je ke tertambat? Amira sedar tak Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Xanseviera
Arashy, si makhluk asing yang jadi pelajar baru kelas Zulaikha ada kuasa magik. Mujurlah Zulaikha dan kawan-kawan beri alasan Arashy memang hebat buat silap mata demi merahsiakan identiti sebenarnya. Tapi... adakah rahsia akan terbongkar apabila ada kawan sekelas minta Arashy ajar teknik 'silap matanya'? Ikuti Zulaikha dan kawan-kawan belajar melukis, buat hadiah untuk kawan, belajar dengan cikgu ganti bertubuh sasa dan banyak lagi! #Melukis #SilapMata #Hadiah #Cik Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 11.20 (-20%)

By Xanseviera
USUAL: RM16.00

NOW: RM 16.00 (-0%)

MEMBER: RM 14.40 (-10%)

By Xanseviera
Zulaikha sedar melukis komik bukanlah satu perkara mudah. Selepas dapat kritikan membina dan bantuan daripada ramai orang, Zulaikha mula perbaiki kelemahannya. Mujurlah Zulaikha dapat sokongan penuh daripada kawan-kawan dan keluarga. Papa Zulaikha pun asyik ambil gambar kerana terlalu bangga. He! He! He! #MelukisKomik #Memento #MelawanNyamuk #TolongJiran #SalahTuduhOrang #KembaraNyunyu #BestFriendForever Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Xanseviera
Ada seorang pelajar baharu masuk kelas Zulaikha! Dahlah kacak, berkarisma, sangat berpengetahuan pula tu. Tapi pelajar ni menyimpan satu rahsia. Dia sebenarnya...makhluk asing?!! Ikuti Zulaikha dan kawan-kawan dalam jilid terbaharu ini untuk banyak lagi kisah menarik dan telatah mencuit hati. #Pelajarbaru #BudakKacak #SuperSentai #HeadphoneBaru #JagaTuturKata #MainPapanSalji #IlusiOptik #BestFriendsForever Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Xanseviera
Zaman sekarang semua orang bergantung pada gajet elektronik untuk semua benda. Tapi kalau tenung skrin lama-lama, tentu sakit kepala! Mujurlah mama dan papa Zulaikha ajak pergi bercuti di kampung dan peluang ni digunakan untuk kurangkan kebergantungan pada gajet. Jom baca Kisah Zulaikha jilid terbaru ini untuk tahu bagaimana nak buat trick shot, kapal terbang kertas paling canggih dan macam-macam lagi! #Gajet #BercutiDiKampung #TrickShot #KapalTerbangKertas #JadiPerempuan Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Xanseviera
Ini kali pertama Zulaikha tengok pasukan sorak sekolah beraksi! Nampaknya mereka bersedia untuk menyertai pertandingan sorak. Eh, bersorak bukan pegang pom-pom saja ke? Wah, siap ada aksi akrobatik?! Malik yang pendiam ada bakat tersembunyi. Angela yang serba boleh pula ada... kelemahan? Banyak lagi kisah menarik dalam jilid terbaharu ini! #Cheerleading #BakatTersembunyi #Fobia #MuziumHantu #Workaholic #RajaTrivia #YakinDiri #BestFriendsForever Learn More
USUAL: RM14.00

NOW: RM 14.00 (-0%)

MEMBER: RM 12.60 (-10%)

By Xanseviera
Kelas Zulaikha dapat tugasan menjahit apron. Zulaikah yang kreatif mula melakar apron dengan reka bentuk sendiri. Masalahnya... mampu ke Zulaikha jahit apron unik tu? Ikuti Zulaikha menjalani kehidupan seharian sambil belajar cara untuk kurangkan sikap pelupa, kepentingan melakukan aktiviti kecergasan di luar, cara menzahirkan penghargaan untuk persahabatan dan banyak lagi! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Xanseviera
Bawa bekal sendiri ke sekolah lebih menjimatkan dan berkhasiat. Lebih baik lagi jika dapat sediakan juga untuk kawan yang dalam kesulitan. Ikuti Zulaikha dan kawan-kawan buat bento cantik, belajar cara penjagaan kulit, ketahui langkah-langkah untuk elakkan kebakaran di rumah, tengok biri-biri di Cameron Highlands dan banyak lagi dalam jilid terbaharu ini! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Xanseviera
Indah sungguh sebuah persahabatan.Lebih indah lagu sekiranya terjalin dengan nilai murni dan keikhlasan. Zulaikha buat gelang persahabatan sempena Hari Sahabat.Semua orang gembira sebab dapat gelang seorang satu, tapi... mana Zulaikha punya?Ikuti Zulaikha mengenali permainan berpapan, teater, jadi pelukis untuk game dan banyak lagi dalam jilid terbaharu ini. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Xanseviera
ZUPP! Sebatang anak panah melayang hampir mengenai muka Rain. Rupa-rupanya Zulaikha memanah dalam kelas. Bahaya betul! Nampaknya Kira dan Angela pun masuk pertandingan memanah. Eh, Rain pun berbakat memanah? Kisah Zulaikha musim kedua ini sarat aktiviti menarik seperti menanam pokok, kitar semula buku, sukaneka dalam kelas, buat sandwic dan belajar teknik mengambil gambar yang terbaik. Tapi yang paling penting, yakin diri! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Xanseviera
Dalam kehidupan ini kita dikurniai banyak rezeki. Contohnya kawan rapat, kesihatan baik, keluarga memahami dan masa. Ikuti kisah Zulaikha dan kawan-kawan kali ini yang memfokuskan pada kelebihan menghargai masa, keseronokan bersukan, adab bergurau dan banyak lagi. Eh... hantu perpustakaan muncul lagi...? Warghhh! Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

12 Item(s)

*

Back to Top