0

There are 0 item(s) in your cart. ×

You have no items in your shopping cart.

' candy 'Found 260 Related Products
By Candy Factory
Joni, Mia dan Emilia telah terpilih sebagai murid contoh untuk sambutan 'Bulan Taat Ibu Bapa' di sekolah mereka. Tiba-tiba ada seseorang yang tidak dikenali muncul di sekolah. Siapakah dia dan apa motifnya? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By SKULLCANDY
*Bluetooth® Wireless Technology*Up to 10 Hour Battery*IP55 Sweat, Water, and Dust Resistant*Charging Case*Microphone, Call, Track and Volume Control*Activate Assistant Learn More
USUAL: RM249.00

NOW: RM 215.00 (-14%)

MEMBER: RM 215.00 (-14%)

By SKULLCANDY
USUAL: RM249.00

NOW: RM 215.00 (-14%)

MEMBER: RM 215.00 (-14%)

By SKULLCANDY
USUAL: RM249.00

NOW: RM 215.00 (-14%)

MEMBER: RM 215.00 (-14%)

By SKULLCANDY
*Headphone Type: In-Ear*Frequency Response: 20Hz - 20KHz*Connection Type: 3.5mm AUX Cable*Impedence: 17 ohms*Driver Diameter: 10mm*Sound Pressure Level: 83 dB (1mW/500Hz) Learn More
USUAL: RM39.00

NOW: RM 39.00 (-0%)

MEMBER: RM 39.00 (-0%)

By SKULLCANDY
USUAL: RM39.00

NOW: RM 39.00 (-0%)

MEMBER: RM 39.00 (-0%)

By SKULLCANDY
USUAL: RM39.00

NOW: RM 39.00 (-0%)

MEMBER: RM 39.00 (-0%)

By SKULLCANDY
USUAL: RM39.00

NOW: RM 39.00 (-0%)

MEMBER: RM 39.00 (-0%)

By SKULLCANDY
USUAL: RM39.00

NOW: RM 39.00 (-0%)

MEMBER: RM 39.00 (-0%)

By SKULLCANDY
USUAL: RM39.00

NOW: RM 39.00 (-0%)

MEMBER: RM 39.00 (-0%)

By SKULLCANDY
*Headphone Type: In-Ear*Connection Type: Bluetooth® 5.0*Impedance: 16 Ohms ±15%*Driver Diameter: 9mm*Sound Pressure Level: 95±3dB*Frequency Response: 20Hz - 20KHz Learn More
USUAL: RM99.00

NOW: RM 99.00 (-0%)

MEMBER: RM 99.00 (-0%)

By SKULLCANDY
USUAL: RM99.00

NOW: RM 99.00 (-0%)

MEMBER: RM 99.00 (-0%)

By SKULLCANDY
USUAL: RM99.00

NOW: RM 99.00 (-0%)

MEMBER: RM 99.00 (-0%)

By SKULLCANDY
*Headphone Type: On-Ear*Sound Pressure Level (1mW @ 1KHz pink noise): 98dB @1kHz*Cable: 1.2m 3.5mm AUX Cable*Driver Diameter: 40mm*Frequency Response: 20Hz - 20KHz*Total Harmonic Distortion: Learn More
USUAL: RM99.00

NOW: RM 99.00 (-0%)

MEMBER: RM 99.00 (-0%)

By SKULLCANDY
USUAL: RM99.00

NOW: RM 99.00 (-0%)

MEMBER: RM 99.00 (-0%)

By SKULLCANDY
USUAL: RM99.00

NOW: RM 99.00 (-0%)

MEMBER: RM 99.00 (-0%)

By SKULLCANDY
*Headphone Type: On-Ear*Sound Pressure Level (1mW @ 1KHz pink noise): 98dB*Connection Type: Bluetooth® 4.1 or Wired*Driver Diameter: 40mm*Bluetooth® Wireless Technology*Battery capacity 280mAh*Endurance for 12 hours Learn More
USUAL: RM249.00

NOW: RM 199.00 (-20%)

MEMBER: RM 199.00 (-20%)

By SKULLCANDY
USUAL: RM249.00

NOW: RM 199.00 (-20%)

MEMBER: RM 199.00 (-20%)

By SKULLCANDY
USUAL: RM249.00

NOW: RM 199.00 (-20%)

MEMBER: RM 199.00 (-20%)

By Candy Factory
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Candy Factory
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Candy Factory
The number of abandoned pets at Helping Paws Animal Shelter is increasing! With more critters to look after, the operating cost of the shelter is shooting up. Can Julian and Candy JEM find a way to help Irwin? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Candy Factory
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Candy Factory
Joni yang lemah dalam pengurusan masa kekurangan masa untuk siapkan kerja rumah dan berlatih menyanyi. Mampukah Mia, Emilia, Mikael dan Julian membantu Joni merancang dan guna masa dengan bijak? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Candy Factory
With poor time management skills, Joni's unable to find time to do her homework or practise singing. Can Mia, Emilia, Mikael, and Julian help her plan and use her time wisely? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Candy Factory
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Candy Factory
Dalam satu permainan maguji keberanian, seorang pelajar Akademi Momos keluar mengharungi gelap malam. Di luar sana, dia terlihat sesuatu yang membuatkan dia pengsan! Apabila Alex dan putera menyiasat insiden ini, mereka menemui suatu rahsia silam akademi mereka. Apakah rahsia itu? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Candy Factory
Apabila Joni, Emilia dan Mia dapat tahu Daniel menjadi sukarelawan di rumah orang tua dan anak yatim pada hujung minggu, mereka buat keputusan untuk turut serta. Di sebuah rumah anak yatim, mereka bertemu seorang budak lelaki degil dan bersikap memberontak. Bagaimana mereka mencari jalan untuk menangani budak itu atau terus berputus asa sahaja? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By POP Kids
Popular house brand ergonomic light weight school backpack: 1. Design based on Singapore's National Technological University/ National Institute of Education Biomechanics Research Study 2. Design field tested in selected Singapore's Ministry Of Education schools 3. Y-shape harness for better load distribution 4. S-shape ergonomic shoulder strap to reduce stress & improve fitting 5. Breathable foam backing to reduce perspiration 6. Padded side & lumbar support panels – to Learn More
USUAL: RM289.00

NOW: RM 289.00 (-0%)

MEMBER: RM 260.10 (-10%)

By POP Kids
Popular house brand ergonomic light weight school backpack: 1. Design based on Singapore's National Technological University/ National Institute of Education Biomechanics Research Study 2. Design field tested in selected Singapore's Ministry Of Education schools 3. Y-shape harness for better load distribution 4. S-shape ergonomic shoulder strap to reduce stress & improve fitting 5. Breathable foam backing to reduce perspiration 6. Padded side & lumbar support panels – to Learn More
USUAL: RM289.00

NOW: RM 289.00 (-0%)

MEMBER: RM 260.10 (-10%)

By POP Kids
Popular house brand ergonomic light weight school backpack: 1. Design based on Singapore's National Technological University/ National Institute of Education Biomechanics Research Study 2. Design field tested in selected Singapore's Ministry Of Education schools 3. Y-shape harness for better load distribution 4. S-shape ergonomic shoulder strap to reduce stress & improve fitting 5. Breathable foam backing to reduce perspiration 6. Padded side & lumbar support panels – to Learn More
USUAL: RM289.00

NOW: RM 289.00 (-0%)

MEMBER: RM 260.10 (-10%)

By POP Kids
Popular house brand ergonomic light weight school backpack: 1. Design based on Singapore's National Technological University/ National Institute of Education Biomechanics Research Study 2. Design field tested in selected Singapore's Ministry Of Education schools 3. Y-shape harness for better load distribution 4. S-shape ergonomic shoulder strap to reduce stress & improve fitting 5. Breathable foam backing to reduce perspiration 6. Padded side & lumbar support panels – to Learn More
USUAL: RM289.00

NOW: RM 289.00 (-0%)

MEMBER: RM 260.10 (-10%)

By POP Kids
Popular house brand ergonomic light weight school backpack: 1. Design based on Singapore's National Technological University/ National Institute of Education Biomechanics Research Study 2. Design field tested in selected Singapore's Ministry Of Education schools 3. Y-shape harness for better load distribution 4. S-shape ergonomic shoulder strap to reduce stress & improve fitting 5. Breathable foam backing to reduce perspiration 6. Padded side & lumbar support panels – to Learn More
USUAL: RM289.00

NOW: RM 289.00 (-0%)

MEMBER: RM 260.10 (-10%)

By Candy Factory
Eksklusif di Popular! Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.00 (-0%)

By CANDY FACTORY
Ketika membantu di sebuah kempen derma darah, Joni, Mia dan Emilia mendapat banyak pengetahuan tentang darah, malah mereka juga tahu jenis darah masing-masing. Joni yang teruja kemudiannya membaca tentang empat jenis personaliti mengikut jenis darah daripada sebuah majalah. Bagi Joni trivia daripada majalah tersebut tepat walaupun kawan-kawannya ragu-ragu. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Kin , Estheryu
There's a new girl in school, and she's out to cause trouble for Barbara! Meanwhile, Zach, Gary, and Nicky join an audition to become a brand ambassador for a candy manufacturer. Who will get chosen for the job? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Candy Factory
Alex dan putera teruja bila dapat tahu Puteri Han Su Jung dan ahli MPP Akademi Poposi akan datang melawat Momos. Tetapi kegembiraan mereka bertukar menjadi mimpi ngeri apabila puteri-puteri itu diculik! Dapatkah Alex dan putera lain menyelamatkan mereka? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Candy Factory
Impian Joni untuk melihat konsert Mikael di Prague menjadi kenyataan. Dia bukan sahaja akan menghadiri konsert tersebut, malah menjadi pasangan Mikael di majilis makan malam dan tari-menari. Sebelum itu Mia dan Emilia berusaha mengubah Joni menjadi gadis anggun dengan mengajarnya etiket sosial. Adakah mereka berjaya menjadikannya gadis anggun dan beradab? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Candy Factory
Joni, Emilia dan Mia sedih kerana ahli keluarga mereka sering mengganggu privasi mereka. Sofia pula tidak faham tentang kepentingan melindungi privasi, jadi dia berkongsi banyak maklumat peribadi di media sosial. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Candy Factory
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.00 (-0%)

By Candy Factory
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 20.00 (-0%)

By Candy Factory
Alex and the Princes are excited to hear that Princess Han Su Jung and the other Student Council members of Poposi Academy will be visiting Momosu. But their excitment soon turns to horror when they find out the Princesses have been kidnapped! Can Alex and the Princes save the Princesses? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Candy Factory
Oh no! The students of Momos Academy are displeased with the Student Council again! They're unhappy with Alex's dress sense! Consequently, Prince Ciel gives Alex a makeover. Also, Alex and the Princes visit the Princesses on Poposi to learn from them. What will the Princesses think of Alex's new look? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Ho Sing Ee
Roh gadis berlegar-legar? Memanglah pelik, tapi tak ada yang mustahil. Boleh ke pertemuan pelik antara Noah dan Melina hadirkan kemanisan jiwa? Tiada siapa tahu permainan takdir ni tapi mungkin ia paling indah dan bermakna buat mereka? • • • "Ka... kau cakap dengan aku ke?" "Kau nampak orang lain ke kat sini?" perli Noah. Gadis itu seolah-olah tidak percaya dengan apa yang didengar. Wajahnya berkerut. "Ta... tapi macam mana kau boleh tengok roh?" Wo Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 14.40 (-20%)

MEMBER: RM 14.40 (-20%)

By Candy Factory
Aduhai pelajar Akademi Momos tidak puas hati dengan ahli MPP lagi! Kali ini penampilan Alex pula jadi isu. Jadi Putera Ciel ubah penampilan Alex menjadi lebih bergaya. Alex dan putera-putera juga pergi ke Pulau Poposi untuk belajar tentang gaya dan penampilan dengan puteri-puteri. Apa pula pendapat mereka dengan gaya terbaru Alex? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By CANDY FACTORY
This limited edition set comes with a glossy-covered comic & cute Candy pouch! Learn More
USUAL: RM20.00

NOW: RM 20.00 (-0%)

MEMBER: RM 18.00 (-10%)

By Candy Factory
Abang Joni, Julian mula bekerja sebagai wartawan pelatih untuk menambah pengalaman kerja. Seperti Julian, Akio dan Sean juga menjadi pelatih dalam bidang masing-masing. Bagi Joni, Mia dan Emilia, menjadi pelatih adalah satu langkah besar ke arah dunia dewasa. Apakah yang bakal ditempuhi pelatih-pelatih ini? Apakah yang bakal dipelajari Candy JEM? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Candy Factory
Joni, Mia, and Emilia have been chosen to be role models for their school's "Filial Piety Month". During this time, a suspicious stranger is seen in school. Who is he and what are his motives? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Candy Factory
It's treasure-hunting time! Younger students will be paired with older students and be given task to complete! Can Joni cooperate with the pessimistic Edward? And will Mia live to see another day with the overly-optimistic Pauline? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Candy Factory
USUAL: RM35.00

NOW: RM 28.00 (-20%)

MEMBER: RM 28.00 (-20%)

By Candy Factory
Teruklah! Pulau Momos kekurangan makanan? Satu-satunya pembekal sayuran berdepan dengan masalah dan tidak dapat memenuhi keperluan bekalan makanan di Momos. Adakah semua orang di Momos akan kelaparan? Bagaimana Alex dan putera lain selesaikan masalah ini? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Candy Factory
Optimistik Masa untuk mencari harta karun! Murid junior dipasangkan dengan murid senior dan diberi tugasan untuk disempurnakan. Dapatkah Joni bekerjasama dengan Lan yang pesimistik? Mia pula terpaksa bertahan dengan Lala yang terlampau optimistik. Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Hasumi Fujita
Meskipun cinta Meru pada Hoshimori bertepuk sebelah tangan, namun cintanya pada manisan tak pernah padam. Keluarga Hoshimori merupakan pemilik Candy Pot, sebuah kedai manisan kat Harajuku. Tapi... Candy Pot alami sikit masalah. Sebaik saja tahu hal ni, Meru tampil untuk beri bantuan. Antara cinta pada manisan dan cinta pada Hoshimori, mana satu keutamaan Meru? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Candy Factory
Oh no! There's a food shortage on Momosu! The island has lost it's only vegetable supplier, and the people's demands for food can no longer be met. Will everyone on Momosu starve to death? How can Alex and the Princes resolve this situation? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Candy Factory
CANDY SERIES LIMITED EDITION: BANDING AGAINST BULLIES Learn More
USUAL: RM35.00

NOW: RM 28.00 (-20%)

MEMBER: RM 28.00 (-20%)

By 舒霖
有一種爸媽的焦慮叫「青春期」!   為何,那個我曾抱在懷裡的小心肝,進入青春期就變身大暴龍,   難道孩子轉大人,親子間就只能刀光劍影、甩門嘶吼?   學校心理師20年晤談現場,一窺教養真相:   你的孩子不會永遠是孩子,管得巧、更有效!   讓爸媽搖頭嘆息的日常場景,心理師都有神破解!   ● Q:小孩整天喊不想上學,難道是拒 Learn More
USUAL: RM55.45

NOW: RM 55.45 (-0%)

MEMBER: RM 49.91 (-10%)

By Candy Factory
Joni, Emilia, and Mia are thrilled that their uploaded video of Candy JEM singing has received a good response. However, nasty comments attacking Mia soon begin to pour in. Faced with bullying, how will our three heroines respond? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 12.00 (-0%)

MEMBER: RM 10.80 (-10%)

By Candy Factory
Mikael sibuk mengumpul duit untuk membeli tiket balik ke Prague, Joni pula menghabiskan duit dan tidak dapat membeli buku rujukan. Mia dan Emilia cuba mengajar dia untuk uruskan wang, tetapi mampukah dia ubah tabiat borosnya? Learn More
USUAL: RM12.00

NOW: RM 9.60 (-20%)

MEMBER: RM 9.60 (-20%)

By Man Man
"Alamak! Boleh ke aku buat tugasan ni? Diri aku yang sekarang memang takkan buatlah benda-benda macam ni. Buat je? Cakap memanglah senang. Cuba buat sekali!" • • • Gibran memang susah hendak senyum apalagi bertegur sapa dan tiada siapa berani mendekatinya. Lienna pula hobinya 24 jam buat tahi mata saja... TIDUR! Demi satu tugasan, Gibran aka Prince terpaksa 'uruskan' Lienna. Berjayakah lelaki muka ketat ini jalankan misinya? Learn More
USUAL: RM18.00

NOW: RM 14.40 (-20%)

MEMBER: RM 14.40 (-20%)

By Anastasia
Siapa tak kenal Zee Wannabee? Seorang budak perempuan yang penuh dengan “Rules of Life”. Dari cara berpakaian, cara berjalan, cara bercakap, huh! Pendek kata, dari kepala sampai ke kaki semua nak eksklusif dan glamor tau! Tak percaya? Hah, tengok tu… Learn More
USUAL: RM10.90

NOW: RM 8.72 (-20%)

MEMBER: RM 8.72 (-20%)

1-260 of 260

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
*

Back to Top